X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאות פעילי ליכוד משתתפים בכנס השקת קמפיין הפריימריז של גדעון סער "פעלתי למען נתניהו גם כשגמל לי רעה תחת טובה, בחירה בנתניהו היא בחירה בראש האופוזיציה" נתניהו עורך כנס מקביל וסגור לתקשורת ברמלה
▪  ▪  ▪
סער. הליכוד הוא הבית

ח"כ גדעון סער אמר שפעל למען נתניהו גם כאשר "גמל לי רעה תחת טובה". סער השיק הערב באופן רשמי את קמפיין הבחירות שלו בפריימריז בליכוד. אל הכנס שנערך באור יהודה תחת הכותרת 'רק סער יכול' הגיעו כ-500 פעילי ליכוד, בהם חברי כנסת שהביעו תמיכה בסער. סער עצמו נכנס אל האולם יחד עם רעייתו גאולה, שהודיעה בשבוע שעבר על חופשה שלקחה מתוכנית הטלוויזיה האקטואלית שהיא מגישה יחד עם ירון לונדון.
"בחירה בנתניהו היא בחירה בראש האופוזיציה הבא. אנחנו קרובים לממשלת שמאל", אמ. סער ציין כי הוא רואה בליכוד את ביתו וכי נלחם למען המפלגה גם כאשר זו הייתה בשפל של 12 מנדטים. "הליכוד הוא ביתי, את חבריו אני מייצג זו הכנסת השישית. כששרון עזב את התנועה אני נלחמתי עליה. נלחמתי על המנדט ה-12. בשנות האופוזיציה הובלתי את התנועה להפלת ממשלת קדימה בראשות אולמרט. לאחר מכן הובלתי את המשא-ומתן הקואליציוני של 2009 שהחזיר את הליכוד לשלטון", אמר.
בנאומים של סער ושל תומכיו הפוליטיים לא הייתה התייחסות למצב המשפטי המורכב שמולו ניצב ראש הממשלה, בנימין נתניהו. הם התייחסו לחוסר היכולת הפוליטי של נתניהו להרכיב ממשלה, כפי שבא לידי ביטוי לאחר שתי מערכות הבחירות הקודמים.
במקביל לכנס שעורך סער באור יהודה משתתף יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכנס משלו ברמלה. נתניהו סגר את הכנס שלו לכניסת אמצעי התקשורת.

תאריך:  16/12/2019   |   עודכן:  16/12/2019
+סער עתר לביה"ד של הליכוד: להתיר הצבת מצלמות בקלפיות
10:02 17/12/19  |  מירב ארד

מטה גדעון סער עתר לבית הדין של הליכוד בדרישה לאפשר להציב בקלפיות מצלמות או לצלם באמצעות הטלפון הנייד בזמן ההצבעה וספירת הקולות.

+ח"כ זנדברג: "בבחירות האלה ידנו מושטת לאיחודים"
09:59 17/12/19  |  מירב ארד

ח"כ תמר זנדברג לכאן ב': "בבחירות האלה ידנו מושטת לאיחודים שלא התבצעו בעבר, למשל עם מפלגת העבודה".

+ליברמן: "דרעי ממשיך להיות יציב בהתבטאויות גזעניות נגד ציבור העולים מבריה״מ"
09:43 17/12/19  |  מירב ארד

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו: אתמול בערב נפגשו באולפן גלי צה״ל - הרדיו של כל חיילי צה״ל, כן, גם של בניהם ובנותיהם של מי שעלו ארצה מבריה״מ - כתב החצר של בלפור יעקב ברדוגו ושר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי. במופע שנאה כלפי העולים מחבר העמים, שכמותו כבר מזמן לא שמענו, סימנו השניים מטרה, להפריד ולפלג בין ציבור העולים מחבר העמים לשעבר לבין הציבור הצברי הוותיק. עוד הוסיף ליברמן: "דרעי בדרכו הבוטה ממשיך להיות יציב בהתבטאויות גזעניות נגד ציבור העולים מבריה״מ לשעבר ועד כה לא התנצל על אמירתו הנבזית מלפני כשבועיים על כך שאותם העולים לא עובדים ולא משלמים מסים, אלא להפך, הוא עמד גם אתמול מאחורי האמירה האומללה הזאת. הפוסל, במומופוסל וציבור עולי חבר העמים לשעבר לא ישכח את אמירותיו הגזעניות".

+השרה גמליאל: "צריך לבצע את פסקת ההתגברות בצורה מדויקת"
08:59 17/12/19  |  מירב ארד

השרה גילה גמליאל לכאן ב': "צריך לבצע את פסקת ההתגברות בצורה מדויקת. יש עניינים אידיאולוגים שאני מסכימה עם סער כי הם חלק מהקו הימני המובהק. זה לא צובע עכשיו עמדות של כן גדעון לא גדעון".

