X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הקמפיין החדש יתפרסם בעלוני השבת תוך הדגשת אמירתו של השר בצלאל סמוטריץ' מלפני מספר חודשים לגבי השרים בנט ושקד
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מפלגת נעם מעלה (יום ד', 11.9.19) קמפיין חדש בעלוני השבת - "בנט ושקד עושים עלינו סיבוב נוסף - הפעם הולכים עם הלב, בוחרים במדינה יהודית."
בכותרת המודעה מביאים בנעם את אמירתו של השר בצלאל סמוטריץ' מלפני מספר חודשים "בנט ושקד השתמשו וזרקו".
אתמול פורסם כי המפלגה שכרה את שרותיו של יוסי דרוק לנהל את מטה יום הבחירות של המפלגה, דרוק שימש בתפקיד דומה מטעם מפלגת הליכוד ב-2015 במערכת הבחירות לכנסת ה-20 בה זכתה מפלגת הליכוד ב-30 מנדטים ובראשות הממשלה.
"אנחנו נערכים לפעילות יום הבחירות בפריסה ארצית, נוכחות באשכולות בכל עיר ועיר ממטולה שבצפון ועד אילת שבדרום. אנו לא מוותרים על-אף אזרח בארץ. כל אחד יכול להתחבר ולהאמין במטרות המפלגה, ועל כן אנחנו נילחם על כל קול וקול". מסר דרוק.

תאריך:  11/09/2019   |   עודכן:  11/09/2019
+רוסיה: הצהרת הסיפוח עלולה להוביל להסלמה
23:54 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ערב פגישתם ה-13 של ראש הממשלה ושל נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, הודיע משרד החוץ הרוסי כי הצהרת נתניהו אודות כוונה לסיפוח הבקעה וצפון ים המלח עלולה להוביל להסלמה במתיחות באזור

פוטין ונתניהו. 5 ימים לבחירות [צילום: לע"ם]
+דרעי: שומרי שבת - אאוט, אוכלי חזיר - אין
23:33 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ש"ס טען כי אם מפלגתו לא תהיה גדולה מספיק - יילך נתניהו עם כחול לבן ועם ישראל ביתנו  ▪  "הוא יכנע לסחטנות של ליברמן ויקים איתו ועם כחול לבן ממשלה נקיה מיהדות ונקיה מדתיים"

דרעי, הערב בחולון
+יונתן אוריך ייחקר על הצהרת הסיפוח
20:48 11/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יועץ ראש הממשלה לתקשורת זומן לדיון בוועדת הבחירות המרכזית וצפוי להיחקר על התצהיר שהגיש בשם הליכוד לפני שידור הצהרת נתניהו אודות נכונותו לסיפוח הבקעה אם יהיה שוב ראש ממשלה

אוריך. "התגעגעתי למלצר"
+גנץ: נתניהו ובן-גביר מתואמים ב-100%
20:05 11/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "‏אל תאמינו לסחריר היומי של נתניהו. בן גביר ונתניהו מתואמים ב-100%. האחד יקבל את תיק המשפטים - השני יקבל בתמורה חסינות".

+עוצמה יהודית נגד נתניהו: "החליט להקים ממשלה עם גנץ"
19:53 11/09/19  |  עידן יוסף

עוצמה יהודית תוקפת את ראש הממשלה נתניהו על תחזיתו כי לא תעבור את אחוז החסימה: "נתניהו החליט להקים ממשלה יחד עם גנץ, וויתר על הקמת ממשלת ימין. כעת כל הסקרים מוכיחים שכניסה של עוצמה יהודית לכנסת משנה לחלוטין את מפת הגושים ויוצרת מפץ פוליטי שמאפשר הקמת ממשלת ימין".

