X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברי העבודה גשר מרצ באנדרטה לזכר רבין [צילום: דוברות העבודה גשר מרצ]
פרץ באנדרטה לרבין: "מי שממהר להכריז על סיפוח לא רוצה שלום"
פנה לגנץ וקרא לו להודיע כי "לא יהיה סיפוח ללא הסכם" הבהיר: "זו לא דרכו של יצחק רבין! ח"כ הורוביץ: "נתניהו מכונן מדינה דו-לאומית. מדינה שאיננה יהודית ואיננה דמוקרטי. הוא עושה זאת כדי להיחלץ מהדין"

חברי העבודה גשר מרצ התכנסו (יום ד', 29.1.2020) באנדרטה במקום בו נרצח יצחק רבין ז״ל בתל אביב. יו״ר העבודה גשר מרצ, ח״כ עמיר פרץ אמר: ״24 שנים אחרי שבנימין נתניהו עלה למרפסת ההיא בכיכר ציון והסית נגד יצחק רבין מנסה נתניהו להציג תוכנית עם עקרונות המבוססים על תפיסתו של רבין. אך רבין הגיע להחלטות תוך ניהול מו״מ, מבלי להגרר לצעדים חד-צדדיים ולסיפוח, תוך העמדת סוגיות הביטחון כתנאי לכל שלב".
עוד הוסיף פרץ: "נתניהו עשה הכל כדי למנוע תהליך שלום בעשרות האחרונות. נתניהו לא רוצה הסדר מדיני. מי שממהר להכריז על סיפוח היישובים המבודדים ביהודה ושומרון רוצה לוודא שתהליך השלום יסתיים עוד לפני שהתחיל. זה מה שמבקש נתניהו לעשות".
פרץ פנה בדבריו ליו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ וביקש ממנו להודיע כי "לא יהיה סיפוח ללא הסכם כולל. לא יהיו מהלכים חד-צדדיים אלא מאמץ להגיע לשלום.אני פונה לחבריי בכחול לבן שלא להסחף ימינה בגלל מערכת הבחירות. בדיוק ההפך! אתם צריכים להתנגד לכל פעולה לפני הבחירות, כדי שנוכל להקים ממשלה של שינוי ותקוה לשלום".
יו"ר מרצ: "נתניהו מכונן מדינה דו-לאומית. חלום בלהות לישראל"
יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ: "אין לנתניהו מנדט לבצע שום מהלך, בטח שלא לספח חלקים ניכרים מהשטחים ואת כל ההתנחלויות. ערב בחירות, כראש ממשלת מעבר של מעבר העומד לדין בעבירות פליליות חמורות, אין לו ולממשלתו לגיטימציה לספח אפילו דונם אחד באופן חד-צדדי. רק הממשלה שתקום לאחר הבחירות תוכל לטפל בתוכנית האמריקנית".
"סיפוח כזה הוא מהלך הרסני. חלום הבלהות של הישראלים ואנחנו נתנגד לו. מדובר בתוכנית שמתחילה בסיפוח ולא תמשיך לכדי הבנה כלשהי עם הצד השני. נתניהו מכונן מדינה דו-לאומית. מדינה שאיננה יהודית ואיננה דמוקרטי. הוא עושה זאת כדי להיחלץ מהדין".
נחנו בעד שלום, לא סיפוח. שלום ולא טרנספר של ערביי ישראל. המזימה להוציא את המשולש ואזרחיו הערבים-ישראלים אל מחוץ לגבולות ישראל - לא יקום ולא יהיה. הסיפוח יסכן את השלום עם ירדן ויעמיד בסכנה את החיילים ששומרים עכשיו על מאות התנחלויות ומאחזים.
יש בתוכנית נקודת אור אחת. ראינו אמש את הימין הישראלי מאמץ בהתלהבות את רעיון המדינה הפלשתינית שבירתה במזרח ירושלים. מי שרציני, צריך לדבר עכשיו על הגבולות."

