X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
הדדיות בין שני הצדדים במשא-ומתן? כוחות טבע בפעולה ירידת הדולר תימשך תמונת הכוכבים ל-15.10.10-8.10.10
▪  ▪  ▪

היום, 8.10.10, כוכב ונוס נעצר וחוזר על עקבותיו במזל עקרב, החושני והסודי. זהו תהליך שיעורר רצונות ומאוויים מהעבר, אבל יעורר גם חשדנות; במקום לחפש את הסיבות לבנות מערכת יחסים, טועים ובודקים מה הכוונות המסתתרות מאחורי החיוך של החבר או החברה, השותף או בן/בת הזוג. בזמן נסיגת הוונוס, זה הזמן לבחון מחדש תבניות שליליות במערכות יחסים, לעצור את הביקורת העצמית המוגזמת. יש כאן אתגר "לחפור" מתחת לפני השטח, לחפש את הסיבות לאט וביסודיות, בכדי להתחיל לבנות את היסודות החיוביים למערכת יחסים טובה, נכונה ועשירה. התהליך יימשך עד לתאריך 18.11.10. במהלך הנסיגה תחזור הוונוס המקסימה למזל מאזניים בתאריך 8.11, ואז נמשיך לבחון את מעלליה.
אם אתם בתוך מערכת יחסים שכבר אינכם יכולים "לנשום" בה יותר, אתם חשים שעבר זמנה, שמיצתה את עצמה - זה הזמן להחליט להמשיך הלאה, להתקדם לפרק הבא. כוכב ונוס בנסיגה, השפעתו כבר קיימת מתחילת החודש, לכן גם משפיע ומעורר בעיות זמניות בזוגיות, כאלה שנחשפות בגלל אי-התאמה.
בגלל נסיגת הוונוס, המארס יותר דומיננטי במזל עקרב, לכן ביטויי האהבה עלולים להיות אסרטיביים יותר. נסו להיות מודעים לאפשרות הזו, שיכולה להתבטא בכעס ובאגרסיביות ולהפר את האיזון עם חוסר נעימות. נושא הכסף (ונוס) עלול להיות גם אחד הנושאים המרכזיים לחילוקי-דעות במערכות יחסים.
אלה מכם שכוכב מארס נמצא בנסיגה במפת לידתם ופנויים רגשית, זו התקופה בה סיכוייכם לפגוש את אהוב ליבכם, גדול פי כמה. אלה מכם שנולדו עם הוונוס בנסיגה במפת לידתם, חווים בזמן הזה את המנעד הנכון לרגשותיהם ולביטוי הדברים שהוונוס מסמלת. הזוגיות האידיאלית של אלה שנולדו עם כוכב ונוס בנסיגה היא על-פי רוב עם בני זוג שהמארס שלהם בנסיגה מלידה. הרבדים הייחודיים שהם מתקשרים בהם משתלבים בהרמוניה הדדית.
כוחות הטבע יתעוררו שוב אי-שם על פני הגלובוס סביב התאריכים 22.10-21.10. ושוב יידרשו משאבים גדולים כדי לעזור לקורבנות.