+הקולות לבן-גביר יילכו לפח
19:44 11/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הטלפון הראשון יהיה לימינה, אבל לא חייבים את אורית סטרוק בפנים  ▪  מבטיח לספח את E1 ולפתוח את השוק בחברון  ▪  "אנחנו בדרך למוטט את שלטון החמאס. לצערי, זה יהיה כרוך במערכה"

נתניהו. שואב קולות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+בן-גביר רומז שיתמודד שוב גם אם לא יעבור את אחוז החסימה
18:52 11/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר התראיין לגלי צה"ל וסירב להתחייב שיפרוש מהחיים הציבוריים ושלא יתמודד שוב בבחירות אם עוצמה יהודית לא תעבור את אחוז החסימה. לדבריו, 2.5% ממצביעי עוצמה יהודית לא יסכימו להצביע למפלגה אחרת. לשאלת יעקב ברדוגו, מדוע הוא תוקף רק את ימינה ולא את ש"ס ואריה דרעי אותו תקף בעבר על תמיכתו בהסכמי אוסלו, השיב כי יש חשש שנפתלי בנט יחדש את הברית עם לפיד כפי שעשה ב-2013, ואילו חשש כזה אינו קיים לגבי ש"ס. עוד הוסיף כי גם אם עוצמה יהודית לא תצטרף לקואליציה, היא תתמוך בממשלה מבחוץ למעט בפינוי שטחים. לדבריו, ידרוש שעל כל רקטה תירה ישראל עשרות טילים על עזה.

+שפיר: שקד - חברתו הטובה של קלוגהפט
18:37 11/09/19  |  עידן יוסף

סתיו שפיר, המחנה הדמוקרטי, בתגובה לנאום של שקד בכנס הג׳רוזלם פוסט: "העליבות של שקד. המשווקת הראשית לפשיזם, חברתו הטובה של קלוגהפט הקמפיינר הכי מסית שהיה כאן, שהשוותה את השמאל לארגון טרור, המציאה שקרים על יריבים (בשיטת 'זרוק עליו בוץ, משהו יתפוס'), ולפתע? היא הקורבן. אף כתב לא שואל - את מתחרטת על כל השנים שהפצת פה שנאה? ספוילר: לא, זה כל מה שיש לה".

+נתניהו מתראיין בערוץ 20
18:34 11/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, העניק ראיון שישודר בערוץ 20 וראיון נוסף לשרון גל ולרני רהב שישודר בערב שבת בערוץ 13. מדובר באזורי נוחות מבחינה תקשורתית.

+בן גביר על עודה: "בפעם הבאה הוא עלול להוציא סכין"
14:24 11/09/19  |  מירב ארד

יו"ר רשימת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, אמר בתגובה לסרטון בו נראה ח"כ איימן עודה מתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה נתניהו: "בפעם הבאה בה איימן עודה יתקרב בצורה מאיימת לראש הממשלה מטווח אפס הוא כבר עלול להוציא סכין. איימן עודה הוא האיש שמצדד ברצח חיילי צה"ל, שמקומו בסוריה ולא בכנסת ישראל".

+ח"כ זוהר: "עודה התחכך ברה"מ בניגוד לרצונו. קמתי להגן עליו"
14:18 11/09/19  |  מירב ארד

ח"כ מיקי זוהר על התקרית במליאת הכנסת: "מדובר בתקיפה! ח"כ עודה התקרב לרה"מ והתחכך בו בניגוד לרצונו. אני לא סומך עליו ולכן מיהרתי להפריד בינו לבין רה"מ. חבל שהמאבטחים לא הגיעו אליו לפניי. צריך לטפל בעניין הזה באופן ברור ובהול".

+חוק המצלמות נפל בקריאה ראשונה
13:05 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

בקריאה ראשונה נפלה הצעת חוק המצלמות שמקדם רה"מ נתניהו, לאחר שהליכוד לא הצליח להשיג רוב  ▪  נתניהו: ליברמן מפיל סדרתי של ממשלות ימין  ▪  ח"כ עודה הוצא מהאולם לאחר שהצמיד מצלמת סלולרי לפניו של רה"מ

נתניהו. "להצביע בעד החוק" [צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת]
+נתניהו: "אביא להחלטת הממשלה את הסדרת מבואות יריחו"
12:46 11/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הודיע (יום ד') במליאת הכנסת: "אני מתכוון להביא להחלטת הממשלה הסדרת הישוב מבואות יריחו. זהו צעד המשך להכרזה על הריבונות. זה מה שנכון לעשות, זה מה שצריך לעשות".

