X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בנימין נתניהו. יהיה חייב להתרכך ולבוא לקראת העם [צילום: פלאש 90]
כיצד משתלבות מפת המדינה ומפת רה"מ בימים אלו?
העובדה שהשינויים אכן יקרו ואנו לא מגששים באפלה, ניתן לשאוב גם ממפתו של ראש הממשלה. בתקופה זו מבקר הכוכב סטורן המוכר גם בשמו "המורה הגדול" בבית הקריירה של ראש הממשלה. עובדה זו תגרום לכך שבמהלך השנתיים הקרובות הוא יהיה חשוף לתנאים חדשים, משתנים ומקשים, עד אשר יבין שהוא חייב להתרכך ולבוא לקראת העם

בימים אלה של מהפכה חברתית מתגבשת, מן הראוי שנבדוק את מפת ראש הממשלה בנימין נתניהו לעומת מפת המדינה, כדי להבין מהם יחסי הגומלין בין שני הכוחות - העם מול הממשלה. שתי מפות אלה חופפות זו לזו וניתן להבין מהן על הלכי הרוחות במדינה, וגם באופן האישי כיצד מבין ומפנים את האירועים ראש הממשלה.
כפי שציינתי בכל החודשים האחרונים אנו נמצאים בעיצומה של מהפכה חברתית שתימשך לפחות עד לסוף 2011, ולכן, חשוב מאוד לבחון את יחסי הכוחות של המדינה מול העומד בראשה הוא ראש הממשלה ביבי נתניהו.
כרגע, אנו שרויים בעיצומה של תקופה שבה הערפול עדיין כבד, אך תהליך זה הכרחי כיוון שגם למנהיגי ה"מהפכה" עצמה, עדיין הדרך אינה ברורה דיה.
הבולטת במפת המדינה היא העובדה שבמהותנו אנו עם סוציאליסטי שאינו מחובר רגשית עם העשירון העליון - נהפוכו. עובדה זו נובעת מהעובדה שהכוכב המייצג את הפן החברתי במדינה הוא הכוכב וונוס, שנמצא במזל סרטן שמייצג נתינה, רגישות ורצון לעזרה הדדית. בימים אלה מופעל כוכב זה על-ידי כוכב פלוטו שמביא את היכולת לשינויים מעמיקים - ועל כן, אנו עדים לרצון למהפכה חברתית.
זהו אינו טרנד חברתי זמני, אלא רצון שורשי של העם לשינוי
רק לקראת סוף ספטמבר תגיע ההפנמה הסופית שאכן לעולם הדברים לא יחזרו להיות כפי שהיו ומהיום ואילך - נחוצה לנו התנהלות חדשה התואמת את המציאות החדשה. השינוי יגיע בגלים עד חודש דצמבר 2012 , עדיין יהיו כאן סערות ושינויים חברתיים ורק משנת 2013 תתייצב המדיניות החדשה, וכולנו נלך להתחלה חדשה בנושא החברתי.
את העובדה שהשינויים אכן יקרו ואנו לא מגששים באפלה, ניתן לשאוב גם ממפתו של ראש הממשלה. בתקופה זו מבקר הכוכב סטורן המוכר גם בשמו "המורה הגדול" בבית הקריירה של ראש הממשלה. עובדה זו תגרום לכך שבמהלך השנתיים הקרובות הוא יהיה חשוף לתנאים חדשים, משתנים ומקשים, עד אשר יבין שהוא חייב להתרכך ולבוא לקראת העם.
מאחר שיש לו צורך ורצון להמשיך ולתפקד בראשה של ממשלה זו , נראה כי השינויים יגיעו מבחינתו בדרך הקשה - אך "המורה הגדול" יראה לו כי לא תהיה לו ברירה, אלא להיות מודע לצורך העמוק של העם בשינוי.
