X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
קו ישר אחד עובר בין רצח ג'ו אלון ב-73' לרצח משפחת פוגל לפני כחודש: הרוח הרעה, רוח התבוסתנות, החנפנות וה'שלום' היא שאיפשרה את הראשון, היא שהיוותה חממה לשני, היא שהביאה בתווך להרג אלפי חיילים ולרצח אלפי אזרחים, והיא שהביאה ומביאה לגירוש עשרות אלפי יהודים מבתיהם ולהרס מוחלט של מאות ישובים
▪  ▪  ▪
משה דיין ומשפחתו של ג'ו אלון [צילום: AP]
מי רצח את ג'ו אלון?
ד"ר רון בריימן
האם ייתכן שגורם בכיר עד מאוד במדינת ישראל נתן את ההוראה לבצע את מעשה הרצח בג'ו אלון ואף לטייח ולמנוע בכל דרך את חשיפת האמת סביב נסיבות הרצח? * שאלות בעקבות תחקיר הערוץ הראשון "מי רצח את אבא?"
לרשימה המלאה

בנותיו של ג'ו אלון ראויות הסבר משכנע יותר
תרצה הכטר
הסרט "מי רצח את אבא?" ששודר בתוכנית "מבט שני" הציג לקהל הצופים ה"שבוי" בביתו זוית ראייה שלא הכרנו עד היום על אודות הרצח המסתורי של ג'ו אלון * אני שולחת את בנות משפחת אלון לספרו של אלי זעירא
לרשימה המלאה

אז מי רצח את ג'ו אלון? התחקיר המעולה ששודר בערוץ 1 במסגרת התוכנית 'מבט שני' לא פתר את התעלומה, אולם הוא בהחלט סימן כיוון אפשרי לפתרונה תוך שלילתם של אחרים, כיוון שעל פניו דומה כי הוא הסביר ביותר, גם אם הקשה ביותר לקבלה ולעיכול, והרי אין במקומותינו אהדה יתרה ואוזן קשבת לטיעונים שריח הקונספירציה עולה מהם.
אז מי רצח את ג'ו אלון? סיפורו המדהים של אל"מ (במיל.) יעקב אגסי על פגישתו עם עזר ויצמן כחצי שנה לפני מותו ודבריו המצטדקים של הנשיא לשעבר שמשתמע מהם כי אלון נרצח בשל נטייתו אל הטיפה המרה והחשש שיפלוט דבר-מה שידוע לו אך אסור שיהיה לנחלת הכלל - סיפור זה מסמן כיוון בפתרון התעלומה, כפי שסיכם אגסי בעצמו: סוכן אף.בי.איי, הוא שחיסל את אלון בהסכמה שבשתיקה מצד ישראל.
אז מי רצח את ג'ו אלון? רוח התבוסתנות, החנפנות וה'שלום' היא שרצחה את ג'ו אלון והיא שיצרה וביססה את קשר השקר והשתיקה סביב הרצח ועטפה אותו בשריון מפלדה, שמא תיחשף ערוותה. רק כך ניתן להבין ולהסביר את קשר השתיקה שנרקם סביב הרצח בישראל ובארה"ב, ואת חוסר הנכונות מצד כל הגורמים הרלוונטיים לחקור את הרצח לעומק ולספק פתרון מלא ותשובה הולמת למשפחת אלון בפרט ולציבור בכלל.
אז מה ידע ג'ו אלון שאסור היה לו לדעת? מה שמע במסגרת תפקידו כנספח חיל האוויר בוושינגטון בראשית שנות ה-70 שאסור היה לו לשמוע, ואשר הממונים חששו שיפלוט באם ילגום קצת יותר מדי ויסקי? כמובא בתחקיר, דומה כי ג'ו אלון נחשף לתוכנית הזדונית של קיסינג'ר ודיין וחבר מרעיהם, לאפשר למצרים לפתוח במלחמה, לחצות את התעלה ולהכות קצת בישראל על-מנת שיושב לה כבודה הלאומי שאבד בחולות סיני במלחמת ששת-הימים ואז, או אז, כאשר ישוקם כבודה הלאומי, תוכל מצרים להיכנס לשיחות 'שלום' עם ישראל... ואם כדי לבצע תוכנית זדונית זו צריך להקריב את חייהם של כמה מאות חיילים ישראלים, יוקרבו חייהם גם יוקרבו על מזבח דת השקר וה'שלום'! וכן, אם כדי לבצע תוכנית זו יש גם לקפד את פתיל חייו של הנספח האווירי שנחשף לה ועלול להדליפה, יקופדו חייו גם יקופדו!
ג'ו אלון נרצח כשלושה חודשים לפני פרוץ מלחמת יום הכיפורים. יותר מ-2,500 חיילים ישראלים נהרגו במלחמה, רבים מהם בחזית הדרום, והשאר היסטוריה. קיסינג'ר דילג בין המדינות, בגין עלה לשלטון, דיין דילג לליכוד, סאדאת קיבל את כל סיני ובגין קיבל פיסת-נייר מצהיבה של 'שלום' שעתידה כנראה להתפורר בשנים הקרובות.
אז מי רצח את ג'ו אלון? מה זה משנה בכלל מי לחץ על ההדק כאשר לשיטתו של השמאל הקיצוני ההזוי והמטורף רצח ג'ו אלון מוכיח את עצמו עד היום כנכון ומוצדק: עובדה, יש 'שלום' עם מצרים! אומנם נהרגו במלחמה יותר חיילים מהמתוכנן ואולם כולם מתו על מזבח דת השקר וה'שלום' והעיקר שיש 'שלום'! מאז ועד היום זה כבר הפך לשיטה, רוח התבוסתנות, החנפנות וה'שלום' השתלטה על כל חלקה טובה ומכה בכל: הסכם אוסלו אינו אלא תוצאה ישירה של באושי אותה הרוח ואלפי הנרצחים במלחמת-אוסלו גם הם, לפי האב המייסד של ההסכם, שמעון פרס, אינם אלא 'קרבנות שלום'. גם גירוש היהודים מגוש קטיף וצפון השומרון, כמנה ראשונה, והרס עשרות הישובים, הם יצירי כפיה של אותה רוח רעה ומרושעת של כת ה'שלום' המשחיתה ומכלה את כל העומד בדרכה אל הגשמת יעדיה: על 'שתי מדינות' כבר דיברנו?
ובכן, קו ישר אחד עובר בין רצח ג'ו אלון ב-73' לרצח משפחת פוגל לפני כחודש: הרוח הרעה, רוח התבוסתנות, החנפנות וה'שלום' היא שאיפשרה את הראשון, היא שהיוותה חממה לשני, היא שהביאה בתווך להרג אלפי חיילים ולרצח אלפי אזרחים, והיא שהביאה ומביאה לגירוש עשרות אלפי יהודים מבתיהם ולהרס מוחלט של מאות ישובים. ה'שלום' הזה הורג אותנו. אם לא נעצור אותו מיד, עתיד ה'שלום' הזה לחסל את ישראל ממש כפי שחיסל את ג'ו אלון.

