X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מסתמן לקראת הדיון בחסינות נתניהו:

כינוס המליאה - רק בשני הבא

בכנסת מעריכים שאדלשטיין יכנס את המליאה רק בעוד שבוע וחצי בכחול לבן נערכים לדחות את בקשת החסינות גם בלוח זמנים שכזה השר אוחנה: "יו"ר הכנסת אמר שהוא מתנגד להקמת הוועדה, אז שיעמוד מאחורי דבריו" על מינוי של פרקליט מדינה חדש חשף: בוחנים כמה מועמדים ובקרוב נגיע להחלטה - לא בהכרח בהסכמת היועמ"ש
▪  ▪  ▪
אדלשטיין. שהות בהחלטה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

בכנסת מעריכים שהמליאה תכונס רק ביום שני הבא, עוד יותר משבוע מהיום. בכחול לבן לא שבעים רצון מכך, אבל נערכים לדחות את בקשת החסינות גם בלוח זמנים שכזה.
שר המשפטים אמיר אוחנה התייחס בראיון ב"פגוש את העיתונות" לניסיונותיו למנוע מהיועמ"ש לכנסת איל ינון להתערב בענייני נתניהו, ולכתף הקרה שקיבל מיושב-ראש הכנסת יולי אדלשטיין. אוחנה ענה גם לשאלה: איך קרה שהסרת החסינות לנתניהו יצאה לדרך, ומה הוא מתכנן לעשות כדי לעצור את ההליך‎.
בפתח דבריו התייחס אוחנה לסערה סביב הטענות לניגוד עניינים מצדו של ינון, שקבע כי ניתן להקים ועדה שתדון בחסינות נתניהו. "זה לא נכון שלא הצלחתי עם החסינות", אמר אוחנה. "המעורבות שלי הייתה בנושא ניגוד העניינים ואני חושב שצדקתי, אבל בסופו של דבר היועמ"ש לכנסת החליט לא למשוך את ידיו - למרות שהיה אמור לא להתקרב לכל דבר שבת זוגו עסקה בו".
בהמשך דבריו התייחס ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שמצא את עצמו בלב הסערה והתבקש למנוע את הדיון במליאת הכנסת שבו צפויה להתקיים ההצבעה על הקמת הוועדה שתדון בחסינות. "אדלשטיין אמר דבר מעניין: 'אני אינני מקבל את חוות דעת של היועמ"ש', ועכשיו אני מצפה שהוא יעמוד מאחורי דבריו", אמר אוחנה. "בדמוקרטיה יש ציבור נבחרים, ובראשם יו"ר הכנסת והוא הריבון לקבוע אם יתקיימו או לא דיונים. אני חושב שהוא צריך לפעול כפי שהוא אמר, אם אתה לא מקבל את חוות הדעת - אל תכנס את המליאה".
בהמשך דבריו התייחס אוחנה למינוי פרקליט מדינה חדש במקומו של שי ניצן שסיים את תפקידו. "זה בישורת האחרונה", אמר. "סיכמתי עם היועמ"ש לממשלה שנשמור את ההליך חסוי לציבור עד שנגיע להחלטה. זה לא מחייב שהיא תהיה בהסכמה". עוד הוסיף אוחנה: "יש כמה שמות שאני בוחן, ויכול להיות שיהיו נוספים, אבל לא נפרט בעניין הזה עד שנגיע להחלטה".

תאריך:  18/01/2020   |   עודכן:  18/01/2020
+ימינה: "נמליץ רק על נתניהו כמועמד הימין לראשות הממשלה"
10:33 19/01/20  |  

מפלגת ימינה הודיעה (יום א') כי בכוונתה להמליץ רק על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. "‏בבחירות האלה דרושה הכרעה, ממשלת ימין או ממשלת שמאל ערבים.
מצביע ימין שמתלבט בין איווט לימינה, הצבעה לאיווט היא הצבעה וודאית למערכת בחירות רביעית, הצבעה לימינה היא הצבעה לממשלת ימין. איווט צריך לומר על מי הוא ימליץ לנשיא. די עם המשחקים. ימינה תמליץ רק על נתניהו כמועמד גוש הימין" - לשון הודעת מפלגת ימינה.

