X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

נספרסו היא ללא ספק אחת מן החברות המוכרות והאהובות בישראל, בשוק מכונות הקפה. לרגל החורף המתקרב אלינו בצעדי ענק והצורך העולה במשקה חם ואיכותי לידינו, קבלו שלוש מכונות קפה מומלצות מבית נספרסו, שלכל אחת מהן יתרונות משלה.
לפני הכל: אך בוחרים מכונת קפה?
קיימות שתי סיבות עיקריות לרכישת מכונת קפה הביתה: חיסכון בזמן ואהבה אמיתית לקפה איכותי. קיימות מכונות בשוק ובייחוד לנספרסו, אשר נועדו לענות על צורך אחד בעיקר, לעומת מכונות אחרות שיכולות לענות על שני הצרכים גם יחד. מה מייחד את מכונות הקפה של נספרסו?
  • חדשנות
  • נוחות
  • איכות
  • התאמה לצרכים ספציפיים
למרות שכל המכונות שנציג לפניכם הן מעולות, השתדלנו לתת שלוש דוגמאות ל"התמחויות" שונות של המכונות, שיתאמו לסגנונות מגוונים.
אוהבים הרבה חלב בקפה? הכירו את מכונת ה-Nespresso Citiz and Milk
מכונה קטנה וקומפקטית יחסית, שיודעת לייצר בקלות ובמהירות סוגים שונים של קפה, לרבות כמה מתכונים קרים או חמים של קפה עתירי חלב, לחובבי הז’אנר. בנוסף, למכונה עיצוב מרשים ששואב השראה מסגנון הרטרו, מה שיהפוך את מכונת הקפה הזו לתוספת המושלמת למטבח. אגב, המכונה עצמה מגיעה בשני צבעים חדשניים, לבחירתכם.
אוהבים קפה בדיוק בטמפרטורה הנכונה? נסו מכונת Nespresso Lattissima Touch
מכונה מוכרת ואהובה מבית נספרסו. פחות קומפקטית ביחס לקודמת, אבל שווה כל ס"מ של שיש שהיא תתפוס: היא מוכרת בזכות האיכות הגבוהה של הקפה שהיא מפיקה, טמפרטורת המשקה והקצפת החלב האיכותית. מדובר במכונת קפה מאוד מדויקת מבחינת הטעמים שלה, למביני עניין.
חדשנות לשמה: Vertuo Plus
מדובר באחד הדגמים החדשים של נספרסו, וכזו שכמו כל המכונות ברשימה שלנו, זוכה לביקורות די נלהבות: ראשית, היא יודעת לייצר לכם קפה בכמויות שונות, כלומר גם לכוס "גדולה" של קפה (מושלם עבור מי שזקוק לקפה שלו בכוס ענקית), כמובן מקציפה חלב מעולה ובנוסף, המכונה יודעת לקרוא את כמות הקפה, המים והחלב המדויקת לפי סוגי הקפסולות ומעין קוד שמסומן עליהן. המכונה הזו יוצרת קרמה עשיר ומושלם, המעידה על איכות הקפה ומידת ההכנה הייעודית לכל קפסולה.
ולסיכום: טיפ לרכישה
פרמטר שהרבה אנשים שוכחים לבדוק לפני רכישת מכונת קפה היא מיכל הקפסולות הריקות. אז נכון שמדובר בעניין זניח לעומת איכות ההכנה של הקפה, אך בגלל שמדובר בדבר כל-כך פרקטי, שווה לברר זאת מראש, בייחוד בכל הנוגע למכונות הקטנות יחסית. בכל זאת, מידת התמלאות המיכל תשפיע על הנוחות שלכם להכין את מספר כוסות הקפה שאתם רוצים בה ביום.

תאריך:  12/11/2019   |   עודכן:  12/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי סאסי
ברט, ראנק בריין, פינגווינים ופנדות - לא, אלו לא שמות שם סדרות ילדים או חנות חיות, אלו הם שיפורי אלגוריתם שיחליטו את אלו אתרי אינטרנט אתם תמצאו כשתחפשו משהו בגוגל
כתיבת המומחים
שלושה כללים שיעזרו לך לבחור מה ללמוד
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
עומר כהן
הפרסומים על פרשיות השחיתות הרבות במספר רב של רשויות מקומיות בישראל, נותנים רושם כללי שהשלטון המוניציפלי בישראל מסואב ומנוון    שוחחנו עם המומחה לרשויות מקומיות, ד"ר ג'קי זבולון, על החשיבות של אמון הציבור ברשויות המקומיות, כדי להבין לעומק את התופעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il