תאריך:  10/04/2011   |   עודכן:  10/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוח התבוסתנות ורצח ג'ו אלון
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
The left
Gilead  |  10/04/11 19:28
2
אמת ויציב!!!! ל"ת
הניה  |  10/04/11 20:01
3
לפני 1973 דיין זעק:לסגת 30 ק"מ
ראספוטין בן מדביד  |  10/04/11 20:31
4
כל הכבוד!
דוד הבריון  |  10/04/11 22:11
5
ניתוח נתונים של חן בן אליהו !
נירה גל  |  10/04/11 22:30
 
- מסכימה לגמרי לגמרי עם נירה.
גילה פ.  |  11/04/11 07:35
 
- מאמר עמוק ומבריק!
צבי לביא  |  11/04/11 12:00
 
- התייחסות לצבי לביא
נירה גל  |  11/04/11 14:47
 
- נירה תרגעי
נעמה חרש  |  14/04/11 16:52
6
יותר נדהמתי שלמחרת הקרנת הסרט
קורןנאוה טבריה  |  11/04/11 11:03
7
הדבר שהמם אותי הוא"צחוק"הגורל=
קורןנאוה טבריה  |  11/04/11 11:39
8
בסרט רמז עזר וייצמן שיתכן שג'ו
קורןנאוה טבריה  |  11/04/11 12:15
9
דיין ומלחמת 1973
צפוני  |  21/10/11 11:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
עזות מצח - רק כך ניתן לכנות את מעשיה של יושב-ראש מפלגת קדימה!    האם שכחה כי מפלגתה, במעשה נבלה בלתי נסלח, הפכה את הרצועה לעמדה קדמית של אירן?    ברוב ביזיון וקצף, בסוף שבוע אחד נחתו על ראשיהם של תושבי הדרום קרוב ל-150 פצמ"רים וטילים!
רפאל בוכניק
בשעות לא פשוטות אלה, כאשר יש גם לא מעט רגעים של זקיפות קומה לאור הצלחותיה המרשימות של מערכת "כיפת ברזל", מתבקש מאמץ ישראלי נמרץ הן במישור הצבאי והן במישור ההסברתי-דיפלומטי    מוטב שיופנם כי עדיף "להקדים תרופה למכה" בכל הקשור לפעילות מול הזירה הבינ"ל, מאחר שהתמונה המשודרת לעולם ברגעים אלה היא של "תוקפנות ישראלית" בלתי מידתית, המותירה נפגעים בלתי מעורבים בצד השני
איתן קלינסקי
הכמיהה החזקה להיחלצות מעבדות ומימוש חיי חירות משתלבת בהצהרה בדבר כינונה של חברה, המושתתת על אדנים של צדק חברתי. זו הצהרה מכוננת בדבר קיומה של חברה בה לא ישרור עוני ומחסור - בה לא יהיה "לַחְמָא עַנְיָא"
איתמר לוין
ההחלטה של גולדברג בנושא זפט היא רטרואקטיבית וחסרת משמעות מעשית, ולכן לא ברור מדוע ניתנה    צירוף המקרים המוזר בין אופן הפרסום בכלכליסט לבין החלטתו של זפט בנושא צ'רלטון    וגם מה יקרה הלאה
עו"ד אברהם פכטר
קולות רבים מפי פרשנים, מומחים לרגע, פוליטיקאים ובעלי עניין פוליטי בוחשים בתקשורת ודוחפים לחקירה פלילית בפרשת הנסיעות של ביבי-שרה. המשפט הפלילי נועד לעבירות פליליות, ורק כשיש תשתית עובדתית המצביעה בבירור על עבירה פלילית - רק אז יש לפנות אליו כדי להתגבר על הסוגייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il