X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תקף את עוצמה יהודית: "במקום לבנות, שוברים; במקום לתקן, מתפרעים" בן-גביר: "לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון"...
▪  ▪  ▪
בנט על בן גביר: "זה לא ימין, זו אנרכיה" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

נפתלי בנט פרסם (יום ד', 15.1.20) רשומה בפייסבוק שבה כתב כי הקריאה של הליכוד כלפיו להכניס לרשימה בהנהגתו את איתמר בן-גביר אינה ראויה. "חבריי בליכוד — אם אתם כל כך רוצים אותו, שריינו אותו אצלכם!".
"כיושב-ראש מפלגת הימין החדש שמתמודדת לכנסת, וכשר החינוך לשעבר של מדינת ישראל, לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע. זה כל-כך מובן מאליו, שאני נדהם שאני נדרש להסביר זאת בכלל.
"דמיינו חבר קונגרס אמריקני שהיה תולה על קיר ביתו תמונה של מי שרצח עשרות יהודים בבית כנסת בזמן התפילה. זה נשמע לכם הגיוני? לא אכפת לי כמה ילחצו עליי. זה בכלל לא עולה על דעתי. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית. אני יהודי, ישראלי, ימני".
בעקיצה לליכוד ולנתניהו, כתב: "צריך לתקן את מערכת המשפט, דבר שלא קרה משך 40 שנות הליכוד עד שהגיעה איילת שקד. צריך לבטל את נאום בר-אילן להקמת פלשתין, ולהחיל את הריבונות על ארץ ישראל. צריך להחזיר את רוח הניצחון וההכרעה להנהגת המדינה. לא שוברים את המדינה; מתקנים אותה".
לדבריו, הפתרון לתסבוכת הפוליטית פשוט ומיידי - "שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת. אם רה"מ יצליח, הימין לא יאבד אף קול. אם בן גביר יחליט בכל זאת לרוץ, ראש הממשלה יבהיר לציבור שהפעם שאין לבן גביר שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה. יהיו מעט מאוד אנשים שיבזבזו את קולם".
בנט הזכיר שבבחירות הקודמות ראש הממשלה פעל הפוך - "הוא סבר שיש לבן גביר סיכוי טוב לעבור, ולכן הוא דווקא עודד אנשים להצביע לבן גביר. רבבות אכן נרתמו בתמימות 'להצביע בן גביר כדי להציל את הימין', ושרפו את קולותיהם. בן גביר לא התקרב בכלל לאחוז החסימה. חסרו לו 60,000 קולות שזה המון. הפעם אפשר למנוע את בזבוז הקולות. זה בידי ראש הממשלה, ורק בידיו".
בנט תקף את עוצמה יהודית: "בזכות הוריי הטובים בחרתי חיים לא פשוטים בפוליטיקה, כדי לשרת את עם ישראל ואת המדינה שאני כל כך אוהב. ישנם שאוחזים קו אידיאולוגי הפוך - במקום לבנות, שוברים; במקום לתקן, מתפרעים. זו תפיסה של בוז עמוק למדינת ישראל ולמוסדותיה. זלזול במפקדי צה"ל ובאנשי כוחות הביטחון. לתפיסתם, אלימות זה בסדר. להעביר סדנאות לפורעי חוק כיצד להתל בחוקרים זו ברכה. חברים, זה איום ונורא. לא שבנו מהגלות לארץ ישראל בשביל לחיות כמו מיליציות פרועות שעושות דין לעצמן. זה לא ימין, זו אנרכיה".
עוד אמר: "לטעמי אין הבדל בין עברייני תג מחיר שתוקפים חיילים לבין עברייני השמאל האנרכיסטי שזורק אבנים על חיילי צה"ל בגדר. אנחנו מאמינים במדינת ישראל, גם כשאנו רואים את פגמיה. אנחנו פועלים לתקן את המדינה; לא להחריב אותה".
איתמר בן גביר לא נותר חייב וכתב באירוניה: "נפתלי שלום. קראתי את דבריך. הסברתי אינספור פעמים כי אני נגד פגיעה בחפים מפשע. לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון. אני קורא לך ולשר סמוטריץ' לגלות אחריות ולהציל את שלטון הימין".
העיתונאי מיכאל שמש צייץ בטוויטר: "ביקשתי כעת מבן גביר תמונה שתוכיח שתמונת גולדשטיין הוסרה מסלון ביתו. תשובתו: אני יותר לא מכניס מצלמות לסלון שלי".
ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) לבנט: "חוסר האחריות שלך בפעם השלישית כבר עולה לעם ישראל ביוקר ולמחנה הימין בפרט. כמה פעמים בגלל אגו וחנפנות תקשורתית אפשר לעשות את אותה טעות? אתה לא רואה איך השמאל חוכך ידיים בהנאה? אם 'אין חכם כבעל ניסיון', מה נאמר על מי שלא לומד מהניסיון?"

תאריך:  15/01/2020   |   עודכן:  15/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט לליכוד: "שריינו אתם את בן-גביר"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  15/01/20 20:51
 
- על מנת שלא ילכו קולות לאיבוד
תיק לבןגביר  |  16/01/20 17:12
2
ב-3.3.20 בנט ימרוט שיער ראשו
א.ל. רמת-גן  |  15/01/20 20:51
3
נקווה שבן גביר ירוץ לבד
חשדנית  |  15/01/20 21:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
עידן יוסף
שפיר אמרה במסיבת עיתונאים: "אני משלמת בגאווה את המחיר. זה מה שצריך לעשות כדי שהדמוקרטיה הישראלית תחזור לשגשג אחרי שנים של חשכה"    "אני זו שהצעתי לזוז אחורה כדי שעיסאווי הערבי יהיה מספר 2"
מירב ארד
בעקבות המו"מ, הודיעו גנץ ויעלון הודיעו על הדחתו מהרשימה: "התנהלותו מעידה על ערכיו"    מזכירות הליכוד אישרה שריון ליברקן במקום ה-20
עמוס שנער
למנות בדחיפות שר אתיופי כשר לביטחון פנים כדי להבטיח שינוי ביחס המשטרה לעדה היקרה הזו במעשים ולא בדיבורים    את השר האתיופי לביטחון פנים חייבים למנות כעת ולא כהבטחת בחירות העשויה להתפרש כהבטחת בחירות ללא כיסוי
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - 75 שנה, צער, שיטפון ודתי מחמד
עמוס שנער
המפלגה של בנט ושקד פונה בדיוק לקהלים שלא יצביעו לנתניהו או למפלגה שחלק מנציגיה הם: פרץ, סמוטריץ' ובן גביר וטעות לחשוב שבן גביר הוא המבריח היחידי של אותם המצביעים ולכן גם השותפות של בנט עם סמוטריץ' שגויה    ניהול מערכת בחירות ללא שתיית קולות מהשותפים לגוש, תבטיח את אחוז החסימה לכולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il