X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עצרת הבחירות של יהדות התורה - גפני מעל הרב קניבסקי וליצמן מעל האדמו"ר מגור [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]
מכירים בנסיבות הפוליטיות?
החרדים שוקלים: הסרת הווטו מיאיר לפיד
הרב חיים קניבסקי יכריע עבור דגל התורה, אגודת ישראל תמתין להצעה קונקרטית לפני שמועצת גדולי התורה תכריע ודרעי כנראה כבר הסכים ככל שתהיה הסכמה, היא תהיה כפופה לשימור הסטטוס-קוו

האם המפלגות החרדיות לקראת הסרת הווטו על יאיר לפיד ובכך יפרו הבטחת בחירות? חברי הכנסת של דגל התורה הגיעו לרב חיים קניבסקי, הנחשב כגדול הרבנים, אך לא ביקשו ממנו להסיר את הוטו מלפיד אלא עדכנו אותו בתוצאות הבחירות ובמצב הפוליטי. הרב קניבסקי אינו מושפע מלחצים פוליטיים, ואין לדעת מה יכריע אם יישאל על הסרת הווטו.
באגודת ישראל, הצלע השנייה של יהדות התורה, אומרים שמועצת גדולי התורה תתכנס לדון בעניין רק כאשר תונח הצעה ברורה.
במקביל, ‏גורמים בש"ס אומרים כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ירד מהסירוב לצירוף כחול לבן (כולל לפיד) לממשלה בראשות נתניהו. אגב דרעי, בחדשות 12 ‏דווח כי נעדר מישיבת ראשי בלוק הימין הבוקר כיוון שמפלגת ימינה בת שבעת המושבים שיגרה ארבעה נציגים לפגישות. ״כאן זה לא שבט של הצופים״, אמר. באיחוד הלאומי אמרו כי אינם מכירים כזו התבטאות. בצהריים נמסר כי יובל צור, הרל"ש של השר רפי פרץ, ינהל את המו"מ מטעם האיחוד הלאומי והבית היהודי בכל הנוגע לממשלת אחדות.
בכל מהלך מערכת הבחירות הרבו המפלגות החרדיות לתקוף את לפיד ולהודיע כי לא יישבו בכפיפה אחת באותה ממשלה. הם אף מיקדו את האש בלפיד ולרוב חיבקו את ליברמן חיבוק דב. בהודעתה אתמול הקפידה יהדות התורה שלא להזכיר פסילה של לפיד. אם אכן תסכים לשבת איתו יחד, זה יהיה כפוף לשמירת הסטטוס-קוו.

תאריך:  19/09/2019   |   עודכן:  19/09/2019
+תוצאות הבחירות: עוצמה שרפה שני מושבים
09:40 20/09/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מן התוצאות הסופיות הלא-רשמיות עולה כי אין שינוי בחלוקת המושבים ובתמונת הגושים  ▪  כ-125 אלף קולות הלכו לפח, את רובם זרק איתמר בן-גביר

בן-גביר בליל הבחירות. תולה כשלונו באחרים [צילום: פלאש 90]
+נתניהו גנז רעיון לבחירות על ראשות הליכוד
00:38 20/09/19  |  

בנימין ‏נתניהו שקל בימים האחרונים לקיים על ראשות הליכוד לבחירות הבאות, בתוך שבועות ספורים. על פי חדשות 13, הוא התייעץ והתייעץ ובינתיים החליט לגנוז את הרעיון כי "זה נראה רע".

+מיכל פרץ: שקד צריכה להסיק מסקנות
21:08 19/09/19  |  

"איילת שקד צריכה להסיק מסקנות, בבחירות הבאות לא נרוץ באותה מתכונת", כך אמרה אתמול הרבנית מיכל פרץ, רעייתו של שר החינוך ויו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ בשיחה שתוכנה הגיע לידי אתר וואלה. "נצטרך לחשוב בפעם הבאה אם זה יהיה איתנו או בלעדינו אבל ברור שזה לא ייראה אותו דבר ולא יהיה באותה מתכונת אם נלך שוב לבחירות".

