מנכ"ל יונייטד איירלינס אוסקר מונוז הודיע (יום ו', 8.11.19) כי לאחר חזרת מטוסי באוינג 737 מקס לשירות, החברה תיידע את הנוסעים אשר אמורים לטוס במטוס זה, ותאפשר להם לבצע שינוי חינם בטיסה, אם לא ירצו לטוס במטוס זה.
"אנו הולכים להיות שקופים להפליא עבור הלקוחות שלנו. כאשר הם מזמינים טיסה, אם זה אכן יהיה על מטוס MAX, הם ידעו זאת לחלוטין", אמר מונוז במסיבת עיתונאים שנערכה בלונדון. מונוז אמר עוד כי הוא יעלה בעצמו על סיפון טיסת ה-MAX הראשונה של יונייטד כאשר תחזור לשירות.
דגמי המקס מקורקעים כיום מתוקף החלטות רגולטוריות של רשויות תעופה ברחבי העולם, בעקבות התרסקות מטוסי בואינג מדגם זה, באתיופיה ובאינדונזיה, תוך פחות מחצי שנה. בשתי התאונות נהרגו 346 בני אדם.
באותה תקופה, יונייטד קיבלה משלוח של 14 מטוסים מדגם מקס, שהפעילו כ-40 טיסות יומיות. המוביל להוסיף חמישה מטוסי MAX נוספים ברבעון השני של 2019 ו-11 ברבעון השלישי.
"אנו ממתינים לתהליך הרגולטורי הרגיל שמבטיח כי המטוס יהיה בטוח להחזרה. אנו לא ממהרים במיוחד להכריח אותם [ה-FAA] לעשות דבר אחר", אמר מונוז.
בכל שמתקרב זמנם של מטוסי המקס לשירות, מפעילים אחרים חושבים על האסטרטגיה התקשורתית שלהם, וכיצד יתמגו מחדש בקרב ציבור הלקוחות את מותג MAX. כך למשל דחק נשיא חברת התעופה אמירייטס איירליינס, טים קפלארק בחברה התעופה באוינג למחוק את מותג מקס משורותויה. קלארק אמר את הדברים בכנס התעופה 250 שנערך לארחונה בלונדון. "היפטרו מזה ותגרמו למטוסים להמשיך לעוף. אני חושב שלאנשים יש זיכרון קצר ורובם אינם יודעים באיזה כלי טיס הם נמצאים" אמר קלארק.