X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ישיבת סיעת הליכוד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
נתניהו: הכיוון - ממשלת אחדות שתכלול את כל הימין
גוש הימין סיכם: אף מפלגה לא תנהל בנפרד מו"מ עם כחול לבן נתניהו: החלטנו פה אחד שתוקם ממשלה בראשותי יהדות התורה: כן לממשלת אחדות, אך בלי לפיד

יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו, אומר (יום ד', 18..9.19) לחברי הכנסת של הליכוד: "אנחנו מכוונים ומנסים לכיוון ממשלת אחדות עם כל גוש הימין". השר יריב לוין, ראש צוות המו״מ הקואליציוני, אמר דברים דומים בישיבת סיעת הליכוד: ״מי שיש לו חלומות לפרק את הליכוד - יכול לשכוח מזה. הליכוד זה לא מפלגת העבודה. מי שבאמת רוצה ממשלת אחדות - יכול להצטרף רק בנוסף לגוש הימין המאוחד שלנו".
לדברי לוין, "ראש הממשלה שוחח מיד אחרי המדגמים עם כל ראשי המפלגות, והיום קיימנו ישיבה בהשתתפות כולם, ועל דעת כולם ובלי שאלה, הדבר הנכון הוא לסכם שאנחנו למעשה מתלכדים לגוש אחד כאשר ישנה אמירה ברורה שאף מפלגה לא תנהל משא-ומתן באופן נפרד, ושיהיה צוות עם נציגות מכל מפלגה בתהליך משותף״.
נתניהו עצמו אמר בישיבת הסיעה: "אני מגיע לכאן למפגש עם ראשי מפלגות במחנה הלאומי: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, האיחוד הלאומי, הבית היהודי והימין החדש. אנחנו החלטנו פה אחד שאנחנו הולכים יחד למו"מ להקמת ממשלה בראשותי. אנחנו ננהל את המו"מ מתוך נציגות אחת משותפת לכל המפלגות. השר יריב לוין יעמוד בראשה עם נציגים מכל אחת ואחת מהמפלגות.
"לאחר שהקמנו את גוש מפלגות הימין קיימות רק שתי אפשרויות - או ממשלה בראשותי או ממשלה מסוכנת הנשענת על המפלגות הערביות. בעת הזאת יותר מאי פעם, בייחוד מול האתגרים הביטחוניים והמדיניים העצומים שעומדים על הפרק, אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות האנטי-ציוניות. נעשה כל מאמץ כדי למנוע ממשלה מסוכנת כזאת. זו המחויבות שלנו לביטחון מדינת ישראל, זו המחויבות שלנו לבוחרינו".
נתיהו הודה לחברי סיעתו ואמר להם: "אתם התבטאתם בצורה חדה וברורה, זה חשוב שהציבור שמע את זה ואני מאוד מעריך את זה. אנחנו הולכים יחד והמחנה הלאומי הולך יחד, ובעזרת השם נקים יחד ממשלה חזקה, ציונית וטובה למדינת ישראל. תודה רבה לכם".

תאריך:  18/09/2019   |   עודכן:  18/09/2019
+מבוי סתום ואיום אירני מכונן
09:05 19/09/19  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה

מי שרצה שביבי יעוף לו מהעיניים ו"אחריו המבול" - יעלוז  ▪  מי שחושש מ"המבול" ומכיר במעלות ביבי ובחסרונותיו - יתעצב  ▪  אבל בינתיים קיבלנו אות אזהרה אדום לוהט מאירן (ומי שעומד מאחוריה) ששיתקה את מחצית מתפוקת הנפט הסעודית בטילים בעלי טכנולוגית-על, שחמקו מכל מערכות ההגנה האווירית

טכנולוגיה עילית [צילום: Iranian Presidency Office via AP]
+"בלוק הימין של נתניהו עדיין לא סגור"
08:58 19/09/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהירה: נצטרך לוודא שהאינטרסים שלנו מיוצגים  ▪  "אנחנו צריכים לעשות מאמץ להקים ממשלה ולהפסיק עם הפסילות ההדדיות"  ▪  על 7 המנדטים בבחירות: "הצלחנו רק לשמר לקוחות ולא להביא חדשים"

