X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יו"ר ישראל ביתנו טוען כי הימנעות נתניהו מפינוי חאן אל אחמר מתוך שיקול כאילו הדבר יסייע לישראל בבית הדין הבינלאומי התבררה כשגויה מאשים: "אצל נתניהו זה מהלך שחוזר על עצמו וגורם לנו להפסיד בכל מצב"
▪  ▪  ▪
אביגדור ליברמן [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

יושב-ראש ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, מאשים (יום ב', 23.12.19) את יו"ר הליכוד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, בכך שההימנעות מפינוי חאן אל אחמר לא מנעה את האשמת ישראל בפשעי מלחמה כפי שתכנן נתניהו.
ברשומה בפייסבוק, כתב ליברמן: "היה זה ווינסטון צ׳רצ׳יל שאמר על 'הסכם מינכן' כי בריטניה יכולה הייתה לבחור בין חרפה למלחמה. היא בחרה בחרפה - ותזכה במלחמה כדברי צ׳רצ׳יל. הודעת בית הדין בהאג כי יש יסוד לכך שישראל ביצעה פשעי מלחמה, מחזירה אותי, כמשל לדברי צ׳רציל, להחלטת ראש הממשלה נתניהו, שלא לפנות את חאן אל אחמר בניגוד מוחלט לדעתי. נתניהו הוציא הוראה כתובה, 20 שעות לפני הפינוי, תירץ זאת במצב הבינלאומי ומה בסוף? גם לא פינינו את חאן אל אחמר וגם אנחנו מואשמים בפשעי מלחמה".
ליברמן סבור כי נתניהו אינו מנהיג לאומי כפי שהוא מציג את עצמו, וכתב: "לו נתניהו היה חושב במונחים של מנהיג לאומי, היה מפנה היום גם את חאן אל-אחמר וגם הורס מבנים בלתי חוקיים של חמולת נוואג'עה הפלשתינית ליד הישוב סוסיא בדרום הר חברון".
הוא הביא דוגמאות מן העבר כדי להוכיח שאין מדובר במעידה חד-פעמית של ראש הממשלה, וכתב: "אצל נתניהו זה מהלך שחוזר על עצמו וגורם לנו להפסיד בכל מצב. בשנת 1995 הגישו מפלגות חד"ש ומד"ע אי-אמון בממשלת רבין בשל הפקעת קרקע במזרח ירושלים. נתניהו החליט שסיעת הליכוד תצטרף להצעת אי-האמון. כששמעתי על כך ירדתי בבהלה מהקומה ה-13 במצודת זאב לקומה 12, היכן שישב יו"ר המפלגה דאז, בנימין נתניהו. אמרתי לו שזו שגיאה חמורה ושאנחנו יכולים לשלם מחיר יקר על ההחלטה הזאת. נתניהו הפסיק אותי וענה באופן סמכותי ובטוח: 'איווט, כשיש הזדמנות להפיל את היריב הפוליטי מהשלטון לא חושבים פעמיים'. לבסוף ההפקעה בוטלה ואיתה הצעת האי אמון, אולם הצלקת נותרה.
"בשנת 1997 היה זה נתניהו שהעביר את חברון לערפאת. נתניהו היה זה שישב עם טיבי וערפאת בוואי פלנטיישן, חתם על הסכם והעביר שטחי B ו-C לשליטת הפלשתינים.
"נתניהו שהצביע בעד גירוש יהודים מגוש-קטיף, הבטיח לפני בחירות 2009 למוטט את שלטון החמאס והיום מנסה לקנות שקט בכסף קטרי באמצעות תשלום דמי פרוטקשן לארגון טרור. אנחנו לא שוכחים את ההתנצלות שלנו בפני ארדואן בפרשת המרמרה, במטרה לשמור על היחסים הטובים בניגוד לדעתי ובפועל, שום דבר לא השתנה.
"גם בהיותי שר החוץ, קיבלתי החלטה לעזוב את המועצה לזכויות האדם שהייתה חלק ממערך עולמי של צביעות וסטנדרטים כפולים שמכוון נגד העולם החופשי ויעדיו נועדו להרתיע את המערב ובראש את ישראל מפעולות של הגנה עצמית ולכבול את ידנו במאבק הבלתי מתפשר בטרור ובאיסלאם הרדיקלי.
כמובן מיד לאחר שעזבתי את תפקידי, נתניהו החזיר את ישראל למועצה לזכויות האדם שממשיכה לשמש במה לגינוי מדינת ישראל והפכה אותנו לשק החבטות הקבוע שלה", דברי יו"ר ישראל ביתנו.
בסיום דבריו קרא לראש הממשלה נתניהו להתעשת, להפסיק את הסחרירים, להפסיק לחפש תירוצים מה לא לעשות, ולקבל החלטה מיידית לפנות את חאן אל-אחמר והמבנים ליד סוסיא.

