X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
נשים אשר נמצאות במערכת יחסים עם גברים צעירים מהן, מקפידות יותר מהממוצע על המראה החיצוני שלהן, הן דואגות לטפח לא רק את הפנים אלא גם את גופן
▪  ▪  ▪
לא מתביישות בגילן [צילום: AP]

כבר למעלה מעשור שהמילה "קוגרית" היא כבר לא מילה גסה. יותר ויותר נשים מבוגרות יוצאות עם גברים צעירים מהן (בעשרות שנים) ועושות זאת בגאווה גדולה וללא בושה. ההיסטוריה הקולנועית והטלוויזיונית מוכיחה לנו כי התופעה קיימת כבר שנים רבות מאוד. הקוגרית הראשונה הלוא הייתה גברת רובינסון מהסרט "הבוגר" עוד בשנת 1967 וסמנתה ג'ונס מ"סקס והעיר הגדולה" הייתה לקוגרית המפורסמת בעולם. האם אמנות מחקה את המציאות או האם המציאות מחקה את האמנות, אין לדעת. העובדה היא שהקוגריות כאן והן מדהימות. ד"ר נמרוד פרידמן, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית נותן הצצה קטנה לעולם שגרת הטיפוח שלהן ומסביר כיצד ניתן לשמור על מראה צעיר ורענן גם בגיל 40 פלוס.
אפשר לראות בבירור שתופעת הקוגריות היא כבר לא תופעה היא עובדה מקובלת לגמרי. בארה"ב למשל כ-30% מהנשים בטווח גילאים של 40-60 יוצאות ואף מתחתנות עם גברים צעירים מהן בהרבה שנים. דמי מור, למשל, התחתנה עם אשטון קוצ'ר הצעיר ממנה ב-15 שנה, וסנדרה בולוק יצאה עם ראיין גוסולינג. היא הייתה בסוף שנות ה-30, הוא היה בן 21.
כמובן שהוליווד לא העלימה עין מה"באז" התקשורתי על הקוגריות ולאחרונה אפשר לראות על המסכים את הסדרה "קוגר טאון", בה מככבת קורטני קוקס, המגוללת את סיפורה של אישה בת 40 פלוס שהתגרשה ורוצה לבלות.
שגרת הטיפול של "קוגריות"
"שגרת הטיפוח של נשים אלו נמצאת בעדיפות עליונה בחייהן". מספר ד"ר נמרוד פרידמן. "מניסיוני, נשים אשר נמצאות במערכת יחסים עם גברים צעירים מהן, מקפידות יותר מהממוצע על המראה החיצוני שלהן. הן דואגות לטפח לא רק את הפנים אלא גם את גופן. הן מקפידות על תזונה נכונה, פעילות גופנית וניתוחים מחטבים כגון שאיבת שומן, ניתוחי חזה וניתוחי בטן. ניתן לראות כי נשים בעידן המודרני תופסות את מקומן הראוי בחברה ולכן אני רואה בזה צעד מאוד טבעי ומתבקש. נתון נוסף שתורם לנושא הוא שעובדתית נשים חיות שנים רבות יותר מגבר, הן מתפקדות ונמצאות בשיא פריחתן לקראת גיל 40-50 וחשוב להן לשמור על מראה צעיר התואם את תחושתן הפנימית.
"הדיאטה, מכון הכושר, טיפולי הבוטוקס וניתוחים פלסטיים שונים הם חלק בלתי נפרד מסדר היום שלהן", מוסיף ד"ר נמרוד פרידמן, "הן מגיעות לטיפולי בוטוקס והזרקות כל 4 חודשים ויקפידו על מילוי פעם בשנה. נשים אלו הן עסוקות מאוד. הן קרייריסטיות, בעלות ממון ומאוד עצמאיות לכן הן יעדיפו סדרה של טיפולים עם שינוי הדרגתי מאשר טיפול אחד גדול עם תקופת החלמה ממושכת. מענה לדרישה זו מספקת ההתקדמות הטכנולוגית אשר יצרה מכשירים המשלבים אנרגיות שונות ומציעים טיפולי פנים וגוף בסדרה של מפגשים קצרים וללא צורך בתקופת החלמה.
הקוגריות מאוד בטוחות בנשיותן. הן מתוחכמות ובשלות ולכן אינן מעוניינות בטיפולים מוגזמים מדי. הן רוצות מראה צעיר יותר ורענן אך מעודן. "את טיפולי ההזרקות השונים", מספר ד"ר נמרוד פרידמן, "נשים אלו מתחילות בגיל צעיר יחסית ובהתמדה. בנושאי ניתוחי החזה, הן אינן מבקשות הגדלה. הבקשה העיקרית היא לעיצוב החזה בכדי להחזיר עטרה ליושנה. בנוסף, הן רוצות לשפר את מראה הבטן, שהפכה רפויה אחרי הלידות ונותרה עם הצטברויות שומן באזור זה, לכן טיפולי שאיבת השומן ומתיחות הבטן מאוד מבוקשים".
אפשר לומר שעידן הקוגריות הוא ההוכחה להעצמה נשית. נשים כבר לא מתביישות בגילן. הן גאות בו ויודעות להשתמש בניסיון החיים שלהן לטובתן. היופי הנשי אומנם מגיע מבפנים אך המעטפת לפעמים זקוקה למקצה שיפורים." לדעתי, אומנם הנשים הצעירות הן בעלות עור חלק, אולם הן לא מביאות את התחכום והעניין של הנשים הבשלות", מספר ד"ר פרידמן," ואם ניתן לשלב את הניסיון שמביא איתו הגיל ומראה חיצוני מטופח ומצודד, הרי שזכינו בחבילה המושלמת.

הכותב הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית
תאריך:  28/09/2010   |   עודכן:  28/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי אורבך
ח"כים מקריאים את בחירותיהם הספרותיות
ענבל בר-און
מדי פעם אנו מגלים כי הרוצח התורן אינו אלא "בעל עבר פסיכיאטרי"    או שמא - סניגוריו הצינים מכינים לו פתח מילוט מאימת הדין הפלילי? בכל מקרה, למרות שביהמ"ש יקבע בדיעבד כי הרוצח כשיר לעמוד לדין, סטיגמת ה"מסוכנות" כבר תדבק במי שתויגו כ'חולי נפש'
עמי יובל
לסבי, אביה של אמי, הייתה מכבסה בשוק הערבי בחיפה. בזמן המאורעות של 1936 עד 1939 נקלע לסכנת חיים, וזה סיפור המעשה
יונתן שפירא
יונתן שפירא הנמצא במשט היהודי לכיוון עזה מנסה לחשוב מה יקרה בעוד כמה ימים מול חופי עזה ומבטיח: "איננו מתכוונים להילחם בחיילי צה״ל"
מערכת PCאון
חוקרים במעבדת המחקר והפיתוח של IBM הצליחו לפתח טכניקה חדשנית שמאפשרת לראשונה לעקוב אחר התנהגותו של אטום בזמן אמת. מה המשמעות הגדולה שמסתתרת מאחורי פריצת הדרך הזו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il