X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
אורלי עדס: "מנכ"ל מד"א מגייס לנו עובדים מקרב מד"א, כי אף אחד אחר לא מוכן לעבוד שם" תהיה הפרדה בין חברי ועדת הקלפי למצביעים ועדת הכספים אישרה את תקציבה השוטף של ועדת הבחירות עד לחודש יולי 2020
▪  ▪  ▪
עדס בדיון. אוהלים מיוחדים עם אמצעי מיגון [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]

מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית אורלי עדס אמרה (יום ג', 25.2.20) בדיון בוועדת הכספים כי הוועדה נערכת להקמת 12 עד 15 קלפיות מיוחדות ברחבי הארץ, לאלה השוהים בבידוד בעקבות הנחיות משרד הבריאות הנוגעות לנגיף הקורונה.
"המספרים משתנים מדי יום, אנשים נכנסים ויוצאים מבידוד, ואנחנו עוקבים אחר כך. אנחנו רוצים לעשות זאת בערים מרכזיות", אמרה עדס בדיון. לדבריה, "זה יהיה באוהלים מיוחדים עם הפרדה בין חברי ועדת הקלפי למצביעים. מנכ"ל מד"א מתגייס לכך, הוא מגייס לנו עובדים מקרב מד"א, אף אחד אחר לא מוכן לעבוד שם."
עוד ציינה עו"ד עדס כי המבודדים יכנסו עם אמצעים וכפפות ומסכות, יהיו אמצעי מיגון לסדרנים. "אני מאוד מקווה שלא נגיע לעלויות כבדות, ושנוכל לצמצם בדברים אחרים, כדי שלא נצטרך תקציב נוסף", הוסיפה.
בתום הדיון אישרה ועדת הכספים את בקשת ועדת הבחירות המרכזית, לעניין תוספת תקציבית לביצוע הבחירות לכנסת ה-23. הוועדה אישרה את תקציבה השוטף של ועדת הבחירות עד לחודש יולי 2020. מנכ"לית ועדת הבחירות קראה לאשר את תקצוב הוועדה עד לתום 2020, וטענה כי תקצוב חלקי יפגע בפועלה של הוועדה לאחר הבחירות. יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני: "התקציב יאפשר לכם לפעול מספר חודשים נוספים, ישנם ילדים בסיכון וצרכים דחופים אחרים שאינם מתוקצבים למרות תחנונים, נוכח המצב במדינה".

תאריך:  25/02/2020   |   עודכן:  25/02/2020
+בנט: את העברת שקי הכסף לחמאס הגה ליברמן ב-2018
00:45 26/02/20  |  עידן יוסף

שר הביטחון נפתלי בנט אומר כי את הרעיון להעביר שקי כסף לחמאס הגה קודמו בתפקיד אביגדור ליברמן, לאחר פגישה שקיים בקפריסין ביוני 2018 עם שר החוץ של קטאר. "אנחנו במסילה הזמנית הזאת. גם רה"מ מבין שאנחנו צריכים לעשות פעולה גדולה בעזה ולהגיע למצב חדש. אנחנו חייבים להחזיר את הביטחון. אני בינתיים לא רוצה לשחק איתם בעוד סבב קטן. הסבבים האלה לא מובילים לשום מקום. כשנהיה מוכנים, נכניס את הדרום למקלטים ואפילו נפנה חלק מהישובים אם צריך, נעשה את טיפול השורש ואז נחזיר את כולם, אבל למצב חדש" (0404).

+יהדות התורה: בנט הפקיר את ביתו הפוליטי
00:19 26/02/20  |  עידן יוסף

יהדות התורה ממקדת את קמפיין הבחירות לציבור הדתי לאומי. במודעה בפייסבוק בעלות של כ-500 שקלים, נכתב: "אז מה בכל זאת משמח בקמפיין הדוחה של כחול לבן? החיבוק של נפתלי בנט לציבור החרדי לאומי. ציבור שעד לפני שנה גרם לו להפקיר את ביתו הפוליטי ולהקים מסגרת חדשה ובלבד שתהיה נטולת חרדל". מנגד, מרכז ליב"ה, המזוהה עם החרד"לים, כתב בפייסבוק: "יהדות התורה מפרסמים שהם מתחייבים למאבק בלתי מתפשר על קדושת הכותל. מצוין. אבל כשהזמנו את הח"כים שלהם לתפילת ראש חודש המיוחדת שמתקיימת מחר בכותל. הם לא הגיבו. גם כשביקשנו שיארגנו סמינרים מהמגזר החרדי שיצטרפו לתפילה, לא נענינו. אז פרסומות באתרים לפני בחירות זה נחמד. אבל הכותל מחכה למעשים, לא לדיבורים!".