הבנה זו החלה לחלחל אצלו רק לאחרונה לאחר ההפגנה המרשימה שהייתה בתל אביב. הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בימים אלה בבית הקריירה של המדינה וכפי שכבר ציינתי פעמים רבות, תפקידו של הכוכב הוא להאיר את הנושאים הדורשים טיפול ואשר בדרך כלל דוחקים אותם הצידה כדי לא להתעמת עם הנסיבות שאינן נוחות.
כפי שציינתי זוהי תקופה מעולה להציף את כל הבעיות אשר למעשה נוגעות לכלל המדינה ולכן, רק עם סיום תקופת הנסיגה יתחיל כאן השינוי הגדול. אך אין ספק שללא השפעת הכוכב אוראנוס שתפקידו לחולל מהפכים, הדברים לא היו מתרחשים.
כפי שציינתי לא אחת במאמריי, הרי שאוראנוס פועל כהר געש .... אוסף, אוסף עד אשר אינו יכול יותר ואז הדברים קורים בבת אחת ומתפוצצים בפנים למי שזקוק לכך. כך, היה לאחרונה עם תחילת המהפך... יכולנו לראות את זה במחאה כנגד מחירי הקוטג'. לאט, לאט הכול צבר תאוצה עד אשר התפוצץ בהפגנה האחרונה. זו ההפגנה שסימנה את נקודת התפנית באומרה, אנחנו על המפה ואנחנו כאן על-מנת להישאר.
שילוב הכוכבים במפת המדינה מראים כי במשך כל השנה הקרובה עדיין נחווה את השינויים שהתחלנו ליצור אותם בתקופה האחרונה, ובמקביל מראה מפת ראש הממשלה שהוא הפנים את הלקחים והוא אכן יפעל בלב שלם לתקן את המצב ולהביא ככל יכולתו לשינוי.

והרי התחזית...

טיפ לילידי השבוע - יום ההולדת שלכם יעבור בנעימים תוך כדי כך שאחרים מנסים לפנק אתכם ולגרום לכם להרגיש אהובים. חשוב מאוד שתביעו את רגשותיכם במילים.
אריה - למרות הפינוק הנלווה ליום ההולדת נראה שתרגישו חסרי שביעות רצון והציפיות שלכם לא יתממשו במלואן. עובדה זו היא תוצאה ישירה של ההתנהגות שלכם שאכזבה את הקרובים לכם. במידה ואתם מעוניינים לפזר את הערפל שנוצר לא תהייה לכם ברירה אלא לוותר על השילוב בין העקשנות לפחדים שמנהלים אתכם, ולפתוח בדיבור ישיר על כל מה שקורה איתכם, כך שייתן מענה לאנשים היקרים לכם.
בתולה - אתם מתחילים לחוות את תקופת יום ההולדת בהרהורים, כיוון שבית תת ההכרה שלכם עמוס בכוכבים. אתם יכולים בזמן זה להבין את עצמכם ואת המניעים הפנימיים שלכם. זוהי תקופה מצוינת להיות קשובים לאני הפנימי שלכם ולא לתת לפחדים שונים לנהל אתכם. מאחר שכוכב התקשורת מרקורי מבצע את נסיגתו בבית תת המודע שלכם, הרי שזו תהיה הזדמנות מעולה לפתח את היכולת האינטואיטיבית שלכם.
מאזניים - אתם עוברים שינויים משמעותיים מאוד בכל הנוגע לצורך שלכם ביחסים בין אישיים מבחינה חברתית. זוהי תקופה מצוינת לטיפוח מערכות יחסים חדשות וישנות על-מנת להפיח רוח חיים רעננה יותר בסגנון חייכם. מבחינה מקצועית אתם עשויים למצוא את עצמכם במרכז העניינים מבוקשים ואהובים. זה הזמן הנכון שלכם לקחת אחריות חדשה על חייכם, ולנוע כמה שיותר מהר בכל תהליך של קבלת החלטות.
