X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תלמידי בית הספר ביאליק-רוגוזין בתל אביב בחג הפורים האחרון [צילום: פלאש 90]
חותרים תחת יהדותה של המדינה
זכייתו של הסרט "זרים לא עוד", בפרס האוסקר לסרט התיעודי הקצר לשנת 2010, חידשה את הקמפיין המעוות להשתקעות העובדים הזרים במדינה, שמטרתו לאַיֵן את המדינה מיהדותה היום דורשים העובדים הזרים זכויות לילדיהם, מחר ידרשו גם לעצמם, ומחרתיים יביאו הנה את הוריהם ושאר קרוביהם בתואנה של איחוד משפחות

העמותה לחילון ישראל, האגודה לניתוק המדינה מיהדותה, החברה הישראלית האקדמית להפיכת המדינה למדינת כל אזרחיה, המיזם לגימוד המחנה הלאומי ולהגברת כוחו של השמאל הרדיקלי, העמותה לבלימת העלייה בכוחם של הדתיים, האיגוד האנטישמי לדילול היהדות במדינה היהודית, ההסתדרות החדשה לישראל חדשה, ושאר קבוצות וארגונים מסוג זה, שאף אחד מהם איננו קיים פורמלית אבל כולם פועלים ועוד איך במציאות הישראלית, לא יבחלו בשום מעשה או מחדל שיובילם להשגת מטרתם: לנשל את המדינה ממשימתה להיות בית לאומי לעם היהודי, ולעשותה למדינת כל אזרחיה.
כלי נשק רבים לארגונים הללו בדרך להשגת המטרה, אבל הצד השווה שבהם הוא, שכולם מסווים את היעד האמיתי שלהם. הם ידברו איתך על זכויות הפרט, דמוקרטיה ליברלית, חקיקה בלתי חוקתית, כבוד האדם וחירותו, וכל מיני בלה-בלה נוספים, שמאחוריהם מסתתרת המטרה האחת: מחיקת ההגדרה 'יהודית' ממגילת העצמאות והמרתה במונח 'כל אזרחיה'.
מדי פעם הם מנהלים קמפיין ציבורי אחר בדרך ליעד: פעם זו דרישה לחלוקת אזרחות ישראלית למהגרי העבודה ממדינות העולם השלישי שחשקו בסיר הבשר הישראלי, ופעם זו תמיכה ברעיון המדינה הדו-לאומית שתגשים חלילה את חלומם המתוק ליצור כאן רוב לא יהודי וממילא להפקעת היהדות מן המדינה. פעם אחרת זו התנגדות לחוק האזרחות שאמור לחייב כל מתאזרח להישבע אמונים למדינה, ופעם זו תביעה להכרה ב'ישראליותם' של ילדי העובדים הזרים והוריהם, שהגיעו לכאן לתקופה קצובה מראש אך הפרו בזדון את חובתם להסתלק עם פקיעת אשרת השהייה שלהם.
בימים אלה עולה על הפרק מחדש הדיון הציבורי בסוגיית ילדי העובדים הזרים העבריינים, וזאת לרגל זכייתו של הסרט האמריקני הקצר "זרים לא עוד", בפרס האוסקר לסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר לשנת 2010. הסרט מציג את הווי בית הספר ביאליק בתל אביב, בו לומדים מאות ילדים נוכרים מ-48 מדינות, המתעקשים ליהנות לנצח ממנעמי המדינה היהודית.