+סמוטריץ': גנץ רוצה להקים את אירן בישראל
00:09 26/02/20  |  עידן יוסף

השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) תוקף את יו"ר כחול לבן ואומר כי בני גנץ רוצה לייצר פה דיקטטורה משפטית. "הוא רוצה להפוך את מדינת ישראל למדינה טוטליטרית. לא ניתן לו להפוך את ישראל לאירן, שבה מועצת החוקה העליונה מחליטה מי ייבחר, אילו חוקים יחוקקו ואילו לא".

+רגב: סוקרים של כחול לבן באים להרדים את הימין
23:40 25/02/20  |  עידן יוסף

שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד) בכינוס ירושלים של קבוצת בשבע: "יש מהלך מתוזמן של סוקרים מטעם כחול לבן שבאים להרדים את הימין, הם רוצים להרדים את הימין ולעורר את השמאל להצביע. כחול לבן מובילה שיח אלים מאוד כלפי חרדים, כלפי ימניים (הם בוטים בעיניהם), כלפי מזרחיים וחובשי כיפות. אומרים שאנחנו משתטחים על קברים ועכשיו רון חולדאי קורא למניחי תפילין קהל משולהב - זאת תמצית השמאל שמרגיש מאוים, כשהוא רואה הצלחה בשטח, הוא מתחיל לגנות את הימין. זאת מחויבותנו לאפשר לכל אחד שרוצה להניח תפילין במרחב הציבורי לעשות זאת. מחויבותנו לאשר לו את זה. יהודים בכל מקום בעולם הניחו תפילי במסתור, בתל אביב לא יחששו מלעשות את זה!".

+אשכנזי: נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון
22:54 25/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הגיב לדברי ראש הממשלה במגדל העמק לפיהם "כשיתפרסמו הקלטות על גבי אשכנזי הוא יצטרך לפרוש מהפוליטיקה"

אשכנזי. נתניהו רצה בי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+הליכוד יפרסם מודעה נגד עוצמה יהודית
21:48 25/02/20  |  עידן יוסף

הליכוד רכש שטחי פרסום בעלוני השבת והאתרים המגזריים. במודעה מטעמו נכתב כי "עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה", בהבלטה באדום של המילים "לא עוברת" כדי להדגיש את המסר. לטענת הליכוד, "הצבעה לעוצמה היא כמו הצבעה לשמאל" (סרוגים).

+הרב דוב ליאור סירב לפגוש את ראש הממשלה
21:38 25/02/20  |  עידן יוסף

רבה של עוצמה יהודית, דוב ליאור, דחה את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עימו. הרב, שהבין שנתניהו יבקש ממנו להניא את איתמר בן-גביר להתמודד בבחירות, החליט לסרב. במכתב שנשלח הערב ללשכת ראש הממשלה, הסביר: "לא אוכל למלא את בקשתך לקרוא לעוצמה יהודית לפרוש. אין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידיאולוגיה שבה אני מאמין" (כאן חדשות).