שקד. מאמץ להקים ממשלה [צילום: פלאש 90]
+ביטן: "אם הליכוד תקים ממשלה ראשונה, כחול לבן המתפוררת"
08:38 19/09/19  |  מירב ארד

ח"כ דוד ביטן מעריך בראיון גלי צה"ל: "אם הליכוד תקים ממשלה ראשונה, כחול לבן המתפוררת לא תישאר יחד. בגלל מצבו המשפטי של נתניהו אין מצב שנסכים לרוטציה שגנץ ראשון בה".

+השרה גמליאל: "מי שיציב תנאים - האחריות לבחירות שלישיות יהיו עליו"
08:23 19/09/19  |  מירב ארד

השרה גילה גמליאל מהליכוד בריאיון לכאן רשת ב': "השרה גמליאל בריאיון לדב גיל-הר: "מי שיציב תנאים - האחריות לבחירות שלישיות יהיו עליו. אני לא רואה שום סיבה לכך שמישהו יחליף את נתניהו, אף אחד לא יכתיב לנו. יש לנו כללים מסודרים, חוקה ובחירות".

+רוטציה
08:22 19/09/19  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה

איך תתפקד ממשלה ברוטציה של ארבעה? היא לא תפקדה עם ראש אחד בראש  ▪  ילכו עם ארבעה יצליחו  ▪  ואם אחד יאחז בקרנות הכיסא ולא יתחלף? לא יתנו לו חסינות

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+האוזר: "מועמד עם כתבי אישום לא יכול לכהן כראש ממשלה"
08:18 19/09/19  |  מירב ארד

ח"כ צבי האוזר מכחול לבן בראיון לכאן רשת ב': "ישראל חייבת ממשלת אחדות רחבה. אין פה פסילה אישית של נתניהו, זו פסילה עקרונית - מועמד עם כתבי אישום לא יכול לכהן כראש ממשלה"

+העם אמר את דברו... פעמיים
08:15 19/09/19  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה

תוך 4 חודשים נערכו שתי מערכות בחירות שוודאי עלו לקופת המדינה הון עתק, גרמו להתלהמות שמזמן לא הייתה, וגרמו לשיסוי והסתה מן המכוערים שהיו  ▪  הסיבה היחידה לכך היא סירובו של נתניהו להיפרד מכיסא ראש הממשלה ביודעו שבסבירות גבוהה מאוד הוא יצטרך להתמודד עם שלושה כתבי אישום קשים העלולים/עשויים לשלוח אותו לכלא

נתניהו. צריך ללכת [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+ח"כ הנדל: אין לחברי הליכוד רשות לבזבז מיליארדים על בחירות
21:34 18/09/19  |  איציק וולף

ח"כ יועז הנדל (כחול לבן) קרא לחברי מפלגת הליכוד לפעול להקמת ממשלת אחדות ציונית ולהימנע מבזבוז מיליארדי שקלים על בחירות נוספות.
"חברי בליכוד, הממשלה סיימה עם גרעון גדול. לאף אחד מאיתנו אין רשות לבזבז מליארדים נוספים מכספי הציבור על בחירות. לא בשביל זה בחרו בכם. נדרשת ממשלת אחדות ציונית. זה מה שהרוב רוצה. לרפא את החברה הישראלית", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

+"רציתי רשימה אחת, אבל הבטחנו בלוק טכני"
21:04 18/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר רשימת ימינה הבינה שלא תוכל למנוע את פיצול הרשימה לשלוש סיעות נפרדות, באופן שיפגע בכוחה הפוליטי  ▪  "שותפי רצו שנקיים את ההסכם של בלוק טכני והסכמים יש לכבד"

