X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך מאיים דובר הארגון, שמבטיח כי המילה האחרונה טרם נאמרה חוליית מחבלים חוסלה ברצועה בכיר בחמאס מאיים כי ארגונו עשוי להגיב צה"ל תוקף יעדים
▪  ▪  ▪
שר הביטחון בנט עם צמרת צה"ל [צילום: אריאל חרמוני]
הירי צפוי להימשך [צילום: חליל חמרה/AP]

חוליית שיגור רקטות הותקפה (יום ג', 12.11.19) מהאוויר ברצועת עזה. הפלשתינים מדווחים על שלושה מחבלים הרוגים המשויכים לארגון הג'יהאד האיסלאמי. בתוך כך דווח על תקיפות נוספות של צה"ל נגדי יעדי הארגון ברצועה, בהם בית בחאן יונס של בכיר בג'יהאד.
בכיר בחמאס איים כי ארגונו יצטרף למערכה. בכיר חמאס, אוסאמה חמדאן, הלהיט את האווירה ממושבו בלבנון ויצא נגד תפיסת הבידול: "אם ישראל חושבת שהיא יכולה לומר לחמאס - חיסלנו מפקד בג'יהאד האיסלאמי אבל אל תעשו כלום כיוון שהוא מהג'יהאד - היא טועה. מבחינתנו הוא מפקד בזרוע הצבאית של החמאס, נגיב על כך יחד".
דובר הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, אבו חמזה, שב ואיים על ישראל. הוא הודיע כי הארגון לא יסכים כלל להחזרת מדיניות הסיכולים הממוקדים, ויתרגם זאת בשטח בצורה צבאית, "כדי שהאויב יראה את תוצאות חיסול הנהגת ההתנגדות ופעיליה, ואין שום כוח בעולם שיוכל למנוע בעדנו מלעשות זאת".
שליח האו"ם למזרח התיכון, ניקולאי מלדנוב, צפוי לצאת בהקדם לקהיר לתווך במאמצי הרגיעה. האו"ם היה מעורב במגעים ביממה האחרונה. גורם המעורה בתיווך מול המצרים אומר כי כרגע לא נראית באופק הפסקת אש. לדברי אבו חמזה, הוכרע שהשעות הקרובות יוסיפו כותרת חדשה לרשימת כשלונותיו האישיים של ראש הממשלה הטיפש, כלשונו, שלא הוביל את הציונים לכלום חוץ מלהרס, מלחמה וחורבן. "אנחנו אומרים לאויב, בכל הכנות, יכול להיות שהצלחת בתוקפנות זו על עמנו ועל ההתנגדות שלנו, אך לא תצליח לקבוע את צורת המערכה הזו ואת תזמונה. ההחלטה כעת בידי פלגי אל-קודס וההתנגדות הפלשתינית".
בפתח דבריו אמר דובר הג'יהאד האיסלאמי: "עקבנו באדיקות אחרי האירוע הנפשע אשר ביצעו מטוסי חיל-האוויר הציוניים, ובהסכמתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הטיפש, אשר העניק אור ירוק לחיסול הנהגת ההתנגדות כאן ובחו"ל. כתוצאה מכך, נפל המנהיג הגדול, שהוליך את האויב שולל ופגע ביסודותיו: בהאא' אבו אל-עטא אבו סלים, והניסיון להתנקש בחבר הלשכה המדינית, האח אכרם אל-עג'ורי, שכתוצאה ממנה נפל שהיד בנו מועאז ומלווהו יוסף חסן.
"מול זאת, אנו גאים בתנועה שלנו שהייתה ונשארה מוכנה להקריב מנהיג אחר מנהיג, שהיד אחר שהיד, עד השחרור. מול אירוע מסוכן זה, אנו מדגישים את הדברים הבאים: ראשית, אנחנו מבכים לאומה הערבית והאיסלאמית את השהידים שלנו, ובראשם יסוד חזק של ההתנגדות, המנהיג בהאא' אבו אל-עטא אבו סלים, אחד מבכירי המועצה הצבאית, ומפקד החטיבה הצפונית של עזה בפלוגי אל-קודס, אחרי מסע ארוך של הקרבה וגבורה לקראת השחרור. שנית, אנחנו מטילים על האויב את האחריות המלאה להשלכות ההחלטה המטופשת בחיסול הנהגת ההתנגדות".
הוא חתם את דבריו במילים: "במקום מנהיג אחד יבואו עוד אלף, ואביר חדש עוד יישא את הדגל".

