X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו בכינוס בחירות בבנייני האומה:

"אנחנו נבלום סופית את אירן"

יו"ר הליכוד: "אם אתה מצביע כחול לבן, או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר - וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות" "נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח ואת החוק הישראלי על ההתיישבות כולה"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות" [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

"השטח הליכודי מתעורר, השטח הליכודי בוער! הפעם לא נישאר בבית, הפעם נעבור בית בית! הפעם הליכודניקים ינהרו לקלפיות! ראינו את זה בפריימריז, אנחנו נראה את זה גם בבחירות הקרובות". כך אומר יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו.
ב"נאום כיכרות" בכינוס בחירות בבנייני האומה, נשא נתניהו נאום ששלהב את הקהל תוך שהוא מכוון לפריפריה. כמו הזמר עומר אדם בהופעותיו, ביקש נתניהו לייצר ערוץ תקשורת עוקף ברשתות החברתיות: "עכשיו בואו נתחיל לעבוד. יש לי בקשה, אני מבקש בקשה צנועה, אני מבקש שכל אחד מכם ירים את הטלפון שלו. תרימו, גם אתם שם מאחור, כי אני רוצה שאתם… תרימו תרימו תרימו! לא אמרתי להדליק אורות. מי זה זרקה? איפה הילדים? נמצאים פה. אני מבקש שתרימו את הפלאפונים ותצלמו, והכי חשוב תשתפו את מה שאני הולך להציג עכשיו כדי שכולם ידעו. החבר'ה שם בתקשורת מאחור, הם לא תמיד מדווחים על כל מה שאנחנו עושים, אתם יודעים. אנחנו יכולים להתגבר על כל המכשולים האלה אם תרימו את הטלפונים".
הוא פנה לח"כ גדי יברקן שערק לליכוד מכחול לבן, ואמר: "גדי, ברוך שובך הביתה לליכוד. הקהילה האתיופית כולה חוזרת הביתה, לליכוד". מאחורי נתניהו עמדו כתפאורה ובני נוער שהריעו לו בסגנון אמריקני. בין היתר הוצבו שם צעירים המייצגים מגזרים שונים כגון רוסים וחרדים.
בהתחייבות בחירות אמר: "אנחנו נביא הסכמי שלום היסטוריים עם עוד מדינות ערביות, אנחנו נביא ברית הגנה היסטורית עם ארה"ב ואנחנו נבלום סופית את אירן". הוא לא פירט. בנושא המדיני התחייב: "בזמן הקרוב. אנחנו נחיל את הריבונות הישראלית על בקעת הירדן וצפון ים המלח ללא דיחוי ובלי שום וטו של אחמד טיבי. לא רק שלא נעקור אף ישוב, לא רק שלא נפנה אף אחד, אנחנו נחיל את החוק הישראלי על כל ההתיישבות, על כולה - גוש-עציון, מעלה אדומים, אריאל, ועל כל שאר הישובים בלי יוצא מן הכלל".
נתניהו הסביר מדוע הוא מתעקש לחזור ולומר כי כחול לבן לא תוכל להקים ממשלה ללא תמיכת הרשימה המשותפת תוך שהוא משרטט על הלוח: "הנה הבלוף הכי גדול. בלי המשותפת הם לא יכולים להקים ממשלה. הנה כחול לבן, יש להם 34, יודעים מה, עלי 36, בסדר? אח"כ מרצ-פרץ, כמה? 8? עלי, 10! אח"כ ליברמן, הוא איתם, אנחנו יודעים, 7. חברו את הכל: 46, לארג', 53. הם לא יכולים להקים ממשלה בלי הרשימה המשותפת. הם לא יכולים, זה בלתי אפשרי בשבילם. ולכן יש רק שתי אפשרויות אם אתה מצביע כחול לבן: או שקיבלת ממשלת שמאל עם מרצ שנשענת על הרשימה המשותפת, או שתקבל דבר אחר וזו האמת: הצבעת כחול לבן, קיבלת בחירות רביעיות".
נתניהו ביקש להגחיך את יריביו בכחול לבן, ואמר: "כיוון שאנחנו בבחירות שראוי שנשמע לאור ההישגים הכבירים שלנו, מה היריבים שלנו עשו בזמן הזה. אז בוא נשמע". בשלב זה הוקרן סרטון בו נראה יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, מגמגם בראיונות, ולאחריו אמר ראש הממשלה: "הבנתם? פעם זה היה או אנחנו או הם, היום זה או אנחנו או אה...".
נתניהו המשיך: "עכשיו יש שאלה, אבל מה הם היו עושים? אם הם היו בשלטון? כי לפני שהתחיל קמפיין ההסתרה, קמפיינים, ההסוואה, כל ה'טוקינג פוינטס', היועצים שלהם, קבוצות מיקוד, מה הם צריכים להגיד, הם פשוט אמרו בזמן אמיתי מה הם חושבים והיו עושים. זה מה שהיו עושים, הם היו נגד הקמת הגדר שבלמה את המסתננים, הם היו נגד ההליכה שלי לקונגרס, הם היו נגד היציאה מהסכם הגרעין המסוכן מאירן, הם היו נגד הוצאת הגז מהמים… הם גם היו בעד, בעד עקירת ישובים ובעד כלכלת הסתדרות, כי הנה האמת שהם כ"כ מתאמצים להסתיר, לא מבין למה, הם שמאל! זה לא בושה! הם שמאל! תהיו אתם, תהיו אמיתיים, תפסיקו להסתתר מאחורי כל מני סיסמאות ותרגילים. כחול לבן, אתם שמאל.
"בואו נשאל אותם. למשל, מה הם יעשו עם החלת החוק הישראלי על בקעת הירדן? טוב זה כמובן תלוי את מי אתה שואל בכחול לבן. היום בני גנץ סייר בבקעה ובסיור שלו היום הוא סוף-סוף אמר שהוא תומך ביוזמה שלי להחלת הריבונות שם. שמחתי מאוד על כך, אבל לא עברו כמה שעות והוא כבר הספיק לחזור בו. לא חשוב, כנראה קיבל טלפון מטיבי או מיעל גרמן, או אולי הוא קיבל טלפון ממישהו אחר שסייר בבקעה, יש מישהו אחר שסייר שם, קוראים לו יאיר לפיד. יאיר לפיד מבקר בבקעה והוא אומר, אני מתרגם: 'לפיד לא מוציא מכלל אפשרות פינוי בקעת הירדן, פינוי ישובים למען השלום'. אז עכשיו השאלה, אחד אומר שהוא בעד, או כאילו בעד, ואחד נגד, אתם יודעים איך קוראים לזה? קוראים לזה 'כן ולא', ומה הם יעשו עם חוק הלאום? בואו נשאל את חבר הכנסת עפר שלח, האוזר, בוא נשאל אותו. כן? אחד בעד חוק הלאום והשני נגד חוק הלאום. עוד פעם - כן ולא.
"מה הם יעשו עם הכלכלה? בואו נשאל את חברת הכנסת מיקי חיימוביץ ואת אבי ניסנקורן. טוב, פה דווקא אין ביניהם הבדלים. הם בעד כלכלת הסתדרות, לא כלכלת חרות, לא בעד להוציא את הגז מהמים אלא להשאיר את הגז מתחת למים, זה מה שהם רוצים, ויש עוד אחד שחייבים לשאול, בשאר הנושאים, בכל שאר הנושאים, בואו נשאל מה יגיד ח"כ יאיר לפיד וחבר הכנסת לפיד יאיר, והסיבה שאני שואל אותם היא שבכל נושא יש לו שתי עמדות מנוגדות, על אותו נושא! פשוט לא יאומן, כן ולא, לא וכן. אבל רבותי, זה הכל, האמת, עבודה בעיניים. הם כל כך מתאמצים להסתיר אמת פשוטה. הם שמאל! והגיע הזמן להגיד את זה. אחמד טיבי ואיימן עודה נותנים להם אולטימטומים. הם המליצו עליהם אצל הנשיא כדי להרכיב את הממשלה. הם אומרים שהם חייבים להתקדם, אם לא נצא להצביע הם באמת יתקדמו! יתקדמו לממשלה עם המשותפת! יתקדמו לאירן גרעינית, ויתקדמו לכלכלת הסתדרות. לשם הם רוצים להתקדם", דברי יו"ר הליכוד.

