X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
השלום לה לארץ הנהדרת? [צילום: פלאש 90]
אל תאמינו לביבי
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר שיש לנו ארץ נהדרת. הגיע הזמן להזכיר לו כמה הארץ שלנו לא נהדרת בכלל - לא בכלכלה, לא בתחבורה, לא ברווחה, לא במדיניות, לא בבריאות וגם לא בדיור

כרגיל, אף אחד לא צפה מראש את גל המחאה המשמעותי המתרחש פה. לא מגדי העתידות והרבנים, "המורים הרוחניים", אלה הצמודים לכל טייקון ישראלי, לא הפרשנים הכלכליים או החברתיים ובטח שלא ראש הממשלה והשרים הצמודים אליו, אומרי ההן ומבטאי מדיניותו. עכשיו יש סיסמאות של השבוע היוצאות מן הפה המשותף של שטייניץ-ביבי. משהו בסגנון יש לנו "ארץ נהדרת" לא כשם של תוכנית אלא כתיאור מציאות שטייניץ-ביבי-כץ. אנחנו המדינה הכי מצליחה בעולם, אין אצלנו משבר. כולם עשירים ומאושרים ובכלל הכל בסדר.
הכרזות ביבי מאתמול: מצוקת הדיור היא אמיתית, א-נ-ח-נ-ו זיהינו אותה כבר לפני שנתיים וחוללנו רפורמות. הנה ה-ש-ב-ו-ע יתחילו בכנסת הרפורמות והנה עוד מעט קט לכולם יהיו דירות ותהיה לנו שוב פעם ארץ נהדרת.
שתי תיאוריות קונספירציה שמעתי בימים אלה בתקשורת ממעריצי ביבי: א) כחלון הוא סמולני (ברור, לא?); ב) "כל המפגינים בשדרות רוטשילד הם סמולנים בעלי דירות!!! שלא באו להפגין בענייני דיור, אלא כל מטרתם 'להפיל' את ביבי"... אז להלן כמה תזכורות למי שמתבלבל:
אל תאמינו שאין אבטלה
רוצים להאמין שאכן אין אצלנו (כמעט) אבטלה לפי הנתונים הרשמיים של ביבי-שטייניץ-כץ, תחשבו על מי שקיבל עבודה מבין המובטלים ששכרו (הוא אינו נמנה על בעלי "שכר הבכירים בישראל") נע בין 2,000 ל-4,000 שקל בחודש. איך הוא יכול לפרנס משפחה או את עצמו בסכום הזה? איך ישלם בזה את מחירי הדיור, האוכל, החשמל, החינוך ואת האין-תחבורה. אין אבטלה? יש עוני מבייש ומחפיר!
אין תחבורה
הממשלה הזו לא רק שלא יצרה תחבורה, אלא בתקופת כהונתה הידרדר מצב התחבורה לשפל. כל הממשלות לא התעניינו בתחבורה ציבורית ועודדו את רכישת המכונית הפרטית - אבן שואבת למיסים למדינת ישראל. ביבי וכץ הורידו אותנו בדרגה לרמה של מדינה אפריקנית. הרכבת לא קיימת, רפורמת האוטובוסים בגוש דן היא בדיחה עצובה על חשבון האזרח, אין רכבת תחתית, אין שום תוכנית לעתיד, הבון-טון היום בשלטון - להגיד למחוסרי הדיור "לכו לפריפריה". איך הם יגיעו מהפריפריה לעבודה בתל אביב, זה לא מעניין את ביבי-שטייניץ-כץ. חבורה זו לא אחראית לכך שמשך בניית הרכבת הקלה בירושלים הוא חמש-עשרה שנה במקום שלוש! היא לא אחראית למיליארדים שהלכו לטמיון בנושא הרכבת התחתית הקלה של תל אביב. הם לא אחראים לכך, אבל גם שנתיים וחצי הם לא עשו דבר, רק דירדרו.