תאריך:  29/01/2020   |   עודכן:  29/01/2020
+פרץ: תוכנית טראמפ - טרנספר גזעני
22:31 29/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר העבודה-גשר-מרצ תוקף את תוכנית המאה שהציגו נשיא ארצות הברית וראש הממשלה נתניהו ואת מרכיב חילופי השטחים שהיא כוללת  ▪  "היינו כועסים ובצדק אם מדינה אחרת בעולם הייתה שוללת אזרחות, או זכות אזרחית כלשהי ליהודי אזרח המדינה"

[צילום: פלאש 90]
+אכנס המליאה לאישור התוכנית, על-אף ביקורת
22:07 29/01/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יולי אדלשטיין הודיע כי יכנס את המליאה ברגע שיידרש לעשות זאת לצורך אישור תוכנית המאה של טראמפ  ▪  "אם התוכנית הזאת תישאר רק חוברת דפים צבעונית, או תהפוך לאירוע היסטורי ומשנה מציאות - זו אך ורק החלטה שלנו, אסור שנפספס את ההזדמנות"

אדלשטיין. "לא משנה מה הביקורת, הדבר הנכון ייעשה"
+גנץ: תוכנית טראמפ - לאישור הכנסת
19:59 29/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

למרות שרק שלשום אמר שיפעל לישומה אחרי הבחירות יו"ר כחול לבן מעוניין לאשרה בכנסת לפני הבחירות - בשבוע הבא  ▪  אולם הכנסת אינה יכולה לאשר בתקופת בחירות הצעות חוק שאינן ממשלתיות

גנץ. "כבר בשבוע הבא" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+נתניהו: לא נחמיץ הזדמנות להחיל ריבונות
17:14 29/01/20  |  עידן יוסף

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לביקורת מצד יו"ר ימינה, השר נפתלי בנט, שמחה על הדחייה בהחלת הריבונות, ומבלי לנקוב בשמו צייץ בטוויטר: "‏לא נחמיץ את ההזדמנות. נחיל ריבונות".

+הקרמלין: "נעשה הכל להשיג שלום
במזה"ת"; פוטין חנן את נעמה יששכר
16:29 29/01/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

רוסיה בתגובה לראשונה לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ: "אנו לומדים את התוכנית ומנתחים את המצב. מחר פוטין ונתניהו ייפגשו, ונקבל מידע ממקור ראשון"

פוטין. יקבל עדכון מנתניהו [צילום: מקסים שמטוב/AP]
+על ישראל לאמץ את תוכנית טראמפ
13:53 29/01/20  |  ד"ר יחיאל שבי   |   לרשימה המלאה

תקציר: על ישראל לאמץ את תוכנית טראמפ לשלום שכן קיים בה פוטנציאל יוצא דופן למימוש שאיפות הציונות תוך השתלבות במרחב המזרח-תיכוני וצירוף שטחים נוספים בארץ ישראל למדינת ישראל

טראמפ ונתניהו.
+"תוכנית המאה" - התוכנית להרס עתידנו
11:28 29/01/20  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

על-פי תוכניתו של טראמפ כל העורף החקלאי של הפלשתינים כיום, הפרוס בחלק המזרחי לאורך בקעת הירדן, יילקח מהם ויצורף למדינת ישראל

כבר לא אלטרנטיבה [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הרב פרץ: "גירוש יהודים לא עומד שוב על הפרק"
11:22 29/01/20  |  מירב ארד

שר החינוך, רפי פרץ, שגורש מגוש קטיף והקים בחלוצה את היישובים שם בהתייחסות לעניין חלוצה בתכנית המאה: "הטראומה הלאומית מעקירת גוש קטיף, יחד עם הטרור מעזה, גרמו למדינת ישראל להבין שגירוש יהודים לא עומד שוב על הפרק. חלוצה והיישובים בחבל ארץ המהמם הזה הם חלק מארץ ישראל וככה גם זה ישאר. הנשיא טראמפ וראש הממשלה נתניהו הצהירו אמש כי לא יפונו אנשים מבתיהם ועל העיקרון זה נשמור מכל משמר. לא ניתן יד לעקירה נוספת. יהודים לא יגורשו שוב מארצם".

+ח"כ דיכטר על תוכנית המאה: "זוהי תפנית דרמטית"
10:50 29/01/20  |  מירב ארד

ח"כ אבי דיכטר (הליכוד) בתגובה לתוכנית מהאה: "היום בישראל, מדינת הלאום של העם היהודי, הדור שלי ואני בתוכם יכולים להרשות לעצמנו לחשוב בגדול ולקבל סוף סוף הכרה עולמית בירושלים בירת ישראל, בריבונות על היישובים הישראליים ביהודה ושומרון ובריבונות על בקעת הירדן. זוהי תפנית דרמטית. לחצי מיליון הישראלים הגרים ביהודה ושומרון מגיע סוף סוף לא רק לחיות תחת החוק הישראלי, אלא גם תחת ריבונות ישראלית. לפלשתינים ולמחמוד עבאס בראשם אומר בפשטות: מי שהולך בדרך הנכונה מגיע ליעדו".