תאריך:  12/11/2019   |   עודכן:  13/11/2019
+ליברמן: "נתניהו העניק פטור לחמאס שאינו אחראי לדבר בעזה"
12:30 13/11/19  |  מירב ארד

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תוקף בדברים שכתב בדף הפייסבוק את מדיניות רה"מ בעזה: "משלשום נתניהו העניק פטור לחמאס. החמאס כבר לא נושא בשום אחריות קטנה או גדולה בעזה וכל ירי לעבר ישראל על ידי ״סוררים״ אינו ענינו של החמאס כלל ועיקר. עם כל הכבוד וההערכה לצה״ל ומערכת הבטחון על הסיכול החשוב של בהאא אבו אל-עטא, שדרשתי לסכל אותו עוד לפני שנה, ברור שסבב נוסף של ירי זו רק שאלה של זמן. סיכלנו בעבר את שייך אחמד יאסין ואחמד ג׳עברי ואנחנו עדיין רחוקים משקט ויציבות בעוטף עזה. סיכולים ממוקדים הם תנאי הכרחי אבל לא מספיק כדי להתגבר על בעית הטרור. לצד הסיכולים הממוקדים שדרשתי להחזיר, יש לגבש מדיניות בנוגע לעזה. עד היום אף אחד חוץ ממני לא ניסה לתת תשובה על השאלה מה יהיה בסוף עם עזה."

+צה"ל: "הותקף מפעל לייצור ראשי קרב לרקטות בדרום הרצועה"
12:13 13/11/19  |  מירב ארד

דובר צה"ל עידכן על התקיפות הנרחבות נגד יעדי הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה: "הותקף מפעל מרכזי לייצור ראשי קרב לרקטות בדרום רצועת עזה. מדובר באתר לייצור רקטות וחומרי גלם ייחודיים לייצור רקטות ארוכות טווח. כמו כן, הותקפה מפקדת חטיבת חאן יונס של ארגון הטרור ומחסן אמל"ח בביתו של אדם אבו חדאיד, פעיל במערך הרקטות של הגא"פ המשמש גם לאחסון אמל"ח. במקביל, כלי שיט של צה"ל תקף כלי שיט של הכוח הימי של גא"פ ששימש לאימונים לקראת פיגועים עתידיים בתווך הימי. כמו כן, מתחם צבאי לאימונים של הכוח הימי של גא"פ המשמש גם כמחסן אמצעי לחימה".

+"חלק מהח"כים מקדשים את פשעי המלחמה"
12:05 13/11/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

טיבי: "ההסתה של נתניהו נגדנו לאחרונה הביאה לגל הסתה לרצח נגדנו"  ▪  טיבי הוצא מהמליאה ע"י הסדרנים  ▪  נתניהו: "עושים עוול לצה"ל ומפקידו שעושים מאמץ לצמצם פגיעה באזרחים"

עימות בין נתניהו לטיבי [צילום: עדינה ולמן]
נתניהו. עוול למפקדי צה"ל [צילום: עדינה ולמן]
+הפלשתינים: תקיפת אופנוע בשכונת שג'אעיה ברצועת עזה
11:41 13/11/19  |  מירב ארד

הפלשתינים מדווחים על תקיפת אופנוע בשכונת שג'אעיה ברצועת עזה. ככל הנראה שני פצועים במצב אנוש.

+יהודים בשירות האויב הערבי
10:09 13/11/19  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה

הנזק הנגרם למדינת ישראל בשל ביקורת כזו הנאמרת מבית הוא בל ישוער  ▪  למרות מעמדנו הבינלאומי הטוב לאין ערוך יחסית לימים עברו האו"ם הוא אותו האו"ם, האיחוד האירופי אורב לנו בכל פינה ושאר שונאי ישראל נתלים בכל תירוץ מזדמן, בכל שקר ובכל עלילה על-מנת להכות בנו ככל יכולתם

שפיר. מאוסה [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+דיווחים בעזה: מל"טים תקפו בית במערב הרצועה
09:24 13/11/19  |  מירב ארד

+סיכול ממוקד חרישי
09:21 13/11/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

כאשר הוחלט לחדש, ולו רק פעם אחת, את הסיכול הממוקד שלא נעשה בו שימוש זה כבר כחמש שנים, צריך היה למצוא מועד מתאים לבצעו

