X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
במלחמת לבנון השנייה, באחד מערבי שישי, הפנה מנהיג חיזבאללה את העם בישראל לספינת הקרב חנית שבערה מול חופי לבנון בעוד שמפקד חיל הים אכל ארוחת ערב עם זוג חברים במסעדה מפוארת. בשנת 2011 בוערת טייבה לא מטיל זילזאל אלא מכדורי 9 מ"מ, ממש במרכז המדינה נחצה קו אדום, או יותר נכון קו כחול, הקו המשטרתי
▪  ▪  ▪
בעירה בטייבה [צילום: פלאש 90]

בספרו "מנהיגות" של רודולף (רודי) ג'וליאני, כותב ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, כי כדי לטפל במשברים יש לעשות את הדברים הבאים: "גבשו לעצמכם אמונות ושדרו אותן, היווכחו בדברים במו עיניכם, הציגו דוגמה אישית, עימדו איתן מול בריונים".
אף לא אחד מהדברים האלו מבצע מפקד מרחב שרון, תת-ניצב שמעון שומרוני. הוא לא קולט, בדיוק כפי שלא קלט מפקד חיל הים, שהוא במלחמה - במקרה הזה, מלחמה על הדמוקרטיה וזכות האזרח לחיות -הזכות הבסיסית ביותר - גם אם הוא ערבי - שהשר לביטחון פנים בימיו הראשונים קבע במחוז תל אביב את הנוסחה לגביו: "מסריח כמו ערבוש". ועוד יותר לא קולט תת-ניצב שומרוני שזה תפקידו העיקרי כמפקד המשטרה.
מפקד מרחב שרון היה צריך כבר ביום ראשון (3.4.11) לרדת עם כל מטהו לטייבה ולשהות בה כבדרך קבע על-מנת להיווכח במצוקות ובבעיות באופן אישי, להציג דוגמה אישית ולעמוד איתן מול עבריינים, שמרשים לעצמם לבצע חיסולים ממוקדים באור יום באמצע טייבה.
תנ"צ שומרוני מייצג את תרבות תתי-האלופים במלחמת לבנון השנייה - תרבות הפלזמה. לא צריך להיות היסטוריון כדי לזכור איך סיימו תת-האלופים את שירותם אחד-אחד, חלקם התפטרו וחלקם פוטרו. מאחר שתנ"צ שומרוני העדיף את העיר כפר סבא הנעימה והשקטה, שם נמצא מטה מרחב שרון והוא לא ירד כבר לשטח עם מטהו ואיבד בכך את ההזדמנות לתת דוגמה אישית ועמידה איתנה מול העבריינים בטייבה ובכפרי המשולש בכלל - הרי שיש לעשות את מה שג'וליאני היה עושה כבר מזמן... מפטר אותו.

הכותב שירת 18 שנה במשטרת ישראל בתפקידי אג"מ ופיקוד.
תאריך:  04/04/2011   |   עודכן:  06/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חיל הים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חנית בוערת בטייבה והפלזמה פועלת במרחב שרון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
"אני שם את ראשי על יושרו של ברק". חיים רמון יכול להרשות לעצמו לומר דברים אלו. התקשורת אוהבת אותו. אלמלא גוננה עליו, הוא, עם הרקורד הבעייתי שלו, לא היה מעז ללכלך על אהוד ברק אפרופו פרשת העמותות    הלכתי לארכיון...
ד"ר אברהם שלום
בתקשורת מופצים סיפורים על נסיעות ראש הממשלה שגם אילו היו אמת - לא היו אלא זוטות    הפצת הרכילות של התקשורת באה להסיח את הדעת מן השאלות החשובות לקיומנו    אך הציבור לא טיפש - הוא לא מאמין לתקשורת ולא מתרשם מהתעמולה חסרת ההיגיון שלה
דודו אלהרר
הם מסיתים באוניברסיטאות העולם והם מדרבנים חרמות ונידויים נגד מוצרים ישראלים ונגד מוסדות וארגונים ישראלים בכל רחבי הגלובוס    הנשק והתחמושת בהם משתמשים הנבזים הללו אינם אמל"ח קונבנציונלים אלא רעלים תקשורתיים, משפטיים ומסיתים    הגיע הזמן שממשלת ישראל תעצור אותם ע"י הקמת "מחלקת הנבזים"
עמוס גבירץ
בחודש פברואר הרסו כוחות צה"ל אוהלים ודירים של משפחות בכפר אמנייר וגם עקרו את עצי הזית שלהן    לאחר חודש פקד צה"ל שוב את הכפר שנבנה מחדש והרס את המבנים שבו, ניסה להחרים טרקטור ופצע תושבים    "לא ידענו"? ידעתם גם ידעתם...
רוני רימון
פעם אחת בחייו של אדם שהביא כבוד עצום למדינת ישראל בעולם מגיע רגע בו כולם צריכים לקום ממקומם ולמחוא כפיים לאיש הזה, שמעון מזרחי. כל אוהד ספורט במדינה צריך להעריך, גם אם לא לאהוב, את מה שמזרחי עשה למען מעמד הספורט הישראלי בעולם. היה זה מזרחי שבמו מעמדו באירופה הצליח להביא לתל אביב את הפיינל פור. למישהו יש מושג כמה צריך שר התיירות לטרוח כדי להביא סיקור תקשורתי בסדר גודל כזה לטובת מדינת ישראל?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il