מוניות רב-קוות (ארגון מוניות תל אביב), שזכו במכרז
משרד התחבורה, החלה בהפעלת קו 4, קו 5 וקו 2 במתכונת החדשה. בדיקת News1 מעלה כי
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה מפקחת על כך שהמידע יימסר לציבור כפי שדורש החוק.
שלושת הקווים האמורים הם הראשונים שפועלים במתכונת הארגון-מחדש (הרפורמה) במוניות השירות, ורמת המידע שאמור להימסר בהם גבוהה יותר מאשר יתר קווי השירות במוניות. המידע הנמסר נוגע רק לקווים הפועלים בימים א'-ה', בערב שבת ובמוצאי השבת, אך לא לגבי מוניות שירות הפועלות בשבת, משום שאלה אינן מוגדרות כשירות תחבורה ציבורית, וגם אינן מכבדות רב-קו בשבתות ובחגי ישראל.
מרכז המידע הארצי לתחבורה ציבורית מספק מידע על זמני הנסיעות ועל המסלול אך לא על שילוב בין קווי השירות לאוטובוס לקווי שירות למוניות, בהתאם לפקודת התעבורה [סעיף 71ב(ב)] הן בטלפון (כוכבית 8787) והן באתר המשרד (bus.gov.il). מרכז המידע הארצי לתחבורה ציבורית מספק מידע גם על משך הנסיעה המשוער בקו שירות למוניות בין תחנת מוצא לתחנת יעד. במשרד התחבורה מסבירים, שכיוון שמוניות השירות אינן רשאיות לעצור בתחנות אוטובוסים, מידע המשלב בין האמצעים השונים אינו רלוונטי.
לשאלתנו, האם בדק משרד התחבורה האם בשלטים בתחנות הקצה של מוניות השירות אכן מפורטים מסלול הקווים, זמני פעילותם ותדירותם? השיבו במשרד התחבורה: "משרד התחבורה את המפעיל להקים שלטים בתחנות הקצה, הכוללים את תדירות הקווים והמסלולים השונים". למרות האמור, בחלק מן התחנות אין עדיין שילוט כנדרש.