+הנגבי על תוכנית המאה: "זוכים לממש מיד ריבונות בשטח, וכל היתר יכול להמתין"
10:42 29/01/20  |  מירב ארד

השר צחי הנגבי בתגובה לתוכנית המאה: "התוכנית האמריקנית הפכה על פיה משוואה מדינית מסוכנת שנכפתה עלינו מאז 1967: ישראל נדרשה תמיד לבצע נסיגות מיידיות, בתמורה להבטחות כלליות על ״מזרח תיכון חדש״. כעת אנחנו זוכים לממש מיד ריבונות בשטח, וכל היתר יכול להמתין. תגובתם הזהירה של רוב מנהיגי מדינות ערב משקפת את השינוי העמוק ביחסם לישראל. גם להם נמאס להיות שבויים של קנאות פלשתינית עיוורת."

+"הורתי על הקמת צוות מיוחד שיחל לפעול להחלת הריבונות"
10:10 29/01/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הבהיר: "מה שיידחה לאחר הבחירות, לעולם לא יקרה. כולנו מבינים את זה"  ▪  ח"כ שמולי פנה ליועמ״ש בדרישה למנוע מהלכי סיפוח חד-צדדים בתקופת ממשלת מעבר  ▪  השר לוין: "מתכוונים להביא את החלטת הסיפוח כמה שיותר מהר לממשלה"

בנט. "אתמול ההיסטוריה דפקה על דלתנו" [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרץ באנדרטה לרבין: "מי שממהר להכריז על סיפוח לא רוצה שלום"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
ליצנים שלא מוצאים את עצמם
ששון לוי  |  29/01/20 14:55
2
הרסו לפרץ הקומו- סוציאליסט את
מכיר אותם  |  29/01/20 15:01
3
פרץ אמר ובעד זכות השיבה חלקי ל"ת
עלעל  |  29/01/20 16:25
4
מימד זמן וזיכרון לקויים
באום  |  29/01/20 17:08
5
פתטים נמאסתם=אהוד ברק בתגובה:
קורןנאוה טבריה  |  29/01/20 17:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית המאה
איתן קלינסקי
על-פי תוכניתו של טראמפ כל העורף החקלאי של הפלשתינים כיום, הפרוס בחלק המזרחי לאורך בקעת הירדן, יילקח מהם ויצורף למדינת ישראל
מירב ארד
הבהיר: "מה שיידחה לאחר הבחירות, לעולם לא יקרה. כולנו מבינים את זה"    ח"כ שמולי פנה ליועמ״ש בדרישה למנוע מהלכי סיפוח חד-צדדים בתקופת ממשלת מעבר    השר לוין: "מתכוונים להביא את החלטת הסיפוח כמה שיותר מהר לממשלה"
יוני בן-מנחם
מדינות ערב המתונות מגלות זהירות ומוכנות לדון בתוכנית "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ בהובלתה של ארה"ב. הכדור עבר למגרשה של ההנהגה הפלשתינית, מחמוד עבאס ממשיך בקו הסרבנות הפלשתיני המסורתי ומתכנן להיאבק בתוכנית האמריקנית, הפלשתינים מזהירים כי סיפוח שטחים מיידי ע"י ישראל יביא להסלמה גדולה
מירב ארד
בראיון לרשת CNN התייחס חתנו ויועצו של הנשיא טראמפ לתוכנית המאה: "יש שם 5 מיליון פלשתינים שלכודים בגלל הנהגה רעה. אם הפלשתינים יפספסו עוד הזדמנות, כמו פעמים רבות בבר, תהיה להם בעיה עם הקהילה הבינ"ל"
איציק וולף
ראש הרשות הפלשתינית הודיע כי הפלשתינים לא יקבלו את תוכנית המאה של הנשיא האמריקני    "עמדתנו לא השתנתה - אנחנו אומרים אלף פעם - לא, לא, לא"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il