X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טוענת כי נתניהו אינו מוכן למו"מ ישיר, אינו מכיר בצורך שלא לכלול בקואליציה את שותפיו הפוליטיים ה"קיצוניים" ותוכניתו אינה כוללת שמירה על טוהר המידות דורשת מנתניהו להחזיר את הסמכות לנשיא
▪  ▪  ▪
כחול לבן. "תוכנית נתניהו לחסינות ולא לאחדות" [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
ההצעה: הקפאת מצב בדת ומדינה
איציק וולף
ראש הממשלה העביר ליו"ר כחול לבן הצעת מתווה להקמת ממשלת אחדות בין הליכוד-כחול לבן וגוש מפלגות הימין * קבלת המתווה תתאפשר רק אם החרדים יסירו את החרם על חברות בממשלה עם יאיר לפיד * יהדות התורה: שיוגש לנו מתווה קואליציוני קונקרטי נדון בו ונכריע
לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן, ח״כ בני גנץ, שוחח (יום ה', 17.10.19) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לבקשתו ושמע ממנו את הצעתו למתווה להקמת ממשלת אחדות. בכחול לבן דוחים את היד המושטת, ואומרים: "לצערנו, התנהלותו של ראש הממשלה היוצא בפועל גם במהלך התקופה האחרונה מצביעה שדרכו אינה לאחדות אלא לחסינות.
"גם היום הוא לא מוכן לבוא למשא-ומתן ישיר, וגם היום הוא אינו מוכן להכיר בכך שרוב אזרחי ישראל בחרו בממשלת אחדות ליברלית, ללא הקיצוניים. זו הסיבה שכחול לבן היא הסיעה הגדולה בכנסת".
בכחול לבן הוסיפו כי "לא בכדי, הצעתו של ראש הממשלה היוצא אינה כוללת התייחסות לנושא החשוב ביותר - שמירה על טוהר המידות ושלטון החוק. גם בשבועות האחרונים, ממשיך נתניהו לצאת נגד מערכות אכיפת החוק, נגד התקשורת ונגד גורמים ממלכתיים ואינו נוהג במערכות אלו בכבוד הראוי".
למרות זאת, בירכו בכחול לבן על חלקים בהצעתו של נתניהו, כמו הנכונות לדון בנושאי דת ומדינה וההכרה בצורך להכין תוכנית רב-שנתית למערכת הביטחון. עם זאת, הקמת ועדות ודחיית קבלת ההחלטות לשלבים מאוחרים, מעלה חששות כי מדובר במתווה שמטרתו היא להקים ממשלה בראשות נתניהו, ולא לפתור את סוגיות היסוד".
"בעת הזו ובהתאם למצב הביטחוני, הכלכלי והמשפטי", סיכמו, "הדבר הנכון למדינת ישראל ולעם ישראל הוא ממשלת אחדות רחבה וליברלית, עם קווי יסוד ברורים ביחס לנושאי ביטחון, טוהר המידות, דת ומדינה וכלכלה. לכן, אנו קוראים לנתניהו להחזיר את המנדט לנשיא המדינה ולאפשר ליו"ר כחול לבן להוביל הקמת ממשלה שתתקן את הבעיות הביטחוניות והכלכליות שיצרה הממשלה הנוכחית, ולבוא למשא-ומתן ישיר בלב פתוח ובנפש חפצה במקום למשוך זמן".

תאריך:  17/10/2019   |   עודכן:  17/10/2019
+סער: "הימים של בחירות ללא התמודדות חלפו"
20:53 17/10/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

גדעון סער: "אני מגבה את נתניהו במאמציו לאחדות. עם זאת, אם יהיו בחירות מקדימות אתמודד. התקפות אישיות והשמצות לא ישנו את ההחלטה שלי"

[צילום: כפיר סויסה]
+הליכוד מתגמש: מציע רוטציה גם אם חלק מכחול לבן יישאר באופוזיציה
20:21 17/10/19  |  עידן יוסף

בליכוד העבירו מסר לגנץ, לפיו גם אם יצטרף לממשלה רק עם חלק מחברי הכנסת של כחול להן יקבל שנתיים מלאות ברוטציה ושוויון במנגנוני קבלת ההחלטות. גורם בליכוד אמר: ״מבינים שבשביל הקמת ממשלה נצטרך לשלם״. כך דווח בחדשות 12. עוד דווח כי רה״מ נתניהו הציע היום לבני גנץ להיפגש אך הוא דחה את ההצעה.