תאריך:  21/01/2020   |   עודכן:  21/01/2020
+הערבים בבחירות
10:43 22/01/20  |  טל בן-יעקב   |   לרשימה המלאה

לא מובן איך קרה שאין ולו ערבי אחד לרפואה בעשרת המקומות הראשונים ברשימה, אך עדיין, פריג' אינו יודע להפסיד בכבוד

עיסאווי פריג' [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+ליברמן: "סיפוח הבקעה - הסחת דעת מהדיון על החסינות"
10:08 22/01/20  |  מירב ארד

ליברמן תוקף את רה"מ נתניהו בנושא בקעת הירדן: " המהלך שלך כל כך שקוף וציני, שאף אחד לא מאמין שבקעת הירדן באמת מעניינת אותך. זו הסחת דעת נטו מהדיון על החסינות, הדבר היחיד שבאמת מעניין אותך. אם החלת הריבונות כל כך חשובה ודחופה לך - העבר אותה בצו ממשלתי באישור הכנסת

+השר בנט: "דיבורים לא מספיקים, להביא להצבעה את סיפוח הבקעה"
09:27 22/01/20  |  מירב ארד

שר הביטחון, נפתלי בנט, התייחס בחשבון הטוויטר לסיפוח בקעת הירדן: "הדיבורים על החלת הריבונות בבקעה, בשומרון וביהודה הם מבורכים, אך אלו בינתיים רק דיבורים. אני קורא לראש הממשלה להביא להצבעת הממשלה ביום ראשון הקרוב צו להחלת הריבונות, ואחר כך להביא את הצו לאישור הכנסת ביום שלישי".