+תחזית אפרים לכנסת ה-22
20:24 19/09/19  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

יודעים למי נתנה הנבואה מאז שחרב בית המקדש, אבל אינני מבקש מאיש לקבל את הערכותיי כתורה מסיני, ואם הערכותיי תתבדינה - אני הוא זה שאתבזה

ליברמן. ראש הממשלה הבא [צילום: פלאש 90]
+הספירה נמשכת: 57 לגוש שמאל-ערבים; 55 לימין-חרדים
19:59 19/09/19  |  עידן יוסף

מספירת 98.7% מהקולות עולה כי כחול לבן היא המפלגה הגדולה עם 33 מושבים, אחריה הליכוד עם 31, הרשימה המשותפת - 13, ש"ס - 9, ישראל ביתנו - 8, יהדות התורה - 8, ימינה - 7, העבודה-גשר - 6 והמחנה הדמוקרטי עם 5 מושבים. גוש השמאל-ערבים על 57 והימין-חרדים על 55.

+הליכוד: דיווחים שקריים על כוונת נתניהו להגיע להסדר טיעון
17:53 19/09/19  |  איציק וולף

מפלגת הליכוד הודיעה כי אין כל שחר למה שהגדירה כ"דיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה נתניהו להגיע להסדר טיעון". "פרקליטיו של ראש הממשלה יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות", לשון הודעת הליכוד.

+הנשיא יתחיל את ההתייעצויות ביום ראשון
17:43 19/09/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שוחח עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית וקיבל את הסכמתו להתחיל את ההתייעצויות עם נציגי הסיעות הנבחרות לכנסת ה-22 עוד לפני קבלת התוצאות הרשמיות ביום רביעי  ▪  ההתייעצויות יועברו בשידור חי בכל אמצעי התקשורת של בית הנשיא

ריבלין. צפי ליומיים של התייעצויות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+לפיד: אם נתניהו יזוז הצידה - תהיה פה ממשלת אחדות
16:26 19/09/19  |  איציק וולף

יו"ר יש עתיד ובכיר כחול-לבן, ח"כ יאיר לפיד, אמר שראש הממשלה נתניהו מנסה לגרור את המדינה למערכת בחירות שלישית וכי אם הוא יזוז הצידה - תוכל לקום ממשלת אחדות.
"הוא לא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות. בן אדם אחד מונע כרגע הקמת ממשלת אחדות ליברלית. אדם אחד. אם ביבי יזוז הצידה, תהיה פה ממשלת אחדות. ממשלה עם כל מי שמאמין שצריך פה נישואין אזרחיים, ביטול חוק המרכולים, תחבורה בשבת. בלי כתבי אישום ובלי שחיתות. ולאור מה שקורה עכשיו, ממשלה שתשנה את חוק הבחירות, כדי שאי אפשר יהיה לגרור אותנו לבחירות כל שלושה חודשים. זו המטרה של בלוק הסחטנים והקיצונים שהוא הקים אתמול. זו מטרת כל הספינים שהוא זרק לאוויר בשעות האחרונות. העם לא נתן בו אמון - הוא מנסה להחליף את העם. כמו המפ"איניקים ב-77. העם לא רוצה אותו, הוא רוצה להחליף את העם. אסור לתת לו לגרור אותנו לעוד מערכת בחירות", אמר.

