X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בן-גביר. "הולך עד הסוף" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
בן-גביר לנתן אשל: "אם הליכוד וימינה
היו מקבלות 50 מושבים - הייתי פורש"
מקורבו של נתניהו, נתן אשל, נשמע בהקלטה משוחח עם יו"ר עוצמה יהודית - ואומר לו שראש הממשלה היה מעדיף אותו על פני ימינה בן גביר על הקריאה של אשל שיפרוש מהמרוץ: "אין לנתניהו 61 בלעדי, אני הולך עד הסוף"
אני ואפסי
יעקב ברדוגו, שראיין השבוע בגלי צה"ל את איתמר בן-גביר, תהה מה באמת מדאיג את יו"ר עוצמה יהודית - נצחון הימין או אולי מניע זר - ושאל אותו מדוע לא יורה על פרישה מן ההתמודדות לכנסת, וינחה את כל פעילי עוצמה יהודית ותומכיה, להתגייס לטובת יתר מפלגות הימין.
בן-גביר לא התבלבל, והשיב שממשלה שכזו לא תהיה ממשלת ימין אמיתית: "מה זה ממשלה ימנית? די עם ה'פייק' סיפור הזה. ממשלה ימנית עשר שנים הדרום במצור, ויורים עלינו טילים והממשלה הזאת לא עושה כלום. ממשלה ימנית שמחלקת פרוטקשן לחמאס, 30 מיליון דולר כל חודש לארגון טרור שיורה באחים שלי. מספיר עם הסיפורי סבתא האלה. איזה ממשלה ימנית?".
אולם בשיחה בארבע אוזניים עם נתן אשל, שנחשפה בחדשות 12, הוא נשמע אומר את ההפך. בן-גביר, שלמעשה מביע חשש שכדי לגייס רוב של 61, יפנה נתניהו לחברי כנסת ממפלגות השמאל-מרכז, כי לא יהיה לו רוב בכנסת. אולם עיון בדבריו שלו מגלה כי גם לדידו ניתן היה להסיר את מועמדותה של עוצמה יהודית אילו הייתה קמה ממשלה שבה לליכוד ולימינה היו יחד 50 מושבים, ובתוספת המפלגות החרדיות הייתה קמה קואליציה יציבה. למעשה, מודה בן-גביר כי גם ממשלה בלעדיו עדיין יכולה להיקרא ממשלת ימין. אז למה הוא הוא באמת נשאר במרוץ ומזיק לימין? האם מדובר בשיקול זר או סתם בשיגעון גדלות? לאלוהים פתרונים.

