X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על ישראל לגייס את כל הגורמים הרלוונטיים ולהעמיד את השופט ריצ'רד גולדסטון בראשם, בקריאה לקבל אות חיים מגלעד שליט ולהעניק לו ביקור של הצלב האדום, כמצווה בכל חוקי ואמנות המדינות
▪  ▪  ▪
לקבל אות חיים מהחייל השבוי [צילום: AP]
האם חטיפה של אדם והעלמתו אינה כפיגוע, לפחות עד שנדע שאכן חי הוא? מדוע מדינת ישראל אינה יוצאת, כמדינה, במאבק על זכויותיו של שליט?

בהמשך לכותרת בעיתון 'ישראל היום': "גולדסטון, תתנצל", אין ספק שריצ'רד גולדסטון צריך עכשיו לשנס את מותניו למען גלעד שליט. האיש שכל-כך הרבה 'לא ידע' על התנהלות צה"ל, יודע גם יודע שגלעד שליט כבר יושב במרתפי החמאס חמש שנים, בלי לראות אור של יום, בלי לקבל ביקורים של הצלב האדום, המתחייבים על-פי החוק הבינלאומי. הפרה בוטה של כל החוקים האפשריים, הנוגעים לזכויות אדם, על-ידי ארגון שמתיימר להיות בממשלה של מדינה פלשתינית עתידית.
זה הזמן בו מדינת ישראל צריכה ללחוץ על גולדסטון, על הצלב האדום, על כל ארגוני זכויות-אדם למיניהם ועל אמנסטי, לקבל אות חיים מגלעד שליט. לדרוש ביקור רופא, להעביר לו מכתב מהבית ולקבל ממנו אחד חזרה.
בארה"ב החליט שופט פדרלי, שיש בסמכותו להכריע בתביעה נגד ארגון אש"פ, בשל מעורבותו בפיגועים בישראל. האם חטיפה של אדם והעלמתו אינה כפיגוע, לפחות עד שנדע שאכן חי הוא? מדוע מדינת ישראל אינה יוצאת, כמדינה, במאבק על זכויותיו של שליט? אינני מתכוונת לאותם מיסי שפתיים אשר משמיעים במפגשים שונים, בין שזה נשיא ארה"ב או צרפת, או כל מי שזה לא יהיה. מדוע נותנת מדינת ישראל, למשפחה אחת, להיאבק על בנה החייל?
היום, יותר מתמיד, גם לאור מה שקורה בסוריה והמשפיע על החמאס שנחלש, על ישראל לגייס את כל הגורמים הרלוונטיים ולהעמיד את השופט ריצ'רד גולדסטון בראשם, בקריאה לקבל אות חיים מגלעד שליט ולהעניק לו ביקור של הצלב האדום, כמצווה בכל חוקי ואמנות המדינות, שארגון חמאס והרשות הפלשתינית מבקשים מהן הכרה ולגיטימיות בהקמת מדינה פלשתינית.

תאריך:  05/04/2011   |   עודכן:  06/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גולדסטון למען גלעד שליט
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
צודקת במאה אחוז!!!!! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  6/04/11 10:52
2
ועוד החמצה:בקו''ם או כיכר-העיר ל"ת
ניצן מיזרחי בת 58  |  6/04/11 11:42
3
הסברה נחוצה למען גלעד
דויד מנחם דלויה  |  6/04/11 14:09
 
- מצדיעה-לך.תארת בחדות מצבינו! ל"ת
בעד!!!!ניצןמיזרחי  |  7/04/11 09:35
4
גולדווסר למען שליט
המומחה  |  7/04/11 22:16
5
מפקירים חייל למות בגהינום !! ל"ת
ענבל  |  9/04/11 15:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס עמירן
לאחרונה התבשרנו שמנכ"ל משרד ההסברה עומד לצאת למסע הסברה ארוך במדינות שונות ואליו יתלווה מתורגמן לאנגלית, שכן, כנראה, שליטת מנכ"ל במשרד ההסברה אינה טובה מספיק. האם לא חשב השר הממונה עליו כי לתפקיד דרוש אדם שידבר אנגלית טובה? האם לא חשב שר ההסברה כי ידיעת השפה היא תנאי הכרחי?
אראלה גולן
כולם יודעים שרוב הרופאים המתמחים עושים 9-7 תורנויות בחודש, בפריפריה גם 10, שבהן הם עובדים כ-25 שעות; ששכרם של המתמחים ורופאים צעירים מוגבל ומעליב; ושהמצב הנוכחי ברפואה הציבורית חמור ובלתי נסבל, ואף כרוך לעתים בסיכון חיי אדם    יודעים ושותקים!
עמי דור-און
רק אם בראשות ממשלת ישראל יעמוד בעתיד הלא רחוק בן עדות המזרח יוכלו הישראלים לקבוע ללא עוררין, כי הטיעון של אפליית בני עדות המזרח איבד את משמעותו. ואולי דווקא ראש ממשלה "ספרדי" יציג בפני אזרחי ישראל דמות טובה יותר של מנהיגות, של כיבוד ערכי הלאום היהודי, של צניעות וענווה, של הימנעות מבזבוז חסר שליטה של כספי ציבור, וכל אותן תכונות הראויות לעטור ככתר מלכות את מצחו של שליח ציבור בתפקיד הקשה ביותר בעולם
רפי קירשנבוים
השוק הסולארי מושך אליו רבים, אך יש להיזהר מכשלים שעלולים להפוך תחזיות אופטימיות להפסד בכיס    השקעה בפורטפוליו של גגות או מערכות קיימות אינה יכולה להיעשות בצורה כמותית, אלא עם בדיקה פרטנית של כל פרויקט. ניתוח נכון ופרטני של הסיכונים וגידורם, יניב השקעה במערכות הסולאריות שהיא כדאית בהחלט
בני אקילוב
התחום של מיזוגים ורכישות הוא אחד האתגרים הניהוליים המורכבים ביותר. קשה לבודד באופן חד-משמעי את הגורם המדויק שיקבע הצלחה או כישלון, יחד עם זאת, כדאי למקד את תשומת הלב קודם כל על התאמה מבחינת התרבות הארגונית (הגורם האנושי) והרמה האסטרטגית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il