X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: חיים צח/פלאש 90]

עורך-דין משרד הפנים הוא אדם המטפל בנושאים שונים וביניהם ענייני הגירה וקבלת אזרחות ישראלית. מהגר המעוניין להיות אזרח ישראלי לכל דבר, נתקל לא פעם בסירוב אחר סירוב ובתהליכים ביורוקרטיים ארוכים המעכירים את רוחו ומרפים את ידיו. אם אתם או חבריכם מעוניינים לקבל אזרחות ישראלית, כדאי לפנות לעורך-דין משרד הפנים ולזרז את התהליכים.
אז איך מגיעים לעורך-דין משרד הפנים?
אם רוצים למצוא עורך-דין משרד הפנים מומלץ, חשוב להביא בחשבון כמה דברים:
  • ניסיון: כדאי לפנות לעורך-דין המכיר היטב את תחומו. אל תהססו לשאול לגבי שנות הניסיון שיש לעורך-דין זה, כדי שתהיו סמוכים ובטוחים שאכן מדובר באיש מקצוע אשר יודע מה לעשות בכל מצב.
  • המלצות: חשוב לפנות לעורך-דין משרד פנים שיש לו המלצות מלקוחות קודמים. אלה יכולים להיות חברים או מכרים או אנשים ברחבי האינטרנט שאינם מכירים אתכם. ככל שלעורך הדין יש יותר המלצות, כך עולים הסיכויים שלפניכם עורך-דין מקצועי שיכול לפעול למען קבלת האזרחות שלכם.
  • תעודות: לכל עורך-דין מקצועי יש אישור עבודה, תעודה המעניקה לו את הרישיון לקבל לקוחות ולטפל בענייניהם.
  • העיסוק: כאשר פונים לעורך-דין משרד הפנים, חשוב לוודא שזה העיסוק העיקרי שלו. זאת משום שישנם עורכי-דין לענייני אזרחות והגירה העוסקים גם בתחומים אחרים כמו נדל"ן או דיני משפחה. אתם רוצים לבחור את עורך-הדין המקצועי ביותר המתמחה בתחומי משרד הפנים.
  • רגישות ודיסקרטיות: עורך-דין משרד פנים מטפל בנושאים רגישים, ולא אחת נחשף לפרטים אישיים וחסויים של לקוחותיו. על כן, חשוב לפנות לעורך-דין שיכול לשמור על חסינותו של הלקוח שלהם.
  • מחיר: שכר הטרחה של עורך-הדין צריך להיות הוגן. מצד אחד, זה לא יכול להיות שכר זול מדי שעלול להעיד על עורך-דין בלתי מנוסה, ומצד שני לא מחיר יקר מדי. לפיכך, מומלץ לברר את מצב העניינים בשוק ולמצוא את השכר הממוצע לפני שפונים לעורך-דין.
  • עורך-דין שאינו נכנע: תהליך קבלת אזרחות ישראלית אינו פשוט, ואולי אפילו הספקתם לקבל סירוב מסיבה כלשהי. גם במקרה של סירוב אין צורך להתייאש. עורך-דין מקצועי לא ייוותר. הוא יבחן כיוונים נוספים, יבקש מכם להמציא את המסמכים הנחוצים במטרה להשיג עבורכם את האזרחות.
מחפשים עורך דין משרד פנים שיהפוך את הליך קבלת האזרחות הישראלית לפשוט יותר עבורכם? פנו עכשיו לעורך-דין דוד אנג'ל, המתמחה בהסדר המעמד האזרחי של המהגרים.
איך מתמודדים מול משרד הפנים לצורך קבלת האזרחות?
לאחר שהבנו את חשיבותו של עורך-דין משרד הפנים בעת קבלת אזרחות ישראלית, נדבר רגע על ההתמודדות מול משרד הפנים שתוביל בסופו של דבר לאישור הנכסף. דבר ראשון, אתם זקוקים לסבלנות, והרבה. התהליכים הביורוקרטיים מול משרד המשפטים לוקחים לא מעט זמן. דבר שני, אם אתם רוצים לעזור לעורך-הדין לבצע את עבודתו, כדאי לאסוף כמה שיותר מסמכים. הציגו את כל האסמכתאות הנחוצות כדי שיוכיחו את הסיבה שבגינה אתם מעוניינים לקבל אזרחות ישראלית. ולבסוף, חשוב להבין שבסופו של דבר זו סמכותו של משרד הפנים להכיר או לא להכיר באזרחותכם.

תאריך:  27/11/2019   |   עודכן:  27/11/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
כתיבת המומחים
אלי סאסי
ברט, ראנק בריין, פינגווינים ופנדות - לא, אלו לא שמות שם סדרות ילדים או חנות חיות, אלו הם שיפורי אלגוריתם שיחליטו את אלו אתרי אינטרנט אתם תמצאו כשתחפשו משהו בגוגל
כתיבת המומחים
שלושה כללים שיעזרו לך לבחור מה ללמוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il