X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת לטעויות אנוש בהעתקת גיליונות הספירה בקלפיות שמחייבות הוספת קולות לה ולש"ס ולגריעה מהליכוד ומימינה טענה נוספת: לא נפסלו קלפיות שאמורות היו להיפסל בשני ישובים ערביים
▪  ▪  ▪
פינדרוס. כיסא מתנדנד [צילום: אהרון קרון/פלאש 90]

סיעת 'יהדות התורה' הגישה (יום ה', 10.10.19) לבית המשפט המחוזי בירושלים ערעור על תוצאות הבחירות לכנסת ה-22.
על-פי הבדיקות שנערכו על-ידי הסיעה, נפלו בתוצאות הבחירות שיבושים, אשר תיקונם יביא לכך שלסיעה יגיעו 8 מושבים ולא 7, ולליכוד יהיו 31 מושבים ולא 32 - שמכוחם נכנסה לכנסת ח"כ קטי שטרית ולא יצחק פינדרוס.
לדברי הסיעה, שני סוגים של שיבושים התגלו בתוצאת הבחירות. השיבוש האחד קשור בכך שלא נפסלו קלפיות בירכא ובפורידיס שבהן בוצעו זיופים, ונקבע "אחוז ליקוי פוסל" גבוה (3.25%) לצד גישה מקלה בהכשרת קלפיות מזויפות. כפועל יוצא בתוצאות הבחירות נכללות כנראה קלפיות שיש בתוצאותיהן זיוף. השיבוש האחר קשור בטעויות אנוש שאירעו בקלפיות השונות הארץ בהעתקת גיליונות הספירה והתוצאות במאות קולות, כך שלסיעת יהדות התורה והשבת אגודת ישראל-דגל התורה יש להוסיף 44 קולות, לסיעת ש"ס יש להוסיף 52 קולות, יש לגרוע 41 קולות מסיעת ימינה ויש לגרוע 625 קולות מסיעת הליכוד.
הסיעה מציינת כי ערעור הבחירות מוגש בכבוד בענווה וכי יושב-ראש ועדת הבחירות המרכזית, הוועדה והצוות המקצועי, ניהלו את מערכת הבחירות לכנסת ה-22 בתנאים לא קלים (בלשון ממעטת), וכך עשו בתבונה, במחשבה נקייה, בשכל ישר, בהגינות, במקצועיות ובשירותיות הראויים להערכה ולכל שבח.
הערעור הוגש באמצעות עוה"ד איתן הברמן, מיכל רומנו ברטהולץ ואורי הברמן ממשרד שרקון בן עמי אשר ושות' ונאמן קינן ושות'.

תאריך:  10/10/2019   |   עודכן:  10/10/2019
+בליכוד בחנו אפשרות למניעת מנדט מגנץ
21:17 10/10/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

היועץ המשפטי של הכנסת הודיע כי לא ניתן לדלג על שלב החזרת המנדט להרכבת הממשלה לנשיא המדינה בטרם יחולו 21 הימים שבהם יוכלו 61 ח"כים להמליץ על מועמד חלופי להרכבת הממשלה

ינון. לא ניתן לדלג [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מרכז הליכוד אישר: רק נתניהו בראש
20:11 10/10/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מרכז הליכוד אישר בהצבעה גלויה וברוב מוחץ את ההצעה שלפיה הליכוד יהיה שותף אך ורק לממשלה שיושב-ראש הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה, בנימין נתניהו, יעמוד בראשה - בכל תקופת כהונתה או לחלק ממנה במסגרת רוטציה

נתניהו וחיים כץ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הליכוד: ליברמן בולם אחדות ומתואם עם לפיד
19:44 10/10/19  |  עידן יוסף

מפלגת הליכוד מאשימה את ח״כ אביגדור ליברמן בכך שנראה כי הוא פועל בתיאום עם מפלגת כחול לבן ומונע ממשלת אחדות. ״ליברמן מודיע שהוא מחכה שהמנדט יעבור לגנץ והוא ממשיך לסרב להתחייב בקולו שיצביע נגד ממשלת מיעוט של השמאל שתיתמך בהקמתה על ידי המפלגות הערביות. הליכוד פועל להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה, וכפי שהציע הנשיא בלי פסילה של אף מפלגה. מי שבולם אותה זה ליברמן שמתואם לחלוטין עם יאיר לפיד״.

+הליכוד הגיש ערעור נגדי על תוצאות הבחירות
19:39 10/10/19  |  עידן יוסף

בליכוד הגישו ערעור נגדי על תוצאות הבחירות בעקבות עתירת יהדות התורה: "ע"פ הבדיקות שנערכו בתוצאות הבחירות בקלפיות נבחרות, הליכוד זכאי להישאר עם המושב ה-32 ויהדות התורה עם 7 מושבים כפי שהציגה ועדת הבחירות בתוצאותיה הרשמיות".

+ליברמן: הייתי עדין לגבי מירי רגב
18:18 10/10/19  |  עידן יוסף

ח"כ אביגדור ליברמן לערוץ 12 על כך שכינה את מירי רגב "בהמה": "לא חוזר בי מהדברים, חס וחלילה, עוד הייתי עדין מאוד". עוד אמר: "הספירה לאחור החלה, כולם בליכוד עמוק בתוך המירוץ. כינוס מרכז המפלגה לתמיכה בנתניהו לא יעזור. הפעילות של ניר ברקת, גדעון סער וגם ישראל כ״ץ - הם כולם עמוק בתוך המירוץ. הם אולי עושים הערב כינוס בנוסח המפלגה הקומוניסטית של ברז'נייב". "נחכה עד שמלאכת הרכבת הממשלה תעבור לגנץ ואז נתחיל לדבר כמו שצריך. נתניהו עושה הכל לעכב, הוא מנסה להוביל למערכת בחירות שלישית".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
עמוס שנער
מירב ארד
לאחר דיון בוועדה המסדרת, יפעלו מעתה סיעות נפרדות - הימין החדש והבית היהודי-איחוד לאומי    כהנא: "מדובר בהחלטה טכנית בלבד עליה הוצהר עוד לפני הבחירות"
עמוס שנער
צירופו של ליברמן לממשלת האחדות של הליכוד וכחול לבן יצמצם משמעותית את כוחו של נתניהו כי גוש שונאיו בממשלה יגדל בשמונה מנדטים נוספים שיפגעו במאזן הכוחות ויהפכו אותו למוגבל, כבול, חבול ומושפל
ד"ר רון בריימן
כל אחד משלושת הח"כים - בני גנץ, אביגדור ליברמן, עמיר פרץ - אם יגלה אחריות, יש בכוחו להוציא את ישראל מן המלכוד הפוליטי שבו היא שרויה    מי יהיה הראשון מביניהם שייענה לאתגר, יקבל על עצמו את תפקיד שר הביטחון, ויפתור אותנו מהצורך בבחירות נוספות?
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו שב להציע הקמת ממשלת אחדות של מפלגתו עם כחול לבן והליכוד    אחרי שיוסכמו קווי היסוד ויאושר תקציב 2020 יוזמנו מפלגות נוספות לממשלה    הליכוד: ליברמן לא מחדש דבר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il