X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כחול-לבן הזמינה את הליכוד לפגישה זאב אלקין ויריב לוין: "נגיע בשם כל הגוש" לפגישה מחר ב-17:00 הערב מקבל גנט את ההסמכה הרשמית להרכיב ממשלה
▪  ▪  ▪
ראשי המחנה הלאומי עם נתניהו

הסתיימה (יום ד', 23.10.19) פגישתם של ראשי המחנה הלאומי עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במשרד ראש הממשלה בירושלים. בפגישה הוחלט כי כל פנייה למפגש עם נציגי כחול לבן תועבר לשר יריב לוין, וכי לא יתקיימו פגישות אישיות. עוד הוחלט כי השרים לוין וזאב אלקין יקיימו את המשא-ומתן בשם כל גוש הימין בכל משא-ומתן עתידי עם כחול לבן.
בליכוד ובכחול-לבן אישרו כי יו"ר צוות המו"מ של כחול-לבן, יורם טורבוביץ, הזמין את צוות המו"מ של הליכוד לפגישה ראשונה כבר מחר, וזו צפויה להתקיים בשעה 17:00.
לוין אמר כי יגיע לפגישה מטעם כל הגוש, אך בכחול לבן מדגישים כי הזמינו רק את הליכוד לפגישה ואת יריב לוין כנציג הליכוד ולא כנציג הגוש. בפגישה התגלעה מחלוקת האם נכון שהמפלגות הקטנות יגיעו ויודיעו שהמו"מ מתנהל מול הנציגים שהוסמכו או לא יגיעו כלל או שלא יגיעו והוחלט כדעה האחרונה.
ראש הממשלה חזר על קריאתו לאמץ את מתווה הנשיא להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה, שהיא הממשלה הנחוצה לישראל בעת הזאת.
ח"כ נפתלי בנט (הימין החדש) אמר לפני הפגישה: "אזרחי ישראל סיימו את חופשת החגים וחזרו לעבוד, אבל נראה שרק הפוליטיקה עדיין בחופשה. אנחנו נעשה הכל כדי להקים ממשלה רחבה ולמנוע בחירות נוספות. אזרחי ישראל לא יסלחו למי שיוביל לבחירות בפעם השלישית״.
חברי הרביעייה של "כחול לבן" - נפגשו הבוקר, שעות לפני קבלת המנדט מהנשיא. בהמשך היום ייפגשו גם צוותי המשא-ומתן של המפלגה, על-מנת לדון במדיניות ובאסטרטגיית הפעולה שלהם. בשעה 20:00 צפוי הנשיא ריבלין להטיל את מלאכת ההרכבה על יו"ר כחול לבן בני גנץ, שיתחיל באופן רשמי את המגעים עם ראשי הסיעות השונות. גנץ צפוי לשאת דברים לאחר הענקת המנדט מהנשיא.
הלו"ז המלא להרכבת הממשלה ה-35:
לבני גנץ, תינתן תקופה של 28 ימים להרכבת הממשלה.
אם לא יצליח במשימת ההרכבה, לחברי הכנסת יש 21 ימים למצוא חבר כנסת אחר שעליו תוטל המשימה להרכבת הממשלה; תוך יומיים על הנשיא להטיל את המשימה על אותו חבר כנסת שבחר.
לחבר הכנסת עליו הוטל התפקיד יהיו נתונים 14 ימים להרכבת ממשלה. אם לא הוגשה בקשה על-ידי רוב חברי הכנסת או שחבר הכנסת לא הרכיב ממשלה בתום המועד, על הנשיא להודיע על כך ליו"ר הכנסת.
הכנסת מתפזרת והבחירות יתקיימו ביום השלישי האחרון לפני תום תקופת 90 הימים מיום הודעת הנשיא על אי-הרכבת הממשלה.

