X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות

קבלת היתר בנייה לנכס - הקץ להמתנה
האם הכרתם סיטואציה בה המשימה הפשוטה ביותר הצליחה להסתבך לחלוטין? במילים אחרות: ניסיתם לקבל היתר בנייה לנכס? היתר בנייה הוא מסמך פורמלי הכולל אישור רשויות וגופים מוסמכים, תוכנית המבנה, מפת מדידה, וכן כולל פרטיהם של האחראים לתכנון פיקוח ובניה של הנכס.
אז מדוע העניין נסחב מינימום כ-10 חודשים? האם אכן מסובך כל-כך לאשר בניה חוקית המעוגנת בכל המסמכים הנדרשים כחוק? נתחיל מהעובדה שרבים אינם מודעים לפרטי חוק תכנון ובניה ובניה ללא רשיון מהווה עבירה פלילית.
כאשר מדובר בהקמה או בהריסת בניין חדש או כל תוספת בניה לבניין קיים או הקמת גדר, פרגולה, שינוי פנימי הפוגע בקונסטרוקציה או בצנרת של הבניין, או כל חריגה מהיתרי העבר, נדרש היתר בנייה. מכיוון שהוועדות המקומיות לתכנון ולבנייה סובלות ממחסור חמור בכוח אדם וחוסר זמינות, הן דוחות את הדיון בנוגע לאישורי הבנייה.
בכדי לקבל את היתר הבנייה של הבית או העסק בזמן, ללא סחבת ובזבוז זמן מיותר, יצרנו קשרים מקצועיים ואישיים עם בעלי התפקידים והוועדות ברשויות המקומיות במשך 20 שנות עבודה בתחום. אנו בקיאים בחוק תכנון הבנייה ומשמעויותיו בשטח ומנוסים מאוד בתכנון ורישוי בתחומים רבים ומגוונים: מבתים פרטיים ועד עסקים גדולים.
אנו מלווים כל לקוח באופן אישי, תוך הנחייה צמודה בהליך קבלת היתר הבנייה בכל השלבים הנדרשים, וכן ערוכים למגוון פתרונות יצירתיים עבור כל לקוח באופן אישי. תוך מהירות תגובה, זמינות, ושימוש בשפה מובנת.
לקוחותנו נהנים גם משיתופי פעולה נוספים שיצרנו לייעול וזירוז לאורך כל תהליך הבנייה: יועצי בטיחות, קונסטרוקטור, יועצי בטיחות אש, יועצי נגישות, יועצי סנטריה ואינסטלציה, יועצי קרקע, יועצי תנועה, מעליות, תאורה וחשמל, מיזוג אוויר, מודדים ובעלי מקצוע נוספים בתחום. בנוסף לכל השירותים, אנו מעניקים ערך כלכלי של תמורה לכספכם בעל עלות תועלת מעולה.
חזון וערכי ויצמן אדריכלות והנדסה
אומרים שלאדריכלים אין הומור. זה נכון. אנו עסוקים בפרטי פרטים של החזון האדריכלי והעיצובי. אנו יודעים לתרגם את הצרכים שלכם ולבטא אותם בצורה האדריכלית המדויקת ביותר. תכנון יחידת דיור לעומת תכנון משרד אישי התואם את האווירה והאופי של העסק, הוא תכנון שונה. כאשר עלינו מוטלת המשימה לתרגם נתונים אלו לכדי חזיון תכנוני המהווה את הבסיס של תהליך היצירה. התכנון האדריכלי והעיצובי של הנכס מבטא את הצרכים והשאיפות המדויקות ביותר עבור חוויה של תכנון אדריכלי מוצלח.
לייעוץ וקביעת פגישה מוזמנים ליצור קשר, משרד אדריכלים - ויצמן אדריכלות והנדסה. משרד: 1700-015-100, מייל: info@waissman.co.il

[צילום: יח"צ]
תאריך:  09/02/2020   |   עודכן:  09/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il