עקרב - הכוכב מרקורי מבצע את נסיגתו בבית הקריירה שלכם, כך שאתם עלולים למצוא את עצמכם במרכז העניינים בכל הנוגע לקשרים המקצועיים שלכם. ייתכנו מצבים שאינם בשליטתכם ושאתם תהיו חייבים להיות סבלניים עש אשר יסתדרו העניינים. הדבר נוגע גם למצב הפיננסי שלכם וגם ליכולת הקידום שלכם במסגרת העבודה. עליכם להיות אסרטיביים ולעמוד על דרישותיכם לתנאים טובים ומאורגנים יותר.
קשת - זוהי תקופה שבה אתם מרגישים מתוסכלים בגלל העובדה ששום דבר לא זז בקצב הנכון. הדבר נוגע בעיקר לנושאים ביורוקרטים שונים שמתעכבים בגלל סחבת נוראית. ייתכן כי רציתם לנפוש בחו"ל, אך גם כאן אתם מבינים שבשלב הזה עדיף לכם להישאר בבית ולטפל בעניינים. עובדות אלה גורמות לכם להבין שאתם יכולים לסמוך רק על עצמכם בטיפול בעניינים השוטפים, ולא על אחרים.
גדי - בתקופה הזו נמצא כוכב מארס המביא איתו עשייה ואנרגיה בבית השותפויות שלכם וגורם לכם לפעול בצורה חדה וקיצונית ולעיתים אף מהירה מדי. נכון, שלדעתכם אתם צודקים ואתם פועלים בדרך הטובה ביותר על-מנת להניע את הדברים, אך למעשה בתקופה הזו של נסיגת מרקורי עליכם להיזהר ולהיות יותר קשובים לנסיבות ולבדוק כדאיות, בצורה איטית ומחושבת, על-מנת לא לעשות טעויות.
דלי - בחודש הקרוב עליכם להשקיע יותר בכל הקשור לעבודה כיוון שלאחרונה הנסיבות לא היו לטובתכם. אתם חייבים להוכיח את עצמכם על-מנת לקבל את ההערכה והקידום להם אתם מצפים. מאחר שבמקביל אתם נמצאים בתקופה של חוסר וודאות, הרי שהדבר הנכון לכם לעכשיו הוא - להשקיע אנרגיה במעגל הפרטי האישי שלכם שהוא חיק המשפחה, על-מנת לקבל משם את החיזוקים הנכונים לכם.
דגים - נושאי עבודה מאוד טעונים אצלכם בגלל העובדה שאתם מושפעים מכוכב מרקורי שנמצא בבית העבודה שלכם, אך נמצא בנסיגה עובדה שגורמת לכם לטעויות ולבלבול בכל הנוגע לקבלת החלטות. את העזרה לה אתם מצפים תקבלו מאנשים קרובים לכם, אך לא שייכים למעגל המשפחתי. זה הזמן שלכם לקבל את הפירות להשקעה שהשקעתם בשנים האחרונות, על-ידי חיזוק הקשרים העסקיים שלכם.
טלה - בתקופה הקרובה יבקר כוכב השפע יופיטר בבית הכספים שלכם. עובדה זו תגרום לכם להוצאות מיותרות ויקרות יותר ממה שהתכוונתם להוציא מראש באותם הנושאים. בנוסף, מבקר בבית הכספים שלכם הכוכב אוראנוס שמביא מצידו חוסר יציבות כלכלית ולכן, מומלץ לכם מאוד לשמור על הקיים ולא להפריז בהוצאות ובתכנונים בתקופה הקרובה – אלא ללכת על הבטוח והיציב ביותר ללא הגזמה לשום צד.
