X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין ספק שמתחוללת כאן עכשו במדינה מהפכה תודעתית שמשמעותה תואמת את אירועי ככר 'תחריר' בקהיר. צו המעצר לרב ליאור מלבה את התודעה הלאומית היהודית לא פחות מהפגנות המליונים בכיכר. מן הראוי שמערכת המשפט תכריז על תענית חרטה ושראשיה יתכבדו ויישבו בביתם
▪  ▪  ▪
תורת המלך. מעטפת מגן ערכית? [צילום: פלאש 90]

בעיקר מערכת המשפט היא האחראית לכתיבת הספר "תורת המלך" שבגינו היא מנסה לסתום את פיו של הרב. לאורך שנים הופקר עם ישראל לידי מערכת משפט אנטי יהודית ואנטי ישראלית שטופחה לפחות מאז מלחמת ששת הימים בסדרות של החלטות סימביוטיות [משלובת וניזונות זו מזו] פוליטיות ומשפטיות שייצגו את ערכי הנאורות כביכול, שהם במהותם ערכים לקידום התבוללות.
בחירתה של ממשלת אשכול שלא להחיל את הריבונות הישראלית על מרחבי יהודה ושומרון על-אף שהיו בידיה כלים חוקיים לכך הותירה לטרף ההתנכרות ולביזיון לעיני כל העולם את העם יהודי כמכחיש שואה וכמתנכר לארצו ולאלוקיו.
הכל הבינו, כמו בית המשפט העליון, שעם ישראל ומדינת ישראל רוצים להתפטר, אומנם בצורה מכובדת, מהגיבנת התנ"כית. בית המשפט העליון הפיק יהלומים מהתפיסה הזאת עד שהגדיר את אחזקת השטחים בפרשת גירוש גוש קטיף כתפיסה לוחמתית ותלה למעשה שלט על אימו מולדתו: זונה למכירה!
התוצאה חייבת להיות רציחתם של לפחות מיליון וחצי ילדים מוסלמים נשים וגברים במלחמה הבאה או כפי שאמר אמש הרמטכ"ל הפורש שיהיה עלינו ל"הלחם בו-זמנית בכמה חזיתות". כיצד מתאר לעצמו הרמטכ"ל הפורש והרמטכ"ל הנכנס סגן שודד הקרקעות, וכן נתניהו וברק ועד אחרון בעלי הבאסטות בשוקי הירקות את המלחמה הבאה?
האם היא באמת לא הייתה צפויה, מאז שמחלה ישראל למצרים על הפרת "הסכם הטילים" בין לילה ב-1970 בתמורה להפסקת ההפצצות הישראליות בעומק דלתת הנילוס. כל זאת עוד לפני הסכם השלום המדומיין עם סאדאת.
הרבנים , כותבי "תורת המלך" ובית המדרש שלהם נאלצו להעניק מעטפת מגן ערכית - אנושית ובעיקרה תיאורטית, מגן של תורה אותו ליטשו לאחר שקידה רבה ובאחריות הלכתית. הספר "תורת המלך" מבטא תשתית ערכית ומשפטית של דיני המלחמה התורניים, המבוססת על כבוד ה' וכבוד האדם ובפועל כפי שכתוב במבוא של הרב יצחק גינצבורג לספר ובפרקיו הראשונים על מקומם של חוקי בני נוח בהקשר חוקי המלחמה, שהם הבסיס למניעת שפיכות דמים, גזל וגילוי עריות.
שלושת התחומים שבהם קידם תוך התמחות מתמדת בית המשפט העליון עם כל העולם הנאור את כיליונו. רק לאחרונה השתחררה במקצת מערכת החוק מהפרשנות המשפטית הטוטליטרית של אהרן ברק בעניין פרשנות חוזים מחוץ לכוונת הצדדים ומחקה את אחד מעקרונות הגזל הבולטים. החזירה את כבוד הלשון והשכל למקומם.