תאריך:  23/10/2019   |   עודכן:  23/10/2019
+גנץ ייפגש עם ראשי הסיעות הערביות
23:39 23/10/19  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח עם ראשי הסיעות הערביות המרכיבות את הרשימה הערבית המשותפת וקבע עם כל אחד מהם פגישה אישית. פגישותיו של גנץ עם חברי הכנסת איימן עודה, אחמד טיבי ומנסור עבאס לא תהיינה פגישות לצורך משא ומתן קואליציוני.

+סמוטריץ' הודיע לגנץ: מחויבים לגוש הימין
22:44 23/10/19  |  איציק וולף

ו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, התקשר הערב ליו"ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה ח"כ בצלאל סמוטריץ' והזמין אותו למו"מ קואליציוני.
השר סמוטריץ' ברך את ח"כ גנץ על קבלת המנדט והביע את תקוותו להקמת ממשלת אחדות רחבה, שלא תוכל אמנם לקדם סוגיות ששנויות במחלוקת אבל תתמקד באתגרים הרבים שניצבים לפתחה של מדינת ישראל ושאפשר להגיע לגביהם להסכמות רחבות. השר סמוטריץ' הודה לח"כ גנץ על הזמנתו אולם מסר שהוא מחויב לגוש הימין וביקש שהמו"מ ינוהל במשותף עם כל מפלגות הימין באמצעות נציגיהן השרים לוין ואלקין.
השר סמוטריץ' הדגיש שמפלגות הימין באות למו"מ בידיים נקיות ומתוך כוונה להצליח לכונן ממשלת אחדות לאומית ציונית רחבה ללא פסילות - לא של אנשים, לא של ציבורים, ולא של מפלגות.

+פגישות המו"מ של כחול לבן והסיעות - ביום ראשון
22:26 23/10/19  |  איציק וולף

מפלגת כחול לבן תתחיל ביום ראשון את סדרת הפגישות עם צוותי המשא ומתן של הסיעות בכנסת. בשעה 14:00 תתקיים פגישה עם צוות המו"מ של הליכוד ובשעה 16:00 תתקיים פגישה עם הצוות של מפלגת ישראל ביתנו.
פגישות נוספות - עם צוותי מפלגות העבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי - יתקיימו ביום שלישי

+גנץ שוחח עם יו"ר המחנה הדמוקרטי, השניים ייפגשו
22:17 23/10/19  |  איציק וולף

בהמשך לקבלת המנדט מנשיא המדינה הערב, שוחח יו״ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, עם יו״ר המחנה הדמוקרטי, ח"כ ניצן הורביץ. השניים קבעו להיפגש בהקדם.

+שקד וגפני הודיעו לגנץ: מו"מ - רק באמצעות הגוש
21:56 23/10/19  |  איציק וולף

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) וח"כ איילת שקד (הימין החדש) הודיעו ליו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, כי ינהלו משא ומתן רק באמצעות צוות המשא ומתן של גוש 55 חברי הכנסת, בראשות הליכוד.

+גנץ שוחח עם יו"ר מפלגת העבודה-גשר
21:50 23/10/19  |  איציק וולף

יו״ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח עם יו״ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ. בשיחה, הדגיש גנץ את רצונו להקים ממשלת אחדות ליברלית רחבה. השניים סיכמו להיפגש בהקדם. עוד סיכמו כי צוותי המשא ומתן של המפלגות יפגשו. מועדי הפגישות יפורסמו בהמשך.

+גנץ שוחח עם ליברמן והשניים ייפגשו בהקדם
21:24 23/10/19  |  איציק וולף

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח עם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן. גנץ הדגיש בשיחה את רצונו להקים ממשלת אחדות ליברלית רחבה. השניים סיכמו להיפגש בהקדם וסיכמו על מפגש שיתקיים בין צוותי המשא ומתן של שתי המפלגות.