בכייה לדורות?
לבנת: ילדי העובדים הזרים - כבוד למדינה [פלאש 90]

הגדילה לעשות השרה לבנת, שדרשה במכתבה לראש הממשלה, בימים אלה, שיכפה על שר הפנים שלו להימנע מן הגירוש. מעניין אגב שאיש משרי הליכוד אינו טורח לפנות לראש הממשלה בדרישה שיכפה סמכותו על שר הביטחון למניעת מדיניות הרס הבנייה בהתיישבות תוך התעלמות מופקרת מן הבנייה הערבית הפרועה. לבנת כתבה כי היא "מודעת היטב לכך שלא כל הילדים עומדים בקריטריונים שקבעה הוועדה הבין-משרדית, אולם יחד עם זאת אני סבורה כי תהיה זו שגיאה חמורה ובכייה לדורות של ממשלת ישראל אם תגרש את אותם ילדים שהביאו כבוד רב למדינה, והציגו באופן כה מרגש את פניה היפים של ישראל וחיי קהילת מהגרי העבודה בה". בכייה לדורות! שמעתם נכון.
העובדה שמהגרי העבודה הללו גוזלים את פרנסתם של ישראלים, לא מעניינת אף אחד. לא מעניינת את שוחרי העבודה הזרה, עמדתה של פרופ' רות גביזון, שאינה ממחנה הימין אך ידועה באינטגריטי שלה, אשר פסקה שמתן מעמד קבע לעובד זר, יסכן את צביונה היהודי של המדינה ואת עתידה הכלכלי (בכך שנגזלת פרנסתם של האזרחים כאן).
צריך על כן לחזור ולשנן באוזני כל המתחסדים, כי העובדים הזרים שרשיון השהייה שלהם פג, הם עבריינים לכל דבר שברשותם אזרחות זרה. יש להם לאן ללכת, אבל הם מעדיפים להפר את החוק הישראלי. היום הם דורשים זכויות לילדיהם, מחר ידרשו גם לעצמם, ומחרתיים יביאו הנה את הוריהם ושאר קרוביהם בתואנה של איחוד משפחות. כך יצליח השמאל הקיצוני במזימה לדלל את מספר היהודים כאן, ולצמצם אגב כך את משקלו היחסי של המחנה הלאומי (וּודאי של המפלגות הדתיות, המפחידות כל-כך את השמאל).
נכונותה ההומניסטית של המדינה להטיסם על חשבונה למולדתם, עם דמי כיס בסך 500 דולר לנפש, מצחיקה את העבריינים הנהנים מגיבוי השמאל ויפיוּפי הימין. דורשי טובתם מתעלמים מן העובדה, שהעבריינים הזרים מנשלים את 'הילידים המקומיים' מן הזכות לעבוד, ולרוב גם אינם משלמים מיסים על הכנסתם (הנשלחת ברובה לחו"ל), אבל מאידך-גיסא דורשים זכויות חינם לרוב: חינוך חינם, ביטוח לאומי, ביטוח רפואי ועוד, והכל על חשבון משלם המיסים הישראלי, ובעיקר על חשבון תקציבי הרווחה המיועדים לטובת השכבות החלשות.
יפה יעשו שרי הליכוד, שר הפנים וראש הממשלה, אם יפנימו כי בדמוקרטיה הכל שווים בפני החוק, מנשיא מדינה שסרח ועד אחרון עברייני העובדים הזרים. חוק אחד לכל.

הפרת חוק
גילה אלמגור. יקירת השמאל [פלאש 90]