חיסול בהאא אבו-אלעטא [צילום: חליל חמרה/AP]
+מה בעייתי בחיסול בהא אל עטא
09:04 13/11/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ביבי שיגר את ראש המועצה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת אל יושב-ראש ועדת הבחירות השופט חנן מלצר להודיעו כי ייתכן מהלך צבאי כה גדול שיהיה צורך לדחות את מועד הבחירות

נתניהו. הפריז [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+משרד הבריאות בעזה: הרוג נוסף בתקיפות צה"ל
08:28 13/11/19  |  מירב ארד

+נתניהו: "הג'יהאד התחיל להבין אותנו"
08:21 13/11/19  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון הנכנס שלח מסר מאיים: "מי שמתכנן לפגוע בנו ביום, לעולם לא יהיה בטוח שיעבור את הלילה"  ▪  נמשך ירי הרקטות לדרום  ▪  צה"ל החל בתגבור אוגדת עזה בכוחות חטיבת הקומנדו

נתניהו. נחושים להילחם [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
שיגור הרקטות התחדש [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
+ביעדים שהותקפו: עמדות שיגור תת-קרקעיות וחמ"לים
00:43 13/11/19  |  עידן יוסף

דובר צה"ל מוסר כי לפני זמן קצר תקפו כלי טיס מספר יעדי טרור של הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. ביעדים שהותקפו: עמדות שיגור רקטות תת-קרקעיות ועמדת שיגור עילית, תשתית טרור תת-קרקעית וחמ"לים צבאיים של הארגון. מוקדם יותר הערב, תקף חיל-האוויר שלושה מחבלים בצפון רצועת עזה לאחר ששיגרו רקטות משטח רצועת עזה לשטח ישראל. זוהתה פגיעה.

+נהגי האמבולנס החליפו את צליל הצופרים כדי למנוע בהלה
23:47 12/11/19  |  עידן יוסף

על-מנת למנוע בהלה בקרב הציבור, הנחה מנכ״ל מד״א אלי בין את הצוותים הפועלים בשטח, באמבולנסים של מד"א בהם האפשרות קיימת, להחליף את קול הצופר המוכר בצליל שונה, שאינו דומה לאזעקות המתריעות בפני נפילת רקטות. אין זו הפעם הראשונה בה נוקט מד"א בהליך זה.

+נתניה האירה את האצטדיון העירוני בצבעי הדגל
23:45 12/11/19  |  עידן יוסף

נתניה האירה הערב את אצטדיון הכדורגל והגשרים בצבעי הדגל הלאומי כהזדהות עם התושבים באזורים המאוימים.

[צילום: רן אליהו]
+פיקוד העורף: אין מניעה לקיים לימודים בגוש-דן ובשפלה
22:58 12/11/19  |  עידן יוסף

ברקע הודעת ראשי הרשויות במרכז כי מחר לא יתקיימו לימודים, מעדכן פיקוד העורף את ההנחיות, וקובע כי אין מניעה לקיים לימודים באזור גוש-דן והשפלה. בגדרה, ביבנה ודרומה מהן לא יתקיימו לימודים.

+נמשך הירי לעוטף עזה; צה"ל מסכל שיגורים רבים
22:49 12/11/19  |  עידן יוסף

הירי לישובי עוטף עזה נמשך. עד כה צה"ל מצליח לסכל הרבה שיגורים. הג’יהאד האסלאמי בעזה מפגין יכולות שיגור נמוכות ביחס למה שיוחס לו.

+רה"מ שוחח עם יו"ר ועדת החוץ והביטחון על המצב הבטחוני
22:08 12/11/19  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם יו״ר ועדת החוץ והביטחון, ח״כ גבי אשכנזי. השניים שוחחו על המצב הביטחוני. פגישתם התקיימה בקריה בנוכחות המזכיר הצבאי תא״ל אבי בלוט.