+ישראל ביתנו: אין לנו מחויבות לליכוד או לכחול לבן
21:19 23/10/19  |  איציק וולף

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר לאחר הענקת המנדט להרכבת הממשלה ליו"ר כחול לבן, בני גנץ, כי אין לישראל ביתנו ברית או מחוייבות לא לכחול לבן ולא לליכוד.
"המחוייבות היחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שלנו. לכן נעשה הכל כדי למנוע סבב בחירות נוסף ולהקים ממשלת אחדות שתורכב מישראל ביתנו, הליכוד וכחול לבן. לאחר אישור התקציב וגיבוש קווי יסוד ניתן יהיה לצרף את יתר המפלגות", לשון הודעת המפלגה.

+הליכוד: מתווה הנשיא - הדרך היחידה לאחדות
21:17 23/10/19  |  איציק וולף

בליכוד ברכו על קריאתו החוזרת של הנשיא ריבלין להקמת ממשלת אחדות לאומית רחבה לפי המתווה שהציע. "מתווה הנשיא הוא הדרך היחידה להקים ממשלת אחדות ולמנוע בחירות", לשון הודעת הליכוד שפורסמה לאחר הטלת המנדט להרכבת הממשלה על יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ.

+"מי שיעדיף טובתו האישית - ייכחד פוליטית"
20:33 23/10/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הנשיא הקציב ליו"ר כחול לבן 28 ימים להרכבת ממשלה  ▪  גנץ: מדינה שלמה מחכה כבר לנשום לרווחה. יהיה מקום בממשלה לכולם, רק לא למי שרואה בגזענות את מורשתו ובאלימות את דרכו

הנשיא מעניק לגנץ את המנדט
גנץ. אפנה לכולם [צילום: אלעד מלכה]
+כחול לבן הזמינה את הליכוד לפגישת מו"מ
17:27 23/10/19  |  עידן יוסף

מפלגת כחול לבן הזמינה את מפלגת הליכוד לפגישת משא ומתן מחר. הערב יקבל יו"ר כחול לבן בני גנץ את הסמכות להרכבת הממשלה מידי נשיא המדינה ראובן ריבלין.

+תרועת הפסטיבלים
17:15 23/10/19  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: לידיעת גנץ, חגיגת הניצחון הייתה מוקדמת מדי  ▪  מודל מפוקפק - אגומניה, זיגזוג וכיסאולוגיה מי אתה?  ▪  מיון שערי צדק - פגישה ממתינה  ▪  ולקינוח פינת הלשון - הקש על הדלת

גנץ. מזגזג [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא יהיו פגישות אישיות עם כחול לבן
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
גוש הימין מאוחד
,, שמחה חן  |  23/10/19 19:57
2
ממשלה פריטתית=חייב להיות2גושים
ע_הראל  |  24/10/19 10:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
ציפי לידר
בשולי הכותרות: לידיעת גנץ, חגיגת הניצחון הייתה מוקדמת מדי    מודל מפוקפק - אגומניה, זיגזוג וכיסאולוגיה מי אתה?    מיון שערי צדק - פגישה ממתינה    ולקינוח פינת הלשון - הקש על הדלת
עידן יוסף
ח״כ מנסור עבאס: "בזכות המשותפת לפיד וגנץ מועמדים להרכיב ממשלה"    ליברמן לנתניהו: "יש שת"פ הדוק ואמיתי בין הרשימה המשותפת לליכוד. על ראש הגנב בוער הכובע"
מירב ארד
הבהיר: "אין לו עניין בהקמת ממשלה אמיתית"    נתניהו זימן את ראשי בלוק הימין לפגישה    הערב צפוי הנשיא להעביר את המנדט ליו"ר כחול לבן, בני גנץ
דן מרגלית
ההכרעה המהותית היא של הליכוד, שאיבד את המנדט    מישהו חייב לקום בסיעה ולהיפרד מנתניהו    לא מרצון אלא באין ברירה
דן מרגלית
אולי קיבל איתות מרחוב בלפור כי אם יתייצב לצד ביבי בנושא החשד הפלילי יתקבל בזרועות פתוחות בליכוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il