X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברמת ניצול התפקיד למטרות פרטיות אין גבול לתעוזה של השרים מתחיל באלה שמקבלים משכורות סתם, לבין אלה שעושים צחוק מהעבודה, מביישים את כולנו ועושים בכספנו כבתוך שלהם
▪  ▪  ▪
לא בנוי לקשר. מיסז'ניקוב [צילום: פלאש 90]

עמיתי, צבי בראל כתב ב-31 לינואר השנה, כתבה ממנה אני מצטטת: "לנו יש רשות להציב בראש הממשלה ברברן; בראש משרד החוץ, בריון; במשרד הפנים - שר פנים בעל נטייה לגזענות; במשרד הביטחון - נהנתן, במשרד התשתיות - שר לאומני! ושרת החוץ - נו, טוב...".
בשביל מי שלא אוהב שכותבים ברמזים וחידות, נפרט את שמות השרים המוזכרים בציטוט זה על-פי שמותיהם, הברברן הוא, ראש הממשלה, ביבי: אישיות עם רקורד של גוזמאי, לא "מדייק" לא אמין, מעדיף לא לקבל החלטות. מזגזג... מילה שלו זו לא מילה.... הישגים כראש ממשלה לאחר שנה בשלטון, לא נרשמו.
הבריון במשרד החוץ הוא כידוע השר ליברמן, המתבטא בחיים המקצועיים כמו אוהד כדורגל שמקלל את הקבוצה היריבה, את האימא של השחקנים והשחקנים במהלך המשחק. בפועל מתפקד שר החוץ בתפקיד של בערך שר החוץ, ברוגז עם כל מה וכל מי שקשור למשרה, שעבורה הוא מקבל שכר. הבריון ליברמן עשוי בנוסף, אולי, לעמוד לדין, על קופת שרצים שקשורה אליו או לא...
שר הפנים אלי ישי הוא מריונטה של הרב עובדיה יוסף, רב שהוא איש מדון בעל סגנון דיבור של ביב-שופכין, שמנסה לנהל את מדינת-ש"ס לא קשר למדינת ישראל. השר ישי מתעלל בכל מי שהוא יכול, בעיקר מי שאינו בן הדת היהודית, או חילוני או נתון לחסדיו ואינו שייך למפלגתו.
בעניין אהוד ברק כבר דשו לאין קץ על נהנתנותו, חוצפתו וכל מה שהוא מרשה לעצמו, כאילו היה מעל החוק ובעל דם כחול בתוך עם של ילידים מגזע נחות.
השר הלאומני הוא עוזי לנדאו, איש ארץ ישראל השלמה שלא שינה את דעתו מאז ימי נעוריו לא נפתח לשום אופציה, שונא ערבים ומעדיף שישראל תחיה על חרבה ותוכיח את גבורת בניו וקורבנם לעד. בתחום התשתיות ממשיכים להיאחז בתחנות כוח מיושנות ועל אין צורך להתפיל, כי אולי ירד גשם ובכלל הכי טוב זה לקחת מיסים על מים. בין השאר "דואג" שר התשתיות לחברת החשמל ולא לאזרחי ישראל ומתנגד להורדת תעריפי החשמל לאזרח!

30 שרים ואין (כמעט) צדיק בסדום

עמיתי צבי בראל הזכיר "רק" שבעה שרים בהם ראה את נציגי כל שלושים השרים המכהנים בממשלת הבזבוז והיומרנות. איש משלושים השרים, לא יכול להראות לנו הישג משמעותי שהשיג בעבודתו מאז נבחר לתפקיד. שר התקשורת לא טיפל עדיין בהוזלת מחירי חברות הסלולר והכבלים. שלא לדבר על שערוריית אגרת הטלוויזיה. גם הוא לא מטפל בבעיה שנקראת ערוץ 1 ואגרת הטלוויזיה שנדרשים לשלם אותה אזרחים עניים מרודים אך בעלי מכשיר שעדיין פועל.
השר לענייני הנגב והגליל לא עשה כלום בנגב ובגליל. שר התחבורה, ישראל כץ לא שינה דבר בתחום הרכבות הרגילות שמאחרות ומקרטעות, הרכבות הקלות והתחתיות או האוטובוסים. הוא רק שינה חלק מהשלטים לשמח את אזרחי ישראל שונאי הערבים והערבית. הוא לא מנע את עליית מחירי האוטובוסים שהם כלי התחבורה של עניי ישראל! השר כץ הוזמן לערוץ 2 להתראיין אצל יאיר לפיד ביומן שישי, על מה? לא חלילה על רכבות, אוטובוסים רכבת תחתית, אלא רק על נושא פוליטי של הקפאת-הבנייה בהתנחלויות.
מה לשר התחבורה ולתחבורה? הוא עוד אחד שכנראה נושא עיניו להיות ראש ממשלה בעתיד... והכי חשוב בפועלו של השר כץ, הוא דאגה להמשך פעילות קווי המהדרין המפרידים בין נשים וגברים, באוטובוסים.
לזה הוא דואג כי כדאי שיהיו לו אוהדים ליום שיציג מועמדות לראשות הממשלה, בקרב הימין החרדי!

