X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
העובדת מ"מ תוקפת בתצהיר שהגישה עובדת אחרת, ל', הטוענת כי שרה נתניהו התעמרה בה וטוענת שהיא עובדת ממורמרת ואשת ראש הממשלה נוהגת בכבוד בעובדיה על הציטוט שיוחס לה בחדשות 12 שנתניהו פסיכופטית, כתבה מ"מ: "טענותי היו לעניין יום הבחירות"
▪  ▪  ▪
נתניהו. התעמרות או יחס מכבד? [צילום: מרק ישראל סלם]

עובדת במעון ראש הממשלה, מ"מ, טוענת (יום ה', 26.9.19) כי הפרסום בחדשות 12 באשר לאופן ההעסקה אצל אשת ראש הממשלה המציג את שרה נתניהו באור שלילי, חוטא לאמת, מגמתי ומטעה.
מ"מ, עובדת כללית שבאה במגע מסוים ם הגברת נתניהו, הגישה תצהיר חתום ובו כתבה: "הפרסום הנ"ל הרגיז אותי מאוד ועורר בי כעס רב, מכיוון שבכל מהלך עבודתי במעון נהגה בי הגב' נתניהו, כמו גם בעובדים אחרים, בכבוד רב ובנימוס, והיחס שהיא העניקה לי ולכל העובדים הוא טוב ומכבד".
בפרסום של דנה ויס צוין כי העובדת מ"מ כתבה למנהל שלה בחברת הניקיון בתום משמרת קשה בקומת המגורים של משפחת נתניהו: "יעקב נשמה, אני לא יכולה להיות יותר לבד בקומה (הכוונה לקומת המגורים במעון בבלפור) אני מקווה שיאשרו לי מישהו איתי כי היא קורעת אותי ממש פסיכופתית, היא רוצה שארוץ במסדרון, מבקשת ממני לרוץ כל הזמן ומתעצבנת עלי כשאני הולכת, היא רוצה יותר מהר...אין לי כוח יותר היום כמעט הלכתי הביתה ".
אולם מהתצהיר עולה תמונה הפוכה: "אדגיש שוב ושוב", כתבה מ"מ, "שרה היא אישה תרבותית, נעימה מאוד ומנומסת, אשר נהגה בי בכבוד רב במהלך כל תקופת העסקתי במעון".
על-פי עדות מהשבוע האחרון, נדרשה מ' לעבוד עד אור הבוקר ביום הבחירות ופנתה למנהל בחברת כוח האדם כדי לברר איך תקבל את התשלום על השעות הנוספות. לפי עדותה, מי שדרש ממנה לרשום דיווח כוזב של השעות הוא אפי אזולאי אב הבית - ומעדויות שבידי חברת החדשות גם גורמים נוספים במשרד ראש הממשלה מנסים לסייע ולמצוא פתרונות יצירתיים שכאלה שכוללים רישום של שעתו עבודה בימים שבהם העבודות לא עבדו בפועל-חברת כוח האדם נאלצת לעיתים לשלם לעבודות מתוך רצון טוב אבל החברה דורשת כעת ממשרד ראש הממשלה להסדיר את החוב שהצטבר בעבור השעות האלה בסכום כולל של למעלה משלוש מאות אלף שקלים
"בתכתובות הווטסאפ שפורסמו", כתבה מ' בתצהירה, "אכן טענתי טענות בעניין תשלום המגיע לי בעבור שעות העבודה שעבדתי ביום הבחירות. טענותי מופנות בעיקר למנהל המעון ולמנהל 'מוריה' בגין השכר המגיע לי עבור השעות הרבות שבהן הועסקתי ביום הבחירות".
העובדת ל'
ל', עובדת אחרת, כתבה למנהל שלה יעקב תכתובת ענפה שנמשכת כבר כמה חודשים ובה היא מתלוננת על היחס הקשה שהיא סופגת מצד שרה נתניהו שלכאורה דורשת ממנה להמשיך ולעבוד שעות ארוכות: "יום שישי התבקשתי לעבוד אצל הגברת ובסביבות שעה ארבע אמרתי שהשבת מתקרבת ואינני רוצה להמשיך לעבוד עוד היום הגברת סרבה והורתה לי להמשיך לעבוד וכשסרבתי להמשיך אמרה שאפי (אזולי אב הבית) ידאג לפיטורי וביום ראשון".
"עניתי לה שאני אוהבת את רה"מ ואותך, אבל אפילו אם יפטר אותי אני לא אעבוד בשבת. זה לא עזר והיא לא נתנה לי ללכת... בשעה שש וחצי אבנר בנה הגיע וראה שאני שם. אמרתי לו בשקט שהשבת מתקרבת והוא דאג לשלוח אותי, לא נעים לספר לא יכולתי להכנס אצלה אפילו לשירותים וכשהגעתי והתפניתי הגיעו כאבים חזקים שנמשכו עד מוצ"ש, ובמוצ"ש התפנתי לביה"ח ושם הוברר שיש לי אבנים וכנראה ההתאפקות גרמה לזה לפרוץ חזק".
זו אינה התלונה היחידה מצד אותה עובדת. בהודעה ששלחה למנהל בערב חג הפסח האחרון שבו נאלצה לבוא לעבודה למרות שביקשה חופשה לארגן את החג למשפחה כתבה: "באתי לעבודה עבדתי מבלי לנוח ולנצל כל דקה על-מנת לסיים וללכת. בשעה ארבע סיימתי את כל המטלות וביקשתי ללכת. הגברת סרבה והורתה לי להמשיך לנקות. סרבתי ואמרתי כי אני לחוצה מבחינת הבית שלי. הגברת לא הסכימה והורתה לי להמשיך לנקות. בנה אבנר שהיה בחדר הסמוך שמע את השיחה והורה לאמו לשחרר אותי. הגברת האשימה אותי כי אני מסכסכת בינה לאבנר ושיהיו כל מיני מחלות. אני רוצה לציין אני אישה רצינית מסורה לעבודה ועושה עבודתי נאמנה. לא הספקתי אפילו לשתות מים, שלא לדבר לאכול בכל השעות האלה ובאמת לא היה מגיע לי שאצא בערב חג עם 'ברכות' כאלה ועם דמעות".
ביום אחר עידכנה את המנהל: "אני עבדתי היום 12 שעות וחצי, עכשיו יצאתי. לא עוזר להגיד לגברת. היא פשוט לא נותנת ללכת. מזל שהלכה עכשיו".
מ"מ תוקפת את עמיתתה לעבודה: "פרסום כמה תכתובות ווטסאפ פרטיות של עובדת ממורמרת, מתוך עובדים רבים שעבדו ועובדים במעון ואוהבים את הגב' נתניה, הוא חוטא לאמת ומציג תמונה אשר אינה משקפת את הנעשה במעון ראש הממשלה. אציין כי במהלך כל תקופת העסקתי במעון, והאווירה במעון היא נעימה מאוד ורגועה וכי האופן שבו הוצגו הדברים באמצעי התקשורת הוא מגמתי ומטעה".

