X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראש הממשלה שוחח עם שרים וחברי כנסת מן הליכוד במהלך השבת וטען כי הוא יודע בוודאות כי כחול לבן הגיעה לסיכומים להקמת ממשלת מיעוט "צריך לגבש את הציבור כדי שנפיל את הממשלה הזו מתוך האופוזיציה במיידי"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "יודעים בוודאות" [צילום: עודד בליטי]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערך במהלך השבת שיחת תדרוך חריגה עם שרים וחברי כנסת חילוניים בליכוד וטען במהלכה כי מפלגת כחול לבן הגיעה לסיכום להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. הערב צפוי יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, להיפגש עם נשיא המדינה, ראובן ריבלין, על-פי בקשתו.
"אנחנו לפני מצב חרום שלא היה כמותו בתולדות מדינת ישראל. יש סיכום בכחול לבן ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת. אנחנו יודעים בוודאות שהתקבלה שם החלטה כזאת", אמר (שבת, 16.11.19). נתניהו הוסיף כי בחירות בפעם השלישית בישראל זה אסון, אבל הקמת ממשלה שתלויה במפלגות הערביות זה אסון גדול יותר.
"זאת סכנה היסטורית לביטחון ישראל. זאת פגיעה חמורה בביטחון ישראל. הם הכחישו כשאמרנו את זה בבחירות. אנחנו צריכים להזהיר מפני הסכנה הזו. אנחנו צריכים לעבוד יחד ולהתריע נגד זה. זאת ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלאמי והחמאס. זאת סטירת לחי לחיילי צה״ל על-ידי 3 רמטכ״לים לשעבר. אסור שתקום ממשלה כזו אפילו לשעה אחת", טען.
נתניהו ציין עוד כי לפי כל הסימנים, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, סיכם את הנושא הזה עם כחול לבן. "אף מהם לא מכחיש", אמר.
עוד הוסיף כי יש לגבש את הציבור מתוך האופוזיציה כדי שהממשלה הזאת תיפול באופן מיידי.

תאריך:  16/11/2019   |   עודכן:  16/11/2019
+אור ירוק לעבריינים
08:06 17/11/19  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

בני גנץ ויאיר לפיד מוכנים ככל הנראה לתת לרשימה המשותפת "שינוי חוקי תכנון ובנייה". זהו שם מכובס לביטול דוח קמיניץ והכשרת עבריינות רחבת היקף - בידי מי שמתיימרים להגן על שלטון החוק

עבריינות בבסיס הממשלה [צילום: פלאש 90]
+הליכוד בכנס חרום;
מה תעשה כחול לבן
00:28 17/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה זימן את ראשי בלוק ה-55 ממפלגות הימין לישיבה לפני הצהריים ולכינוס חרום בגני התערוכה  ▪  גנץ נפגש עם הנשיא ודן עמו על מרכיבי מתווה הנשיא "מתוך מגמה למנוע בחירות נוספות"

גנץ. עד יום רביעי [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
נתניהו. מתבצר בבלוק הימין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ח"כ לפיד: אם נתניהו לא נפרד מליצמן וסמוטריץ', ההיסטריה שלו היא צביעות
21:36 16/11/19  |  איציק וולף

בכיר כחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, טען כי כל מה שנדרש לצורך קיום משא ומתן בין מפלגתו לבין הליכוד הוא היפרדות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מן החרדים ומהשר סמוטריץ'.
"כל מה שאתה צריך זה להגיד לליצמן ולסמוטריץ' שטובת המדינה קודמת, להיפרד מהם יפה ולבוא למשא ומתן ישיר עם כחול לבן", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. לדבריו, כל עוד נתניהו לא מוכן לעשות זאת - כל ההיסטריה שלו היא צביעות של אדם שמפחד לאבד את הכסא שלו.

+ראשי בלוק 55 ייפגשו לפני הצהריים במשרד ראש הממשלה
21:29 16/11/19  |  איציק וולף

מחר בשעה 11:45 לפני הצהריים תתקיים במשרד ראש הממשלה בירושלים ישיבת ראשי גוש מפלגות הימין.

+ח"כ סער: ממשלת מיעוט לא תוכל להתמודד עם אתגרי הביטחון הלאומי
20:25 16/11/19  |  איציק וולף

בכיר הליכוד, ח"כ גדעון סער, טוען כי טובת המדינה מחייבת מאמץ אמיתי וממוקד להקמת ממשלת אחדות לאומית. "ממשלת מיעוט שתוקם תוך השענות על מתנגדי הציונות היא רעיון רע. ממשלה כזאת לא תוכל להתמודד עם אתגרי הבטחון הלאומי של ישראל", טען.