מקורבו של נתניהו, נתן אשל, משוחח עם איתמר בן-גביר - ובמהלך השיחה אומר לו האחרון שאין בכוונתו לפרוש, גם אם יידע שלא יעבור, אך שיהיה מוכן לוותר על ההתמודדות אם מפלגות הימין הרעיוניות יקבלו יחד 50 מושבים, וכך יוכלו להרכיב ממשלה יחד עם המפלגות החרדיות. כך עולה מהקלטה ששודרה (יום ג', 18.2.20) בחדשות 12. אין זו השיחה הראשונה בה שותף בן-גביר ודולפת החוצה.
נתן אשל: "יש לי שאלה אליך, יקירי. אם היית יודע בוודאות מוחלטת, בוודאות מוחלטת, שאין סיכוי לעבור, האם לא היית מעדיף 'ציפור אחת ביד'"?
בן גביר: "נתן, אנחנו דיברנו על זה אינספור פעמים בפעם הקודמת. שנינו מבינים דבר אחד: אין לו 61 בלעדי. אין לו. אם אתה אומר לי 'איתמר, תסתכל לי בעיניים, הליכוד מביא הפעם 40 מנדטים, ימינה תביא 10 מנדטים', אז בסדר".
נתן אשל: "אני לא מאמין בזה".
בן גביר: "ביבי יכול להעביר אותי. אם הוא רוצה, הוא יכול להעביר אותי. ברגע שהוא ידבר ויגיד 'יש לי סקרים פנימיים שרואים שאיתמר עולה, גמרנו, המשחק נגמר. הוא יודע שאני יותר ממנו בכל הדברים: אני יותר חסינות ממנו, אני בכלל רוצה חוק צרפתי... הוא יודע את כל הדברים האלה".
נתן אשל: "אם הייתה לו ידיעה או תחושה או תובנה שאתה עובר, הוא היה שמח שאתה תבוא ובנט לא".
בשיחה מעלים השניים סברה כאילו אחרי הבחירות בנט יחבור לגנץ - ושזו הסיבה כביכול שלא רצה לחבור לבן גביר ולרוץ יחד איתו ברשימה אחת.
בן גביר: "בנט, כולם מאמינים, כל הרחוב מדבר על זה שהוא הולך יום למחרת הבחירות עם גנץ".
נתן אשל: "גם אני חושב את זה, אני בטוח, איתמר. אני גם אמרתי את זה, הסברתי את זה גם לביבי, למה אין סיכוי שבנט ירצה ללכת איתך (ברשימה אחת), כי לא תהיה לו את האופציה ללכת עם גנץ. אני אמרתי את זה גם לביבי, חבל על המאמצים ללכת לרב דרוקמן ושמוקמן וכל הדברים האלה זה שטויות..."
מהשיחה עולה שנתניהו, אשל ובן גביר לא חושדים רק בבנט ושקד, אלא גם בסמוטריץ'.
בן גביר: "תזכור מה שאני אומר לך, נתן, אם לסמוטריץ' יתנו את הצעצוע הזה, ומבחינתו זה צעצוע שנקרא משרד התחבורה, ולבנט ושקד יתנו ביטחון ומשפטים, אתם יכולים לחלום על זה שהם לא יצטרפו. הם יצטרפו באבוהה יצטרפו.
נתן אשל: "לא רק אני חושב כמוך, אלא גם ביבי חושב כמוך".
בימין החדש, מפלגתם של בנט ושקד, מכחישים מכל וכל ואפילו הצהירו כמה פעמים רק בימים האחרונים שלא יצטרפו בשום אופן לממשלת גנץ. אבל זה לא משכנע לא את נתניהו ולא את אנשי שלומו - ואולי משום כך, נתן אשל עושה עוד ניסיון אחד לשכנע את בן גביר לוותר - ולא לרוץ.
נתן אשל: "האם יש משהו בטבע, במתמטיקה, במספרים, שהיית בא והיית אומר: 'שווה לי לחכות'"?
בן גביר: "לא, לא, נתן, חבל על הזמן. לא, אין דבר כזה. אין שום דבר שהייתי אומר 'שווה לי לחכות'. אני הולך עד הסוף".

תאריך:  19/02/2020   |   עודכן:  19/02/2020
+ליצמן: "גנץ הוא בובה על חוט של לפיד"
13:20 19/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+"חידוש התהליך המדיני בדרכו של רבין"
13:18 19/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הצהיר: "נדרוש לקבוע בקווי היסוד של הממשלה החדשה שתוך 90 יום מיום הקמת הממשלה יחודש התהליך המדיני"  ▪  הורוביץ: "הסכם אוסלו שהימין דואג להשמיץ, עדיין שריר וקיים. אנחנו צריכים שגנץ יילך בכיוון שלנו"

העבודה-גשר-מרצ. בדרכו של רבין [צילום: דוברות העבודה גשר מרצ.]
+ישראל ביתנו: חקירה העלתה כי חברה רוסית נשכרה לצורך השחרת המפלגה ברשתות החברתיות
10:53 19/02/20  |  מירב ארד

ישראל ביתנו פרסמה הודעה לפיה חקירה של חברת סייבר מקצועית חשפה חברה רוסית שנשכרה להשחרת המפלגה ברשתות החברתיות. בהודעת המפלגה נמסר כי "חברת הסייבר מצאה שהפעילות נגד ישראל ביתנו מבוצעת בין היתר על ידי הפעלת צי של "בוטים". הבוטים הופעלו בסיוע של חברה זרה הממוקמת ברוסיה ונאמדת בעלות של עשרות אלפי שקלים בחודש. בין השאר כוללת הפעילות הפעלת אתר בשם "סכנה מביתנו" המכפיש את המפלגה בטענה שהיא מעודדת הגירה לישראל של אנטישמיים, גויים ושונאי דת ומכפיש את העולים מברית המועצות לשעבר בניסיון לעשות דה לגטימציה לדוברי הרוסית בישראל".