אצלנו

מאמצים להמשך השיחות ימשיכו עד לתאריך 19.10, זה קורה כל עוד המרקורי במאזניים, הרבה מילים עוד יישמעו... המעורבות של האמריקנים, מטרתה בעיקר למנוע מצבים שעלולים לאיים ולהביא להתפוררות התקוות.
במפה המקודמת בין הפלשתינים ומדינת ישראל, הירח מתקדם להיבט עם כוכב מרקורי, מה שעוזר לאזן בין הצד הרגשי (אמוציות הנובעות מהלאומיות של כל צד), לבין ההיגיון, ואולי יהווה פתח לחזור אל שולחן הדיונים. אבל הוונוס בנסיגה, עד לתאריך 18.11, מעלה בסימן שאלה את האפשרות להדדיות במו"מ, ונוס בנסיגה מציפה בעיות בשותפויות.
נקודת התורפה במפה המקודמת היא כוכב פלוטו, שיגיע למעלה 4 בגדי לקראת סוף נובמבר 2010, ואחר-כך בסוף אוגוסט 2011 ולאורך ספטמבר. זהו היבט שיעורר מאבקי-כוח בין הצדדים ולמעשה, אינו מאפשר הסכמה לטווח ארוך, אלא רק הסכמים שיש להם תאריך התחלה וסוף, מכאן אפשר אולי להגיע להסכם ביניים.
גם מבנה המפה של מדינת ישראל, מעיד שיש שינוי והיערכות אחרת, בין השנים 2012-2011 אבל לא מדובר בהחזרת שטחים, כפי שהתרחש כתוצאה מהסכמי אוסלו, ולא בהינתקות.
בעיה נוספת תצוץ אחרי שנת 2013. כוכב נפטון על האופק המקודם יעורר אשליה ואופטימיות, שהנה מגיעים להסכמה, אלא שבעתיד יתברר שהאידיאליזציה ש"איחדה" את הצדדים, היא רק בועה וכשזו תתנפץ, נבין כולנו ששוב הגיעה מדינת ישראל להסכם שאינו ראוי, דף נייר מלא פרטים חסרי ערך.
תזכורת לקוראים - כאן במדור נכתב ב-5.3.10:
  • "אורנוס קשור ללא צפוי, להפתעות. הוא מייצג את העיקרון של מה שלא ראינו ולא ציפינו לו. אורנוס מתקשר באסטרולוגיה לטכנולוגיה חדישה. עכשיו, ממזל דגים, הוא עובר למזל טלה הלוחמני. מזל טלה היוצר קונפליקטים צבאיים, מה שמעורר חשש מכלי נשק חדשים ומפתיעים, כמו כלי נשק שיש להם יכולת הדומה לרשת מחשבים כלל-עולמית. האם אפשר שנחזה במתקפה אינטרנטית? שימוש במחשבים ככלי נשק?...".
שמענו את החדשות לאחרונה על החדרת התולעת STUXNET למחשבים הפעילים במרכזי הגרעין באירן, כדי לשבש את פעולתם, וכך לעכב את הפיתוח הגרעיני. החשיפה הייתה בתאריך 17.6.10, אז היה האורנוס בטלה. לפי המקורות, הווירוס נוצר בתאריך 3.2.09, אז הייתה נוכחות של הכוכבים במזל דלי, ביתו של האורנוס. פאלאס קשור לעבודת מחשבים, במזל תאומים, מעביר מידע; וכוכב מארס באותו יום במעלה 29 במזל גדי, מול כוכב יופיטר בבית הסודות בהורוסקופ של אירן. מה שמחזק את החשד כי המטרה הייתה לפגוע בסודות של אירן, בהתפתחות הגרעינית ה"תמימה". זו רק ההתחלה. על אפשרויות מתוחכמות כאלה נשמע, מן הסתם, גם בעתיד, מאחר שזהו כוכב האורנוס שיבלה כמה שנים במזל טלה.
"אדם חכם ליבו ומוחו הם כמו הים והיבשת: הים צר צורה ליבשת, אך היבשת נותנת גבולות לים" [יצחק אורפז].

השבוע...

