X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ליבו של ריצ'רד גולדשטיין איננו רחום וחנון. אין הוא לפתע ארך אפיים. גולדשטיין, שונא עצמו ועמו, מעולם לא חזר ולא יחזור לשורשיו. גורל עמו מעניין אותו כהתעניינותו בחרפת הרעב של רבבות מאזרחי מדינתו האפריקנית. עניין של יוקרה אישית בינלאומית עלה על הפרק. ריצ'רד גולדשטיין התגלה במערומיו. הוא ניסה להקדים תרופה למכה בטרם יקראו אותו לסדר
▪  ▪  ▪
השופט גולדסטון. התגלה במערומיו [צילום: AP]

ימות המשיח אינם בפתח. אדרבה - אנו נתקלים בביטוי שלילי נוסף, עז ביותר, להיותנו בעומק המדרון המוסרי, אליו הובלנו, כשבויי חרב, בידי בנים סוררים לעם היהודי לדורותיו. השורה התחתונה: היהודי האנטישמי, הדרום אפריקני, ריצ'רד גולדשטיין - איננו מתנצל ולא יתנצל בפני איש.
הואיל וצפה, כי מעמדו כשופט על בינלאומי עומד להתערער, נוכח 'נוק-אאוט' מוועדת בדיקה פנימית של האו"ם, שחבריה חפים מזיקה כלשהי לעם היהודי - היה על המושך בעורלתו (עורלת הלב והבשר כאחת) להיחפז ולשאת הבהרת מנע.
מי בתוכנו, אשר חווה התקף של רגש פטריוטי אל מול התגלות של 'מצפון יהודי', ערב ביעור החמץ - יואיל נא לקרוא את הדברים המפורשים, אותם כותב מחבר הפרוטוקולים המחודשים של זקני ציון. אילו ידעתי - מציין עוכר ישראל התורן - את אשר הבהירה כעת וועדת המומחים, בראשותה של השופטת מרי דייוויס, לפיה ישראל הכינה את שיעורי הבית הבינלאומיים בחקר 400 מקרים של התנהגות פסולה, בעוד החמאס לא נקף אצבע - כי אז הדוח היה מקבל אופי אחר.
לא תמצאו ולו מילה ג'נטלמנית אחת מפיו של המטיף הצדקן לטוהר המידות - משענת הצדק לישות טרור מתפתחת בעזה ובנותיה - שעניינה הסתייגות ממשימה שיפוטית מגמתית, זדונית ונפשעת, אותה ביצע בלב-ולב; במקביל להתנכרות עצמית מתמדת ונכונות מרחיקת לכת להקריב את זהותו הדתית.
אנו עומדים ימים ספורים אחרי התרסתו המפורסמת של מרדכי היהודי, היושב בשער המלך, כנגד אסתר המלכה: "אל תדמי בנפשך להימלט... אם החרש תחרישי בעת הזאת, רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר".
סמיכות פרשיות מעניינת מגלגלת מחדש את נבואתו ההיסטורית של מרדכי היהודי, ואכן, 'רווח והצלה' עומדים ליהודים ממקום אחר. בתוככי הארגון הבינלאומי הנחשב ביותר, שכל עתותיו נתונות להוקעת ישראל, בעוד עולם שלם נלחץ תחת כורים חשמליים, מטים לנפול - נמנו מומחים משפטיים ומצאו את 'הילד הרע' של העולם דובר אמת, בעוד כל האחרים מכזבים.
מה אפוא ציפיתם משופט בינלאומי, שתחב אפו למסכת התגיירות נפשעות מצד ארגוני טרור ונמצא מבוקר בתקיפות, על סמך עובדות מוצקות, בידי חבר עמיתיו? האם יספוג את העלבון המקצועי-שערורייתי ויוסיף לפאר את קורי העכביש הזדוניים, אותם טווה באמנות בעצת השטן?
האם מהלך שיפוטי יהיר, חד-צדדי, שהאשם בו סומן מראש וסופו שנדחה על הסף - מותיר בידי גיבורו היהודי, עטור תהילת עולם, ברירה אחרת? האמנם יפנה עתה השופט גולדשטיין את קנה התותח-הקדוש מישראל אל העולם כולו, שמצא בו - באמצעות ארגונו היציג - עסוק בבידוי ראיות?
על-כן, האמת ניתנת להיאמר: ליבו של ריצ'רד גולדשטיין איננו רחום וחנון. אין הוא לפתע ארך אפיים. גולדשטיין, שונא עצמו ועמו, מעולם לא חזר ולא יחזור לשורשיו. גורל עמו מעניין אותו כהתעניינותו בחרפת הרעב של רבבות מאזרחי מדינתו האפריקנית.
עניין של יוקרה אישית בינלאומית עלה על הפרק. ריצ'רד גולדשטיין התגלה במערומיו. הוא ניסה להקדים תרופה למכה בטרם יקראו אותו לסדר. אילו ידע - הוא הבהיר - הכל נראה היה אחרת...

תאריך:  03/04/2011   |   עודכן:  03/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השופט גולדסטון: מהלך בלימה. לא התנצלות
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
האמת מאחורי סיפור גולדסטון...
מטאטא  |  3/04/11 17:34
2
תגובה
צנחן  |  3/04/11 18:18
3
מה הבדל בין גולדסטון/שופטי קצב
ע_הראל  |  3/04/11 19:36
4
פרוטוקולים של גודסטון=פרוטקולי ל"ת
זקני ציון  |  3/04/11 20:20
5
"חשדהו וחשדהו"כמאמר חז"ל  ל"ת
ירדנה  |  4/04/11 06:51
6
אחרי פרסום הדוח התראיין גולד
נופר כ.  |  4/04/11 10:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
התחכמו לנו החתולים, הקימו לעצמם ועדת אתיקה, המתירה להם לשתות את החלב לרוויה וללקק את השפתיים. אתם יכולים להירגע: יש "אתיקה" בירושלים...
גרשון אקשטיין
הייתי מציע לשרהל'ה, כפי שיעצו לה יועציה המסורים, להוריד לגמרי פרופיל, לתת לבעלה נתניהו לנהל את ענייני המדינה בלי מעורבותה כלל, לחדול מלבחוש בענייני הלשכה והמינויים באופן מוחלט ולהפסיק להתלוות לביבי בנסיעותיו, ולהתרכז רק בעבודתה
דודו אלהרר
הירי של חמאס מעזה הוא בפירוש הכרזת מלחמה או יותר מדויק - איזכור שיש מלחמה והמלחמה נמשכת. אין מה לנוח!    צריך לכבוש את כל רצועת עזה, לשלוט בה כמה שצריך ולבער את כל מצבורי התחמושת עד לכדור האחרון
שבתאי לוי
שר הפנים ביקר בהפגנת נכים גדולה בירושלים, ואמר להם שאם ייענו לדרישותיהם גם הערבים ידרשו. דבריו אלו הוציאו לנכים את הרוח מהמפרשים וגרמו להם להתפזר... תמות נפשי עם ערבים!
אלכס לוין
עד היכן מרשים לעצמם אותם שונאים, תאבי שנאה ורשעים לתת דרור לשפתם המגעילה? עד מתי המדינה ואזרחיה ירשו לאותם משתלחים ברמות של אשפה לתת במות מבלי לגנותם? באיזו מדינה אחרת הייתה השתלחות ברמות של ביזוי, השתלחות ברמות רחוב מהנחותות ביותר עוברת בשקט?    כאשר היא לא מצליחה לפגוע בראש הממשלה נתניהו, יוצאת כל עדת התנים הזו ומנסה לפגוע בו דרך אשתו שרה נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il