X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תובעת 15.9 מיליון שקל

AIG נגד הרצוג-פוקס-נאמן

חברת הביטוח שכיסתה את רוב התשלום בתביעה הייצוגית נגד נושאי המשרה בחברת לנדמארק טוענת שמשרד עורכי הדין התרשל בהכנת התשקיף בשנת 2007 ולכן נאלצה לשלם
▪  ▪  ▪
"אחראי לניסוח התשקיף"

חברת הביטוח AIG תובעת 15.9 מיליון שקל ממשרד עורכי הדין הרצוג-פוקס-נאמן. התביעה נוגעת להסכם פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה נגד חברת לנדמארק ונושאי המשרה בה, אותם ביטחה AIG, והיא הוגשה (2.10.19) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
לנדמארק עסקה בנדל"ן בארה"ב והייתה בשליטתו של נמרודי טבי, שגם היה היו"ר שלה. בחודש מאי 2007 גייסה החברה קרוב ל-200 מיליון שקל בבורסה בתל אביב, ומשרד הרצוג-פוקס-נאמן ליווה את ההנפקה ולטענת AIG היה אחראי לניסוח התשקיף. שנתיים מאוחר יותר הוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז בקשה לתביעה ייצוגית בסכום ההנפקה נגד החברה ונושאי המשרה בה: טבי, יוסף עוז, דן טוחנר, יובל טוביאס, רמזי גבאי ושמרית ורשבסקי. הראל-פיא קרנות נאמנות והמשקיע אשר ספיר טענו, כי בתשקיף היו פרטים מטעים שגרמו להם להשקיע במניות החברה.
השופט עופר גרוסקופף (כיום בבית המשפט העליון) אישר את הגשת התביעה לגבי פרט אחד מן השלושה שנזכרו בה: הטענה לפיה עסקה למכירת הנכסים העיקריים של לנדמארק - קרקעות במדינת וירג'יניה - תמורת 12.5 מיליון דולר הוצגה בתשקיף כסגורה וחתומה, בעוד שרק לאחר שנתיים התברר שהיא מותנית בכך שהרוכשת תשיג מימון. הנתבעים הגישו לפשרה לפיה שילמו לתובעים, לבאי-כוחם ולקבוצה המיוצגת 26.3 מיליון שקל, מתוכם כיסתה AIG - שכאמור ביטחה אותם - 15.1 מיליון שקל.
בתביעה הנוכחית נטען, כי הרצוג-פוקס-נאמן התרשל בצורה משמעותית בהכנת התשקיף וכי בשל כך נכלל בו הפרט המטעה. לדברי AIG, המשרד הכיר היטב את אותן קרקעות, נתן ייעוץ משפטי לחברה ולנושאי המשרה בה - והללו היו רשאים להסתמך על כך שהוא בדק את נכונות כל הפרטים שהופיעו בתשקיף. אלא שבפועל, המשרד התרשל ולכן עליו לשפות את חברת הביטוח - טוענת AIG. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד יצחק יונגר ויואב זטורסקי, וטרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  03/10/2019   |   עודכן:  03/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יו"ר ישראל ביתנו אומר כי הוא מייחל להקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה שתכלול את ישראל ביתנו אך לא תכלול חמש מפלגות    מבהיר: לא מתואם מול המפלגות הגדולות
עידן יוסף
השנה משקיעים לא רק השקעות במכונות ובציוד, אלא גם השקעות 'רכות', בהון האנושי, כלומר משקיעים על-מנת שהידע להפעלת מכונה חכמה יגיע לפה    מנכ"ל רשות ההשקעות במשרד הכלכלה: "הכלכלה הישראלית הפסידה 25 מיליארד ש"ח בעשור האחרון בשל מעבר ידע מחוץ לישראל"
עידן יוסף
שיפורים ושינויים במפת השירות בתחבורה הציבורית באזור הנגב. בין היתר, שלושה קווים חדשים ותוספות שירות בקווים קיימים    לראשונה: קו לתושבי מרחב עם    דילול בפעילות קו 380 עקב פעילות הרכבת
מחלקה ראשונה
איש הציבור שסירב ללחוץ את ידו של ללחוץ את ידו של המופתי ויצר תקרית דיפלומטית    "איך יכולתי להושיט ידי לשלום לראש הדת שבניה אנסו בנות ישראל"
איתמר לוין, יצחק דנון
העיתון טוען ש"פורום סקופים" באתר מעתיק מזה שנים בצורה שיטתית ובצורה מלאה כתבות, מאמרים וידיעות מתוך אתרי הארץ ו-TheMarker
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il