+"נתניהו נושא שם הביטחון לשווא"
19:42 17/10/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

"שנה שביבי רה"מ ושר ביטחון, ולא אישר לצה"ל את התר"ש חדשה. עד היום, דקה לפני שהוא מחזיר את המנדט, זה לא עניין אותו. עכשיו הוא פתאום נזכר בזה, ב'מתווה' השקרי לממשלת אחדות שהוא מפרסם"

ח"כ שלח. מתקפה קשה [צילום: דוברות הכנסת]
+הליכוד: גנץ נכנע שוב לתכתיבי לפיד וליברמן
19:18 17/10/19  |  עידן יוסף

הליכוד: "גנץ נכנע שוב לתכתיבים של לפיד וליברמן - והפך לסרבן סדרתי המונע הקמת ממשלת אחדות לאומית. גנץ סירב למתווה הנשיא, סירב להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו, סירב למפגש בין צוותי המו״מ וכעת מסרב למתווה הפשרה של ראש הממשלה. לפיד-ליברמן וגנץ מובילים לממשלת מיעוט שנשענת על המפלגות הערביות וכשלא יצליחו גם בזה הם ידרדרו את המדינה לבחירות חדשות".

+אקוניס: "גנץ לא רוצה את ראשות הממשלה, הוא רוצה את ראשו של נתניהו"
19:12 17/10/19  |  עידן יוסף

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס (הליכוד) התייחס (ה') באירוע סוכות בקדימה לתשובת גנץ לממשלת אחדות ואמר ש"מתברר עכשיו שבני גנץ בכלל לא רוצה להיות ראש ממשלה - כל מה שהוא רוצה זה את ראשו של נתניהו". אקוניס הוסיף ואמר כי "הולך ומתבהר שגנץ ומפלגתו רוצים לחסל את רעיון האחדות ולדרדר את ישראל למערכת בחירות שלישית".

+ניצן הורוביץ קורא לגנץ להקים ממשלת 57 בתמיכת הרשימה המשותפת
18:02 17/10/19  |  עידן יוסף

יו״ר המחנה הדמוקרטי, ח״כ ניצן הורוביץ: ‏״מתווה נתניהו פסול כי הוא משאיר אותו בשלטון ומנציח את מדיניות הימין. עכשיו יש לגנץ שלוש אופציות: 1. להתקפל בפני ביבי, 2. ללכת לבחירות הזויות, 3. להקים ממשלת שינוי בראשותו שנשענת על הגוש הגדול של 57 ח״כים ולהעלות את ישראל על דרך הישר".

+ההצעה: הקפאת מצב בדת ומדינה
16:12 17/10/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה העביר ליו"ר כחול לבן הצעת מתווה להקמת ממשלת אחדות בין הליכוד-כחול לבן וגוש מפלגות הימין  ▪  קבלת המתווה תתאפשר רק אם החרדים יסירו את החרם על חברות בממשלה עם יאיר לפיד  ▪  יהדות התורה: שיוגש לנו מתווה קואליציוני קונקרטי נדון בו ונכריע

נתניהו וגנץ אצל הנשיא לפני כחודש [צילום: חיים צח/לע"מ]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחול לבן בתגובה למתווה: "נתניהו מושך זמן"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שחורלבן=גוש של 3 מפלגות !
רק להם מותר !  |  17/10/19 18:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
איציק וולף
ראש הממשלה נפגש עם יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת בביתו של נתניהו בקיסריה    בפגישה השתתף גם המזכיר הצבאי של נתניהו
איציק וולף
התקרית האלימה אירעה במושב זיתן שבשפלה    הצעיר ניסה לחבוט בראשו של לפיד באמצעות טלפון סלולרי    המשטרה עיכבה אותו לחקירה
איציק וולף
פרשן חדשות 12 ושדרן החדשות של הערוץ הביעו בשידור תקווה לסיום מהיר של תקופת כהונת נתניהו    בן עמי: לא ראוי לייחס לי כוונות נסתרות
איציק וולף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית דורש לבחון פתיחה בחקירה פלילית בעניין הכללת קלפיות שונות בתוצאות בחירות לכנסת ה-22    מבקש לקבל עידכון תוך חודש על החלטה ולקבל עידכונים בדבר התקדמות וממצאי החקירות ככל שיפתחו
מירב ארד
הבהיר: "רוצים לשבת איתנו למו"מ קואליציוני רציני, קודם שיפרקו את הגוש החרדי-משיחי ואז נדבר על הכל. המתווה שלנו עדיין בתוקף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il