רשת השיווק הלא כשרה טיב טעם הציבה לעצמה כיעד להגיע ל-300 אלף חברים במועדון הלקוחות שלה. כך עולה ממצגת של הנהלת החברה שהועברה (יום ב', 27.1.20) לבורסה. בעתיד הקרוב צפויה להחליט הנהלת הרשת האם תקים מועדון כרטיסי אשראי.
מנתוני טיב טעם לסוף שנת 2019 עולה כי מחזור המכירות של הרשת עמד על כ-1.4 מיליארד שקל בשנה. שוויה של הרשת, הפועלת ב-42 חנויות ברחבי הארץ ואשר מעסיקה כ-1,700 עובדים, עמד ב-31 בדצמבר 2019 על כ-240 מיליון שקל.
כיום מונה מועדון הלקוחות של טיב טעם כ-171 אלף חברים והם אחראים לכ-66% מסך כל המכירות בחנויות השונות ובאינטרנט. על-פי התכנון ברשת, בשנה הקרובה יושק מהלך להוזלת 1,000 מוצרים במטרה למשוך אל החנויות קונים חדשים וקונים שנוהגים להגיע אל הרשת בשעות שבהן לא הייתה להם ברירה אחרת, כשבתות וחגים ובשעות הלילה המאוחרות.
החברה דיווחה כי חלק מהמוצרים שיוזלו יהיו במחיר נמוך ב-5% עד 10% מן המחירים בשופרסל דיל. המוצרים המוזלים יהיו רק ב-20 חנויות הרשת שאינן בתוך הערים. זאת, משום שהחנויות העירוניות של טיב טעם נחשבות לתחרויות גם כך עם שאר הרשתות הפועלות באותן ערים.