תאריך:  23/12/2019   |   עודכן:  23/12/2019
+לא יתקיימו פריימריז לרשימת הליכוד
21:44 23/12/19  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

רוב מוחץ בבית הדין של הליכוד להימנעות מעריכת בחירות מקדימות לרשימת המפלגה לכנסת  ▪  גדעון סער הצהיר בכינוס תומכים: אם אבחר ליו"ר המפלגה אפעל שנתניהו יהיה הנשיא הבא

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+יוזמה בליכוד: מקדימות רק לנציגי המחוזות
17:44 23/12/19  |  עידן יוסף

בליכוד מנסים להגיע לפשרה בנושא הבחירות המקדימות ולקיימן רק לנציגי המחוזות ברשימה. הח"כים שבסכנה הם שלמה קרעי, מיכל שיר ואתי עטייה (כאן חדשות).

+‏ביה"ד העליון של הליכוד דן בשעות האחרונות במספר עתירות
15:22 23/12/19  |  

‏בית הדין העליון של הליכוד דן בשעות האחרונות במספר עתירות: ביטול הבחירות המקדימות לרשימה, חברי המפלגה שנגרעו מספר הבוחרים, הליכודניקים החדשים ועוד. ההחלטה צפויה להתפרסם מחר (מעריב).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מדיניות נתניהו בחאן אל אחמר לא מנעה את ההאשמות בהאג"
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ליברמן צודק.... אבל....
עמוס שנער  |  23/12/19 18:04
2
ברור שנתניהו לא טוב ליהודים, א
בן נאמן  |  23/12/19 20:49
3
האם ליברמן נטש את השמאל
גביוטה  |  23/12/19 20:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
קובי אפללו
תהליך הרדיפה האובססבית של נתניהו הופך אותו לסמל חופש וצדק בעיני רבים וסמלי חרות קשה מאוד לנצח
איתן קלינסקי
תורת ז'בוטינסקי מחווירה בימים אלו מול היגררות שר החינוך, רפי פרץ, לעבר שוליים כאניסטיים, כשהוא מתייצב בראש מפלגה, שספחה אליה את "עוצמה יהודית", שבעקרונותיה בסעיף 8 מודגש שיש לפעול להכשרת הקרקע "כי עם ישראל שב לציון ואויבי ישראל לארצות המוצא"
בעז שפירא
אם תהיה סחבת כבעבר, אם תגררו את עצמכם ואותנו לחדרי משא-ומתן באישון לילה, למאבקי כוח, לשמועות סרק, להתנצחות בלתי פוסקת, ללשון הרע, להתנגחות אישית ולהשמצות תיווכחו לדעת שהאמון בכם נשחק ואילו המיאוס יגבר
איציק וולף
ח"כ איילת שקד טוענת שהדיון שיתקיים בבית המשפט העליון על היכולת של ראש הממשלה להרכיב ממשלה לנוכח כתבי האישום שלו    "דריסה של חוקי היסוד או עיוותם היא טעות חמורה שתגרום לריסוק אמון הציבור במערכת המשפטית"
מירב ארד
אמר למראיינים: "אני לא מחובק על-ידי התקשורת. אתה וחבריך כמקהלה מהללים את המסרים של נתניהו"    הוסיף: "אותי נתניהו כבר ניסה למחוק בפריימריז בפברואר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il