הזכייה באוסקר היוותה טריגר לא רע למתחסדים למיניהם, אלה ששום שריר לא זע בקרבם בעת הגירוש האלים והברוטאלי של אלפי ילדים ילידי הארץ מבתיהם בגוש קטיף. איפה הם היו אז?
אבל עכשיו צביעותם התעוררה לחיים: הם ארגנו בתל אביב, בחסות עמותות שחלקן ממומנות על-ידי מיטב שונאי ישראל, הפגנת מחאה של כמה מאות צדקנים, נגד החזרת הילדים והוריהם לארצותיהם. השחקנית יקירת השמאל גילה אלמגור הודיעה בהפגנה, שתעשה הכל כדי להסתיר ילדים ולסכל את הגירוש. למעשה הצהירה, כי פניה להפרת החוק ביודעין.
מצד שני, אפילו שר הפנים אליהו ישי, שעד לאחרונה עמד כסלע איתן נגד הצבועים והמתחסדים, נתקף פיק ברכיים. הוא הודיע ברגע האחרון, לאחר שקבע כי העובדים הזרים משתמשים בילדיהם כמגינים אנושיים, על דחיית הגירוש לקיץ.
אפשר אומנם להבין את ישי. קשה לצפות כי יעמוד לבדו במערכה, כשהממשלה אינה מגבה אותו בדרך ליישום תפקיד לא נעים אבל הכרחי זה, ועוד יותר קשה כשבאותה ממשלה מכהנים שרים, ודווקא כאלה האמורים לייצג את המחנה הלאומי, אשר מתיפייפים ומצטרפים לעמדת השמאל שהפכה ל'בון טון' הפוליטי, אם מתוך 'תמימות קדושה' ואם מטעמי 'פוליטיקלי קורקט'. למשל, השרים גדעון סער ולימור לבנת, שניהם נבחרי הליכוד, שאימצו את עמדות השמאל בסוגייה זו.

תאריך:  23/03/2011   |   עודכן:  23/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חותרים תחת יהדותה של המדינה
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
לזכור שאלמגור הפגינה בזמנו להק
קורןנאוה טבריה  |  23/03/11 11:07
2
מדיניות המדינה הטהורה
עידן סובול  |  23/03/11 13:22
 
- אל תסיט את הנושא... ל"ת
חפש פורום אחר  |  23/03/11 15:04
 
- לאנונימית 188.141.73.175 IP
עידן סובול  |  23/03/11 22:52
 
- שיא של שפלות וטימטום
לשקרן  |  23/03/11 20:23
3
שיגרשו את אלמגור ביחד עם
ירדנה  |  23/03/11 15:26
4
המאבק הוא על עצם הריבונות ל"ת
המדד: העדר פולשים  |  23/03/11 15:27
5
תגובה
יוסי פלס  |  23/03/11 16:19
6
מהות המחנה הלאומי-שאינו לאומי
יוסי ברנע  |  23/03/11 17:22
7
הילדים הם בשר התותחים של ביבי!
מטאטא  |  23/03/11 20:11
8
בין הניאו-נאצים מאוקראינה לעוב
שציל ברגר  |  29/03/11 22:33
9
הכותב צבוע כתמיד
שמיל ברגר  |  29/04/11 02:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהונתן דחוח-הלוי
אמת דיבר יהורם גאון    אין הלעזה בתיאור מדויק של המציאות ללא כחל ושרק    שירי זבל הם לפעמים געגועים לתרבות
איתמר לוין
שעות אחרי, אפשר לקחת אוויר ולחשוב על פרשת קצב בצורה מקיפה יותר. כתב האישום הנוקב של השופטת שבח נגד התקשורת והפרקליטות, שאלת פרסום חומר הראיות, מדוע קצב התפרץ, וגם - השוואה לפרשת אולמרט
איתמר לוין
שופט השלום הירושלמי משה בר-עם יודע להשרות אווירה נעימה ועניינית, גם כאשר לפיו תיק באחד הנושאים הטעונים ביותר מבחינה רגשית: תביעתה של ילדה נכה ומונשמת, שבכלל לא בטוח שתאריך ימים עד להכרעת הדין
אסף גולן
החמרת עונשו של הנשיא לשעבר משה קצב, לא תחזק את מעמדן של הנשים בישראל אלא תייצר הדרה גדולה יותר שלהן מתפקידים במשק הישראלי
איתן קלינסקי
אם השליחה הפופוליסטית של תשובה, ח"כ רגב, תצליח ליצור מהומה מחודשת בוועדת הכספים היא עשתה את שלה עבורו    בדיוני הוועדה זרקה רגב לחלל בליל צעקות שבהחלט מעליבות את הרוכלים בשוק מחנה יהודה    איזה שיעור באזרחות מקבלים תלמידים בישראל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il