X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: AP/Carolyn Kaster]

ביטוח רכב הוא אחד מסוגי פוליסות הביטוח הנפוצות ביותר בישראל, בין השאר מפני שמדובר בביטוח חובה עבור כל כלי רכב. מלבד לפוליסת החובה רוכשים מיליוני ישראלים גם ביטוחי רכב נוספים (דוגמת צד ג' וביטוח מקיף), ומאחר שסוג ביטוח זה נפוץ ומבוקש כל-כך בישראל, כדאי להכיר כמה נקודות חשובות ולא טריוויאליות בנוגע לביטוח רכב, נקודות שיכולות להפוך את הביטוח שלכם למשתלם ויעיל הרבה יותר:
סוגי פוליסות שונים - למרות שאנחנו מתייחסים לנושא זה בשם הכללי "ביטוח רכב", בפועל מדובר בתחום שלם ועשיר, עולם ומלואו, בו ניתן למצוא סוגים רבים ושונים של ביטוחים ופוליסות, הנבדלות ביניהן במגוון פרמטרים דוגמת התנאים הניתנים ללקוח, היקף וסוג הכיסוי ועוד. בין סוגי הפוליסות השונות שכדאי להכיר ניתן לציין, למשל, את הפוליסה "כלל מטראז'" המוצעת כיום על-ידי כלל ביטוח ומיועדת לנהגים אשר נוהגים מספר קטן יחסית של קילומטרים ביחס לממוצע. רבים אשר משתמשים ברכבם בעיקר לצורך הגעה לעבודה (או תחנת הרכבת) והביתה ולא הרבה מעבר לכך, מרגישים ובצדק כי מגיע להם לשלם פחות על ביטוח הרכב שלהם, וזה בדיוק המענה שמנסה פוליסה זו לתת. בנוסף, ניתן למצוא פוליסות "מיוחדות" שונות הכוללות כיסויי ביטוח ייחודיים אשר עשויים להתאים בדיוק לכם.
חשיבותו של איתור סוכן ביטוח רכב - למרות שהיום ניתן לעשות הכל, כולל רכישת פוליסת ביטוח רכב, דרך האינטרנט, עדיין קיים ערך רב ביותר לעבודה עם סוכן בשר ודם - אדם אשר יטפל בפוליסה עבורנו וידאג לאינטרסים שלנו בהתנהלות מול חברת הביטוח ושאר הגופים הרלוונטיים. איתור סוכן ביטוח רכב עימו אתם מרגישים בנוח ומקבלים ממנו תשובות לכל השאלות שלכם, יכול להפוך את ההתנהלות כולה לנוחה ונעימה יותר, כמו גם משתלמת יותר עבורכם - סוכן הביטוח אמור לדעת בדיוק מה עליכם לעשות על-מנת לקבל את כל מה שמגיע לכם בכל מצב שהוא, כמו גם להתאים לכם מלכתחילה את הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר.
לעולם לא לזלזל בחשיבותו של ביטוח צד ג' - החוק בישראל מחייב אותנו לרכוש ביטוח חובה לרכב שלנו. זהו ביטוח המכסה נזקי גוף שעלולים להיגרם כתוצאה מתאונה, לנו או לאנשים אחרים ברכב או מחוץ לו. מה שביטוח זה אינו מכסה זה פגיעה ברכוש (וספציפית בכלי הרכב), הן שלנו והן רכבים של אחרים. משמעות הדבר היא כי מי שמחזיק בביטוח חובה בלבד, לא יזכה לשום פיצוי עבור נזק שנגרם לרכבו בתאונה, וגם ייאלץ לשלם מכיסו עבור הנזק שייגרם לרכבים אחרים בתאונה שבאשמתו. על-מנת שלא למצוא עצמנו ללא רכב ומרוששים מחובות לאנשים אחרים בגלל חלקיק שנייה של חוסר תשומת לב או מזל רע, כדאי מאוד להצטייד גם בביטוח צד ג'. ההוצאה הנוספת בהחלט שווה את השקט הנפשי.
  • בשיתוף עם כלל ביטוח המציעה מגוון פוליסות ביטוחי רכב חובה, מקיף, צד ג' וכיסויים כמו כיסוי ביטוחי לנהג זמני, צעיר ועוד.

תאריך:  10/02/2020   |   עודכן:  10/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il