X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
כיום יש במועדון הלקוחות של רשת השיווק הלא כשרה 117 אלף לקוחות הנהלת הרשת הציבה לעצמה כיעד כמעט להכפיל את מספר הלקוחות הרשומים עד לסוף 2020 הודיעה על כוונתה להוזיל כ-1,000 מוצרים במטרה למשוך לקוחות חדשים
▪  ▪  ▪
ההוזלה - לא בסניפי 'אין דה סיטי' [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

רשת השיווק הלא כשרה טיב טעם הציבה לעצמה כיעד להגיע ל-300 אלף חברים במועדון הלקוחות שלה. כך עולה ממצגת של הנהלת החברה שהועברה (יום ב', 27.1.20) לבורסה. בעתיד הקרוב צפויה להחליט הנהלת הרשת האם תקים מועדון כרטיסי אשראי.
מנתוני טיב טעם לסוף שנת 2019 עולה כי מחזור המכירות של הרשת עמד על כ-1.4 מיליארד שקל בשנה. שוויה של הרשת, הפועלת ב-42 חנויות ברחבי הארץ ואשר מעסיקה כ-1,700 עובדים, עמד ב-31 בדצמבר 2019 על כ-240 מיליון שקל.
כיום מונה מועדון הלקוחות של טיב טעם כ-171 אלף חברים והם אחראים לכ-66% מסך כל המכירות בחנויות השונות ובאינטרנט. על-פי התכנון ברשת, בשנה הקרובה יושק מהלך להוזלת 1,000 מוצרים במטרה למשוך אל החנויות קונים חדשים וקונים שנוהגים להגיע אל הרשת בשעות שבהן לא הייתה להם ברירה אחרת, כשבתות וחגים ובשעות הלילה המאוחרות.
החברה דיווחה כי חלק מהמוצרים שיוזלו יהיו במחיר נמוך ב-5% עד 10% מן המחירים בשופרסל דיל. המוצרים המוזלים יהיו רק ב-20 חנויות הרשת שאינן בתוך הערים. זאת, משום שהחנויות העירוניות של טיב טעם נחשבות לתחרויות גם כך עם שאר הרשתות הפועלות באותן ערים.

תאריך:  27/01/2020   |   עודכן:  27/01/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כיצד סרטון על דוח תנועה שניתן לנהג אוטובוס של חברת קווים שאכל והתעסק בכסף תוך כדי נהיגה הפך את השוטרים לצד האשם ואת הנוסעים לקורבנות?
איציק וולף
איירפורט סיטי מעוניינת לרכוש את חלקם של שותפי חברת מצלאווי בפרויקט ברמת גן    מצלאווי בוחנת האם לממש את זכות הסירוב    אתמול נכנסו השותפים במקום ארץ עלית לרכישת מחצית חלקה של מצלאווי בשלב ב' של הפרויקט
איציק וולף
יו"ר כחול לבן הצהיר כי אם יהיה ראש ממשלה יפעל ליישום תוכנית השלום של הנשיא טראמפ, בתיאום עם מדינות האזור    "בכל הסדר חייבים לכלול את החזרת השבויים והנעדרים שנמצאים בידי חמאס"
איציק וולף
ההדגמות בוצעו בשעות העבודה הרגילות של שדות התעופה על-מנת לבחון כיצד המערכת תאתר את הרחפנים ותנטרל אותם מבלי לשבש את הטיסות ומבלי להבהיל את הנוסעים בטרמינל
איתמר לוין
אומר שנותר ספק לגבי כוונותיה של הח"כית שהביעה תמיכה בסמיר קונאטר    סבור גם שאין מקום לפסול את הרשימה המשותפת - כפי שכבר פסק בג"ץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il