+צמד נולד: סתיו שפיר ואיתמר בן-גביר
08:48 19/01/20  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה

לקראת הבחירות הבאות הבינו בשמאל את ערכה של סתיו שפיר ואת היותה נטול ערך אלקטורלי), ועל כן ויתרו על שירותיה. ניתן לומר שמצבה של סתיו שפיר כבר איננו שפיר: מאז היכה בה הברק נגמר לה המרצ והיא גם נותרה ללא העבודה  ▪  התועלת בבחירות הקרובות (מרס 2020) היא שלא נראה את שפיר בכנסת הבאה, וככל הנראה גם לא את בן-גביר

שפיר. נותרה ללא העבודה [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+נתניהו: ‏ההתנהגות של ליברמן לא אנושית
22:35 18/01/20  |  עידן יוסף

רה"מ נתניהו: ‏"ההתנהגות של ליברמן לא אנושית ולא מכובדת. בניגוד אליו, השרה מירי רגב נהגה בנימוס ובכבוד. אנו גאים בפועלה כשרת התרבות והספורט ששברה את מונופול השמאל בתרבות, הביאה את התרבות לפריפריה וקידמה רבות את הספורט הישראלי בזירה הבינלאומית".

+דרעי: ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם
22:04 18/01/20  |  עידן יוסף

יו"ר שס אריה דרעי בטוויטר: "‏לאחר שח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו הפגין שוביניסטיות אנטישמית נגד הנשים החרדיות והדתיות, הגיע הערב מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן, לאולפן הטלויזיה של אילה חסון והטיח בשרה מירי רגב: אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם. ליברמן, זו לא התנהגות של בנאדם!

+מירי רגב: "לליברמן אין דרך ארץ"
21:05 18/01/20  |  עידן יוסף

השרה מירי רגב בתגובה להתייחסותו של ליברמן כלפיה: "הזדעזעתי מתגובתו הבוטה, הפוגענית והמשפילה של ליברמן כלפיי במהלך ריאיון אצל אילה חסון. לאמירה השוביניסטית והמיזוגנית אין מקום בשיח בין גברים לנשים, ואין לה מקום בכלל. אפשר להיות חלוקים בדעות, אפשר לבקר, אבל לאיש אין את הזכות לנהוג בדרך הזו. לליברמן אין דרך ארץ ואין כבוד בסיסי בין בני אדם ואין לי אלא לגנות התנהגות כזו. אבוי לנו אם זה האיש שרוצה להביא אחדות בעם ישראל...״.

+גפני: ליברמן לא הפעיל אף קו ולא פתח מרכול בשבת
20:43 18/01/20  |  עידן יוסף

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, אומר לפגוש את העיתונות כי "כל פתק ליברמן בקלפי אומר דבר מאד ברור - בחירות רביעיות. הציבור כבר לא מאמין לליברמן, הוא מאס בו, הוא האיש היחיד בפוליטיקה הישראלית שמשקר ומשקר במצח נחושה, ואף אחד לא מעביר עליו ביקורת". לדבריו, יו"ר ישראל ביתנו לא פתח אף מרכול ולא הפעיל קו בשבת, והכל יוזמה של ראשי ערים. הוא הוסיף כי הפעלת תחבורה ציבורית בשבת משמעה הפיכת ישראל למדינה לא יהודית. עוד אמר במענה לשאלה: "לא אתן להעלות מיסים, יש הרבה דרכים למנוע את זה, הדבר הראשון הוא שהכנסת והממשלה תחזור לתפקד, ובשביל זה צריך שהציבור לא יצביע לליברמן ושישראל ביתנו תמשיך לרדת במנדטים כמו שאנחנו רואים בסקרים האחרונים".

+מזכירות עוצמה יהודית מתלבטת אם להמשיך בהתמודדות בבחירות
20:34 18/01/20  |  עידן יוסף

מזכירות עוצמה יהודית מתכננת להחליט השבוע אם לרוץ בבחירות. המפלגה צפויה להתכנס מחר ולקיים כמה דיונים בנושא בימים הקרובים. הסיבה: לחץ מסביבת נתניהו על בן גביר לפרוש (כאן חדשות).