+ליברמן: גוש ההלכה של נתניהו - ספין נוסף
16:09 19/09/19  |  איציק וולף

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החל לעבוד במרץ על הספין החדש שלו, וכי ספין זה יוביל את מדינת ישראל לסיבוב בחירות נוסף במטרה להשיג 61 לממשלת החלומות שלו.
"לגוש שהקים נתניהו אין שום קשר לימין. מצד אחד מדובר בש"ס, מפלגה שנמנעה בהצבעה על הסכמי אוסלו, ומן הצד האחר, המשיחיים, השואפים להחזיר אותנו לתקופת ימי שאול המלך, דוד המלך ולחוקי התורה, ולהפוך את האוניברסיטאות לבתי ספר לנבואה. ונתניהו כמו נתניהו, שהחזיר את חברון לערפאת והצביע בעד ההינתקות, הוא בטח לא ימין אלא סתם כדאיניק", טען ליברמן.
לדבריו, מדובר ב"גוש ההלכה" של 55-56 ח"כים של "הליכוד" המפלגות החרדיות והמשיחיים. "הקריאה לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש, זה לא פחות מאחיזת עיניים ויצירת מצג שווא בשביל להכשיר את דעת הקהל לטובת סיבוב בחירות שלישי", טען. "נתניהו, שלא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון שלו, נאחז בקרנות המזבח ומנסה לייצר תודעה, שכביכול "הליכוד" ניצחה בבחירות, קראה לממשלת אחדות וגנץ וליברמן הם שהכשילו את המהלך".
לדברי ליברמן, נתניהו עובד במקביל בשני ערוצים כאשר מצד אחד, הוא מנסה להרדים את המערכת כאשר הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול"גוש ההלכה" שהקים אתמול, על-מנת להשיג רוב של 61 מנדטים.
"אם יכשל בהשגת הרוב הוא יפיל את האשמה להכשלת ממשלת האחדות על גנץ ועליי ויוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות נוספת. אני קורא פעם נוספת לראש הממשלה נתניהו להפסיק עם התרגילים הפוליטיים, השטיקים והטריקים. בוא נשב אתה, בני גנץ ואנוכי, ונקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה למען עתידה של מדינת ישראל״, דברי ליברמן.

ליברמן. בוא נשב שלושתנו [צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
החרדים שוקלים: הסרת הווטו מיאיר לפיד
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
אתם מטעים את הגולשים
א.ל. רמת-גן  |  19/09/19 23:22
 
- {{{בעיני ערבים אויב חרדים סרטן ל"ת
מי יותר מסוכן??  |  21/09/19 13:05
2
ואז לפיד יהיה ראוי להיות
מייק  |  20/09/19 09:42
3
את מי זה מפתיע ?
ארי כספי  |  20/09/19 11:18
4
החרדים אידיוטים מושלמים
חצי  |  20/09/19 14:31
5
אין אלוהים לחרדים
מחמד1  |  21/09/19 08:34
6
כל כך מעצבנים החרדים האלה
נמט  |  21/09/19 11:33
 
- כן, החברים שלכם הערבים צדיקים
קומקום  |  21/09/19 12:11
 
- קומקום ידידי הטוב, יכול להיות
נמט  |  21/09/19 15:36
7
אין על החרדים
יוחנן המטביל  |  22/09/19 07:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
אפרים הלפרין
יודעים למי נתנה הנבואה מאז שחרב בית המקדש, אבל אינני מבקש מאיש לקבל את הערכותיי כתורה מסיני, ואם הערכותיי תתבדינה - אני הוא זה שאתבזה
איציק וולף
נשיא המדינה, ראובן ריבלין, שוחח עם יו"ר ועדת הבחירות המרכזית וקיבל את הסכמתו להתחיל את ההתייעצויות עם נציגי הסיעות הנבחרות לכנסת ה-22 עוד לפני קבלת התוצאות הרשמיות ביום רביעי    ההתייעצויות יועברו בשידור חי בכל אמצעי התקשורת של בית הנשיא
יצחק מאיר
ישראל בחרה בשנית בשנה אחת    מה שבחרה הוא אשר בחרה    הוא אשר מחייב את קברניטיה לקבל החלטה לכבד את המציאות ואת המדינה ואת תושביה ולהקים ממשלה
מירב ארד
הגיב לקריאת האחדות של נתניהו ואמר: "כדי להקים ממשלת אחדות, לא באים עם בלוקים וספינים, באים עם אחריות ורצינות"    לפיד: נתניהו מסרב לקבל את תוצאות הביחרות    יעלון: איתו זה לא ילך. מלאכת הרכבת הממשלה צריכה להיות מוטלת על גנץ"    אשכנזי: "הציבור רוצה תיקון"
מנחם רהט
אין כל דמיון בין האחווה, השלום והרֵעות, ששררו בקרב כלל שלומי אמוני ישראל בבחירות לכנסת ה-1, לעומת המשטמה שחשפה מלתעותיה בקמפיין הבחירות לכנסת ה-22
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il