+איזו עוצמה
08:55 22/01/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה

בשולי הכותרות: מאבטחים לרצח  ▪  בן גביר - עשו לו יחסי ציבור  ▪  טלפון למכבי? - שירות דוב  ▪  ולקינוח בקטנה

בן-גביר. נוקם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"גילה לכל דרכו הפוליטית חוסר יושרה"
08:53 22/01/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הודיע כי למרות הביקורת על רשימת ימינה הוא אינו פורש מרשימה - "את דרכי הציבורית אבחן בהמשך"

יוגב. נשאר בימינה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+דגל התורה קיבלה אישור רבני למו"מ עם הציונות הדתית
23:19 21/01/20  |  עידן יוסף

רבני דגל התורה וחברי הכנסת של המפלגה קיבלו היתר מגדולי התורה הרב חיים קניבסקי והרב גרשון אדלשטיין לנהל משא ומתן עם רבני הציונות הדתית ומנהיגיה הפוליטיים. הם הביעו חשש מאובדן קולות שיחזקו את "שונאי הדת".

+גורמים בכחול לבן: יהיה חסר אחריות להצביע בעד סיפוח הבקעה
22:43 21/01/20  |  עידן יוסף

בכחול לבן לא מוכנים לומר מה יעשו אם חוק לסיפוח הבקעה יובא לכנסת. גורמים במפלגה טוענים שזה חוסר אחריות לעשות את זה באופן פזיז ובלי תיאום מדיני (חדשות 12).

+"ישראל ביתנו תתמוך בגנץ לראשות הממשלה"
20:32 21/01/20  |  עידן יוסף

מקורב בכיר לליברמן: "חד משמעית - תומכים בגנץ לראשות הממשלה" (ערוץ 20).

+גנץ: אין כלום בין דברי לסיפוח חד-צדדי בבקעה
20:30 21/01/20  |  עידן יוסף

‏יו״ר כחול לבן בני גנץ כתב לח״כים של מפלגתו בעקבות סערת הריבונות על בקעת הירדן: ״חידוד בנושא הבקעה - חיזרו לדברי קראו ו/או והקשיבו להם היטב. אין בינם ובין ׳סיפוח חד-צדדי׳ של הבקעה ולא כלום! אל תתנו לאף אחד לעשות סיבוב על עמדה אחראית" (ynet).

+הורוביץ: החיבור בין מפלגות השמאל יכפיל את כוחן
20:13 21/01/20  |  עידן יוסף

ח"כ ניצן הורוביץ מעריך כי החבירה למפלגת העבודה-גשר תכפיל את כוחה של רשימת השמאל המאוחדת. "החיבור הזה הוא מכפיל כוח משמעותי", אמר. יו"ר הרשימה, ח"כ עמיר פרץ, היה פחות אופטימי ואמר: "אם העבודה גשר מרצ לא יהיו גדולים סיכוי רב שכחול לבן ישעטו עם סמוטריץ' ובנט לממשלת ימין קיצונית". בהתייחסו לריבונות בקעת הירדן אמר פרץ: "אני פונה לכחול לבן שלא ליפול למלכודות האלה. גורל הבקעה צריך להיות מוכרע כחלק מהסדר מדיני כולל, אנו קוראים לכחול לבן לא להיגרר אחרי סמוטריץ'״. השניים דיברו בכינוס בחירות בבאר שבע.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אנחנו נבלום סופית את אירן"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
בצה"ל "נסיגה" היא "התקפה לאחור
אקטואלי  |  21/01/20 23:15
2
"להתקדם" מאוד מתאים לביבי
מייק  |  22/01/20 06:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
ראש הממשלה הצהיר שלא ייעקר אף יישוב ישראלי ביהודה ובשומרון וכי השלב הבא במדיניות הוא החלת הריבונות על כל היישובים    "נבטיח את ההתיישבות בלב ארץ ישראל, יחד עם הממשל האמריקני"
איציק וולף
יו"ר כחול לבן טען לפני שבועיים כי פרסום תוכנית מדינית על-ידי הבית הלבן תהיה התערבות ממשית ובוטה בתהליך הבחירות בישראל    הבוקר קרא לטראמפ לעשות זאת ולהקדים את פרסום תוכניתו    הצהיר: אחרי הבחירות נחיל ריבונות בבקעה    נתניהו: למה לחכות? אלא אם טיבי הטיל וטו
עמוס שנער
צריך לפסול את כל הרשימה המשותפת ולא את ח"כ יזבק בלבד, אין שום תועלת בכך שיזבק תצא וייכנס במקומה ח"כ אחר התומך בהשקפה זהה    פסילתה של יזבק היא הצגה תקשורתית לצורך בחירות, אך אחרי שהנושא עלה, מי יעז להתנגד לו (חוץ מבמרצ) ולהצטייר כאדיש לתומכי הטרור?
דן מרגלית
לפיכך כל עוד אתה מעוניין בכך אנו מוכנים להציע לציבור להצביע לך    אך עליך להקל עלינו לעשות זאת בכך שלא תופיע בפני ציבור בוחרינו כמי שבורח מן הדין והצדק והמשפט
קובי אפללו
זה מטוס, זו ציפור, לא זה סתם בני גנץ והוא כנראה לא מסוגל להשתחרר מהתדמית שנכפתה עליו, אם הוא רוצה שנתקדם הוא צריך להתרחק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il