+נתניהו: ממשלת מיעוט - סטירת לחי לדמוקרטיה ולאזרחי ישראל
20:24 16/11/19  |  איציק וולף

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב על דברי יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, ואמר שלא מתקבל על דעתו לחשוב על האפשרות של קבלת אישור מראש מחברי הכנסת הערבים לפני ביצוע תקיפות צבאיות.
"יש פה טלפון אדום. ערב-ערב הוא מצלצל. אומרים לי: ראש הממשלה, צריך לתקוף כאן. צריך לתקוף שם. ומה אני אגיד, רק רגע, אני צריך לבדוק עם איימן עודה? אני צריך לבדוק עם אחמד טיבי? מישהו מעלה על הדעת דבר כזה שלא היה בתולדות ישראל, דבר שיפקיר את ביטחון ישראל, דבר שיהווה סיכון קיומי ומיידי למדינת ישראל וסטירת לחי לדמוקרטיה הישראלית, בפרצופם של אזרחים שנתנו את כולם ל״כחול לבן״. הם היו נותנים לו חמישה מנדטים אם הוא היה אומר דבר כזה, גם זה לא", אמר.
נתניהו קרא לבכירי כחול לבן, חברי הכנסת גבי אשכנזי ומשה יעלון שהיו שניהם רמטכ"לים: "אתם הייתם רמטכ״לים. דברו עם בני גנץ שגם הוא היה רמטכ״ל ותזכירו לו שאלה שאתם רוצים שיהיו שותפים שלכם, שהממשלה שלכם תהיה תלויה בהם, הם רצו להעמיד אתכם - כמו את שאר חיילי צה״ל - לדין כפושעי מלחמה! יצאתם מדעתכם?יש זמן לעצור את הטירוף הזה. דברו איתו, התעשתו, ולכו לאותה ממשלת אחדות שהעם מצפה שנלך אליה ביחד", אמר.

+"אעשה הכל למנוע בחירות נוספות"
19:06 16/11/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן תקף את ראש הממשלה על שכינה את האפשרות של הקמת ממשלה שאדם אחר יעמוד בראשה כ'מצב חרום'  ▪  "בוא למשא-ומתן ישיר בלי בלוק החסינות, בלי טריקים ובלי ספינים"

גנץ ונשיא המדינה, הערב בבית הנשיא [צילום: מארק ניימן, לע"מ]
+ח"כ הנדל: תקום ממשלה ציונית, טובה יותר לישראל
18:50 16/11/19  |  איציק וולף

ח"כ יועז הנדל תוקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על שיחת התדרוך שקיים במהלך השבת. "במדינה ריבונית ראש ממשלה מאיים להבעיר את השטח רק מול אויב, מנהל שיחות חירום בשבת כשיורים רקטות על תושביו בדרום, לא עקב פחדים על הכסא שלו", צייץ בחשבון הטוויטר שלו. לדברי הנדל, בסופו של דבר "תקום ממשלה ציונית, טובה יותר לישראל".

+כחול לבן: עדיין שואפים לאחדות
18:46 16/11/19  |  איציק וולף

גורמים בכירים בכחול לבן ציינו (שבת, 16.11.19) כי אם יו"ר המפלגה, ח"כ בני גנץ, לא יצליח להקים ממשלת אחדות רחבה עם הליכוד, הוא ישאף להקים עד ליום רביעי בחצות ממשלה צרה יותר - עם ישראל ביתנו ועם העבודה-גשר. עם זאת הבהירו כי המפלגה עדיין מעוניינת בממשלת אחדות.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"כחול לבן סיכמה הקמת ממשלת מיעוט"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
גנץ/יעלון/לפיד בוגדים בבוחרים  ל"ת
גוש שחור לבן  |  16/11/19 21:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (ב)
אפרים הלפרין
אם ליברמן לא ירסן עצמו, הוא יימחק מהמפה הפוליטית
איציק וולף
ההצעה לקיום בחירות ישירות לראשות הממשלה הזניקה את מעמדו של יו"ר כחול לבן שלראשונה כמעט ומצליח להגיע לשוויון עם נתניהו בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה    43% היו בוחרים בנתניהו, 41% היו בוחרים בגנץ    16% אינם יודעים
איציק וולף, עידן יוסף
ראש הממשלה ביטל את הפגישה שתוכננה לו עם יו"ר ישראל ביתנו וזימן אותו לפגישה ביום ראשון אחר-הצהריים    הודיע כי הוא דורש מליברמן להודיע עוד לפני הפגישה האם יתמוך בממשלה שתישען על קולות הרשימה הערבית המשותפת    ליברמן מצידו דורש מנתניהו להתחייב שלא יהיו בחירות בפעם השלישית
איציק וולף
יו"ר העבודה-גשר, ח"כ עמיר פרץ, טוען כי בין המפלגות יש 'הסכמות דרמטיות' להעלאת שכר המינימום ולהפסקת העסקת מורים כעובדי קבלן
עידן יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il