תאריך:  26/09/2019   |   עודכן:  26/09/2019
+מנדלבליט לנתניהו: השימוע אינו תקשורתי
19:48 26/09/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

עוזרו של מנדלבליט מותח בשמו ביקורת חריפה על עצם הבקשה: חסרת תקדים, נעדרת יסוד משפטי, פוגעת בעקרון השוויון והוגשה מתוך ידיעה שהיא תידחה

מנדלבליט. "בקשות סרק" [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדת במעון רוה"מ מכחישה הטענות נגד שרה נתניהו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
יש ספריםרבים=על קנאה ביןבחורות
ע_הראל  |  27/09/19 11:29
2
זה מזכיר את הסיפור על חלמאי
סאל מונלה  |  27/09/19 14:12
3
שרע
דנינו  |  28/09/19 15:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשות נתניהו
איתמר לוין
עוזרו של מנדלבליט מותח בשמו ביקורת חריפה על עצם הבקשה: חסרת תקדים, נעדרת יסוד משפטי, פוגעת בעקרון השוויון והוגשה מתוך ידיעה שהיא תידחה
איתמר לוין
מה שהחל במינויים של מתניהו אנגלמן ואמיר אוחנה, ונמשך בבלימת הקמתה של כל ממשלה בה הוא לא יהיה חבר, הגיע היום אל הניסיון לסלק את ליאת בן-ארי מהפרקליטות ואל התרגיל הציני של "שימוע בשידור חי"
איתמר לוין
טוען: ממילא יהיו הדלפות - למה שהציבור ייזון מדברים חלקיים? אין לי מה להסתיר    מדובר בבקשה חסרת תקדים אותה צפוי מנדלבליט לדחות
איתמר לוין
נכשל נסיונה של ממלאת-מקום מנכ"ל משרד המשפטים לבטל את התפקיד    בן-ארי, כיום פרקליטת מיסוי וכלכלה, היא הפרקליטה המובילה בתיקי נתניהו
בעז שפירא
השיטה פעלה כך: חקירות אינסופיות תוך השקעת מעל למאתיים מיליון שקל לשם חיטוט ונבירה בכל מהלכיו של נתניהו    בהמשך תפירת תיקים ומספורם במספרים הקלים לקליטה, כל זה אגב הפעלת לחצים בלתי אנושיים על-מנת לייצר עדי מדינה היכולים להפליל את האיש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il