+ח"כ השכל: "היו יוזמות שנחסמו בתקופת נתניהו, שהייתי צריכה להיאבק ולא קיבלתי גיבוי"
08:58 17/12/19  |  מירב ארד

ח"כ שרן השכל לכאן ב': "היו יוזמות שנחסמו בתקופת נתניהו, שהייתי צריכה להיאבק ולא הרגשתי שקיבלתי גיבוי לגביהן. סער כשר פנים היה הראשון שחתם על צו שמאפשר למסעדות ומועדונים להיפתח בשבת. את המרכולים הוא לא אישר אבל יש אצלו דלת פתוחה יותר לרעיונות שלי

+מרי בבית היהודי נגד היו"ר רפי פרץ
19:35 16/12/19  |  עידן יוסף

יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ דוחה את הצעת איחוד המפלגות שהציע יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ'. בבית היהודי החל נגדו מרד. פעילי הבית היהודי החלו בהחתמת חברי מרכז לחייב את פרץ לכנס את מרכז המפלגה להסכים לבחירות מקדימות פתוחות.

+דרעי: גוש הימין ימשיך להיות מאוחד גם אחרי הבחירות
18:36 16/12/19  |  עידן יוסף

יו"ר ש"ס השר דרעי לירון וילנסקי ויעקב ברדוגו בגל"צ: "אמשיך לשמור על גוש הימין שהקמתי. כבר אחרי הבחירות זיהיתי שבתוך הליכוד יש כמה שפועלים נגד ראש הממשלה שנבחר ע"י הציבור, לכן מיד אחרי הבחירות הקמתי את הגוש. גוש הימין ימשיך להיות מאוחד. ליברמן אשם בכל המצב שאנחנו נמצאים בו".

+נתניהו: הצבעת חברי ליכוד תוגבל למקום מגוריהם
18:34 16/12/19  |  עידן יוסף

יו"ר הליכוד ‏נתניהו העביר הערב בוועדת הבחירות של הליכוד החלטה שלפיה חברי ליכוד יוכלו להצביע רק בקלפי בה הם רשומים ולא בכל קלפי, כמו בעבר. אנשי סער אומרים שזה מנוגד לסיכום של נתניהו עם חיים כץ, ונועד לפגוע בהם (חדשות 13).

+אביגדור תקום
18:26 16/12/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מדוע טענתו של אביגדור ליברמן כאילו יכלו המפלגות הגדולות להקים ממשלה בלעדיו אינה אמת? על השלכות שבירת הדיכוטומיה ומדוע הפכה מפלגתו ל"ישראל בעייתנו"

ליברמן. מחבל ביציבות השלטונית [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סער: בחירה בנתניהו תביא לממשלת שמאל
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
בכל מצב, הליכוד מתפרק
בן נאמן  |  16/12/19 21:10
2
נתניהו הגורם המונע מהליכוד להת
בן נאמן  |  17/12/19 05:38
3
גדעון סער והחמאה על הראש
ממשון  |  17/12/19 06:03
4
בחירה בסער - תביא לממשלת שמאל
עמוס שנער  |  17/12/19 08:44
 
- נכון מאוד
שמחה חן  |  17/12/19 11:09
 
- שמאלנים בתחפושת ימנים
קונספיל  |  17/12/19 11:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
מדוע טענתו של אביגדור ליברמן כאילו יכלו המפלגות הגדולות להקים ממשלה בלעדיו אינה אמת? על השלכות שבירת הדיכוטומיה ומדוע הפכה מפלגתו ל"ישראל בעייתנו"
עידן יוסף
לזר קפלון, שנבחר מטעם ישראל ביתנו, כתב ברוסית על הדתיים: "הם זוללים, שותים, ואונסים קטינים בחסות אלוהים. לא נאפשר לקנאים לשלוט במדינה"    ישראל ביתנו: "הדברים הוצאו מהקשרם"    קפלון: "אין תגובה"    במערכת הפוליטית מגנים "הקורבין האנטישמי הישראלי", "זו רוח המפקד מליברמן"
עידן יוסף
התקציב הועבר מעודפי תקציב הוועדה בבחירות לכנסת ה-21 לכיסוי גרעון תקציב הוועדה במסגרת הבחירות לכנסת ה-22, שנוצר בעקבות מיזם הפיקוח על הקלפיות, שלא תוכנן מראש    תקצוב הוועדה לכנסת ה-23 ייכלל בהעברה נפרדת    האוצר: נזדקק לכסף למימון הבחירות ולבקשות הלוואת מצד מפלגות
דן מרגלית
יש בליכוד אנשים רבים שאינם נופלים בפח של ביבי ואינם מתפתים להאמין לכזב כאילו ד"ר אביחי מנדלבליט תפר לו תיקים פליליים
מירב ארד
לצורך מימוש חיבורים פוליטיים מינה יו"ר המפלגה צוות לניהול המו"מ שיורכב מיו״ר המפלגה ח״כ ניצן הורוביץ, ח"כ תמר זנדברג, ח"כ לשעבר מוסי רז ומזכ״ל מרצ תומר רזניק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il