8.10 כוכב ונוס נעצר ומתחיל בנסיגה. עצירה המביאה חשיבה נוספת על כמה אתם רוצים להיות מעורבים במו"מ כלכלי או רגשי. זמן להערכה מחדש של ערכים אישיים, אהבות אישיות. אולי לנסות "לפצח" את הבלוק הפסיכולוגי האישי, כדי לבחון את עצמכם, את בן הזוג, מזווית ראייה נוספת בממד אחר ועמוק יותר. הירח בטל משעה 15:36 עד שעה 21:52.
9.10 החוויה עתה היא יותר אינטואיטיבית מהגיונית. תנו לתחושות שלכם להוביל אתכם ותופתעו לגלות מה "מטריד" אתכם ולאן נטיות הלב פונות. נכון שיש רגעים בהם אתם יודעים בדיוק מה נכון לכם, אבל לא פעם אתם מהססים. נכון עכשיו להמר על התחושות ולתכנן את התוכניות שלכם להמשך. התוצאות יפתיעו לטובה.
10.10 אופיים של הכוכבים במזל עקרב משפיע, בעיקר עם תככים, ולכן מומלץ לנקוט אמצעי זהירות ולהשתדל לשמור על ריכוז. החלטות הנעשות באימפולסיביות עלולות להכשיל אתכם, נסו לאסוף מקסימום מידע לפני שאתם פועלים. כל חלום בזמנו, צרפו את התקוות הקטנות זו לזו, כדי לדעת באיזה מסלול לבחור וללכת בו. השילוב בין רגש ומחשבה נכון היום במיוחד; המילים, גם אם הן יותר אמוציונאליות, מגיעות למטרתן. החשיבה המשלבת כמה שבילים ורבדים בעת ובעונה אחת מאפשרת לכם לראות את כל הצדדים המתבקשים, אם זה בעבודה ואם זה במערכות יחסים. אם מאיזושהי סיבה אתם נקלעים לוויכוח, השתדלו שזה יהיה ענייני ולא יגלוש לפינות אישיות פוגעניות. שימרו על סבלנות עם עצמכם ואחרים לפני שאתם מגלים את הקלפים. הירח בטל היום משעה 20:26 עד שעה 00:09 אחר חצות.
11.10 כמה מילים טובות עם התחלת היום יעזרו לאווירה טובה ולניסיון לשמור על אופטימית. המגמה היום קצת קופצנית, ייתכנו כמה הפתעות לא צפויות, או אולי לא רצויות. נסו להקשיב וגם אם המילים המגיעות אליכם אינן נוחות, המשיכו הלאה. קור הרוח יעזור לכם להתגבר על כל מכשול לא נעים הצץ בדרך. חפשו את קירבתם של אלה שנאמנותם וחברותם אינה מוטלת בספק.
12.10 העדיפו היום את המוכר והידוע בבחירות שאתם עושים. תבניות הפעולה המוכרות לכם משרתות אתכם יותר נכון; אל תפריעו לכל מה שכבר זורם במסלול, אל תחפשו דרך אחרת. שיתופי פעולה הנוצרים היום, מועילים לכם גם בעתיד. מו"מ או שינוים שתעשו עתה, יחזרו ויעלו אחרי שהוונוס תסיים את הנסיגה, ותחזור על עקבותיה. ייתכן שהלהט המלווה את המילים בימים האלה דורש קצת "השגחה", הפגיעות גם היא גבוהה. תוכלו להימנע מאכזבות אישיות אם תבינו שרצוי להנמיך ציפיות.
13.10 הירח בטל משעה 02:08 עד שעה 06:17. הצד המעשי בחיים משפיע לאורך כמה ימים, גם אם אין הבטחה שאכן הדברים יתממשו, מה שחשוב זו הכוונה הנכונה. אל תחצינו את הרגשות שלכם היום, זה עלול להפוך לפעולות כפייתיות. מאבקי כוח צפויים, לכן השתדלו להיות בצד הנכון. ייתכן שהאחריות המקצועית חזקה, למרות שההשקעה שלכם אינה נראית לעין. גם פעולות פיננסיות אינן מומלצות כל-כך היום.
14.10 היום מתאים להגיע להסכמות; אמון והדדיות מוכיחים את עצמם, מה שעוזר לקדם תוכניות משותפות. האנרגיות נמוכות יותר ממה שאתם רגילים, החשיבה גם היא שלילית יותר היום; אל תדחפו את עצמכם בכוח, המתינו קצת עד שההרגשה תשתפר, שהביטחון יחזור - ואז תוכלו להפליג שוב. תנו אמון בעצמכם וביכולות שלכם, חוסר הוודאות ייעלם. בשעות אחר-הצהריים, תחשבו ש"פגשתם" ברעיון אדיר, אבל זה לא מדויק, מאחר שלא הבנתם את הפרטים במלואם, אל תאמינו לכל מה שאתם שומעים.
15.10 ההמלצה היא לחשוב היום מחוץ לקופסה, הפתרונות והתשובות נמצאים במקומות שאינם קונבנציונאליים. אל תאמינו בתחושות, אל תקפצו למסקנות, תעבירו במסננת המוח את העובדות פעם אחר פעם. האווירה טובה היום, השקיעו בפרטים הקטנים, אלה ביחד יעשו את היום נחמד יותר. הירח בטל היום משעה 11:49 עד שעה 16:24. יש מגמה למפגשים, טיולים או הרפתקאות קטנות. יש תחושה של קרירות, פחות חמימות במפגשים, אבל לא משהו שלילי.

