X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ועדת המודיעין בבית הנבחרים:

שימועי ההדחה - מהשבוע הבא

הממונה על שגרירות ארה"ב באוקראינה, השגרירה המודחת ופקיד בכיר במשרד החוץ יהיו העדים הראשונים עם תחילת השלב הפומבי של החקירה בפרשת טראמפ-אוקראינה
▪  ▪  ▪
יובנוביץ. פוטרה [צילום: סקוט אפלווייט, AP]

השימועים הפומביים בחקירת ההדחה נגד הנשיא דונלד טראמפ יתחילו בעוד שבוע - הודיע הערב (יום ד', 6.11.19) יו"ר ועדת המודיעין של בית הנבחרים, אדם שיף, אשר תנהל את השימועים.
עד כה גבתה הוועדה עדויות בדלתיים סגורות, אם כי פרטים רבים מהן כבר דלפו והיא החלה לפרסם את תמלילי העדויות. המעבר לשימועים פומביים אושר בשבוע שעבר במליאת בית הנבחרים, בקולותיהם של כמעט כל הדמוקרטים מול כל הרפובליקנים. שימועים אלו יכללו שאלות רק מצד שיף, יו"ר המיעוט, דווין ניונס (ממגיניו הקולניים ביותר של טראמפ), ויועציהם המשפטיים. גם עורכי דינו של טראמפ יוכלו לחקור את העדים. לשתי הסיעות יהיו 45 דקות כל אחת לחקירת העדים.
שיף הודיע, כי השימועים הפומביים הראשונים יהיו ביום רביעי הבא (13.11.19) ויופיעו בהם ביל טיילור, הדיפלומט המקצועי העומד כיום בראש שגרירות ארה"ב באוקראינה, וג'ורג' קנט, פקיד בכיר במשרד החוץ. טיילור כבר העיד, כי חשש שטראמפ ואנשיו מנהלים יחסי "קח ותן" עם אוקראינה: סיוע צבאי תמורת ניהול החקירות בהן היה טראמפ מעוניין (נגד הנטר ביידן והטענה לקנוניה של האוקראינים והדמוקרטים שהולידה את חקירת הפרשה הרוסית).
יומיים לאחר מכן תעיד שגרירת ארה"ב לשעבר באוקראינה, מארי יובנוביץ, אותה הדיח טראמפ. היא טענה בשבוע שעבר, שהייתה קורבן למסע השמצות מצד מקורביו של טראמפ, בראשותו של פרקליטו רודי ג'וליאני, וכי הדחתה נועדה לרצות את ממשלת אוקראינה ולסלול את הדרך לעסקת סיוע-חקירות. קנט העיד, כי דיפלומטים מקצועיים הוזזו הצידה כדי לפנות מקום לג'וליאני, אשר ניהל ערוץ מקביל מטעמו של טראמפ מול אוקראינה.

תאריך:  06/11/2019   |   עודכן:  06/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שימועי ההדחה - מהשבוע הבא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הסמול לא מקבל הפסד בבחירות
סדנא דארעה חדהוא  |  7/11/19 09:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הוועדה לתשתיות לאומיות אישרה הקמת תחנה מונעת בגז במשולש הכבישים 444, 55 ו-6    ההחלטה הועברה לאישור הממשלה    ראשי הרשויות שוקלים את צעדי המאבק    "לא ייתכן שממשלת מעבר היא זו שתכריע בהחלטה הרת גורל כזו"
איתמר לוין
תוקפים בחריפות את טענותיו של שר המשפטים, לפיהן במערכת האכיפה מתבצעים פשעים חמורים בזדון    מאשימים: קיים ניסיון פסול לקיים בתקשורת את השימוע לנתניהו
עידן יוסף
גוף של האו"ם קובע כי חוק הלאום מפר אמנה בינלאומית שאשררה ישראל    מרכז עדאלה פנה ליועמ"ש כדי שיתנגד לחוק בתשובתו לבג"ץ שצפוי למסור בשבוע הבא
עידן יוסף
אלקין בפתח פגישת המו"מ עם כחול לבן: "מו"מ כזה עוד לא פגשתי. מקווה שבסופו של דבר נפלה הכרעה בכחול לבן וישנה הבנה שממשלת אחדות לפי מתווה הנשיא היא הפתרון היחיד"    לוין: הישיבות עד עכשיו היו עקרות לחלוטין"
איתמר לוין, יצחק דנון
שדות הגז הטבעי הענקיים נמצאים בבעלות חברת אנרג'יאן, בראשותו של מתיוס ריגאס    שטיינמץ טוען שהוא אשר הוביל את רכישת השדות מידי קבוצת דלק, עד שנאלץ לצאת באופן רשמי מן התמונה בשל מעצרו    אומר שאנרג'יאן התחייבה לרכוש את חלקו - אך לא עשתה זאת    טענה נוספת: אנרג'יאן הוליכה שולל את משרד האנרגיה בנוגע לזהותו של הגורם המפעיל את השדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il