+חשיפה: גנץ הסתיר מידע מהשב"כ;
הנייד האישי כלל סרטונים מביכים
09:52 19/02/20  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

גנץ נתון עתה לסיכון אמיתי של סחיטה - במיוחד בתקופה שהוא מכהן בתפקיד יושב-ראש מפלגת כחול לבן ומוצב כמועמדה לראשות הממשלה  ▪  הסתרת המידע, על-אף שתי פגישות שנערכו עימו, מעוררת שאלות קשות בדבר אופן התנהלותו ושיקול דעתו  ▪  מידע נוסף ונפיץ בפרשה זו לא ניתן עתה לפרסום

גנץ. לא דיווח [צילום: אבשלום שושני/פלאש 90]
+החלה ההצבעה בנציגויות ישראל
09:25 19/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הראשונים שהצביעו - אנשי השגרירות בניו-זילנד • כ-5,200 בעלי זכות בחירה יצביעו ב-96 נציגויות ב-77 מדינות

הצבעה בקלפי בקנברה אוסטרליה [צילום: דוברות בני עקיבא העולמית]
+"פטור מהפרשת פנסיה - רק לעובד זר חדש"
23:50 18/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מבהירה שבהצעתה לפטור מעסיקי עובדים זרים מהפרשה לפנסיה עבור עובדיהם היא מתכוונת אך ורק לעובדים זרים חדשים אשר לדבריה "יבחרו אם הם רוצים לבוא או לא - בתנאים שיידעו מראש"

איילת שקד עם חקלאים במושב יהב
שקד. המסעדות יקרות בגלל עלות העסקת עובדים זרים [צילום: איציק וולף]
+גנץ הודיע על התנגדותו לעימות טלוויזיוני עם נתניהו
23:42 18/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+ליברמן לנתניהו: העימות צריך להיות מולי
23:11 18/02/20  |  עידן יוסף

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, צייץ בטוויטר: "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות. אני קורא לך לעימות מולי לפני ה- 2 במרץ, בכל מקום ובכל שעה שתבחר".

+חדשות 12 וחדשות 13 מזמינים את נתניהו וגנץ לעימות - אצלם
22:59 18/02/20  |  עידן יוסף

חדשות 12 מזמינים את גנץ ונתניהו לעימות, ואף נקבו בתאריך: יום שני בשמונה בערב. ‏חדשות 13 הודיעו אף הם: "מזמינים הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת יו"ר כחול לבן בני גנץ, להשתתף בעימות בחירות טלוויזיוני שייערך באולפני חדשות רשת. העימות ישודר בשעת צפיית השיא - בזמן המהדורה המרכזית או בשעת הפריים טיים, ויוגש ע"י המגישה הראשית של חדשות רשת, תמר איש-שלום.

+נתניהו לגנץ: מזמין אותך לעימות
22:46 18/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בראיון לערוץ 20 קרא יו"ר הליכוד ליו"ר כחול לבן להתייצב מולו לשלושה עימותים טלוויזיוניים - מדיני, ביטחוני וכלכלי  ▪  עקץ: "רק בלי אוזניות ובלי טלפרומטרים"

נתניהו: "בני, בוא לעימות! תפסיק לפחד!"
+בכירים בליכוד: נתניהו כנאשם יחסל הסיכוי לממשלת אחדות
22:04 18/02/20  |  עידן יוסף

‏בכירים בליכוד מעריכים: תמונת נתניהו על ספסל הנאשמים, בעיצומו של המשא ומתן להרכבת ממשלה, תפגע קשות בסיכויים להרכיב ממשלה. הסיכוי הקטן שעוד היה לממשלת אחדות - ירד מעל הפרק (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בן-גביר לנתן אשל: "אם הליכוד וימינה היו מקבלות 50 מושבים - הייתי פורש"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בן גביר מבחינתו צודק
משה דב  |  19/02/20 09:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
מבהירה שבהצעתה לפטור מעסיקי עובדים זרים מהפרשה לפנסיה עבור עובדיהם היא מתכוונת אך ורק לעובדים זרים חדשים אשר לדבריה "יבחרו אם הם רוצים לבוא או לא - בתנאים שיידעו מראש"
עידן יוסף
עידן יוסף
בראיון לערוץ 20 קרא יו"ר הליכוד ליו"ר כחול לבן להתייצב מולו לשלושה עימותים טלוויזיוניים - מדיני, ביטחוני וכלכלי    עקץ: "רק בלי אוזניות ובלי טלפרומטרים"
איתמר לוין
הרשות בודקת האם המפלגות מאבטחות כנדרש את פנקס הבוחרים, משתמשות בו אך ורק לשתי המטרות לשמן הועבר אליהן והאם הן מפקחות על השימוש בו בידי קבלנים חיצוניים
איתמר לוין
דחה על הסף עתירה נגד העלאת ספר הבוחרים בידי הליכוד לאפליקציית "אלקטור", אך אומר שישקול לאחר הבחירות להקים ועדה ציבורית שתבחן את ההיבטים הדיגיטליים של הבחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il