שקד. רצתה רשימה שהיא בראשה [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+טראמפ על נתניהו: היחסים שלנו הם עם ישראל
20:52 18/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נשיא ארצות הברית התייחס בפעם הראשונה לתוצאות הבחירות בישראל והבהיר שטרם שוחח עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו  ▪  כשנשאל על האפשרות שנתניהו יסיים את תפקידו השיב: היחסים שלנו הם עם ישראל

לא שוחחו מאז אמש [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+תוצאות האמת: כחול לבן - 33, הליכוד - 32, ישראל ביתנו - 8, הרשימה המשותפת - 12
20:35 18/09/19  |  איציק וולף

תוצאות האמת של הבחירות לכנסת ה-22, תוך שיקלול הסכמי העודפים, מביאות לשינוי במפת המנדטים. מפלגת כחול לבן עולה במנדט אחד ל-33, הליכוד עולה גם היא במנדט אחד ל-32. מפלגת ישראל ביתנו יורדת ל-8 מנדטים והרשימה הערבית המשותפת יורדת ל-12 מנדטים.

+הליכוד: בחירות נוספות - ספין של לפיד וגנץ
20:13 18/09/19  |  עידן יוסף

הליכוד אומר כי הדיווחים כאילו ראש הממשלה נתניהו מעוניין בבחירות נוספות אינם נכונים, ומדובר בספין שקרי של לפיד וגנץ. "ראש הממשלה נתניהו לא פוסל אף מפלגה ציונית, ולכן אין שום סיבה או רצון ללכת לבחירות נוספות. מדינת ישראל זקוקה בעת הזאת לממשלה ציונית חזקה ולא לממשלה שנשענת על מפלגות ערביות או לבחירות נוספות. לאחר שגיבשנו היום את בלוק מפלגות הימין, נפנה בימים הקרובים לכל המפלגות הציוניות ונתחיל במו״מ מיידי".

+נתניהו בישיבת הסיעה: "פנינו אולי למערכת בחירות שלישית"
20:01 18/09/19  |  עידן יוסף

‏בישיבת הליכוד אמר נתניהו לשרי המפלגה: "הקמפיין לא נגמר, אתם נדרשים למשמעת קמפיין. פנינו אולי למערכת בחירות שלישית". כמו כן הבטיח להעביר חוק נורווגי כדי להכניס לכנסת את אלה שנפלטו בגלל איבוד המושבים של הסיעה. בנוסף, ח"כ מיקי זוהר יהיה נציג הליכוד בוועדה המסדרת (כאן חדשות).

+סמוטריץ' הציע גוש חוסם דתי
19:55 18/09/19  |  

השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) הציע להקים גוש חוסם דתי שיעבוד יחד עם החרדים מול הליכוד - זאת במטרה למנוע מהליכוד להפריד בין מפלגות הימין הדתיות ולשמור על יציבות (סרוגים).

+ליברמן: לא אצטרף לקואליציית עם החרדים
19:50 18/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, אומר כי לא יצטרף רק לממשלה ליברלית לאומית רחבה. לדבריו, כל קואליציה אחרת היא דמיונית וחבל לבזבז עליה את הזמן. "אם גנץ ונתניהו לא יצאו בהכרזה שזו כוונתם, שלא יתאמצו להתקשר אליי בכלל. מבחינתנו לא קיימת שום אופציה אחרת". הוא הבהיר כי לא יסכים לצירוף הרשימה המשותפת לקואליציה, אך לא התנגד לצירוף המחנה הדמוקרטי. בביקורת על הנשיא, אמר כי המפתח בידיו ולכן ראובן ריבלין חייב להשתתף באופן הרבה יותר פעיל בהרכבת הקואליציה ועליו לקרוא עוד השבוע לנתניהו ולגנץ אליו לפגישה, שממנה יצא מסר של אחדות. "אנחנו לא דואגים שתקום ממשלת אחדות בלעדינו. אנחנו דואגים למדינת ישראל", אמר.

