X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנביחה הקולנית המהדהדת(!) הופכת אט-אט לנשיכה רכה אך מטרידה מאוד(!!) בישבניהם של אלה היושבים ולא זזים עדיין(!!!) ממקומותיהם בהנהלה התקווה היא, שלפחות תתחיל להשתנות דעתם המקובעת כבר שנים (לא צריך דמוקרטיה, בשביל מה צריך דמוקרטיה?! מה הבעיה?!) קווים לדמותה הבלתי-דמוקרטית של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה
▪  ▪  ▪
שאול דישי [צילום: אלמה דישי]

ראשי-הפרקים בנאומו של שאול דישי בפגישת 10 חברי האקדמיה שחתמו על המכתב התומך בשינוי הסעיף 12.6.1. בתקנון האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה המגביל ומונע את השתתפות חברי העמותה ב"אסיפה הכללית" שלה. (2.5.11)
הם עושים רק מה שהם רוצים. מי זה הם?! – "הם" זה אלה שיושבים שם כבר הרבה שנים.
המלכ"ר הפך למקום של הפעלה ושימור כוח. מקום בו "השוק" (איזה שוק?! אולי "כוחות השוק"...) מתקן את עצמו. יושבים שם אנשים שהם בטוחים שהם משקיעים זמן ומאמץ "לטובתנו" – ציבור החברים. הם ממש, ולא בדיוק מאפשרים לאחרים עם "אג'נדות אחרות" (לכאורה) משלהם, להצטרף אליהם ו/או להחליפם מדי פעם בפעילותם הציבורית "הקדושה".
רעיונות לא מתקבלים. הצעות לא בדיוק נענות (הקול בשליפה מן המותן/ניים הצרים). הם עונים בשיטה של הגשש במערכון "הכה את המומחה" – עם ד"ר ערב. "הם" = אוריינטציה של איגוד המפיקים – השולטים כרגע (ובעצם כבר מזמן) בכיפה.
לא ייתכן שגוף (מוסד וולונטרי) שמטרתו העיקרית היא בחירה דמוקרטית, יהיה ללא דמוקרטיה רחבה ונקייה לחלוטין בבסיסו (הרחב). לא ייתכן שגוף כזה – הממומן מכספי החברים בו - יקבל תמיכה כספית ציבורית, כאילו הוא "דמוקרטי" והוא בעצם "לא".
ביצירתה של האקדמיה לפני יותר מ-20 שנה, רצינו להוציא את ההחלטות על הפרסים והכיבודים מידיהם של "פקידים" ממונים ממעל, והגענו למצב בו חבורה די מקרית של "חברים קבועים" (מתחפרים ולא זזים) מנהלים את העניינים – כשהתקנון הוא רק "גאייד-טרק" רחוק.
הם "מעוותים" אותו (לכאורה) כרצונם, ולא מתקנים את עצמם גם עת מאירים ומעירים להם – אחרי דיון "מתיש ומייגע". ב-2010 הם מעזים לפעול כנגד התקנון עם הכנסת "באג" לתוך הבסיס של ההצבעות. הם מתנהגים כבעלי מוסד פרטי – מועדון להקרנת סרטים חינם לחברים ובני-זוגם + מקום בו מתחככים עם חלק ממנהלי הקרנות ו"השוק מתקן את עצמו". "הגולם קם על יוצרו" ומשרת רק את "המינהלה שלו", ואת "הקיים ממילא" - וזאת בצורה מתנוונת והולכת.
שיטת הסלקציה של התיעודיים אינה ממוסמכת בתקנון בו כתוב שרק החברים בעצמם יצביעו על הסרטים. היא עברה "אישור/ון" עם קבלת הסכמה מאיגוד היוצרים התיעודיים. והופ!... יש לנו/להם "מסורת" שמנוגדת לדמוקרטיה ולתקנון.
אין עם מי לדבר, אנחנו (בינתיים!) רק נובחים – והאקדמיה בלי הדמוקרטיה לחבריה (בינתיים!) נשארת ונשארת (באופן זמני, כמובן).

הכותב הוא משורר, צלם, תסריטאי, מפיק ובמאי של סרטים תיעודיים(!) ועלילתיים(!!) - חבר האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה מיום היווסדה.
תאריך:  08/05/2011   |   עודכן:  08/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האג'נדה של הדמוקרטיה של המהפכה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
יישר כוח
ז. ארוך  |  9/05/11 10:37
2
מכתב קצר למנהלת האקדמיה
דוד זילבר  |  9/05/11 13:21
3
כל הכבוד, אתה בכיוון הנכון,
מ. ערוך  |  11/05/11 23:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רון בריימן
ממש באותן שעות שבהן חיסלו חיילים אמריקניים את רב-המחבלים, קבע שמעון פרס בעצרת פתיחת יום השואה ש"השואה קבעה סופית שאין תחליף לבית משלנו"    מדוע בשאר ימות השנה פועל אותו שמעון פרס כדי להעביר את מרכז הבית שלנו למבקשי נפשנו, המחבלים ה"טובים" שהוא עצמו הביא ארצה
נורית גרינגר
כל "תהליך השלום" כולו מבוסס על שקר ומטרתו - רצח עם והרס מדינת ישראל, שקר שממשלות ישראל, אחת אחר השנייה, טיפחו והפיצו    שקר תהליך שלום זה ממומן על-ידי ישראל והעולם המערבי    ממשלת ישראל, בלבד, יכולה להכריח את שאר העולם להכיר בעובדה ולהודות שמחמוד עבאס נמצא עכשיו "במיטה" עם חמאס, הוא לא בן-ברית ואף פעם לא היה
זאב בן-יוסף
זאב בן-יוסף מציג את הפרדוקס הבלתי נמנע של החֵירות והעצמאות הלאומית, שהתנאי לקיומן הוא הזיכרון הלאומי של המורשת והלקחים ההיסטוריים
עקיבה לם
משפחות כבאי אסון הכרמל דורשות הכרה ביקיריהן כחללי מערכות ישראל. רגע לפני שהיום הזה מתחיל, כדאי שיתנהל דיון רציני בעניין
שי אלבוגן
את השורה שבכותרת כתב מיכה שטרית בשיר אהבה ל...ארץ ישראל    אלפיים שנה היא הייתה משהו ערטילאי    השורות הבאות מוקדשות למממשי אהבת הארץ בדורנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il