ביטוח לאומי לזקנים
1,500 שקל בממוצע הוא הסכום ממנו צריך לחיות אדם שעבד כל חייו ושילם ביטוח לאומי, כל זה אצלנו ב"ארץ נהדרת". אדם שגילו 67 ולא צבר רכוש ופנסיות, זה צריך להספיק לו כל חודש מהמשך חייו למחיה. "ארץ נהדרת" היא זו שזורקת לפח את זקניה, החיים גרוע בהרבה מכל קשישי אירופה וארה"ב הזוכים לטיפולים רפואיים, לתרופות ולנסיעות חינם, לטיפולי שיניים, לשכר חודשי המאפשר חיים בכבוד וגם קורת גג למי שאין לו. רק אצלנו לא ולא.
איפה גלעד שליט
היעלמותו המוחלטת של החייל היא באחריות הממשלה. מזלו של כל אזרח ישראלי שבנו לא התגייס לקרבי עכשיו באוגוסט. יש שבעתיים מה לפחד. אנחנו מוסרים את בנינו לצבא שלא ידאג להם בעת צרה.
שרה וביבי במיטה כפולה במטוס
כמה שזה נשמע קטנוני להעיר לראש ממשלה ורעייתו מה הם עושים עם הכסף שלנו, אל תאמינו לביבי. אם הוא חושב שמותר לו ולמשפחתו לבזבז כספים במדינה שבה "המצב הכלכלי" הוא טוב רק לטייקונים ועוד כמה אלפי עשירים מופלגים, ביבי יכול לנסוע לפגישות בחו"ל, שלא בליווי אשתו וכל הפמליה המבזבזת את כספנו. זה הג'וב שלו, זו לא קייטנה.
שכר הבכירים
במדינה שלנו מעודדים שכר בכירים אסטרונומי וראשי השלטון לא ממצמצים. זו היא גם מדינה בה כל העושר והכוח מרוכזים בידי 18-8 משפחות שהכל שייך להן. אלו המשפחות שמעלות לנו את שכר המזון, החיתולים, הדלק והדיור מבלי שראשי השלטון ממצמצים. הכל אפשרי כאן ובלבד שהטייקונים יהיו מחוברים לאנשי השלטון בחברות אישית אמיצה. הכל אפשרי ובלבד שהמיסים ישולמו מכיסם של העמלים ויעברו לכיסי האוצר והטייקונים. לממשלה יש תמיד הסבר למה המחירים עולים. מה אמר שטייניץ השבוע? "המחירים עלו כי היה מיתון ותמיד אחרי מיתון המחירים עולים. עכשיו אצלנו אין מיתון, אנחנו היחידים בעולם שאין מיתון, אין אבטלה...". כאמור, "ארץ נהדרת". אל תאמינו לאף מילה.
עבודה לאקדמאים
לאקדמאים אין עבודה ואם יש להם, שכרם לא מכסה את הוצאות המחיה הענקיות. אין מספיק כסף לאוכל, שכר דירה (או משכנתה), תחבורה, חינוך, חשמל, ארנונה ותרבות. המשכורות קטנות ועלות הקיום - לעשירים בלבד!
שכר הרופאים
מדינה בה מרשים ראשי השלטון להתעלל ברופאים, היא מדינה שמזלזלת בכל מי שאינו טייקון. זו מדינה שמזלזלת באזרח העובד, המשכיל, התורם, המוצלח ונקי-הכפיים. המדינה מזלזלת בחולים. מערכת הבריאות בישראל שהייתה פעם טובה יותר ממערכת הבריאות בארצות אחרות, נמצאת בשפל המדרגה. אי-אפשר לטפל בחולים. אין רופאים והרופאים קורסים. האוצר לא רוצה להעלות שכר לרופאים אבל הוא מוותר על מיסים שמגיעים למדינה מהטייקונים!