+החלה בדיקת קלפיות במסגרת מבצע טוהר הבחירות
19:31 18/09/19  |  עידן יוסף

הערב יחל מבצע ספירת הקולות של בעלי זכות הבחירה שהצביעו במעטפות כפולות ובהן חיילים, חולים המאושפזים בבתי החולים, אסירים, דיפלומטים ומוגבלים בניידות. במקביל, נמשכים עדיין, בוועדת הבחירות, תהליכי הבדיקה והבקרה שהוועדה הנהיגה לדיוק התוצאות הסופיות. כמו כן, החלה הערב במשכן הכנסת, בדיקת קלפיות במסגרת מבצע נוהל טוהר הבחירות. התוצאות יעודכנו בהתאם באתר האינטרנט של ועדת הבחירות המרכזית במהלך הלילה ובימים הקרובים.

+יהדות התורה: לא נשב עם לפיד
19:25 18/09/19  |  עידן יוסף

סיעת יהדות התורה בכנסת התכנסה לישיבה בעקבות פגישת נתניהו-ליצמן-גפני. הוסכם להענות לפניית ראש הממשלה להמשיך ולפעול בימים אלו כגוש אחד של סיעות הקואליציה הנוכחית: הליכוד, ש"ס, יהדות התורה וימינה, בכל המגעים והדיונים לקראת כינונה של הממשלה החדשה. הובהר כי כל ההחלטות בנושא תיעשנה לאחר תיאום עם מועצת גדולי התורה. יהדות התורה מסכימה באופן עקרוני לממשלת אחדות, אך מתנה זאת בכך שיאיר לפיד לא יהיה חבר בה. עם זאת, תנאי זה לא נזכר בהודעה הרשמית.

+נתניהו: המחנה הלאומי מאוחד והולך ביחד
18:34 18/09/19  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד, רה"מ נתניהו: "המחנה הלאומי מאוחד והולך ביחד. מפלגות הליכוד, ש"ס, יהדות התורה, הבית היהודי, האיחוד הלאומי, הימין החדש הולכות כגוש אחד להקמת ממשלה בראשותי. נעשה כל שביכולתנו למנוע ממשלה מסוכנת שנשענת על קולות המפלגות הערביות ששוללות את קיומה של מדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי".

+בשל תוצאות הבחירות: נתניהו לא נוסע לאו"ם
16:42 18/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

סיעות הימין יקימו צוות משותף למו"מ הקואליציוני  ▪  מקור בכחול-לבן: יהיו פניות לבכירים בליכוד לשם הקמת ממשלת אחדות בראשות גנץ

לא לחזור על 2009 [צילום: דוד כהן, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: הכיוון - ממשלת אחדות שתכלול את כל הימין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מכחיש שואה יכול להיות ציוני?
אלטע קאקער  |  19/09/19 00:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עומר מואב
ממשלת נתניהו בעשור האחרון עשתה מעט מאוד    הטענה הפופולרית היא שנתניהו רוצה אבל לא יכול - אילוצים קואליציוניים מונעים ממנו - היא טענה שאינה עומדת במבחן המציאות
דן מרגלית
יש הטוענים כי בני גנץ הצליח בכך ששמר על רמה מסויגת של ביקורת אישית על ביבי    אני הייתי בדעה שטעה
צילה שיר-אל
האם גנץ יזכה? אביר המטות    יש לו סיכויים טובים להיות בממשלה אם יהיה זהיר ויחשוב בצורה מעשית    אסור לו לדבר יותר מדי, אלא לצאת לפעולה בסיום ספירת הקולות
דן מרגלית
הוא רצה מלחמה בלי דיון בקבינט, ואם ד"ר אביחי מנדלבליט כפה עליו דיון בקבינט הוא היה מספיק עז מצח (ואולי אפילו לא הקפיד על החוק היבש) כשהדיר את צה"ל מלחוות את דעתו המקצועית באוזני השרים המחליטים
מרדכי ליפמן
מספר הח"כים ה'ציוניים', העומדים בפועל לרשותו של גנץ הוא 43 (להוציא את המשותפת)    גם אם יצטרפו קולותיו של ליברמן (8) לגנץ, מה בדיוק יעשה יו"ר כחול לבן עם 51 מנדטים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il