כלכלה ושווקים

ההיסטוריה הפיננסית מעידה שבכל פעם שכוכב ונוס נעצר ומתחיל בנסיגה, השווקים מגיבים, וחזק. אם התגובה אינה מיידית, היא תופיע בתוך כמה ימים (עד 12 יום מקסימום). כוכב ונוס יתחיל בנסיגה בתאריך 8.10, שתימשך עד לתאריך 18.11.10. בכל פעם שכוכב משנה מגמה יש לו השפעה, מאחר שהוא משפיע על ההרגשה הכללית; הפעם, נזכור שכוכב ונוס מסמל כסף, שווקים, וכל מה שקשור לערכים, לכלכלה ולרווחים.
החודש נרגיש בחוסר-ודאות, שיתבטא בשווקים, ושיאו יגיע לקראת התאריך 23.10, אז הירח מלא וכוכב ונוס בנסיגה.
הוונוס בנסיגה, ישפיע גם על ערכם של המטבעות. בסין משתדלים לשמור על ערכו הנמוך של היואן (המטבע הסיני), זהו מהלך אסטרטגי, מאחר שהקונים האמריקנים והמשאבים שלהם ירדו מאוד. ערך הדולר ממשיך לרדת בכל העולם, מה שמעלה את מחיר הנפט, ואנחנו נראה תנודות כספים יותר מהרגיל.
איסלנד, יוון, ספרד, פורטוגל, אירלנד ולטביה, הן בין המדינות שהמטבע שלהן עלול להביא לפשיטות רגל שם. בארה"ב, הגירעונות עולים ולא רואים איפה זה נגמר.
בתאריך 29.10 כוכב מארס יעבור למזל קשת, עד לתאריך 7.12 - זה ישפיע על אופטימיות בשווקים, השמועות יקבלו במות גבוהות והספינים "יעופו" לכל כיוון; האשליה תהיה שהמיתון יסתיים בארה"ב ובעוד מקומות בעולם הגדול. זה כמובן יחזק זמנית את ערך הדולר.
בתאריך 18.11, כשכוכב ונוס יחזור להילוך הקדמי, ייתכן שמחיר הזהב ירד, והדולר יעלה. אבל בדצמבר, התחושה תהיה שוב שהגיעה "מכה", כאשר יבינו שהכלכלה למעשה ממשיכה לשקוע, והדולר שוב ירד, והזהב והמתכות היקרות שוב יעלו.
כדאי להפנים: לארה"ב יש תיבה גדולה של בעיות כלכליות, אבטלה, בעיות עם התנהלות הבנקים וגם משבר נדל"ן, ולכל אלה יש השלכות על מגזרים שונים במשק. זה ייקח הרבה זמן עד שאלה ייפתרו. אומנם יש ניסיונות לנווט את הכלכלה הקורסת שם, אבל הדרמה גדולה וקשה להניח שניצוצות האור יגיעו לפני שנת 2015. אבל השינוי האמיתי והנכון יגיע כאשר כוכב פלוטו יסיים להפוך שם כל אבן, אז ניווכח שמבנה הכלכלה בכל העולם שונה ממה שהכרנו.
האסטרואיד סרס נכנס למזל גדי ומגיע למגע עם כוכב פלוטו, לקראת התאריך 19.10. מבנה זה יביא את הממשלות בעולם ליותר מעורבות ואחריות בתחומי הכלכלה; גם תאגידים ירגישו את המעורבות; אצלנו זה יכול להיות הניסיונות הנוכחיים של הממסד להיות שותפים לרווחים בחברות הגז והנפט.

תאריך:  08/10/2010   |   עודכן:  08/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אדוארד אטלר
מי שמסוגל להתעלל בלנצ'יות שלי, מסוגל גם להתחתן עם נכדה של קצין אס-אס, כנראה
חיים נוי
מחזהו של רשף לוי מביא בפנינו את סיפורה העצוב של משפחת פלדמן, המתכנסת לחגוג את ליל הסדר של שנת 2003 בשיאה של אינתיפאדת אל-אקצה, במלון של המשפחה על חוף הים בנתניה
יבשם עזגד
לפני כעשור זכה פרופ' אנדרה גיים בפרס האיג-נובל בגין מחקר שהראה כיצד ניתן לגרום לצפרדע לרחף בעזרת מגנט    השבוע קיבל פרס נובל עבור מחקר "קצת" יותר פורץ-דרך
חגית כהן
הטלוויזיה עברה להגייה אפריקנית בלי לשים לב    על העברית החיגרת ומוכת העששת הנהוגה בטלוויזיה
יעקב בר-און
"המדינה יכולה לשמור על השפה העברית ואיננה עושה את זה. אין כל הצדקה להעניק רישוי לחברות עם שמות כמו 'הוט' ו'יס", קובל "מר לשון", אבשלום קור    לרגל הופעתו המחודשת של ספרו "יופי של עברית" הוא חושף: "ארה'ב כמעט קבעה את העברית כשפתה הרשמית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il