כוכב חדש בין בריוני הממשלה

מי שיגנוב ככל הנראה את ההצגה משרי ישראל (ונשותיהם) מעכשיו ועד להודעה חדשה, הוא שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, שעד עכשיו לא שמענו ולא ראינו את הישגיו בתחום התיירות. שר זה מתחרה על אליפות-הבריונות בממשלה. השר נסע לביקור בספרד שבו היה עליו לעמוד בכמה משימות מקצועיות בנאליות לחלוטין. לא היה עליו לגלות חוכמה, או יוזמה, או מנהיגות... בסך-הכל לקיים כמה פגישות עבודה.
מה עשה? החליט שהג'וב ממש לא מעניין אותו וסידר לו שבוע בילויים של 24 שעות במסעדות ומועדוני מדריד וטולדו. הוא לא הגיע לפגישות, לארוחות שקבע, צפצף על עמיתיו למקצוע שהוזמנו, לא היסס לצפצף על המדינה ששלחה ומימנה אותו ובלבד שישתה ויאכל להנאתו ומבלי כל התחייבות.
כנראה שהוא גבר שלא בנוי לקשר. הוא אוהב חופש ושונא שכובלים אותו בלו"ז. ברוב חוצפתו הטיל את האשמה על השגריר הישראלי והצוות שתיאם לו את המפגשים המקצועיים שלא התאימו למצב רוחו. אחרי הכל, אפשר להבין, מדריד עיר מקסימה ויש מסעדות וברים (ומי יודע מה עוד) ברמה לעילא ולעילא. עוד שר שמשתמש בתפקיד, רק להנאתו ולעזאזל חובתו למדינה.
סיפור סטס מיסז'ניקוב מצטרף לסיפור הספה הנמוכה לשגריר הטורקי, פרי יוזמתו של דני איילון. הישראלים אולי גיבורי חיל, אבל ברמת הציויליזציה והתרבות עוד לא הגיעו לעולם השלישי.
לסיכום: לא הזכרתי את כל השרים שהגדרת תפקידם מגוחכת, ורמת עשייתם - בדיונית ומסתכמת רק בהגדרת התפקיד, לשכה, מזכירות, מכונית, משכורת, הטבות, נסיעות לחו"ל, קרן פנסיה וכו. אבל ברמת ניצול התפקיד למטרות פרטיות אין גבול לתעוזה של השרים. מתחיל באלה שמקבלים משכורות סתם, לבין אלה שעושים צחוק מהעבודה, מביישים את כולנו ועושים בכספנו כבתוך שלהם.
אין מילים.

תאריך:  01/02/2010   |   עודכן:  01/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השרים המופלאים בממשלת ישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
לצערי, יש בערך 2-3
פ.ר.  |  1/02/10 18:10
2
כמו שר החוץ, כך גם שר התיירות
מושחתים נימאסתם  |  1/02/10 18:51
3
עצוב לקרוא זאת על נבחרי העם
מיכל יהלום  |  1/02/10 18:53
4
כבוד רב מוסיפים לנו שרי ישראל
פו הדב  |  1/02/10 20:24
5
העיקר פוליטיקה נסיעות והנאות
בוני  |  1/02/10 20:32
6
מיסז'ניקוב למד מהר
אליהו חיים  |  1/02/10 21:28
7
30 שרים ואין כמעט
יערת הדבש  |  1/02/10 23:29
8
ביקור עבודה במדריד
אביתמר  |  2/02/10 04:19
9
לא שמענו אותך בימי  ל"ת
ממשלת השמאל  |  2/02/10 07:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יריב מוהר
החזון של "אם תרצו", הפוך לחלוטין מהאימרה של הרצל: הוא חזון קצר רואי ומסוכן, עומד בסתירה לרוח ערכי הליבה הישראליים המגולמים בהכרזת העצמאות ומסכן את ישראל שלא לצורך
יוסי ריבלין
השקט האלוהי שהיה יורד על שכונת טלביה בערב שבת היה מופלא    האם כדאי לפתוח את שערי תיאטרון ירושלים גם בשבת ולוותר על השקט?
עו"ד משה מכנס
דברים תמימים, לכאורה, שכתב הבר על מעשי לאה רבין ז"ל, "מעמידים בפרופורציה" את התנפלות עיתונו על שרה נתניהו
ד"ר אברהם בן-עזרא
הבנה מעמיקה של המצב בראייה לטווח ארוך, מאפשרת לכל פלשתיני בחירה חופשית בין מגורים במדינה מפותחת, כאזרח שאינו חייב להזדהות בדעותיו עם הלאום שלה, כלומר: לגור בצרפת, באוסטרליה או בישראל, לבין מגורים בקרב עמו, במדינה בה העם הפלשתיני חי תחת עריצות ורודנות שלטונית כפי שקיים בכל מדינות ערב
עמוס גבירץ
ספינות חיל הים ממשיכות לתקוף סירות דיג עזתיות    בחודש האחרון הותקפו הסירות מספר פעמים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il