+ססמת הבחירות של כחול לבן: "חייבים להתקדם"
20:32 18/01/20  |  עידן יוסף

כחול לבן חושפת את ססמת הבחירות הראשונה שלה - ״חייבים להתקדם״. הקמפיין יקרא לאזרחים להתקדם לממשלה ממלכתית וציונית בראשות בני גנץ. הקמפיין יכלול שלטי חוצות בפריסה ארצית, פרסום נרחב בדיגיטל ובמובייל, פעילות ברשתות החברתיות ופעילות שטח של חברי רשימת כחול לבן עם אלפי פעילים. מפתח ההצבעה של כחל לבן הוסר שמו של יאיר לפיד.

+ח"כ כסיף: הנחיתי את הפעילים נגד הכיבוש להמשיך ביתר שאת
20:27 18/01/20  |  עידן יוסף

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת): "‏בתגובה להודעת היח"צ השקרית של בנט כאילו פעילים נגד הכיבוש פועלים באלימות, הנחיתי הערב את הפעילים להמשיך ביתר שאת במאבקם הבלתי אלים והצודק".

+"‏כחול לבן החליטה לשבור חזק ימינה"
20:24 18/01/20  |  

‏דפנה ליאל (חדשות 12): "כחול לבן החליטה לשבור חזק ימינה. תתכוננו לראות את חברי הכנסת הדתיים והימניים של המפלגה בפרונט ושימו לב לסיורים של גנץ בעיר דוד ובבקעה. בפעם הקודמת לא יכלו לעשות את זה כי עד הרגע האחרון עוד התלבטו אם להסתער על מצביעי העבודה מחשש שהמפלגה תרד מתחת לאחוז החסימה".

+שקד: הצענו להאוזר ולהנדל להצטרף אלינו
20:22 18/01/20  |  עידן יוסף

ח"כ ‏איילת שקד מאשרת בפגוש את העיתונות: הצענו לצבי האוזר וליועז הנדל לחבור אלינו, אך הם סירבו. עוד אמרה: ״‏אני מצפה מ⁦‪איתמר בן גביר‬⁩ להסיר את מועמדותו, מתוך אחריות לגוש ימין. אני מקווה שהוא יעשה את זה, אם באמת מה שמעניין אותו זה שלטון הימין״. בתגובה טען איתמר בן גביר שימינה תצטרף לממשלת גנץ לפיד ושפסילת מפלגתו נעשתה רק משום שאינה שייכת לאליטה של הציונות הדתית, כלשונו.

+חוסר נימוס: ליברמן נהג במירי רגב בחוסר כבוד
20:17 18/01/20  |  עידן יוסף

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן סירב להגיד לשרה מירי רגב "שבוע טוב" בכניסה לאולפן: "אני עונה שבוע טוב רק לבני אדם".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו, שעל פי הסקרים צפוי להישאר לשון המאזניים גם אחרי הבחירות לכנסת ה-23, תוקף את ראש הממשלה ואת יו"ר הבית היהודי ומצהיר כי ישראל ביתנו תשמור על ישראל ליברלית
עידן יוסף
נסיעות בקווים עם ביקוש מועט הוקדמו או בוטלו ב-16 קווים    ynet הצית תבערה תקשורתית ובשמאל תקפו בחריפות נגד שר התחבורה שמצידו צינן את המהומה
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי אומר כי לחץ הרבנים, עריקתה של עידית סילמן והחשש מכך שכישלון בבחירות יוביל לפינוי ישובים הוא שהוביך להחלטתו    בצלאל סמוטריץ' לבן-גביר: הייתם שותפים ל'בגידה' של פרץ בנו במערכה הראשונה. מה לכם כי תלינו על הבגידה שלו בכם במערכה השנייה. תלמדו מסתיו שפיר
איציק וולף
בסביבת ראש הממשלה מאשימים את יו"ר הבית היהודי בכך שהווטו שהטיל על בן גביר העמיד את שלטון הימין בסכנה    הזעם הרב בקרב פעילי מפלגת הבית היהודי על יו"ר המפלגה הופך היום לזימון לכינוס חרום שמטרתו בחינת הדחת רפי פרץ מראשות המפלגה
יהודה שלם
היה קשה לאתר בנאומו של הורוביץ קשר למציאות. קשה אבל אפשרי: הורביץ צדק בדבריו כשטען ש"האיחוד הזה הוא בשורה מצוינת לכל מי שדוגל בשלום צדק חברתי זכויות אדם ואזרח..." השמאל אכן דוגל ברעיונות נשגבים, אבל ניסיונותיו להרים דגלים אלו הסתיימו בכישלונות מהדהדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il