X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
חיל-האוויר האמריקני השעה את מגבלות הגובה על מועמדים לקורסי טיס העומדות כיום על בין 162.6 ס"מ ל-195.6 ס"מ מנהל עבודת מטה לשינוי מגבלות הגובה
▪  ▪  ▪
[צילום: חיל האוויר האמריקני/AP]

גבוהים מדי, או נמוכים מדי - לנוכח המחסור בטייסים, השעה חיל-האוויר האמריקני את מגבלות הגובה, ופותח את שורותיו בפניכם, אם אתם נמוכים ורצונכם להטיס מטוסים.
לדברי מיג'ור-ג'נרל קרייג וילס, מפקד פיקוד החינוך וההדרכה בחיל-האוויר, מגבלות הגובה נקבעו בשנת 2015, ועתה הושעו, כי לתת לגבוהים ולנמוכים מאוד אפשרות להיות טייסים. סִפי הגובה, שהונהגו ב-2015 היו 195.6-162.6 ס"מ. דבורה לי ג'ימס יזמה את השינוי בהיותה שרת חיל-האוויר, כדי לאפשר לקצינים ולנשים, שעומדים בדרישות, להתנדב לקורסי טיס.
לדברי המרכז הלאומי לסטטיסטיקה רפואית בארצות-הברית כ-44 אחוזים מהנשים בגיל 29-20 נמוכות מ-162.6 ס"מ. בנוסף, מסר חיל-האוויר, כי קצין הרפואה של החיל אישר 87 אחוזים מ-223 בקשות להתקבל לקורס טיס למרות גובה חריג. גובהו של פרח הטיס הנמוך ביותר בחיל - מטר וחצי; וגובהו של פרח הטיס הגבוה ביותר - שני מטרים ושישה ס"מ.
בעבודת המטה על הנושא מדד חיל-האוויר במדויק את תאי-הטייס במטוסיו, כדי לדעת מה מגבלות הגובה האמיתיות, אמר מיג'ור-ג'נרל וילס, ואחר כך מדד בקפידה את הטייסים. המסקנה: טייס יושב צריך להיות בגובה 101.5-76.2 ס"מ.
מי שיתקבלו לקורס טיס עם מגבלות גובה, יוגבלו בסוגי המטוסים, שיטיסו עם סיום הקורס בהצלחה; יש בחיל-האוויר מטוסי הדרכה מתאימים. למרות זאת, מי שיש להם רגליים קצרות, ועומדים במגבלות הגובה, יתקשו להגיע לדוושות ההיגוי, ולהפעילן.

תאריך:  03/12/2019   |   עודכן:  03/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיל-האוויר האמריקני: גובה אינו קובע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המרכז לעיוור הגיש תלונה לנציבות הנגישות במשרד המשפטים ולרשות לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נגד העיריות    "אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה מהיכולת לעשות בקווים אלו שימוש כפי שמחויב בחוק ובתקנות"
איציק וולף
מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית נפגשה עם יו"ר הוועדה המסדרת של הכנסת ודנה עמו באפשרות לקצר את תקופת הבחירות אם הכנסת ה-22 תפוזר ביום רביעי הבא    המועד הקרוב ביותר שבו ניתן לקיים בחירות - סוף פברואר
איציק וולף
שר המשפטים הגיב על הודעת היועץ המשפטי לממשלה שטען כי יש למנות את מומי למברגר לממלא-מקום פרקליט המדינה וכי על אוחנה לקבל את המלצתו והבהיר: אתייעץ עם היועמ"ש ועם נציב שירות המדינה, אך "מי שיקבל את ההחלטה מי ימלא את מקומו יהיה אני"
עידן יוסף
ח"כ אלעזר שטרן הופתע לטובה מההכשר שנתנה הרבנות לסניף הפתוח בשבת    ברבנות הבהירו כי ההכשר אינו חדש, אלא אושר לפני 16 שנה בשל נסיבות ייחודיות, וכל הקשר למצב הפוליטי מופרך
איציק וולף
ועדת הכספים אישרה העברות תקציביות בסך של 1.685 מיליארד שקל במסגרת העברות בין ובתוך תקציבי משרדי הממשלה ו-848 מיליון שקל במסגרת עודפי תקציב שהועברו מתקציב המשרדים בשנת 2018 לשימושם בשנת 2019
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il