שור - אתם עדיין נהנים ממעברו של כוכב השפע במזל שלכם ואכן נפתחו בפניכם לאחרונה אפשרויות רבות שגרמו לכם לתחושת התחדשות. מאחר שכוכב התקשרות מרקורי נמצא אצלכם בבית המשפחה, הרי שנראה שיש לכם עכשיו עימותים בכל הקשור לנושא זה וחילוקי הדעות שבסביבתכם, גורמים לכם להתבצר בדעותיכם. מומלץ לכם להיות קשובים גם לצרכים של הקרובים לכם ולא להיות נעולים בדעותיכם.
תאומים - זוהי תקופה מצוינת לקידום עצמכם דרך יחסי צבור. נכון שכוכב נפטון נמצא בבית הקריירה שלכם ומערפל עבורכם את הדרך, כך שפעמים רבות אתם לא בטוחים שאתם אכן עושים את הדבר הנכון. ולמען האמת, רק במשך הזמן תדעו האם פעלתם נכון. בשלב הזה , אתם חייבים לשמור על מקומכם ולהיות מספיק אסרטיביים על-מנת שהאחרים לא ידחקו אתכם לקרן זווית, כאשר אתם רוצים להיות חלק פעיל ובולט במהלך העניינים.
סרטן - הכוכב מארס נמצא כיום ולמשך כל החודש הקרוב במזל שלכם כך שתמצאו את עצמכם לוקחים אחריות ונמצאים בעשייה מתמדת. נראה שהנושא המאוד חשוב לכם בתקופה הזו הוא ההיבט הכלכלי. בגלל התפתחויות חדשות בחייכם שעד לאחרונה לא לקחתם אותם בחשבון, קשה לכם יותר עם התנאים המשתנים בבית. נראה שאת החיזוקים הנדרשים אתם מקבלים מחברים ולא מהמעגל המשפחתי הקרוב לכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  16/08/2011   |   עודכן:  16/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיצד משתלבות מפת המדינה ומפת רה"מ בימים אלו?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד חרמץ
בעוד מחאת האוהלים מתרחבת ודמי השכירות מתנפחים, דירות ציבוריות עומדות נטושות והופכות משכן לנרקומנים ולעכברים    דירות אחרות של עמידר הפכו מפרויקט סיוע למסחטת כספים    מיליארדי שקלים שיועדו לבניית יחידות דיור ציבוריות נעלמו בקופת האוצר    כך ניתן היה למנוע את מצוקת הדיור, וכך בחרה הממשלה דווקא להגביר אותה
הרמן וויס
להלן פירוט אודות הטיפול בעור ובשיער, במסגרת פעילות ספורטיבית בכלל ופעילות אתגרית בפרט    החומרים מציגים את הבעיה עימה יש להתמודד ופתרונות מומלצים
רונית טואף
יש לרכז את כל מנות הפרי לארוחה אחת ביום    העדיפו גלידות ללא תוספות של אגוזים, שקדים ושוקולד    כמו בכל ימות השנה, כדאי להקפיד על שתייה נטולת קלוריות    חשוב לא להגיע רעבים לאירוע או לארוחה במסעדה
עליס בליטנטל
כשבישראל עוד טחנו את ה"אמנות הדלה” "המינימליסטית" והכי הרבה את האמנות המושגית, בעולם כבר נשבו רוחות חדשות של "חזרה לציור”    עוד בטרם העלה מוזיאון גוגנהיים בניו-יורק בתחילת שנות ה-80 את סידרת אמני "החזרה לציור" לפי ארצותיהם כבר העמידו הגרמנים הצעירים שכונו "הפראים החדשים" תערוכות ששינו את פני עולם האמנות, וריינר פטינג בראשם    תערוכותיו של ריינר פטינג כעת הן הסיכום של המפנה הדרמטי באמנות שהתחולל בסוף שנות השבעים
מיטל עזר
מדוע אומגה 3 חשובה לבריאות תקינה? כיצד היא תורמת למערכות הגוף השונות? מה המינון הנכון? מהיכן מקורות הצריכה? לצרוך? מה הבעיה עם אומגה 3 מדגים? על יתרונות בריאותיים ומקורות צריכה בכתבה הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il