+גנץ: בעד עליונות של מערכת המשפט
18:18 25/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר כחול לבן טען בראיון שאם המערכת הפוליטית תהיה עליונה, ולא המערכת המשפטית, זו תהיה סכנה למדינה  ▪  "אני, כמי שרוצה להיות ראש ממשלה, מוותר על הכוח הזה"  ▪  שר המשפטים: אמירה חמורה שמשקפת חוסר הבנת יסודות הדמוקרטיה

גנץ. מוותר על הכוח [צילום: פלאש 90]
"מערכת לא דמוקרטית". בית המשפט העליון [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+ת"א תעודד הצבעה בלי לעבור על החוק
15:30 25/02/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עיריית תל אביב-יפו יוצאת בקמפיין חסר-תקדים בהיקפו אשר מטרתו לעודד הצבעה בבחירות הקרובות, תוך פנייה לאוכלוסיית העיר ולמבקרים בה  ▪  הקמפיין יפנה גם לאוכלוסיות מיעוטים

שילוט עם פנייה לקהל מגוון
+אושרה הגדלה של 20% בתקציב ועדת הבחירות
15:29 25/02/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים אישרה הגדלה של 66 מיליון שקלים לתקציב ועדת הבחירות המרכזית לבחירות לכנסת ה-23 ולשנת 2020  ▪  התקציב עומד כיום על 402 מיליון שקלים

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+הורוביץ עונה ללפיד: "אל תפריע לנו לעבוד כדי שגנץ יהיה רה"מ"
15:06 25/02/20  |  מירב ארד

ח"כ ניצן הורוביץ עונה ליאיר לפיד: "אל תפריע לנו לעבוד בשטח ואל תפריע לנו לנצח את ביבי כדי שגנץ יהיה ראש הממשלה".

+הלמ"ס: בישראל 5.9 מיליון בעלי זכות בחירה
13:54 25/02/20  |  מירב ארד

לקראת הבחירות לכנסת ה-23 מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי אומדן בני 18 ומעלה בעלי זכות בחירה החיים היום בישראל עומד על כ-5.9 מיליון. מאז הבחירות האחרונות לכנסת ה-22 שנערכו בספטמבר 2019, גדל מספר בעלי זכות הבחירה המתגוררים בישראל ב-1.1%, שהם כ-62 אלף נפש. 83% מבעלי זכות הבחירה הם יהודים ואחרים, ו-17% הם ערבים.

+על השלט ביבי-טיבי=גנץ
13:33 25/02/20  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

זה שלט פסול  ▪  נודף ממנו ריח גזעני למרות שפאשיסט אחד התחכם לכתוב "טיבי" במקום "ערבי"

טיבי. "ערבי" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+גנץ הוא היסטוריה מהלכת
11:03 25/02/20  |  קובי אפללו   |   לרשימה המלאה

הימין התעורר וזו ההזדמנות האחרונה שלנו להגן על השילטון ממופע השרלטנות המתמשך של כחול לבן, הזדמנות היסטורית שלא תחזור על עצמה  ▪  בן גביר זוז לנו מהדרך עכשיו!

גנץ. המנהיג תכול העיניים [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משה גפני / Moshe Gafni
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוקמו קלפיות מיוחדות למבודדי הקורונה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
קובי אפללו
הימין התעורר וזו ההזדמנות האחרונה שלנו להגן על השילטון ממופע השרלטנות המתמשך של כחול לבן, הזדמנות היסטורית שלא תחזור על עצמה    בן גביר זוז לנו מהדרך עכשיו!
מירב ארד
טוען: "נתניהו הולך מהסדרה להסדרה ומשקט של שבוע לשקט בן יום. הבעיה היא שאין מהלך מדיני"
עידן יוסף
ראש הממשלה בראיונות רדיופוניים: "אנפץ את הטענות נגדי בבית המשפט"    על ההצעה להכריז על כהונתו האחרונה: "לא אמרתי את זה לאף אחד, ואני לא יודע מאיפה זה בא"    "ליברמן מקבל את ההנחיות שלו מגורמים כאלה ואחרים"
עידן יוסף
שר התחבורה אומר כי אנשי ימין שיצביעו לכחול לבן יביאו במו ידיהם להפיכת הנהגת ערביי ישראל תומכת הטרור לשחקן לגיטימי בעיצוב פניה של המדינה, לגידול דרמטי בשיעורי ההצבעה במגזר הערבי ולאיום משמעותי על החזון הציוני
דוד ארגז
"המסקנה המתבקשת היא שאביגדור ליברמן, אם אכן יהיה לשון המאזניים לאחר הבחירות, יציע לגוש הימין הצעה שיהיה קשה לסרב לה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il