+נתניהו: "לא יודע איפה צהלו יותר - בעזה או אצל גנץ ולפיד"
12:42 11/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בדיון על חוק המצלמות: "שמעתי את צהלות השמחה של לפיד וגנץ. אני לא יודע איפה צהלו אתמול יותר אצל עזה או אצל לפיד וגנץ?". נתניהו הוסיף "ליברמן מהפחד אפילו לא נמצא כאן".

+החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה
12:32 11/09/19  |  מירב ארד

החל הדיון בכנסת על חוק המצלמות לקראת הצבעה ראשונה. ‏יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין אמר בפתח הדיון במליאהכי עמדת היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון מחייבת, והחוק יוכל לעבור רק ב-61 תומכים.

+הודעה בשם רה"מ בפייסבוק: "הערבים רוצים להשמיד את כולנו"
12:28 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הליכוד בתגובה: "טעות של עובד מטה. רה"מ לא ראה את הדברים ולא אישר אותם"  ▪  איימן עודה: "נתניהו פסיכופט ללא קווים אדומים""

ההודעות בפייסבוק אשר יוחסה לרה"מ [צילום: מסך]
+ראשי כחול לבן באשקלון: "הביקור שלנו מאופל"
12:00 11/09/19  |  עידן יוסף

ראשי כחול לבן, חברי הכנסת בני גנץ, משה (בוגי) יעלון וגבי אשכנזי הגיעו לביקור באשקלון. דוברות כחול לבן הוציאה הודעה כאילו חל איפול תקשורתי על הביקור למרות שהצנזורה אינה מגבילה דיווחים על סיורים פוליטיים בערי הדרום.

+חדו"ש: ש"ס מבטיחה הבטחות למצביעים בניגוד לחוק
11:34 11/09/19  |  עידן יוסף

עמותת חדו"ש פנתה למפלגת ש"ס במכתב התרעה דחוף על תעמולת בחירות אסורה. במכתב הובהר למפלגה כי היא מפיצה בעמוד הפייסבוק שלה סרטונים המפרים את הוראות הסעיף בחוק הבחירות לכנסת לפיו "המשדל אדם להצביע או להמנע מלהצביע... בדרך של השבעה, קללה, נידוי, חרם, נדר, התרת נדר, הבטחה להעניק ברכה או מתן קמיע...דינו 5 שנות מאסר או קנס". בסרטונים של ש"ס מבטיחים רבנים למצביעים עבור המפלגה ברכות והבטחות אסורות. הודגש בפנייה כי ש"ס עושה זאת תוך ניצול רגישותם של רבים בציבור למשמעות התקופה של חודש אלול והימים הנוראים כימי דין וגזירת גורלות, ורצונם של המצביעים להבטיח להם ולמשפחותיהם פרנסה, בריאות וכד'.

+ליברמן לנתניהו: "אין לך כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ אותן"
11:28 11/09/19  |  מירב ארד

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן משיב לקריאת רה"מ בנימין נתניהו להצביע בעד חוק הצבת המצלמות בקלפי: "שני הגורמים היחידים שיש להם עניין בליבוי אש, באמצעות הצעת חוק זיוף הבחירות שהגשת לכנסת, הם הרשימה המשותפת ואתה. אין לך שום כוונה לפקח על הבחירות, יש לך עניין לפוצץ את הבחירות. אתה לא מתכוון להציב מצלמות, לא במאה שערים ולא בבני ברק, אלא לשבש את הבחירות בקלפיות שישראל ביתנו חזקה בהן, באמצעות מצלמות, באמצעות בריונים ובהפצת פייק ניוז ברשתות החברתיות".

