X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ג'יימס ריצ'רדסון
▪  ▪  ▪

ג'יימס ריצ'רדסון משיקה את חנות הדיוטי פרי הגדולה בעולם בטרמינל 3:
3 דונם של בישום, קוסמטיקה, אלכוהול וטבק.
ג'יימס ריצ'רדסון השקיעה בהקמת ועיצוב החנות המרכזית, בטרמינל 3 כ-15 מיליון דולר.
בנוסף משיקה ג'יימס ריצ'רדסון את חנות הספורט וחנות BOSS
אפנת גברים בהשקעה כוללת של 5 מיליון דולר.
אבי בן חור, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון: "אנו גאים בפתיחתה של החנות הגדולה בעולם, אשר תהווה מודל לחנות המעניקה לצרכן את תחושת חווית הקניה. כל החנויות הדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'רדסון מתוכננות ומעוצבות כחנויות Up market, המציעות לצרכנים את מיטב המוצרים במגוון ובמחירי הדיוטי פרי הכדאיים".
ג'יימס ריצ'רדסון משיקה את חנות הדיוטי פרי הגדולה בעולם בטרמינל 3: 3 דונם של בישום, קוסמטיקה, אלכוהול וטבק. בנוסף משיקה חברת ג'יימס ריצ'רדסון חנויות נוספות במתחם: חנות ספורט בשיתוף עם חברת MGS וחנות BOSS אופנת גברים. ג'יימס ריצ'רדסון השקיעה כ-20 מיליון דולר בעיצוב ובהקמת החנויות.
אבי בן חור, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון: "לאורך כל הדרך האסטרטגיה שלנו התבססה על תהליך של למידה ותכנון מוקדם. החל בנסיעה ברחבי העולם והשוואה של חנויות דיוטי פרי אחרות, ממשיך בחלוקת שטחים אופטימלית בין הקטגוריות, כל זאת במטרה למצוא את הדרך הנכונה להעניק לצרכן את חווית הקנייה כחלק מהציפייה לבילוי בחו"ל.
כפועל יוצא מכך החלטנו לעצב את החנות המרכזית (בישום, קוסמטיקה, אלכוהול וטבק) בצורה כזו שהלקוח יקבל פרספקטיבה מלאה של כל החנות מייד עם כניסתו אליה. היטבנו לבצע זאת על ידי יצירת חללים אינטימיים אשר אופיינו ועוצבו באופן שונה על-פי הקטגוריות הקיימות בחנות. החנות מאפשרת נוחות מקסימלית בכל הקשור בתצוגת מוצרים וזרימה חופשית ממדף למדף". בן חור הוסיף: "בנוסף לחוויית קנייה אנו נמשיך להעניק ללקוחות שירות אמין, מגוון מוצרים רחב, מחירים ללא מכס ומבצעים ללא תחרות".
כחלק מהקונספט 'חוויות חדשות כל הזמן', על מנת לחזק את חווית הקנייה בקרב הלקוחות תפעיל ג'יימס ריצ'רדסון במשך כל השנה פעילויות של שיווק חוויתי בכל אחת מהקטגוריות הנמכרות בחנות המרכזית - High Profile Promotion. כך למשל ייערכו השקות חגיגיות של בשמים חדשים - השקת הבושם הראשונה שתיערך בחנות היא של טומי הילפיגר, במחלקת הטבק יזכו הלקוחות שייצרו עבורם במקום סיגר קובני, במחלקת המשקאות הוצב בר בו ייערכו באופן קבוע טעימות ועוד.
החנות המרכזית מציעה מגוון רחב של מוצרים ומותגים חדשים על פי החלוקה לקטגוריות: 1,300 מ"ר של קוסמטיקה סלקטיבית ובישום, 250 מ"ר טואלטיקה וחנות יופי הכוללים 18,000 מוצרי קוסמטיקה יוקרתית, מוצרי יופי ותרופות OTC.
500 מ"ר של טבק, סיגרים וסיגריות הכוללים 300 סוגי סיגריות ו-250 סוגי סיגרים כולל מותגי יוקרה, אביזרים, קופסאות לחות וכן 75 מ"ר של חדר סיגרים (Humidor).
700 מ"ר של משקאות ומשקאות חריפים הכוללים מגוון רחב של 1,200 סוגים של מוצרי פרימיום, 120 מ"ר מרתף יינות משובח וייחודי המאחסן בתוכו מגוון רחב של יינות איכותיים, ותצוגה מתחלפת של 10 יינות הבוטיק הישראליים הנבחרים.
400 מ"ר של שוקולדים ודברי מתיקה הכוללים את כל המותגים הבינלאומיים: גודייבה, נסטלה, מרס ועוד.
בחנות המרכזית נעשה שימוש בטכנולוגיות חדישות, לדוגמא קיר מסך בגודל 200 מ"ר לסרטוני תדמית, מסכי פלזמה ואלמנטים ייחודים של תאורה ובמרכזם תאורות אור יום מלאכותית. החנות מפעילה 40 קופות שעוצבו במיוחד ו-8 קופות נוספות למועדון לקוחות זהב וכן איסוף פיק-אפ לאחר החזרה לארץ באמצעות מסועים מיוחדים.
ג'יימס ריצ'רדסון בשיתוף MGS יבואנית מותגי הספורט המובילים דיאדורה, סקצ'רס, אדידס ועוד הקימו את חנות הספורט המשתרעת על 1,000 מ"ר ובה יוצע מגוון ומבחר עדכני ביותר של המותגים המובילים בספורט ובראשם נייק, ניו באלאנס, אדידס ועוד. מלבד מותגי נעלי הספורט תכלול החנות גם מותגי נעלי טיפוס הרים, נעלי ספורט ילדים, בגדי ספורט ואופנת ספורט, בגדי ריצה, שחיה, חדרי כושר, אביזרי ספורט, ומותגי יוקרה ומותגי ספורט של משקפי שמש.
לדברי אבי בן חור, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון החנות עוצבה בסגנון ספורט - לייף סטייל ומהווה מבחינת ג'יימס ריצ'רדסון חנות דגל בתחום הספורט. "אנו לא נחנך את הציבור בתחום הספורט, אלא נספק לו את המותגים המובילים שהוא רוצה. כחנות דגל מובילה אנו נכתיב את אפנת הספורט באמצעות המותגים והמוצרים המובילים בעולם ובארץ ונציע ללקוחות אך ורק דגמים חדישים בצד דגמים בלעדיים בכל תמהיל המוצרים בחנות".
ג'יימס ריצ'רדסון היא מפעילת הדיוטי פרי הגדולה בארץ ואחת מחברות הדיוטי פרי המובילות בעולם. בישראל מפעילה החברה חנויות בשדה התעופה בנתב"ג, במעברי הגבול בטאבה ובירדן, מחסנים לאספקת צידה לאוניות, לכוחות או"ם ולדיפלומטים, בחיפה ובאשדוד. בנוסף - חנות למכירה לצוותי אוניות בחיפה, חנות דיוטי פרי בשדה תעופה חיפה וחנויות דיוטי פרי באוניות נוסעים - מנו ספנות, המפליגות מחיפה, וכן במטוסים של חברת ישראייר וארקיע.

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il