X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
Medicortex [צילום: יח"צ]
פתרון מהפכני לזיהוי מידי של זעזוע מוח
אבחון זעזוע ונזק מוחי הוא קשה, יקר ולרב לא זמין. אין בעולם ערכה ניידת, מידית וזולה שיכולה לסייע לרופא או אחות, באבחון הבעיה בקלות תוך מתן טיפול הולם בסמוך לזמן הפציעה. על כן, יש צורך אמיתי בערכת אבחון קלה לשימוש וזולה, לזיהוי מהיר של מצב הפצוע בשטח

חבלת ראש טראומטית או זעזוע מוח הן מהבעיות הרפואיות הקשות ביותר לאבחון והדחופות ביותר לאבחון. רוב הנפגעים הם כתוצאה מתאונות דרכים, ספורט, עבודה, החלקה ונפילות.
הסטטיסטיקה מלמדת כי בארה"ב לבדה, בכל 15 שניות נפגע אדם מחבלת ראש טראומטית. במחצית מהמקרים הנזק המוחי לא מאובחן כלל, ויש מקרים בהם הפצוע מת שעות ספורות לאחר הפגיעה כי לא קיבל טיפול נכון.
אבחון זעזוע ונזק מוחי הוא קשה, יקר ולרב לא זמין (CT / MRI). אין בעולם ערכה ניידת, מידית וזולה שיכולה לסייע לרופא/חובש/אחות, באבחון הבעיה בקלות ומתן טיפול הולם בסמוך לזמן הפציעה ומעקב רפואי. על כן, יש צורך אמיתי בערכת אבחון קלה לשימוש וזולה, לזיהוי מהיר של מצב הפצוע בשטח.
מי אנחנו?
מדיקורטקס פינלנד - היא חברת ביו-טכנולוגיה פינית בניהול והכוונה מדעית ישראלית, אשר מפתחת מוצר נוח, פשוט, חד-פעמי וזול לאבחון פגיעת ראש טראומטית. המוצר הנו ייחודי והראשון מסוגו בעולם, מבוסס על סמן ביולוגי מיוחד אשר התגלה ע״י ד״ר אדריאן הראל ונרשם כפטנט מהפכני ופורץ דרך, הערכה החדשה דומה לערכה לבדיקת הריון. דוגמת שתן או רוק תגרום לשינוי צבע ותציין האם יש נזק מוחי.
מדיקורטקס סיימה בהצלחה בדיקות בחיות מעבדה והשלימה בדיקות קליניות ב-12 פצועי ראש תוך השוואה ל-12 מתנדבים בריאים. הסמן הייחודי התגלה בכול 12 פצועי הראש.
לחברה מספר בקשות פטנטים בארה"ב, אירופה, ישראל ופינלנד להגנה על התוצאות, והפיתוחים בהווה ובעתיד.
החברה קיבלה מענק הקמה מקרן השקעות של ממשלת פינלנד, כמו-כן אושרה לחברה תמיכה כספית נוספת לביצוע הניסוי הקליני הראשון. החברה זכתה בגין הפתרון המהפכני בשני פרסי הצטיינות ע״י הקרן לעידוד חדשנות בפינלנד. החברה קיבלה מענק של 50,000 אירו בשלב הראשון של 2020H ובנוסף 1.1 מיליון דולר ממשרד ההגנה האמריקני. החברה סיימה ניסוי קליני רחב היקף ב 3 בתי חולים והדוגמיות נבדקות במימון אמריקני. הוכחת קיומו של הסמן הביולוגי בנפגעי ראש מיד לאחר הפגיעה תאפשר לחברה לפנות לחברות דיאגנוסטיקה בינלאומיות וקרנות הון סיכון לעורר עניין כספי ושיווקי. היקפו של השוק הגלובלי - מעל 600 מיליון אירו בשנה.
הנהלת החברה
  • ד"ר הראל אדריאן - מנכ"ל, יזם ומנהל החברה. נוירוביולוג ממכון ויצמן למדע-רחובות, בעל ניסיון מוכח בהקמת וניהול עסקים ביוטכנולוגים והובלת חברות סטארט-אפ בשלבי פיתוח מוקדמים של תרופות. מקיים שיתופי פעולה עם מומחים בעלי שם בכימיה רפואית, בייצור סדרת מולקולות חדשנית לטיפול במחלות נוירו-דגנרטיביות ופגיעות ראש טראומטיות.
  • ד"ר מורטן קוויסט - רופא מומחה, אחראי על תאום הניסוי הקליני והפן הרפואי /קליני של המחקר והפיתוח.
  • ד"ר לאסי ואלימה - מדען עם ניסיון בפיתוח כלים דיאגנוסטיים>, אחראי על המחקר והמדע בחברה.
  • ד"ר באגום אוטץ - חוקרת מנהלת המוצר, אחראית על תאום בין התוצאות והפיתוח של האב טיפוס.
  • אוסקר הויסטו - מתאם ניסויים קליניים.
בנוסף, לחברה מספר יועצים מקצועיים ויידועי שם מתחום הרפואה והאקדמיה. שווי החברה: 8.7 מיליון אירו, 5.6 אירו למניה. החברה גייסה עד היום מעל ל 1.7 מיליון אירו. מינימום השקעה הוא 2800 אירו עבור 500 מניות.
מדוע אנו מגייסים הון?
אנו מעוניינים להשלים ניסוי קליני נוסף בילדים (מתחת גיל 17): איסוף דוגמיות מילדים נפגעי ראש טראומטים ומקבוצת ביקורת של ילדים מתנדבים בריאים. החברה מתאמת את ביצוע הניסוי ב-3 בתי חולים ב-3 מדינות כולל ישראל.
הכסף יממן את בדיקות המעבדה וניתוח התוצאות. הניסוי צפוי להסתיים באפריל 2020 והתוצאות יתקבלו לקראת סוף 2020 - ויהיו אבן דרך משמעותית.
מידע נוסף והסכם השקעה ניתן להוריד מ: www.medicortex.fi/investors או לפנות בכתב למייל: medicortex@medicortex.fi

תאריך:  15/10/2019   |   עודכן:  15/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il