אילולא חולשת המערכת הצבאית בגין הוראות בג"ץ לא היה ניכר הצורך החיוני והמידי ב"תורת המלך". מבוקש לציין שאהרן ברק ואליקים רובינשטיין היו מראשי מנסחי הסכם קמפ דיויד שלא עמד מתחילתו בכל קנה מידה סביר של מבחן המציאות כי הוא התנה את הסכמי השלום בסיום "הסכסוך" עם הצד הפלשתיני. עיקרון המהווה טבעת חנק יום יומית שהלכה והתהדקה מאז נחתמו ההסכמים. כך גם הסכמי אוסלו שאישרורם החוזר ונשנה בסדרת החלטות אחראי לכל שפיכות הדמים המתגלגלת מהם.
הספר 'תורת המלך' הוא מחסה ומעוז לעם ישראל שייאלץ בעל כורחו לפגוע במליונים של בני אדם נשים גברים וטף כדי להגן על עצמו מפני תוצאות מדיניות מערכת המשפט.
גם בית דין עם ומדינה בראשות הרב ישראל אריאל , שאני חבר בו, הסתמך הלכה למעשה בשני פסקים אחרונים שלו שפרסמתי בבלוגים בנושאי הפקרת חיילים וקצינים בידי שיגיונות מערכת המשפט . הספר 'תורת המלך' הוא ספר המתבקש לשעה ולדורות כמו כל מהלך בתורה שבעל-פה כתורה נצחית.
אין ספק שמתחוללת כאן עכשו במדינה מהפכה תודעתית שמשמעותה תואמת את אירועי ככר 'תחריר' בקהיר. צו המעצר לרב ליאור מלבה את התודעה הלאומית היהודית לא פחות מהפגנות המליונים בכיכר.
מן הראוי שמערכת המשפט תכריז על תענית חרטה ושראשיה יתכבדו ויישבו בביתם. לא רק האלוף גאלנט ולא רק ההתעללות השלטונית ביאיר נווה. די לדמוקרטיה הטיפשית והאספסופית. תחי מדינה יהודית, מדינה של תורה!.

תאריך:  08/02/2011   |   עודכן:  09/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיכר תחריר היהודית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
היית מת ל"ת
יוסף יוסף  |  12/02/11 16:42
2
היית מת ל"ת
יוסף יוסף  |  12/02/11 16:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
פקידי האוצר מזינים את הציבור, הח"כים והעיתונות בידיעות לא-נכונות    ארבע דוגמאות אחרונות מתחום הנדל"ן
אסף (שבי) גטניו
אל הקפיטליזם נוטה להגן על "יצירותיו הנשגבות" (בעלי ההון)    אחריות, כבוד וערכים אינם מוזכרים בספר "התנ"ך לקפיטליסט", שמורכב בעיקר ממספרים    שם תמצאו רק דיברה אחת: "החזק שורד והחלש חייב להיכחד"
איתן קלינסקי
התגובות של הנהלת איקאה הן בבחינת תופעה לא שכיחה בשוק העבודה בישראל. אני מוצא לנכון להחמיא להנהלה, הרואה בציבור העובדים את אחד מבסיסי ההון, שיש לדאוג לו ולגונן עליו בכל מחיר
יצחק מאיר
ייקח אולי עוד יום, עוד חודש, עוד שנה, אבל, יכול מאוד להיות שההיסטוריה שתיקרא מחר תרשום את הימים האלה כימים בהם התחילה תנועה של תשובה שלטונית חברתית ערכית שהחזירה את העגלה הקטנה עליה עמוסות תקוותינו על הדרך בה היא יכולה לנוע בלי להתרסק
עופר ישראלי
המשבר מצרים כמו במקרים רבים אחרים, היִנו פתח לניצול הזדמנויות. לפיכך, התנהלות נכונה אל מול המאורעות המטלטלים את מצרים עשויה לספק לישראל כלים חיוניים להתמודדות יעילה עם איום הגרעין המתפתח בהתמדה הרחק במזרח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il