X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות

כתבתי כאן לא אחת, על אי-מענה למכתבים הנשלחים לנציגי ציבור - שרים, ח"כים ועוד כאלה. גם כתבתי שהתופעה היא בעצם סימפטומטית למציאות שלנו שדברים לא "זזים", שמקורם בין השאר, בנתק בין הציבור ובין "נבחריו", וכך אפשר להמשיך ליתר הרעות החולות שלנו שכאמור, מקור הרעה - היעדר נציגי ציבור על אמת.
הפעם, אני מביא העתק של מכתב שנשלח מזמן ומסתבר שלא הפסדתי, כי ממילא אין תשובה. להלן חלק מהעתק מכתב שנשלח בזמנו לשר התחבורה:
"...אני כותב הרבה למחלקת יחסי ציבור ב"אגד" ונדמה לי שאין בזה טעם, כי למען האמת, מחלקה זו דווקא עונה ויש לה כוונות טובות אם כי מה שקורה ב"אגד" זה לא תלוי באנשים הטובים שיש למשל באותה מחלקה והבעיה של "אגד" שהוא צריך לעבור "ניתוח השתלת לב" ואני אתרום למצב בריאותו, במעט שיש באפשרותי, מבחינת עצה או רעיון.
"לאחרונה, עקב שנפלתי בזמן נסיעה ולא בפעם הראשונה, כבר אין צורך למצוא את הסיבות, כי בחלק מהמקרים הנ"ל, הדבר תלוי בנהיגה של חלק מהנהגים ואני רוצה להדגיש - חלק - כי יש גם נהגים טובים ואדיבים שהייתי שמח לו היו בין ידידיי.
"לגבי השאר, לא מובנת הסולחנות בנושא, כי "אגד"אחראית על התחבורה הציבורית ולכן אסור שיהיו פשרות בנושא. מאחר של"אגד" יש מונופול על התחבורה הציבורית, חייבים לתת פתרון ויש לי רעיון שלקוח מהמציאות שלנו.
"כידוע, בקופות החולים השונות, חלו שנויים רבים מבחינת הגישה למבוטחים, יחס והיענות ובעיקר הקשבה (עונים למכתבים אליהם וזה חריג ביותר במקומותינו), שלא לדבר על מראות המקום מבחינת השילוטים ועוד, בקיצור, כיום אחרת בקופות החולים. הסיבה לכך, כי יש תחרות בין הקופות, על ליבם של האנשים.
"אני מציע אפוא, שגם אצלנו, יכריזו על תחרות בתחבורה הציבורית ולגבי "אגד", לא תהיה להם בעיה, כי הם כבר בשטח ועם ניסיון רב, רק צריך בחירה אחרת של נהגים והם יהיו חייבים לדעת (מי שירצה להתקבל "ל"אגד"), לעמוד בכמה דרישות. כך למשל, נהיגה זהירה, כי אתה לא מוביל ת"א כי אם אנשים. כמו-כן אדיבות וכול השאר. האחראים ב"אגד" יצטרכו לוודא שנהגים עומדים בתנאים ולשם כך יצטרכו להקים מנגנון מעקב קבוע, ממש מחלקה, כי הם נמצאים בתחרות ואני מאמין שאם יפעלו בהתאם, לא יוכלו להם."

תאריך:  27/01/2010   |   עודכן:  28/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il