רווחי חברת סאני תקשורת, יבואנית מוצרי הסלולר של חברת
סמסונג לישראל, צנחו בתשעת החודשים הראשונים של השנה ב-60.5%. הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים של 2019 עמד על כ-18.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-47.3 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2018.
הרווח הנקי של החברה לרבעון השלישי של השנה צנח בשיעור של 53.8% ועמד על כ-7.1 מיליון שקל. זאת, לעומת רווח נקי של כ-15.5 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד.
הירידה ברווחיות נרשמה למרות עליה קלה בהכנסות סאני תקשורת. על-פי הדיווח לבורסה, הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 גדלו ב-4.4% ועמדו על כ-330 מיליון שקל. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו ב-9.1% והסתכמו ב-923 מיליון שקל. בחברה מייחסים את הגידול בהכנסות להשקה המוצלחת של סדרות ה-NOTE10 וה-A של מכשירי הסלולר מתוצרת סמסונג.
הרווח הגולמי של סאני לרבעון השלישי של השנה ירד בשיעור חד של 22% והסתכם ב-33 מיליון שקלים. החברה מייחסת את הקיטון ברווח הגולמי לשינויים בתמהיל מכירות המוצרים ולשחיקת הרווח הגולמי בקטגוריית החלפים והמכשירים. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה ירד גם הוא והסתכם ב-102 מיליון שקל.
סאני תקשורת דיווחה עוד כי בימים אלה היא מנהלת משא-ומתן עם סמסונג להארכת תוקפו של הסכם ההפצה הבלעדית של מוצרי סמסונג בישראל על ידה עד לסוף שנת 2024.