+174 אסירים ועצירים פונו מאשקלון לבאר שבע
20:02 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שירות בתי הסוהר פינה כמה מאגפי הכליאה בקומה השנייה של בית המעצר 'שקמה' שבאשקלון לבית הכלא בבאר שבע בשל ההסלמה במצב הביטחוני ובהתאם להערכת המצב שנערכה בשעות הצהריים

[צילום: שירות בתי הסוהר]
+190 שיגורים מהבוקר, 90% הצלחה לכיפת ברזל
19:48 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יותר מ-50% מן הרקטות שירו היום מחבלי הג'יהאד האיסלאמי פגעו בשטחים פתוחים  ▪  לוחמי כיפת ברזל יירטו עשרות רקטות

90% הצלחה היום. כיפת ברזל [צילום: AP]
+לא יהיו לימודים בדרום, אך יהיו בגוש-דן ובשפלה
18:54 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מנכ"ל משרד החינוך הודיע כי במשרד עורכים דיונים עם גורמי הביטחון והבהיר שאם לא יהיה שינוי במצב הביטחוני - לא יתקיימו מחר לימודים בדרום, בגדרה וביבנה

דיונים עם גורמי הביטחון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אמנסטי מגנה את התקיפות הישראליות ברצועה
18:41 12/11/19  |  איציק וולף

ארגון אמנסטי מגנה את ישראל על התקיפות האוויריות ברצועת עזה. "הדיווחים כי חמישה פלשתינים נהרגו מתקיפות אוויריות של ישראל מדאיגים מאוד", נכתב בהודעת הארגון. עוד טענו באמנסטי כי לישראל היסטוריית הפרות חמורה של החוק ההומניטרי הבינלאומי בעזה, כולל "פשעי מלחמה והפגנת התעלמות מזעזעת מחייהם של פלשתינים", כלשונם.

+צה"ל חיסל שני מחבלים שהכינו רקטות לשיגור
18:34 12/11/19  |  איציק וולף

כלי טיס של צה"ל תקף בשעות הערב שני מחבלים מארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי בצפון רצועת עזה בעת שעסקו בהכנה לשיגור רקטות. מצה"ל נמסר כי זוהתה פגיעה.

+חיל האוויר תקף מטרות הג'יהאד האיסלאמי ברצועה
18:03 12/11/19  |  איציק וולף

מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו אחר הצהריים מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה. בין יעדי הטרור שהותקפו מתחמי אימונים בהם גם של הכוח הימי, פיר מנהרת טרור התקפית בצפון הרצועה ואתר חפירה של מנהרת טרור התקפית במרכז הרצועה.

+בשל המתיחות: יידחה דיון בכנסת על האלימות בחברה הישראלית
17:09 12/11/19  |  איציק וולף

נוכח המצב הביטחוני הודיעה סיעת כחול לבן בכנסת כי דיון 40 החתימות בנושא ״האלימות הגואה בחברה הישראלית״, שהיה קבוע למחר (רביעי) יידחה למועד אחר.

+ירידה של 10% בעסקות אשראי
16:33 12/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

בין השעות 9:00 ל-15:00, שהם שעות הפעילות העיקריות בכרטיסי אשראי, נרשמה היום הוצאה בגובה של 1 מיליארד שקל לעומת 1.1 מיליארד שקל בלבד באותן השעות ביום שלישי בשבוע שעבר

100 מיליון שקל פחות מהרגיל [צילום: Elise Amendola/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הג'יהאד יקבע את צורת המערכה ותזמונה"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
צודקים הג'יהאד למה רק החמאס
הבורר  |  12/11/19 22:42
2
צבעי הדגל?
בן נאמן  |  13/11/19 08:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איציק וולף
שירות בתי הסוהר פינה כמה מאגפי הכליאה בקומה השנייה של בית המעצר 'שקמה' שבאשקלון לבית הכלא בבאר שבע בשל ההסלמה במצב הביטחוני ובהתאם להערכת המצב שנערכה בשעות הצהריים
איציק וולף
יותר מ-50% מן הרקטות שירו היום מחבלי הג'יהאד האיסלאמי פגעו בשטחים פתוחים    לוחמי כיפת ברזל יירטו עשרות רקטות
איציק וולף
מנכ"ל משרד החינוך הודיע כי במשרד עורכים דיונים עם גורמי הביטחון והבהיר שאם לא יהיה שינוי במצב הביטחוני - לא יתקיימו מחר לימודים בדרום, בגדרה וביבנה
איציק וולף
בין השעות 9:00 ל-15:00, שהם שעות הפעילות העיקריות בכרטיסי אשראי, נרשמה היום הוצאה בגובה של 1 מיליארד שקל לעומת 1.1 מיליארד שקל בלבד באותן השעות ביום שלישי בשבוע שעבר
איציק וולף
שר הביטחון הכריז על מצב מיוחד בעורף בטווח שבין אפס לשמונים קילומטרים מרצועת עזה    תוקף ההכרזה - 48 שעות עם אפשרות להארכה באישור הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il