X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגיב לדברי ראש הממשלה במגדל העמק לפיהם "כשיתפרסמו הקלטות על גבי אשכנזי הוא יצטרך לפרוש מהפוליטיקה"
▪  ▪  ▪
אשכנזי. נתניהו רצה בי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ח"כ גבי אשכנזי (כחול לבן) הגיב (יום ג', 25.2.20) לדברי יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו במגדל העמק, לפיהם "כשיתפרסמו הקלטות על גבי אשכנזי הוא יצטרך לפרוש מהפוליטיקה, ולא יוכל להמשיך לכהן אפילו יום אחד". עוד אמר נתניהו כי בהקלטות שנאסר לפרסמן נשמע אשכנזי אומר דברים על בני העדה הדרוזית.
"שמעתי הערב את שקריו של נתניהו", אמר אשכנזי. "אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתבייש בשבילו. אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה - למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל?", גילה. "מנהיגות צריכה להיות ערכית - תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".
שר העלייה והקליטה ח"כ יואב גלנט (ליכוד) אמר בכינוס ירושלים של קבוצת בשבע: "על שולחנו של גנץ בתחילת כהונתו הונח דוח של 1,200 עמודים עם מידע על פעולות של איסוף מידע על קצינים בכירים ועבירות ביטחון מידע של אשכנזי, והוא מסמס את זה". "אשכנזי עקב אחרי אלופים בצה״ל, הפעיל את ראש המלמ"ב לעקוב אחרי שר הביטחון והעביר חומר סודי ביותר, כולל על מבצעים".
ח"כ משה יעלון (כחול לבן) הגיב בכינוס על ההחלטה כי אשכנזי ולא הוא יקבל את תיק הביטחון לאחר הבחירות: "אנחנו מתואמים, כשהגעתי לפוליטיקה לא חשבתי על משרד הביטחון אלא על משרד החינוך. כישראלי אני מאמין בהנהגה שנותנת חזון".
נתניהו תקף בכינוס גם את גנץ, ואמר: "ברור מאליו שמשהו לא טוב קורה אצל בני גנץ. זה מעבר לחילוקי דעות. משהו קורה. אולי כתוצאה מכניסה לחיים הציבוריים או לחשיפת פרשת המימד החמישי. משהו קורה. והדבר הזה מעורר שאלות האם אנחנו יכולים להמר על עתידנו. תפקיד ראש הממשלה מאוד מאתגר וזה גדול על גנץ. רואים את זה בכל ראיון ובכל הופעה. מיקוד וחדות של המחשבה אלה לא דברים של מה בכך. להטיס את המטוס הזה שנקרא מדינת ישראל ולהביא אותו למחוז חפצו זאת פעולה מאוד קשה ואני אומר באחריות שמשהו לא טוב קורה שם ואסור להמר על זה".

תאריך:  25/02/2020   |   עודכן:  26/02/2020
+מי מעוניין להכשיל את בני גנץ
10:53 26/02/20  |  איתן הרשקו   |   לרשימה המלאה

כל מה שיוזכר כאן בטור מביא את משה בוגי יעלון, לעמדת זינוק על פני עמיתיו להובלת "כחול לבן" לאחר שבני גנץ יכשל

יעלון. דרך ארוכה [צילום: יונתן זינדל]
+מהם הכישורים להם נדרש ראש ממשלה
10:23 26/02/20  |  רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה

מי שעבר את כל השלבים בהיררכיה הצבאית עד שנבחר לתפקיד הרמטכ"ל לא יכול היה לעשות זאת לולא היה לו כושר מנהיגות  ▪  ראש ממשלה אינו יכול לתפקד אם אין לו כושר מנהיגות

בני גנץ [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+ח"כים מהמשותפת: נסלח לגנץ על האמירות ונמליץ עליו לנשיא
10:12 26/02/20  |  מירב ארד

דיווח בכאן חדשות: ח"כים ברשימה המשותפת אומרים שיהיו מוכנים לסלוח לגנץ ולכחול לבן לאחר הבחירות על האמירות שלהם וימליצו על גנץ לנשיא המדינה. הם אומרים כי הם מבינים שגנץ נדרש לאמירות ימניות לפני הבחירות כדי להביא מנדטים.

