X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על האירועים האחרונה בעזה אמר: "מי שיורה משלם מחיר" קרא לכחול לבן: "בואו היום לנתניהו, שבו עד שיוצא עשן לבן"
▪  ▪  ▪
בנט. רוצה לשנות את המשוואה [צילום: מסך]

בכנס ועדת הכלכלה של מקור ראשון בירושלים התייחס שר הביטחון נפתלי בנט למצב הפוליטי ואמר כי ״שנת 2020 היא שנה עם איומים גדולים אבל גם הזדמנויותגדולות. אסור לנו ללכת לבחירות שיביאו אותנו להחמצת שנת ההזדמנות 2020. מפה אני קורא לאנשי הקוקפיט: אל תובילו את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל להתרסקות".
בנט קרא לבני גנץ, גבי אשכנזי, משה יעלון ויאיר לפיד: "עזבו את הכל. אין לנו מדינה אחרת. בואו היום לנתניהו, שבו עד שיוצא עשן לבן. איווט ליברמן - חזור הביתה. זה הדבר הנכון למדינת ישראל״.
על התוקפנות האירנית אמר השר בנט: ״זה לא סוד שיש את אירן שמנסה לבסס טבעת אש מסביב לארצנו, היאכבר ביססה בלבנון והיא מנסה לבסס בסוריה, בעזה ועוד. אנחנו צריכים לעבור מבלימה להתקפה. אם נהיה נחושים נוכל להוציא את כוחות התוקפנות של אירן מסוריה. אין להם מה לחפש על גבולות מדינת ישראל. אנחנו אומרים לאירן: סוריה תהפוך לוויטנאם שלכם. אם לא תצאו, אתם תתבססו ואתם תדממו כי אנחנו נפעל ללא לאות עד שתוציאו את כוחות התוקפנות מסוריה״.
על ההסלמה הביטחונית בדרום אמר בנט: "אנחנו צריכים להביא את אויבינו להבין דבר אחד פשוט - לא יורים על מדינת ישראל, ומי שיורה משלם מחיר. הרגלנו את אויבינו שזה בסדר. אנחנו צריכים לשנות את המשוואה, זה לוקח זמן אבל שאויבינו יבינו שלא יורים יותר על יהודים״.
לגבי החלטת הריבונות בשטחי יהודה ושומרון אמר בנט: "אנחנו עולים לזירה, אנחנו נילחם על שטחי C. אחרי עשרות שנים שלא בנו בית אחד בחברון, אמרתי לגופי הביטחון שהמדיניות שלנו היא בניה בחברון, ביהודה ושומרון ובארץ ישראל. וביצענו״.

תאריך:  08/12/2019   |   עודכן:  08/12/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
רה"מ סיפר על הישגיו: "השגנו הכרה בירושלים כבירתנו, העברנו את השגרירות האמריקנית לירושלים, הכרה אמריקנית בגולן, ביטול התפיסה שההתנחלויות בלתי חוקיות - כל אלה הושגו והם פרי מאמצים"    על בקעת הירדן הבהיר: "רוצה הכרה בריבונות שלנו בבקעת הירדן"    על התקשורת: "מוותר על האתרוג; לא אעקור יישובים"
אביתר בן-צדף
ייתכן, שתיבנה גם צוללת עשירית מדגם וירג'יניה בידי מספנת אלקטריק בואט של ג'נרל דיינמיקס - בתוספת של 1.8 מיליארד דולר לתקציב    שמונה צוללות יימסרו בשנים 2029-2025    חיל-הים מתכונן לבניית צוללות גרעיניות חדישות מדגם קולומביה
מירב ארד
רה"מ הביע תקוה "שהשכל הישר יגבר וסוף-סוף תושג האחדות הרצויה"    לגבי המצב בדרום אמר: "צריך נגיע למבצע גדול בעזה, לא תהיה הסדרה אם הירי לא יפסק סופי"
מירב ארד
הוסיף: "חושש שאנחנו מעבירים את השלטון לשמאל על מגש של כסף"    על גדעון סער: "רק יעלה ויתחק"
איתמר לוין, יצחק דנון
בעל השליטה בצ'רלטון ובעיתונים ג'רוזלם פוסט ומעריב, תובע 27.5 מיליון שקל מבעלי השליטה ברשת חצי חינם וממנכ"ל משרדי האוצר והפנים לשעבר    טוען בין היתר: בר נטל לעצמו פנטהאוז ושכר במיליונים; שלום וקופרלי מקבלים ריבית עודפת על הלוואות בעלים ורכשו דירות מהחברה ללא ידיעתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il