X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קטעים תמלילי חפץ בעדותו בתיק 4000: "כשמשפחת נתניהו התאכזבה מהסיקור בוואלה ניוז התבקשתי לעצור את ההטבות הרגולטוריות לבזק בשליטת אלוביץ'"
▪  ▪  ▪
חפץ. "לא זוכר" [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]

עוד תמלילים מעדותו של ניר חפץ בחקירתו במשטרה בתיק 4,000 נחשפו (יום א', 10.11.19) בחדשות 12. "ישבנו שלושתנו לארוחת ערב משולשת והוא (רובינשטיין) אמר לי אתה צריך לעזור לשאול אלוביץ' בענייני קבוצת בזק, וששאול ואיריס חברים קרובים של שרה וביבי ושהם חשובים לרה"מ ואשתו. רובינשטיין הוא אדם שמדבר בצורה מאוד בוטה, ברורה, אין ניואנסים. ההקשר הוא לא לדאוג לחברות האישית המרגשת בין האלוביצ'ים למשפחת נתניהו, אלא לדאוג לאינטרסים הכלכליים של שאול אלוביץ'".
"ביבי אמר לי תשמע אתה לא מבין, אני לא ממנה אותך רק למנכ"ל משרד התקשורת, בעצם בגלל שאני משאיר את התיק הזה בידי אתה כמעט כמו שר התקשורת.
"זה היה מרגש מבחינתי אבל על המקום אמרתי שאני לא רוצה. ואז הוא שאל אותי אם יש לי רעיונות לשמות אחרים. ואני שאלתי אותו אולי מומו (פילבר)? למה לא מומו? ואז ראו שנדלקו לו העיניים והוא אמר שזה רעיון מעניין.
"שאול לא הכיר את מומו ואני הפלגתי בשבחיו כאיש מקצוע, כאדם שביבי סומך עליו. שאול מאוד רצה את מומו וציפה בכיליון עיניים שהוא באמת ימונה, ומהרגע שמומו מונה הקשר ביני ובין שאול מאוד ירד, הידלדל מאוד, ולמעשה לא היה צריך אותי יותר.
"הייתה פגישה מתחת לבית של מומו שבה אמרתי לו ששרה ביקשה שהוא לא יתקדם יותר מידי מהר, לא ירוץ עם העניינים של שאול אלוביץ', וזה היה עקב מורת רוחה של משפחת נתניהו כלפי הפרסומים כלפי האופן שוואלה מסקר אותם"
"באופן קבוע הייתה מורת רוח שלהם מהאופן שבו אתר וואלה מטפל. באחד המפגשים האלה היא אמרה לי, תגיד למומו שלא יעזור כל כך לשאול, משפט אחד כללי. וצריך לומר לזכותו של נתניהו שתמיד הדגיש שבכל נושא ששרה אומרת צריך לעבור דרכו. לא עושים בלי שמקבלים את אישורו אני מניח שגם למומו הייתה הוראה שכזו, אבל אחרי שהיא ביקשה ממני העברתי למומו את המסר כלשונו"
חוקר: "סטית מההנחיה של ביבי?"
חפץ: "זה לא לגמרי סטייה. זה חצי סטייה כי מומו זה בתוך המשפחה והכל בתוך מעגל שהוא לגמרי פנימי. שרה אמרה לי שהוא (מומו) יפסיק לעזור להם, שרה היא בן אדם של שחור ולבן אין אצלה ניואנסים של אפור, אם היא כועסת על משפחת אלוביץ' זה לעצור. אני לא זוכר את המילים המדויקות שלה אבל המסר היה חד-משמעי, להפסיק לעזור לאלוביץ' בעניינים של משרד התקשורת זה היה חד חד-משמעית: תגיד למומו"
חוקר: "שרה אמרה מה שאמרה, למה אתה מרגיש מחויבות לפנות למומו?"
חפץ: "בדיעבד עשיתי מעשה שטות, לא הייתי צריך לעשות אותו, הייתי צריך לומר לה שתגיד בעצמה הרי יש לה קשר איתו והיא לא הבוסית שלי. הבקשה הזו שלה הייתה על-רקע מסע פנימי שניהל יאיר באותה תקופה, שוואלה הוא אתר עוין, ששאול ואיריס כפויי טובה ולא באמת חברים אמיתיים של משפחת נתניהו אם האתר מתנהל כפי שהוא מתנהל". 
"הם (האלוביצ'ים) היו ממש בדאגות קשות מוטרדים, התייעצו מה לעשות עם המתקפה של יאיר עליהם זה הגיע גם בערוצים נוספים ישירים משרה ואולי גם יאיר עצמו. הם התייעצו איתי איך מרצים או מרככים או פותרים את הבעיה"
"אני זוכר בוודאות בוודאות ששרה שלחה לי לוואטסאפ וביקשה שאודיע לאיריס ולשאול שהם כבר לא חברים שלהם יותר, שהם ורה"מ והם כועסים עליהם מאוד ולא מעוניינים להיות איתם בקשר - ואני העברתי את המסר הזה לשאול. הם לא הצליחו להתמודד עם הטענות והטרוניות של יאיר כל שבוע 2-3 טרוניות כאלה זה אינטנסיבי, לא משהו פה ושם הוא כל הזמן התלונן, איריס אמרה שהיא מעכשיו תיקח את כל נושא וואלה לטיפולה ותשים לב שיהיה בסדר . היו לי שתי פגישות איתם בעניין הזה הם היו מודאגים בצורה בלתי רגילה ממש אנשים עם פנים מכורכמות, מודאגים קשות מהעניין הזה לא יכלו להעלות חיוך על פניהם תקראי לזה 'פגישת הדאגות', אני רואה אנשים במצוקה קשה משוועים שיבואו לעזור להם לשכנע, תעזור לנו לרכך, לדבר על ליבם ואני אמרתי להם יאיר זה מקרה אבוד אי-אפשר לשכנע".
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב בפייסבוק לקטעים שפורסמו:
"חשיפה! בלחץ המשטרה ניר חפץ שוב נאלץ לשנות גרסאות. אם חדשות 12 היו צופים בחדשות 12 מהשבוע שעבר הם לא היו מפרסמים את המפגש בין חפץ למומו פילבר.
"לאחר שחתם על הסכם עד המדינה חפץ נשאל על מפגש בינו לבין פילבר. בערוץ 12 טענו הערב שחפץ מסר לפילבר מסר, כביכול מראש הממשלה נתניהו, שיאט את הסיוע לבזק, אבל חפץ מבהיר בחקירתו שהוא לא זוכר שום מפגש כזה.
"הנה התמליל שלא שודר:
חפץ: ״אני לא זוכר מפגש שבו אמרתי לו להאט קצב, אני לא זוכר מפגש כזה, זה זה פשוט לא נופל לי על שום זיכרון״.
שאלה: על כלום?
תשובה: ... ״על כלום על כלום זאת האמת״.
חפץ גם טען שבפגישה משולשת בינו לבין זאב רובינשטיין ומוטי אלמליח, הוא העביר מסר לאלוביץ׳ שיטיב עם הסיקור עם נתניהו. אבל מוטי אלמליח שהיה בפגישה העיד במשטרה אחרת לגמרי:
שאלה: האם אתה זוכר על מה שוחחתם בפגישה?
תשובה: ״שיחת סרק... שיחה על השמנת יתר, צחוקים ובדיחות ולא על נושאים אחרים״
שאלה: האם זאב רובינשטיין שוחח בפגישה על ראש הממשלה?
תשובה: ״לא שזכור לי״.
שאלה: האם רובינשטיין שוחח על שאול אלוביץ?
תשובה: ״זה היה יותר לאכול חומוס, צחוקים וזהו, והלכנו הביתה״.
עוד יום במשפט השדה שמתנהל נגד ראש הממשלה נתניהו בתקשורת. שתפו" - עד כאן הציטוט מדברי נתניהו.