+עו"ד יואב ללום פרש רשמית מרשימת צדק של אבי יאלו
11:20 11/09/19  |  עידן יוסף

עורך הדין יואב ללום הודיע על פרישתו מרשימת 'צדק בראשות אבי ילאו' התפטר מרשימת המועמדים בשל מחלוקות עם מקימי המפלגה שאינם ברשימה לכנסת בנושאי דת ומדינה והיחס לציבור החרדי. ההתפטרות הרשמית הייתה לפני ימים אחדים. מועמדים נוספים שהודיעו על פרישה: ח'ליל טנוס מרשימת 'התנועה הנוצרית הליברלית', רפעאת אסדי ועיסאם אבו ראס מרשימת 'כראמה ומוסאוא - כבוד ושוויון' ושלמה אדלר מרשימת 'אדום לבן - הבלתי משוחדים'.

+"נתניהו יתקשה לעמוד מול טראמפ כשתוצג תוכנית המאה"
10:53 11/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

למרות זאת טען כי "הוא האדם הכי טוב והכי מתאים כדי להתמודד היום עם האתגרים הניצבים לפתחה של ישראל"  ▪  הביע חשש כי תוכנית המאה "כוללת מרכיבים רעים מאוד מבחינת האינטרסים של מדינת ישראל"

סמוטריץ'. מדגיש את הקשיים שבדרך [צילום: חיים גולדברג, סרוגים]
+נתניהו: "קורא לליברמן להתעשת ולהצביע בעד חוק המצלמות"
10:09 11/09/19  |  מירב ארד

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא (יום ד', 11.9.19) ליו"ר ישראל ביתנו להצביע בעד חוק המצלמות: "חוק המצלמות עולה להצבעה היום בעוד כמה שעות. אני קורא לליברמן להתעשת, לא לחבור ללפיד-גנץ אחמד טיבי ואיימן עודה, להגיע לכנסת ולהצביע בעד החוק החשוב הזה שימנע זיופים וגניבת בחירות. ליברמן, אם לא תגיע להצביע, זאת הוכחה נוספת לכך שחברת לממשלת השמאל של לפיד-גנץ והמפלגות הערביות. ההחלטה בידיך".

+הורוביץ:" דודי אמסלם, הצביע נגד החילונים בכל הזדמנות"
09:56 11/09/19  |  מירב ארד

ניצן הורוביץ, יו"ר המחנה הדמוקרטי: "כחול לבן, נראה לכם שעם דודי אמסלם אפשר להקים "ממשלת אחדות חילונית"? שר התקשורת, ח״כ דודי אמסלם, הצביע נגד החילונים בכל הזדמנות שניתנה לו. רק במהלך השנה האחרונה הוא הצביע נגד הצעה לביטול חוק המרכולים 3 פעמים, נגד נישואין אזרחיים 3 פעמים, נגד תחבורה ציבורית בשבת ואפילו בעד טיפולי המרה. זה קורה כי גם דודי צריך להתחנף בפני החבורה הקיצונית שהשתלטה על הליכוד".

+ביבי, ביזיון
09:44 11/09/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ביבי - לא אכפת לך, לעזאזל בית המלוכה ההאשמי בירדן, העיקר שזה יעניק לך עוד כמה קולות בעופרה ספסרות נטו

נתניהו. זורה חול בעיניים [צילום: צפריר אביוב/AP]
+האגדה הכהניסטית
09:01 11/09/19  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה

נתניהו צרין את התנועה הכהניסטית כ"גורם מרתיע" אבל ככזה כיש עליו שליטה  ▪  בן ארי, מרזל וגופשטיין הם יותר מדי עצמאיים ורעיוניים מלסור למרותו של נתניהו אבל "בן הטיפוחים" ששמו איתמר בן גביר הוא ככפפה ביצועית ליד הנעלמה של הליכוד ול"הרתעה הביטחונית"

