X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מאלטסטאר
▪  ▪  ▪

הטרנד הבריאותי בעיצומו
לפי נתוני נילסן, מאלטסטאר 1.5 ליטר כבשה את המקום השני במכירות אחרי קוקה קולה.
הצלחת ענק להשקה המחודשת של מאלטסטאר, הבירה השחורה בבקבוק משפחתי של 1.5 ליטר, על כך מעידים נתוני נילסן לחודש ספטמבר האחרון.
מנתונים אלה עולה כי מאלטסטאר הוא המשקה הנמכר ביותר 7.4% אחרי בקבוקי הקולה 28% וזאת כחודשיים בלבד לאחר ההשקה.
להערכת טמפו עולה כי רוב הצרכנים של מאלטסטאר 1.5 ליטר הגיעו דווקא מהמשקאות המוגזים. נראה כי יותר ויותר אנשים זונחים את המשקאות המוגזים לטובת האלטרנטיבה הבריאה יותר - מאלטסטאר משפחתי.
השקת המאלטסטאר בבקבוק המשפחתי היוותה את השלב השני של מסע ההחדרה לבירה השחורה. קדמו לה השקה מוצלחת ביותר לנשר מאלט ונשר מאלט דיאט שהביאו לגידול של למעלה מ-40% במכירות המשקה הותיק בבקבוקי הזכוכית.
לדברי רפי בהרב, משנה למנכ"ל טמפו, המעבר למארזי פלסטיק משפחתי נועד למצב את מהשקה הבירה השחורה כמשקה קל לכל המשפחה.
לבירה השחורה יתרונות רבים על-פני המשקאות המוגזים, היא עשויה מחומרים טבעיים, יש בה פחות קלוריות (38 קלוריות ל-100 מ"ל לעומת 45 קלוריות ל-100 מ"ל במשקה קל אחר) ולכן היא נתפסת כבריאה ומזינה יותר.
המהלך, כאמור, מסתמן כהצלחה. הבירה מדורגת במקום השני בסולם המכירות אחרי הקולה כשהוא עוקף בדרך מותגים מבוססים כמו דיאט קולה, פאנטה, RC וספרייט.
שוק הבירה השחורה:
היקף שוק הבירה השחורה מוערך בכ-45 מיליון שקל.
המובילה טמפו נהנית מ-80% מהשוק עם המותגים -"מאלטסטאר", "נשר מאלט", ו"דיאט נשר מאלט".
על-פי מחקר שערכה טמפו (באמצעות מכון ברנדמן), נמצא כי 38% מהאוכלוסיה בישראל מגדירים עצמם כצרכנים קבועים של בירה שחורה.
הצרכן הישראלי קונה בממוצע בחודש 8 בקבוקים.
50% צורכים מחוץ לבית ו-50% צורכים בירה שחורה בבית.
הבירה השחורה נפוצה ביותר בקרב מבוגרים. ילדים הינם צרכני משנה.
נתחי שוק כספיים - נילסן לחודש ספטמבר
קוקה קולה - 28.1%
מאלטסטאר - 7.4%
דיאט קולה - 7.1%
אר סי - 5.7%
דיאט ספרייט - 5%
דיאט קולה לימון - 4.8%
פנטה - 4.8%

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
שתף:

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
טוויטר / יואב יצחק YoavNews1
 
 
 
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il