בעניין הדיור
ביבי אומר שהכל בסדר, שהשבוע יסודר הכל. תאמינו לו ותמשיכו להאמין לו. שימו לב לכמה שבועות בחודש מספיקה לכם המשכורת שאתם משתכרים אם אינכם בכירים. שימו לב לכוח הקנייה העלוב שיש בידיכם, אתם שעובדים קשה ומנסים לגדל ילדים ב"ארץ הנהדרת".

תאריך:  25/07/2011   |   עודכן:  25/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל תאמינו לביבי
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  25/07/11 13:38
 
- הצנחן צריך לשאוב מ-אנדרס ברויי
ראספוטין בן מדביד  |  25/07/11 14:40
2
ביבי בסיוטים שלך...
אריה פרי  |  25/07/11 14:03
3
אל תאמינו לביבי
רונן גולדשטיין  |  25/07/11 16:48
4
כן !! יש לנו ארץ נהדרת
יוסיפ  |  25/07/11 16:58
5
למקרא דברייך - איינשטיין צדק
humanape  |  25/07/11 17:07
 
- שולמית קיסרי
רונן גולדשטיין  |  26/07/11 05:52
6
ההיפוך הלוגי - תמיד עובד
ע. הנביא  |  25/07/11 17:32
7
תגידו מי הטפשה הזו? ל"ת
מתעב טיפשים  |  25/07/11 17:34
8
את מכוערת ממש כמאמר העלוב שלך ל"ת
חבל"ז מדינה נהדרת  |  25/07/11 20:29
9
ארץ נהדרת אצל ז'יגן ושומכר.
אליהו חיים  |  25/07/11 20:30
10
שולמית-אל תשימי לב לשליחי.....
דודו מהשרון  |  25/07/11 23:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אברהם פכטר
הדמוקרטיה המקורית הקלאסית, על-פי הממציאים היוונים, כבר מזמן שונה וגמישה יותר ממה שיצקו בתוכה מייסדיה. לפעמים נדמה, לפי הביקורת הנוקבת מצד ארגוני השמאל, שהם המציאו את הדמוקרטיה המודרנית ורק מה שהם חושבים כי הוא טובת המדינה - זאת הדמוקרטיה בהתגלמותה    הגיעה העת להרגיע אותם ולהראות להם שיש גם דמוקרטיה כפי שמשתקפת בעיני הימין
עמוס עמירן
מצד אחד יש צמיחה, אך מצד שני יש עלייה בקושי של רובד עצום באוכלוסיה "לגמור את החודש". אולי ניתן להסיק שעדיף להגדיל את האבטלה שכן גם אז תתקשה אוכלוסיה זו לגמור את החודש בהבדל אחד - שהיא תוכל ללכת לים או לשחק עם הילדים או לאסוף ג'וקים או כל פעילות אחרת
ענת פרסמן
ההערכה היא שבשלוש השנים הקרובות, שלוש הרשתות המובילות - פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס - ימשיכו להתחזק. אנשים ילכו לטוויטר עבור חדשות וסלבס. והם ילכו לפייסבוק כדי לקשור קשרים חברתיים, לנהל צ'אטים ולשחק משחקים מגניבים. גוגל פלוס תהיה פחות "יעד" (אתר שגולשים אליו) ויותר כמו "רקמה חברתית" שתחבר בין חלקי האינטרנט
ראובן לייב
כדי להבטיח את הצלחתה של מחאת הדיור, יש להעביר מכהונתו את שר האוצר, שבהבדל מראש הממשלה ושרי ליכוד אחרים, אינו רואה דחיפות בצורך לפתור אותה מהר ככל האפשר
עו"ד נבון קצב
אותם דגלים אדומים הזכורים לנו מהפגנות המשטרים הקומוניסטים ומהפגנות ה-1 במאי של השמאל הישראלי ואותן כרזות תעמולה שכוונו אישית נגד בנימין נתניהו, היו בבחינת המשך צפוי לביקור בעלה של זו המתיימרת להיות מנהיגת השמאל החדש, הגברת לבני, במאהל המחאה ברוטשילד, והניסיון של השמאל לתפוס טרמפ למפלת ממשלת נתניהו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il