בן-גביר. נער כהניסטי [צילום: דוד כהן/פלאש 90]
+שקד: "נתניהו סיפר לציבור על הגזרים של תוכנית טראמפ"
09:01 11/09/19  |  מירב ארד

יו"ר ימינה ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד שקד בראיון (יום ד') לכאן חדשות על הצהרת נתניהו: "ההצהרה הזו היא חשובה, פעם נתניהו דיבר על מדינה פלשתינית. אבל זו רק הצהרה, אין פה שום מעשה. בעצם נתניהו החליט לספר לציבור על הגזרים של תוכנית טראמפ ולא על המקלות".

+יעלון: "זו הייתה הצהרה פוליטית שקרית"
08:40 11/09/19  |  מירב ארד

ח"כ משה בוגי יעלון בראיון לכאן חדשות על הצהרת נתניהו: "מה שהיה אתמול זה היה להחזיק את עם ישראל במתח להצהרה מדינית דרמטית ובסוף זו הייתה הצהרה פוליטית שקרית. עשר שנים הוא כבר ראש ממשלה, עכשיו הוא מבטיח?"

+דיכטר: "ירי מכוון במטרה ליצור מבוכה בזמן הופעת רה"מ"
08:38 11/09/19  |  מירב ארד

ח"כ אבי דיכטר מהליכוד על פינוי נתניהו אתמול בכנס המפלגה באשדוד: "אני חושב שזה ירי מכוון במטרה ליצור מבוכה סביב הופעתו של רה"מ באירוע. הוא עשה דבר מקצועי, מבצעי ובעיקר מנהיגותי כשהורה לקהל להתפנות בשקט ואז ירד".

+הקרב על הדמוקרטיה כבר כאן
08:31 11/09/19  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

כאן לא תמצאו מידה ולוּ מקרוסקופית של ביקורת עצמית  ▪  כאן לא תראו ולא תשמעו את אלה המסוגלים להתעמת עם נבחרת השמאל השוצפת, קוצפת

סגל. עלה תאנה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקמפיין של נעם: "בנט ושקד השתמשו וזרקו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
דן מרגלית
ביבי - לא אכפת לך, לעזאזל בית המלוכה ההאשמי בירדן, העיקר שזה יעניק לך עוד כמה קולות בעופרה ספסרות נטו
אליהו קאופמן
נתניהו צרין את התנועה הכהניסטית כ"גורם מרתיע" אבל ככזה כיש עליו שליטה    בן ארי, מרזל וגופשטיין הם יותר מדי עצמאיים ורעיוניים מלסור למרותו של נתניהו אבל "בן הטיפוחים" ששמו איתמר בן גביר הוא ככפפה ביצועית ליד הנעלמה של הליכוד ול"הרתעה הביטחונית"
מרדכי ליפמן
כאן לא תמצאו מידה ולוּ מקרוסקופית של ביקורת עצמית    כאן לא תראו ולא תשמעו את אלה המסוגלים להתעמת עם נבחרת השמאל השוצפת, קוצפת
אפרים הלפרין
בימים כתיקונם אין חשיבות רבה למושג חדשות, בימי בחרות יש ויש    בימים כתיקונם כל מה שנותנים בחדשות זה חדשות    צהוב יותר או צהוב פחות, ירוק יותר או ירוק פחות, חדשות
עידן יוסף
השר צחי הנגבי מבהיר בבינתחומי כי משמעות המושג סיפוח, עליו מדבר נתניהו, הוא סיפוח ההתיישבות היהודית ולא החלת הריבונות הישראלית על הפלשתינים תושבי האזור    פרופ' מינץ: כשאירן וחיזבאללה אומרים שישראל לא תשרוד בעוד 30-20 שנה, הם מתכוונים לזה ובונים את האסטרטגיה המתאימה לכך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il