+כחול לבן ובעיקר שחור
09:04 26/02/20  |  יוסי דר   |   לרשימה המלאה

ברק מאיים על כחול לבן, שאם גבי אשכנזי ימשיך לעצבן אותו - או אז יצוף אותו קרחון ויעלה מעלה מעלה מלוא כיעורו, ויטיל על כחול לבן צל קודר ושחור. "ישראל לפני הכל" צורחת כחול לבן במבטא גרמני בולט

[צילום: הדס פרוש, פלאש 90]
+"נתניהו הציע לכולנו תפקידים. רצה שאהיה רה"מ ברוטציה"
08:56 26/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

התייחס לפרשת המימד החמישי: "פלופ תקשורתי אחד גדול. יש ארומה פוליטית סביב פתיחת החקירה"  ▪  על אמירתו על עליונות הרשות השופטת הבהיר: "הפרלמנט הוא הריבון"

גנץ. "מטילים עליי רפש" [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+נתניהו יקיים כינוס פוליטי למגזר הערבי בטמרה
08:32 26/02/20  |  מירב ארד

ראש הממשלה נתניהו יקיים (יום ד') כינוס פוליטי לחברה הערבית בטמרה. הכינוס נערך בהמשך לקמפיין שהליכוד מנהל במגזר בשבועות האחרונים.

+מרצ עתרה לוועדת הבחירות נגד ״אם תרצו״
08:24 26/02/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

טוענת בעתירה כי מפלגת הליכוד מפרה את חוק מימון מפלגות ומשתמשת ב"אם תרצו" כזרוע ביצועית לתעמולה אסורה  ▪  מזכ"ל מרצ, תומר רזניק: "קורא לעצור את פעילות העמותה"

עמותת 'אם תרצו'. הזרוע הביצועית של הליכוד [צילום: פלאש 90]
+סקר: גוש השמאל מרכז נחלש ל-41
08:17 26/02/20  |  עידן יוסף

סקר רדיו 103 (פאנלס פוליטיקס): הליכוד 34; כחול לבן 32; הרשימה המשותפת 14; העבודה גשר מרצ 9; שס, ימינה, ישראל ביתנו 8; יהדות התורה 7; עוצמה יהודית 0 (2%). גוש הימין 57, גוש השמאל-מרכז 41.

+כחול לבן מתחזקת במושב אחד על חשבון העבודה גשר מרצ
07:58 26/02/20  |  עידן יוסף

סקר וואלה (מנו גבע): הליכוד, כחול לבן 34; הרשימה משותפת 13; העבודה גשר מרצ 9; יהדות התורה, ש"ס 8; ישראל ביתנו, ימינה 7; עוצמה יהודית 0 (1.7%). גוש הימין 57, גוש השמאל-מרכז 43.

+בנט: את העברת שקי הכסף לחמאס הגה ליברמן ב-2018
00:45 26/02/20  |  עידן יוסף

שר הביטחון נפתלי בנט אומר כי את הרעיון להעביר שקי כסף לחמאס הגה קודמו בתפקיד אביגדור ליברמן, לאחר פגישה שקיים בקפריסין ביוני 2018 עם שר החוץ של קטאר. "אנחנו במסילה הזמנית הזאת. גם רה"מ מבין שאנחנו צריכים לעשות פעולה גדולה בעזה ולהגיע למצב חדש. אנחנו חייבים להחזיר את הביטחון. אני בינתיים לא רוצה לשחק איתם בעוד סבב קטן. הסבבים האלה לא מובילים לשום מקום. כשנהיה מוכנים, נכניס את הדרום למקלטים ואפילו נפנה חלק מהישובים אם צריך, נעשה את טיפול השורש ואז נחזיר את כולם, אבל למצב חדש" (0404).

+יהדות התורה: בנט הפקיר את ביתו הפוליטי
00:19 26/02/20  |  עידן יוסף

יהדות התורה ממקדת את קמפיין הבחירות לציבור הדתי לאומי. במודעה בפייסבוק בעלות של כ-500 שקלים, נכתב: "אז מה בכל זאת משמח בקמפיין הדוחה של כחול לבן? החיבוק של נפתלי בנט לציבור החרדי לאומי. ציבור שעד לפני שנה גרם לו להפקיר את ביתו הפוליטי ולהקים מסגרת חדשה ובלבד שתהיה נטולת חרדל". מנגד, מרכז ליב"ה, המזוהה עם החרד"לים, כתב בפייסבוק: "יהדות התורה מפרסמים שהם מתחייבים למאבק בלתי מתפשר על קדושת הכותל. מצוין. אבל כשהזמנו את הח"כים שלהם לתפילת ראש חודש המיוחדת שמתקיימת מחר בכותל. הם לא הגיבו. גם כשביקשנו שיארגנו סמינרים מהמגזר החרדי שיצטרפו לתפילה, לא נענינו. אז פרסומות באתרים לפני בחירות זה נחמד. אבל הכותל מחכה למעשים, לא לדיבורים!".

