X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"ההכשרה הבסיסית אינה מתאימה לצרכינו בשנת 2028", אומר מיג'ור-ג'נרל קורט סונטאג, שפיקד עד לאחרונה על המרכז למצוינות בלוחמה מיוחדת בצבא האמריקני, "עלינו לחזק את לוז פעילותנו, שהיא היכולת לפעול עם כוחות שותפים, לפתח את כישוריהם, ולהפיק מהם תועלת מול אויבינו - קוריאה הצפונית, אירן, סין וברית-המועצות" "אני מעדיף, שהלוחם יהיה מעולה בכישוריו הבסיסיים, ועל זה נבנה מה שיעשה בטווח הארוך", אומר מיג'ור-ג'נרל ג'ון דידריק, מפקד הפיקוד למבצעים מיוחדים בצבא
▪  ▪  ▪
ג'נרל ג'ון דידריק [צילום: לין סלדקי/AP]

ביקורת רבה מושמעת על השינויים, שהוכנסו להכשרת לוחמים לכוחות הצבא האמריקני למבצעים מיוחדים, שנמשכת כשנתיים. פיקוד הכוחות למבצעים מיוחדים של הצבא סבור, שהשינויים נועדו לעדכן את ההכשרה, שעוצבה באחרונה לפני כעשור, לקצרה, ולהתאימה לאתגרים הנוכחיים. השינויים קיבלו אישור מהדרגים הבכירים של הצבא, ואפילו ריאן מקארתי, שר הצבא, מרוצה מהם.
לוחמים ולוחמים במיל' סבורים, כי השינויים הללו אינם הכרחיים, וימלאו את השורות בלוחמים פחות טובים ובלתי-כשירים, שידרדרו את רמת היחידות, ויסכנו אותן. יתר על כך, הם טוענים, שהשינויים נועדו להגדיל את כמות בוגרי ההכשרה, ובין השאר, להכניס לוחמות לשורות הכוחות למבצעים.
בכוחות למבצעים מיוחדים של הצבא האמריקני יש אלפים ספורים של לוחמים, שמוצבים, בין השאר, ב'כומתות הירוקות' וב'כוח דלתא'. הכשרתם נחשבת למפרכת במיוחד, ושיעור הנפל בה גבוה מאוד - בעיקר, בשלבהּ הראשון.
הצבא האמריקני החליט להוריד כמה פרקים בהכשרה הראשונית - למשל, הכשרה לשונית - ולהעבירם ליחידות. "ההכשרה הבסיסית אינה מתאימה לצרכינו בשנת 2028", אומר מיג'ור-ג'נרל קורט סונטאג, שפיקד עד לאחרונה על המרכז למצוינות בלוחמה מיוחדת בצבא האמריקני. "עלינו לחזק את לוז פעילותנו, שהיא היכולת לפעול עם כוחות שותפים, לפתח את כישוריהם, ולהפיק מהם תועלת מול אויבינו - קוריאה הצפונית, אירן, סין וברית-המועצות".
להנהגת השינויים בהכשרה קדמו שיחות רבות על הנדרש מהכוחות האמריקניים למבצעים מיוחדים. "אם תכשיר את הלוחמים להיות מומחים בכל תחום, תקבל אולר שוויצרי, שיכול לעשות קצת מהכל, אך אינו מעולה", אומר מיג'ור-ג'נרל ג'ון דירינג, מפקד הפיקוד למבצעים מיוחדים בצבא. "אני מעדיף, שהלוחם יהיה מעולה בכישוריו הבסיסיים, ועל זה נבנה מה שיעשה בטווח הארוך".
הכשרת לוחם בכומתות הירוקות מורכבת מכמה שלבים, אחרי קורס ההכשרה הבסיסי. פחות משליש מהמועמדים סיימו את הקורס בשנת התקציב 2019 (שהסתימה בארצות-הברית בסוף ספטמבר). כשבעים אחוזים מהם יוסמכו כמתאימים לכומתות הירוקות. לפי התוכנית החדשה, לאחר סיום ההכשרה הבסיסית, עוברים החניכים אימונים בלחימת יחידה קטנה ובהישרדות, ואחריהם ארבעה חודשים של התמחות מקצועית ושישה שבועות של תרגילים.

תאריך:  20/10/2019   |   עודכן:  20/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 קוריאה הצפונית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סערה בכוחות האמריקניים למבצעים מיוחדים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נאורים משומדים יפי נפש
סיסרא המכבי  |  20/10/19 12:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
הדור הראשון של קסדות IHPS שוקל כק"ג וחצי (במידה בינונית) במקום שני ק"ג וחצי, ששוקלות קסדות רגילות של הצבא
איציק וולף
ח"כ נפתלי בנט טוען שלמרות הביקורת שיש לו על ראש הממשלה ועל מחדליו - הוא סבור שאם שלטונו ייפול בגלל כתבי אישום תהיה זו מכה אנושה למחנה הלאומי כולו    "מרגע כניסתו לפוליטיקה סימנו אותו. גורמי שמאל בתקשורת, באקדמיה, בתרבות ובמשפט הפכו אותו לסמל הרוע המוחלט"
אביתר בן-צדף
נשיא טורקיה הכחיש זאת    ארצות-הברית, שיזמה את הפסקת-האש, תבדוק את הטענות    הכורדים הסוריים וארגוני זכויות אדם מדווחים על בריחה המונית של אזרחים מאזור ראס אלע̤ין, הנמצאת במרכז עיקר המתקפה הטורקית    ארצות-הברית מנטרת את המצב בצפון סוריה באמצעות כטב"מים, שהיא משגרת לאזור
עידן יוסף
האסיר, תושב קריית אונו בן 54, הורשע בעבירות מין בבתו במשך 8 שנים    פרט לעבירות המין, הורשע האסיר גם בהתעללות בילדיו האחרים, אותם היה מכה באכזריות
עידן יוסף
גורמים בכחול לבן טוענים כי "מדובר בתרחיש שהוא בעיקר איום שיביא להקמת ממשלת אחדות"    הורוביץ: שואפים להיות חלק בממשלת 57
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il