תאריך:  10/11/2019   |   עודכן:  10/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בלחץ המשטרה ניר חפץ שוב נאלץ לשנות גרסאות"
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
המשטרה והפרקליטות-ללא לאות!!
אא  |  10/11/19 23:58
 
- דבריך מדוייקים ביותר. כל מילה
אל: אא  |  11/11/19 05:50
 
- }}} ניר חפץ אמר בקולו"הכ אמת"
נתניהו חשוד מושחת  |  11/11/19 07:25
 
- למגיב הטמבל:
אלי נמט  |  11/11/19 15:20
2
}}}חפץ אמר בקולו שיספר הכל
מנסים להוריד אותו  |  11/11/19 02:41
3
אם זה נכון.
7_7_7.  |  11/11/19 07:53
4
לפי התמליל ביבי נקי
אודי פ  |  11/11/19 08:13
5
הכתבה היא על תמלילי חפץ,
מצחיק  |  11/11/19 12:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-בזק
אלי ציפורי
יפעת בן חי שגב הטיחה בחוקר: "אני רואה איך אתה הופך את הדברים. אתה קובע עובדות שלא נמסרו על-ידי תוך כדי אי-נאמנות לדברים ודיוק שאני אומרת פה"
עידן יוסף
בשיחות שהקליט עד המפתח בתיק 4000, ניתן לשמוע כיצד הצדדים מגדפים את עורכי אתר וואלה, מחלקים הוראות לשנות כתבות על משפחת נתניהו, ומאשימים את ינון מגל בהדלפה    "צריכים לעזור להם בגלל מה שזה עוזר לנו, מה שזה עוזר לבזק"
עידן יוסף
שר המשפטים אוחנה במליאת הכנסת: "המערכת מגוננת על עצמה מחקירה אמיתית, כך היא מאפשרת לריקבון להשתלט, כך נוצרת שחיתות שלטונית"    דוחה את האשמות השמאל לפיהן הוא מנצל חסינותו להפר צו איסור פרסום
עידן יוסף
האם החלטת ניר חפץ להעביר לחוקרים את המידע המפליל נגד נתניהו נעשתה אחרי שהופעלו עליו אמצעים פסולים - כלכליים ואישיים: "אלה דברים שעלולים להשפיע לא רק עליך"    המשטרה: "חלקי המידע בתקשורת - עיוות מוחלט של המציאות"
איציק וולף
משרד המשפטים ביקש למנוע פרסום על-אודות לחץ פסול שהופעל על עד המדינה בתיק 4000 אשר כלל זימון אדם שאינו קשור לתיק וחשיפתו למידע לא רלוונטי לחקירה    וגם: מה קרה בשעה שבין יציאת חפץ והחוקר מחדר החקירות לבין ההיזכרות המפתיעה שלו בתאריך הפגישה של נתניהו ואלוביץ'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il