+סמוטריץ': גנץ רוצה להקים את אירן בישראל
00:09 26/02/20  |  עידן יוסף

השר בצלאל סמוטריץ' (ימינה) תוקף את יו"ר כחול לבן ואומר כי בני גנץ רוצה לייצר פה דיקטטורה משפטית. "הוא רוצה להפוך את מדינת ישראל למדינה טוטליטרית. לא ניתן לו להפוך את ישראל לאירן, שבה מועצת החוקה העליונה מחליטה מי ייבחר, אילו חוקים יחוקקו ואילו לא".

+רגב: סוקרים של כחול לבן באים להרדים את הימין
23:40 25/02/20  |  עידן יוסף

שרת התרבות והספורט מירי רגב (ליכוד) בכינוס ירושלים של קבוצת בשבע: "יש מהלך מתוזמן של סוקרים מטעם כחול לבן שבאים להרדים את הימין, הם רוצים להרדים את הימין ולעורר את השמאל להצביע. כחול לבן מובילה שיח אלים מאוד כלפי חרדים, כלפי ימניים (הם בוטים בעיניהם), כלפי מזרחיים וחובשי כיפות. אומרים שאנחנו משתטחים על קברים ועכשיו רון חולדאי קורא למניחי תפילין קהל משולהב - זאת תמצית השמאל שמרגיש מאוים, כשהוא רואה הצלחה בשטח, הוא מתחיל לגנות את הימין. זאת מחויבותנו לאפשר לכל אחד שרוצה להניח תפילין במרחב הציבורי לעשות זאת. מחויבותנו לאשר לו את זה. יהודים בכל מקום בעולם הניחו תפילי במסתור, בתל אביב לא יחששו מלעשות את זה!".

+הליכוד יפרסם מודעה נגד עוצמה יהודית
21:48 25/02/20  |  עידן יוסף

הליכוד רכש שטחי פרסום בעלוני השבת והאתרים המגזריים. במודעה מטעמו נכתב כי "עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה", בהבלטה באדום של המילים "לא עוברת" כדי להדגיש את המסר. לטענת הליכוד, "הצבעה לעוצמה היא כמו הצבעה לשמאל" (סרוגים).

+הרב דוב ליאור סירב לפגוש את ראש הממשלה
21:38 25/02/20  |  עידן יוסף

רבה של עוצמה יהודית, דוב ליאור, דחה את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו להיפגש עימו. הרב, שהבין שנתניהו יבקש ממנו להניא את איתמר בן-גביר להתמודד בבחירות, החליט לסרב. במכתב שנשלח הערב ללשכת ראש הממשלה, הסביר: "לא אוכל למלא את בקשתך לקרוא לעוצמה יהודית לפרוש. אין שום מחיר בעולם שיכול לגרום לי לבטל את האידיאולוגיה שבה אני מאמין" (כאן חדשות).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אשכנזי: נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מאוד מקווה שאשכנזי לא דובר אמת
קורןנאוה טבריה  |  26/02/20 04:54
2
שקיפות עכשיו! יותר מדי התהדרה
קורןנאוה טבריה  |  26/02/20 05:09
3
יש לדבוק באמת
רוני ש.  |  26/02/20 05:35
4
הודעה לאשכנזי
מ לקרייאף  |  26/02/20 07:08
5
"רק לא ביבי"
לא לפייסבוק  |  26/02/20 13:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
איציק וולף
יו"ר כחול לבן טען בראיון שאם המערכת הפוליטית תהיה עליונה, ולא המערכת המשפטית, זו תהיה סכנה למדינה    "אני, כמי שרוצה להיות ראש ממשלה, מוותר על הכוח הזה"    שר המשפטים: אמירה חמורה שמשקפת חוסר הבנת יסודות הדמוקרטיה
עידן יוסף
עיריית תל אביב-יפו יוצאת בקמפיין חסר-תקדים בהיקפו אשר מטרתו לעודד הצבעה בבחירות הקרובות, תוך פנייה לאוכלוסיית העיר ולמבקרים בה    הקמפיין יפנה גם לאוכלוסיות מיעוטים
איציק וולף
ועדת הכספים אישרה הגדלה של 66 מיליון שקלים לתקציב ועדת הבחירות המרכזית לבחירות לכנסת ה-23 ולשנת 2020    התקציב עומד כיום על 402 מיליון שקלים
דן מרגלית
זה שלט פסול    נודף ממנו ריח גזעני למרות שפאשיסט אחד התחכם לכתוב "טיבי" במקום "ערבי"
מירב ארד
אורלי עדס: "מנכ"ל מד"א מגייס לנו עובדים מקרב מד"א, כי אף אחד אחר לא מוכן לעבוד שם"    תהיה הפרדה בין חברי ועדת הקלפי למצביעים    ועדת הכספים אישרה את תקציבה השוטף של ועדת הבחירות עד לחודש יולי 2020
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il