X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השר לביטחון פנים מכחיש שניסה לשכנע את יו"ר הכנסת להביע תמיכה במועמדות גדעון סער לראשות הליכוד "לא הייתה שום שיחה או תיאום ביני ובין ח״כ סער ויו״ר הכנסת בנוגע להתמודדות על ראשות הליכוד. לדברים אין שום קשר למציאות"
▪  ▪  ▪
ארדן. יושב על הגדר [צילום: רועי עלימה/פלאש 90]

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, שובר שתיקה ממושכת ולאחר שבמשך חודשים ארוכים לא התבטא אפילו פעם אחת ביחס לנושאים הפוליטיים והמשפטיים הבוערים הוא מפרסם הכחשה לדיווח שלפיו ניסה לשכנע את יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, לתמוך במועמדות גדעון סער לראשות הליכוד.
"הבהרה: לצערי הכתב לא פנה אלי טרם פרסום הכתבה ולכן עלי להבהיר, שבניגוד לנאמר בה, לא ניסיתי מעולם ל״שכנע״ את יו״ר הכנסת או מאן דהוא לתמוך במי מהמועמדים וכמו-כן לא הייתה שום שיחה או תיאום ביני ובין ח״כ סער ויו״ר הכנסת בנוגע להתמודדות על ראשות הליכוד. לדברים אין שום קשר למציאות", צייץ ארדן (יום ד', 18.12.19) בחשבון הטוויטר שלו.
בדבריו התייחס לדיווח שפרסם העיתונאי חיים לוינסון בהארץ ולפיו ארדן ניסה לשכנע את אדלשטיין לתמוך בסער, אולם לאחר שאדלשטיין הבהיר כי לא יתמוך באף אחד מהמועמדים לראשות הליכוד בשל תפקידו כיו"ר הכנסת, אמור ארדן להחליט האם להמשיך להיות הח"כ האחרון מהליכוד שיושב על הגדר מבלי שהודיע במי הוא תומך (או לא תומך, כאדלשטיין) או לפרסם את דעתו ברגע האחרון לפני הפריימריז.
מאז כינון הכנסת ה-22, לפני 70 ימים, לא פרסם השר ארדן את עמדתו ביחס לסוגיות הפוליטיות של ניסיון הרכבת הממשלה. הוא גם לא התייחס לכתבי האישום החמורים שהוחלט להגיש נגד ראש הממשלה, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו.

תאריך:  18/12/2019   |   עודכן:  18/12/2019
+השר פרץ הציע ליוגב ביטול השריון תמורת תמיכה
12:07 19/12/19  |  עידן יוסף

יו"ר הבית היהודי השר רפי פרץ העביר שלשום לח"כ מוטי יוגב הצעה לברית בין השניים: תמיכה או הדחה. על פי ההצעה, ‏יוגב יישאר ממקומו ברשימה ופרץ לא ישתמש בזכות לשריון שעומדת לרשותו, מה שהיה דוחק אותו לתחתית הרשימה במקרה של ריצה משותפת (סרוגים).

+בנט = קשקשת
11:54 19/12/19  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

ביבי ובנט, הבחירות ייגמרו  ▪  עם ישראל גם ישתחרר מלפיתתכם  ▪  אבל אתם תשאירו אחריכם אדמה חרוכה לא רק במעמד האזרח ושלטון החוק אלא גם בביטחון הלאומי

בנט. מתגרה שלא לצורך [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+כהנא: ריצה עם עוצמה יהודית תביא לאיבוד עשרות אלפי קולות
10:05 19/12/19  |  עידן יוסף

ח"כ מתן כהנא: "הימין החדש תרוץ עצמאית כי זו הדרך היחידה בה גוש הימין יוכל להגיע ל 61 מושבים. נסיון הבחירות האחרונות מלמד כי חייבים לרוץ בשני ראשים. אם נרוץ עם מרזל וגופשטיין נאבד עשרות אלפני קולות".

+פורסמו התקציבים הסופיים של המפלגות
09:54 19/12/19  |  עידן יוסף

לאחר הגדלת התקציב - להלן התקציבים הסופיים של המפלגות בבחירות הקרובות: כחול לבן 66.5 מיליון שקל, הליכוד 65.5 מיליון, ערבים 25.6 מיליון, ש״ס 18 מיליון, יהדות התורה 16.1 מיליון, ישראל ביתנו 14.2 מיליון, העבודה 13.3 מיליון, ימינה 13.3 מיליון והמחנה הדמוקרטי 10.4 מיליון (אתר אייס).

+שקד דחתה הצעה לעמוד בראש איחוד הימין
09:41 19/12/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

איילת שקד אינה מעוניינת להישאר זאב בודד ורוצה להגיע לאיחוד מפלגות הימין כיושב-ראש הבית היהודי  ▪  מעוניינת להתמודד על ראשות המפלגה מול רפי פרץ ואחרים

שקד. לא רוצה להיות זאב בודד [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+קמפיין ש"ס: צריכים ביבי חזק
20:57 18/12/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מפלגת ש"ס פועלת לחיזוק נתניהו בבחירות המקדימות בליכוד  ▪  שלטי חוצות שתתלה מחר, שבוע לפני הפריימריז, יטענו כי אריה דרעי "צריך ביבי חזק"  ▪  "נתניהו - המועמד היחיד שיכול ללכד סביבו את מפלגות גוש הימין ולהוביל להקמת ממשלה ימנית, חזקה ויהודית"

הקמפיין החדש - חיזוק לנתניהו בפריימריז
+סמוטריץ': פותח הכל למען האחדות
20:29 18/12/19  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר האיחוד הלאומי מוכן לקבל את חוקת הבית היהודי עד לכינון חוקה חדשה  ▪  מציע מיזוג מיידי בין המפלגות ויציאה לבחירות מקדימות או לחלופין לסקר ענק  ▪  סגירת הפרטים - אחרי ה"חתונה"

סמוטריץ'. "מיאוס מוצדק, גם ממני" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא ניסיתי מעולם לשכנע לתמוך בסער
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
מפלגת ש"ס פועלת לחיזוק נתניהו בבחירות המקדימות בליכוד    שלטי חוצות שתתלה מחר, שבוע לפני הפריימריז, יטענו כי אריה דרעי "צריך ביבי חזק"    "נתניהו - המועמד היחיד שיכול ללכד סביבו את מפלגות גוש הימין ולהוביל להקמת ממשלה ימנית, חזקה ויהודית"
עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי מוכן לקבל את חוקת הבית היהודי עד לכינון חוקה חדשה    מציע מיזוג מיידי בין המפלגות ויציאה לבחירות מקדימות או לחלופין לסקר ענק    סגירת הפרטים - אחרי ה"חתונה"
עידן יוסף
טוען כי עוצמה יהודית מטרילה כאשר היא טוענת שלא יתקיימו מקדימות בציונות הדתית, וכי זהו אחד הרעיונות שנידונים בימים אלה    בן גביר: בואו נסגור על רשימה משותפת
עידן יוסף
מועמדים מטעם הרשימה יבחנו התמודדות בבחירות המקדימות של רשימה דתית לאומית מאוחדת, ככל שאלה יתקיימו    הצבת איילת שקד בראש עשויה לסכל את המהלך
איציק וולף
מבקר הליכוד מבקש את תגובתו של ח"כ גדעון סער על תלונה שלפיה העוזר הפרלמנטרי של ח"כ יואב קיש, הנחשב לעובד ציבור, פועל במסגרת קמפיין הפריימריז של סער    איים בפסילת מועמדותו של ח"כ סער, אולם לא צפוי לעשות זאת אם מדובר במקרה מקומי בלבד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il