X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום אילוסטרציה: אמיל סלמן/פלאש 90]

כשאנחנו מדמיינים הובלה כמעט תמיד עולה לנו בראש תמונה של משאית גדולה, עמוסה בציוד מכל הסוגים, ומובילים שמעבירים אליה או ממנה עוד ועוד פריטים. אבל יש עוד סוג אחד של שירות, וגם הוא מקובל מאוד - הובלות קטנות. את ההובלות של הפריטים הבודדים או של תכולת דירות צנועות אפשר לבצע גם עם טנדר, וכדאי להכיר את היתרונות של שתי האופציות.
הובלה בטנדר - מחיר נמוך יותר
אחד הפרמטרים שמשפיעים על הצעת המחיר שתקבלו עבור כל הובלה שאתם זקוקים לה הוא המרחק בין נקודת המוצא לבין נקודת היעד. למעשה, מבחינת חברת ההובלות או איש המקצוע שמסייע לכם ליהנות מכל רהיט ופריט במקום שבו אתם רוצים אותו, העלות היא עלות השימוש והתחזוקה של הרכב שמשמש להובלה.
באופן טבעי המחיר של טנדר נמוך יותר מהמחיר של משאית גדולה. בנוסף, הביטוח זול יותר ואפילו בהפרש משמעותי, התיקונים עולים פחות כסף וכך גם הטיפולים התקופתיים ההכרחיים (וכמובן שכשמדובר על רכב שנמצא בשימוש אינטנסיבי, אסור לוותר על-אף טיפול וגם לא לדחות אותו). מרכיב נוסף בעלות הוא הדלק, ומן הסתם משאית גדולה צורכת יותר דלק לכל קילומטר מאשר טנדר - כך שבשורה התחתונה חברת ההובלות משלמת הרבה יותר על המשאית מאשר על הטנדר, ומאחר שהיא רוצה להרוויח, התוצאה תהיה תשלום נמוך יותר עבור הובלה קטנה בטנדר בהשוואה לאותה הובלה בדיוק עם משאית.
חסכון גם בזמן
עוד יתרון של ביצוע הובלות קטנות של מספר פריטים בעזרת טנדר ולא עם משאית הוא החסכון בזמן. את הטנדר אפשר תמיד, או כמעט תמיד, להעמיד בדיוק בנקודה שממנה יוצאת ההובלה וגם בנקודת היעד, בעוד שעם משאית יש לא מעט מקרים שבהם אין נגישות מלאה והמובילים נאלצים לחנות במקום קרוב אבל כזה שגם מאריך את משך העבודה.
בנוסף, משאיות עלולות להיתקע בפקקים ומוגבלות מכניסה לרחובות קטנים שיכולים לקצר את הדרך ולחסוך זמן יקר - כך שאם הפריטים שאותם רוצים להעביר נכנסים לטנדר, בהחלט כדאי לנצל את האופציה הזו.
הובלה ידידותית יותר לסביבה
משאיות צורכות כאמור כמות גדולה יותר של דלק, ולכן הן גם מזהמות יותר את הסביבה. בתקופה שבה כבר ברור לגמרי שאם לא נשנה הרגלים, כדור-הארץ עלול להפוך למקום שקשה לחיות בו, גם השיקול האקולוגי הוא שיקול חשוב בבחירה - והעדיפות היא לטנדרים.
האם טנדר מספיק בטיחותי לצורך הובלות?
משאית נתפשת כבטוחה יותר עבור הפריטים יקרי הערך שאנחנו רוצים להעביר ממקום למקום, אבל הפקטור היחיד שקובע את מידת הסיכון שיתרחש נזק לארון, לספות, למקרר, לפסנתר או לכל מכשיר או רהיט אחר הוא מידת המקצועיות של המובילים.
כשהמובילים מיומנים ואחראיים, גם בטנדר קטן כל פריט יעמוד בבטחה ויהיה מוגן לחלוטין, ולמעשה חברה רצינית לא תבצע הובלה בטנדר אם ישנם פריטים רבים מדי - כך שעם אנשי המקצוע המנוסים ניתן לבצע הובלות קטנות בכל הארץ בטנדר בראש שקט לגמרי.
אילו הובלות אפשר לעשות עם טנדר ואיזה דורשות משאית?
כשהשירות המבוקש הוא הובלות קטנות מהיום להיום טנדר הוא בהחלט אופציה מומלצת. גם הובלות לסטודנטים - כשמדובר על מי שעובר או עוברת מדירת שותפים אחת לשנייה עם רכוש צנוע יחסית - טנדר עשוי להיות הבחירה המשתלמת, ואפילו תכולת דירות חדר או דירות סטודיו ניתן להוביל גם ללא משאית, בתנאי שמיידעים את המובילים לגבי היקף התכולה באופן מפורט ומדויק כדי שהם יוכלו לדעת בוודאות אם הטנדר מאפשר זאת.
מוזמנים לבקר באתר המובילים בישראל ולהזמין הובלה זולה ובטוחה

תאריך:  17/02/2020   |   עודכן:  17/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il